About the author

89 Comments

  1. 2

    lydia

    den to ixa skefti pote alls twra p t diavasa ontos kapoios mpori n genirte gay apla n t katalaveni se mwgalitei ilikia…

    Reply
  2. 3

    Panagiotis

    paizoun polla pragata rolo:1)ek genetis ormoniko thema pou antiprosopeuei to 5%
    2)psixosinthesi tou atomou.exei kakopoiithei,biastei,exei isprakei kaki simperifora apo to allo filo,mitera,fili gomana ktl
    3)kai poio simantiko koinoniko,politiko,ergasiako periballon pou zei to atomo.erethismata pou thexetai apo filous,gnostous,tileorasi,kathimerinotita.Otan dexetai na skibei to kefali mprosta se allous pou ton ekmetaleuontai giati na mi skipsei kai ti mesi exontas tin pseudesthisi oti to kanei logo prosopikis epilogis.Px i parousiasi tou gay atomou san epagelmatika petiximeno leei kati (sinithos se tainies kai ekpompes stil lampiris,blepe aslani kai allous maintanous pantos tipou gay h strait).
    4)an iparxei kapoios kontinos me tin «idiotita» to omofilofilou to mono pou ofeiloume na kanoume se teliki analisi einai na tou feromaste san anthropo kai oxi san miasma psaxnontas tautoxrona tis pragmatikes aities eksaplosis tou sigekrimenou fainomenou.Auta elpizo na sas kalipsa.Tsao!!!

    Reply
  3. 4

    HARRRIS

    @PANAGIOTI δεν θα μπορουσεσ να το χεσ θεσει καλυτερα.Μπραβο…συμφωνω απολυτα.Παρολα αυτα δεν μπορο ουτε να τουσ βλεπο ακομα και αν δεν φταινε αυτοι για την κατασταση τουσ.

    Reply
  4. 5

    Barbie

    Δεν μπορείς να τους βλέπεις γιατί δεν έχεις συνηθίσει να τους βλέπεις και γιατί τα στερεότυπα που μας περνάνε από παιδιά ποτίζουν τόσο βαθιά μέσα μας που ακόμη κι αν η λογική μας λέει το αντίθετο, δυσκολευόμαστε να το δεχτούμε…

    Reply
  5. 6

    HARRRIS

    ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ….

    Reply
  6. 7

    Mathis

    Ρε παιδιά, εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους gay, ούτε είμαι ρατσιστής αλλά δεν θέλω να βρίσκονται και στο περιβάλλον μου πόσω μάλλον να με ενοχλούν. Γενικα δεν θέλω να τους αντιλαμβάνομαι καθόλου, να περνάνε απαρατήρητοι στη ζωή μου. Άλλωστε έτσι είναι η ζωή, δεν γεννιούνται όλοι με τα ίδια προνόμια, κάποιοι δε, αδικούνται κατάφορα. Δε θέλω να χρησιμοποιήσω τη λέξη αρρώστεια αλλά θεωρώ ότι είναι κάτι αφύσικο, ανώμαλο (με την πραγματική έννοια της λέξης) και είναι απαράδεκτο όταν τους προβάλλουμε με οποιοδήποτε τρόπο, είτε σαν ασθενείς είτε σαν φυσιολογικούς ανθρώπους διότι στην πρώτη περίπτωση προσβάλλουμε προσωπικότητες και στη δεύτερη τις κοινωνίες θέτοντας λανθασμένα πρότυπα.

    Reply
  7. 8

    Barbie

    @Mathis
    Για πες μου λοιπόν, πως ορίζεις το φυσιολογικό? Και πως το ανώμαλο?

    Reply
  8. 9

    Toushiro

    paidia, exo na po oti to mono pou mporoume na kanoume einai na tous feromaste opos feromaste se olous tous allous. min gineste ratsistes kai propantos min pernane oles oi malakies pou leei i ameriki se esas. i ameriki olo malakies k ratsitsmous k alla xilia kaka exei. auto einai aparadekto. eidika auti i eikona. pisteuo oti anti na tous brizoume na prospathisoume na tous broume ena koritsi mpas k allakosun gnomi . . .

    Reply
  9. 10

    Aky

    Έλα ρε Barbie τώρα.. Ποιο είναι το φυσιολογικό; Αν είναι δυνατόν. Το 90% δηλαδή των ανθρώπων είναι ανώμαλο; Εδώ και αιώνες τώρα. Ας μην αντιστρέφουμε τα πράματα.

    Reply
  10. 11

    Aky

    Πάντως, ο Παναγιώτης το έθεσε ολοκληρωμένα το θέμα.

