Οι μέτριες κριτικές που έλαβαν οι 300 του Λεωνίδα δεν εμπόδισαν στο να δημιουργήσουν νέα ρεκόρ στις εισπράξεις των ελληνικών κινηματογραφικών αιθουσών.
Στο πρώτο τετραήμερο προβολής τους στις ελληνικές αίθουσες έκοψαν πάνω από 300.000 εισιτήρια, ξεπερνώντας άλλες ταινίες όπως την Πολίτικη Κουζίνα , οι Πειρατές της Καραϊβικής κ.α.
Η εισπρακτική εκτίναξη των 300 ανάγκασε για πρώτη φορά πολλούς αιθουσάρχες μεμονωμένων αιθουσών σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας να προγραμματίσουν και μεταμεσονύχτιες προβολές.
Εντυπωσιακό άνοιγμα έγινε και στην Αμερική, καθώς τις δύο πρώτες μέρες οι εισπράξεις ξεπέρασαν τα 66 εκατομμύρια δολάρια ποσό που ήδη κάλυψε τον προϋπολογισμό της ταινίας.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ήταν από τις ελάχιστες φορές σε άνοιγμα ταινίας που οι περισσότερες από τις 3.100 αίθουσες που προέβαλλαν τους 300 στη Βόρεια Αμερική είχαν προπωλήσει όλα τα εισιτήρια μέρες πριν.
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα :
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=786347&lngDtrID=253
8 Comments
πρεζα tv
Δυστυχως πολυ κακο για το τιποτε…
asynadak
Χμμμμ… Μάλλον θα διαφωνήσω μαζί σου. Αν και δεν έχω δει την ταινία ακόμα (αύριο το απόγευμα ελπίζω), ωστόσο όσοι την έχουν δει, μου είπαν ότι είναι καλύτερη από ότι περίμεναν. Για παράδειγμα δες εδώ.
Αλλά μεθαύριο θα μπορώ να έχω και τεκμηριωμένη άποψη. Εσένα δεν σου άρεσε για κάποιο συγκεκριμένο λόγο?
asynadak
Όντως όμως σπάνε ταμία… Πήρα τηλέφωνο για να κλείσω εισιτήρια (2, όχι πολλά) σε κεντρικό πολυκινηματογράφο της Θεσσαλονίκης και δεν είχε ούτε για δείγμα!!!
Barbie
Για να αποκτάμε και μια επαφή με την πραγματικότητα… Είναι τυχαίο ότι μια τέτοια ταινία προβάλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες του κόσμου την ίδια περίοδο που οι σχέσεις Η.Π.Α και Ιράν είναι τόσο τεταμένες;
Ας μην υποτιμούμε την δύναμη της εικόνας… κι ας αρχίσουμε να βλέπουμε επιτέλους ανάμεσα από τα πράγματα!
asynadak
Θα μπορούσε κανείς να συνδέσει τους Πέρσες της ταινίας με το Ιράν, και υπό αυτή τη λογική να εξάγει συμπεράσματα για την πολιτική της Αμερικής στα ζητήματα της μέσης ανατολής, θεωρώντας την ταινία προπαγανδιστική.
Προσωπικά, προτιμώ να διαχωρίζω την τέχνη (όσο καλή και αν είναι αυτή και όποια μορφή και αν έχει) από πολιτικές ή εθνικές ή ακόμα και ιστορικές πτυχές.
Πιστεύω ότι όσοι είναι αρκετά μορφωμένοι και ενημερωμένοι, θα είναι σε θέση να διακρίνουν την προπαγάνδα από την πραγματικότητα. Οι υπόλοιποι, έτσι κι αλλιώς δεν είναι ικανοί να επηρεάσουν το αποτέλεσμα ή έστω την κοινή γνώμη.
Barbie
Η τεχνη δεν γενάται από παρθενογένεση και αδυνατώ να πιστέψω οτι η τέχνη δεν είναι στρατευμένη, αφού παράγεται από ανθρώπους που ζουν στα μέτρα και τα σταθμά της εποχής τους.
Η κριτική ικανότητα είναι σαφώς εφόδιο ικανό να μας υποψιάζει… αλλά κατά πόσο είμαστε σε θέση να ελέγχουμε την δημιουργία στερεότυπων; Κι ας το πάω ένα βήμα πιο πέρα, τι αποτελέσματα μπορούν να έχουν όλα αυτά;
Κι όσο για το πόσο χρησιμοποιήθηκε η τέχνη αλλά και άλλα πολιτιστικά προιόντα από την πολιτική…δεν έχουμε παρά να ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία και φτάνει αυτό για να μετρήσουμε πάμπολλα παραδείγματα.
Pingback: N e w s F i l t e r » NewsCast: Επεισόδιο 7
asynadak
Κατάφερα τελικά να δω την ταινία. Αρκετά καλύτερη από όσο περίμενα. Αρκετά κοντά στην ιστορική πραγματικότητα, τουλάχιστον όπως αυτή περιγράφετε και από άλλες πηγές.
Το μόνο που θέλω να θίξω είναι ότι για να έχει κάποιος μία ολοκληρωμένη εικόνα του τι και γιατί έγινε, θα έπρεπε να γνωρίζει κάποια πράγματα σχετικά με την ιστορία πριν την μάχη των Θερμοπυλών καθώς και την ιστορία μετά από αυτήν.
Κυρίως για να καταλάβει τι είχαν καταφέρει οι Πέρσες μέχρι τότε και με ποιο πρόσχημα επιτέθηκαν στην Ελλάδα. Επίσης, είναι καλό να (αν και αναφέρετε) να γνωρίζει ο θεατής τι έγινε μετά από την μάχη. Και αυτό για να καταλάβει ότι οι 300 δεν πέθαναν για το τίποτα, αλλά ο θάνατός τους ήταν η αρχή της νίκης.
Πολύ καλή ταινία, αν και Αμερικανική παραγωγή, συνίσταται ανεπιφύλακτα.