εγγραφείτε: Άρθρα | Newscast | Food for Thought | RSS via e-mail | 545 Readers
αναζήτηση
Τα κοκτέιλ φρούτων κάνουν καλό στην υγεία μας
Τα κοκτέιλ φρούτων αποτελούν ένα δροσιστικό αφέψημα για μας την περίοδο του καλοκαιριού και όχι μόνο.
Εκτός όμως από την υπέροχη γεύση τους, υποστηρίζεται από Αμερικανούς επιστήμονες ότι συμβάλει στην υγεία του οργανισμού μας.
Η προσθήκη αιθανόλης στα κοκτέιλ, η οποία βρίσκεται συνήθως στα αλκοολούχα ποτά, αποδεικνύεται ότι ενισχύει τις αντιοξειδωτικές θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται σε φρούτα όπως η φράουλες ή τα βατόμουρα.
Τα “χρωματιστά” φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες οι οποίες βοηθούν στην αποτροπή ζημιών στα κύτταρα του ανθρώπου. Οι ερευνητές έχουν δηλώσει ότι κάθε “χρωματιστό” φρούτο μπορεί να γίνει ακόμα πιο υγιεινό με την προσθήκη ελάχιστου αλκοόλ.
Η έρευνα αυτή ξεκίνησε από την προσπάθεια διατήρησης της φράουλας με την προσθήκη αλκοόλ και αυτό ήταν η αιτία για να παρατηρηθεί το φαινόμενο αύξησης των αντιοξειδωτικών ουσιών.
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα :
Σχετικά άρθρα :
Έρευνα του περιοδικού Journal of Food Science έρχεται να μας πει ότι τα μήλα, οι μπανάνες και τα πορτοκάλια περιέχο ...
Σας αρέσει να πίνεται τσάι; Αν ναι, τότε προτιμήστε το πράσινο, το οποίο εκτός από υπέροχη γεύση διαθέτει και ευεργ ...
Επειδή είδα ότι το προηγούμενο άρθρο μου σχετικά με τη βελτίωση της μνήμης είχε μια απήχηση στο κοινό του newsfilter ...
Τις τελευταίες μέρες έχει γίνει πολύ φασαρία με την καταδίκη της γνωστή σε όλους μας, Paris Hilton, η οποία ευρέθη ...
Μπαίνουμε στον Ιούλιο και δεδομένης της αφόρητης ζέστης που επικρατεί ήδη στην πόλη (και αναμένεται να συνεχίσει να ...














Έτσι πως πας θα μας κάνεις αλκοολικούς εσύ…
Ωστόσο μία Pina Colada το καλοκαίρι επιβάλλεται που και που.
Είχα πει κάποτε σε ένα άρθρο ότι η αλόγιστη χρήση είναι κακή χρήση.
Γι’ αυτό με μέτρο την Pina Colada.
Ωραία, θα το επιχειρήσω πάραυτα…
ALCOHOL FOR THE BRAIIIIIIIIIN…
daquiri gia panta!!