    Reply
  11. 12

    Barbie

    Φυσιολογικός είναι αυτός που εξελίσεται συμφωνα με τους νόμους της φύσης(και δεν το λέω εγώ αλλά ο Τεγόπουλος – Φυτράκης), αν γυρίσεις και κοιτάξεις το τι γίνεται στην φύση έλα και πες μου εσύ. Επίσης το εδώ και αιώνες τώρα δεν το δέχομαι ως επιχείρημα, γιατί το παρελθόν μάλλον τα αντίθετα έχει να μας πει περι ομοφυλοφιλίας. Η ομοφυλοφιλία υπήρχε από πάντα, σε ανθρώπους, ζώα, ακόμη και σε φυτά. Το έχει αποδείξει τόσο η ιστορική όσο και η βιολογική επιστήμη. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα, όχι μειονέκτημα. Το να είσαι διαφορετικός δεν σημαίνει οτι είσαι ανώμαλος. Για να μην αρχίσω να δίνω παραδείγματα για το πόσο «φυσιολογική» είναι η σεξουαλική ζωή ορισμένων ετεροφυλόφιλων…..

    Reply
  12. 13

    Barbie

    Και δεν μπορούμε να λέμε από την μια ας μην είμαστε ρατσιστές και από την άλλη «ας τους βρούμε ένα κορίτσι». Ας αντιστρέψω τον συλλογισμό σου:Πως θα σου φαινόταν να σου έλεγε εσένα κάποιος «ας σου βρουμε ένα αγόρι»? Αυτά είναι προτιμήσεις και τα περί ορέξεως και κολοκυθόπιτας γνωστά.

    Reply
  13. 14

    Barbie

    @Μathis
    Κι εσύ που λες οτι δεν είσαι ρατσιστής, για πες μου, γιατί σε ενοχλούν τόσο λοιπόν? Και γιατί θεωρείς κάποιον αδικημένο απλά και μόνο επειδή είναι διαφορτικός από εσένα?
    Αυτό δεν είναι ρατσισμός?

    Reply
  14. 15

    HARRRIS

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ barbie αυτο ηθελε να πω και γω στον μαθισ αλλα με προλαβε.Πωσ λεσ οτι δεν εισαι ρατσιστησ ενω πιστευεισ αυτα?Και τουσιρο οσο αφορα την αμερικι ειναι ενα μεγαλο θεμα που δεν εξηγητε με 2 λεξεισ οποσ το λεσ.Αλλο αυτοι που κυβερνουν την αμερικη οντωσ ειναι ετσι οποσ τα λεσ.Αλλα αν πασ να ζησεισ στην αμερικη εχοντασ σχεση μονο με τουσ απλουσ πολιτεσ εκει θα δεισ οτι σε πολλα θα τουσ βρεισ καλυτερουσ απο οτι οι ελληναρεσ οι »μαγκεσ και σωστοι».Αλλο τι κανουν οι κυβερνησεισ και αλλο οι πολιτεσ.Αν ενοουσεσ τισ κυβερνισεισ μονο παο πασο.

    Reply
  15. 16

    krap

    Προσωπικά, δεν θεωρώ την ομοφυλοφιλία κάτι το φυσιολογικό. Να εξηγήσω. Αν δύο άτομα αντίθετων φύλων αποτελέσουν ζευγάρι έχουν τη δυνατότητα να τεκνοποιήσουν και άρα να επεκταθεί το ανθρώπινο γένος; Ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων δεν έχει δυνατότητα να κάνει κάτι τέτοιο με μη τεχνητό τρόπο.

    Θα πει κανείς πολλά είναι και τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια που καταφεύγουν σε τεχνητές μεθόδους για να μπορέσουν να αποκτήσουν παιδιά αλλά κατά τη γνώμη μου και το να μην μπορεί κάποιος να κάνει παιδιά δεν είναι φυσιολογικό.

    Γενικώς ανωμαλία, μη φυσικότητα είναι, κατά τη γνώμη μου, κάτι που όφειλε να είναι κάπως και δεν είναι. Για παράδειγμα το ζήτημα της στειρότητας που ανέφερα παραπάνω. Το ανθρώπινο σώμα έχει, αρχιτεκτονικά, τη δυνατότητα να φέρει στον κόσμο νέα ζωή άρα οι παραπάνω περιπτώσεις (στειρότητα) αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα.

    Καταλήγοντας λοιπόν θα πω ότι όσον αφορά το θέμα της φυσιολογικότητας δεν μπορώ να δεχθώ την ομοφυλοφιλία σαν φυσιολογική κατάσταση γιατί δεν μπορεί να εκπληρώσει (με φυσικό τρόπο – σεξουαλική συνεύρεση – ) την αναπαραγωγή του ανθρώπινου είδους. Στο ζήτημα εξαίρεσης μπορώ να δω τους ομοφυλόφιλους σαν μια ομάδα ατόμων που ξεχωρίζουν όσον αφορά την σεξουαλική προτίμηση, δεν θα προβώ σε κινήσεις που μπορούν να τους θίξουν αν βρεθώ στον ίδιο χώρο ή ακόμη και σε ίδια παρέα μαζί τους (εκτός αν με προκαλέσουν βέβαια πρώτοι) αλλά γενικότερα κανείς δεν μπορεί να με αναγκάσει να θέλω να κάνω παρέα μαζί τους.

    Reply
  16. 17

    krap

    …δηλαδή να τους επιλέγω σαν φίλους γιατί αν δεν το κάνω θεωρούμαι ρατσιστής!

    Reply
  17. 18

    Toushiro

    nai re alla etsi opos ta les einai san na exoume ena zeugari anthropon me problimata ston egkefalo kai ena zeugari omofilofilon. peripou to idio pragma. einai diaforetikoi alla den einai sosto na tous stigmatizoume. ma, kaneis dn se anagkase na kaneis parea mazi tous. ontos opos exoun pei kai alloi otan erxontai k se paranoxloun einai poli spastiko alla prosopika mazi me enan filo mou pigame k brisame enan dioti eixe ginei tsimpouri stis files mas… den mporoume na kanoume kati gi’auto. dn pisyeuo omos oti gay geniesai. tha iparxei enas tropos gia na to allakseis auto . . .

    Reply
  18. 19

    slash

    κοιταξτε.. μαρεσουν αυτες οι συζητισεις αλλα ρε παιδια το παραφιλοσοφησατε το ζητημα… εγω δεν εχω κανενα προωλημα με κανεναν ομοφυλοφυλλο εκτος εαν μου την πεσει που τοτε θα γινω τουρκος γιατι απαιτω αμοιβαιο σεβασμο απο τον οποιονδηποτε.. απο κει και μετα εχω κανει και παρεα με γκει ατομα και πραγματικα πολλοι αποδειχτηκαν και γαμω τα παιδια ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ απο τους φυσιολογικους σας.. απο κει και μετα ειμαι εναντια σε καταστασεις του τυπου παρελασεις ομοφυλλοφυλλων και τα λοιπα γιατι για μενα αυτα τα ατομα προσπαθουν να προκαλεσουν και να τραβηξουν την προσοχη..

    Reply
  19. 20

    slash

    δηλαδη απο τη μια προσπαθουν και με το δικιο τους να αποκτησουν φυσιολογικη αντιμετωπιση και απο την αλλη διατυμπανιζουν τις προτιμησεις τους βαζοντας οι ιδιοι ταμπελα στον εαυτο τους.. και τελος θα χρησιμοποιησω αυτη τη λεξη λογω του νοηματος που εχει παρει στις μερες μας αλλα ως τωρα στη ζωη μου εμφανηστικαν πολοι straight που φερθηκαν πολυ πιο πουστικα απο καθε gay αλλα και πολλοι gay που φερθηκαν πολυ πιο αντρικια απο πολους βουτυρομπεμπε δηθεν μαγκες… αυτα ειχα να πω

    Reply
  20. 21

    krap

    Να τονίσω ότι δεν έβαλα καμία ταμπέλα. Προσπαθώ να πω ότι το να ξεχωρίζει κάποιος δεν είναι κακό. Ούτε είμαι σίγουρος αν γεννιέται κάποιος gay (αυτό μάλλον παρεξηγήθηκε).

    Στην τελική υπάρχουν και άλλες ομάδες που ξεχωρίζουν (π.χ. punk λόγω ντυσίματος) αλλά δε δίνουν δεκάρα για το αν παραπέρα ο ένας και ο άλλος λένε «πωπω τι φρίκουλα είναι αυτά!» (εγώ δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα). Άρα μήπως και οι ομοφυλόφιλοι έχουν ρατσισμό ως προς τους ετεροφυλόφιλους γιατί νομίζουν ότι έχουν (οι ετεροφυλόφιλοι) ρατσισμό ως προς αυτούς;

    Εξέτασα ένα παρόμοιο ζήτημα ρατσισμού παλαιότερα στο προσωπικό μου blog σχετικά με το ζήτημα της παρέλασης.

    Reply
  21. 22

    HARRRIS

    Δεν μπορει να οριστει αν ειναι ανωμαλο το να ναι καποιοσ γκευ ι οχι.Αν εχει γεννηθει γκει πρεπει να τον αντιμετοπισουμε οποσ εναν αναπηρο.Αν το θελει και το κανει επιτηδεσ τοτε ειναι ανομαλια.Συμφωνειτε?

    Reply
  22. 23

    Andrew

    nai HARRRIS sumfono mazi sou eisai o pio sostos edo!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  23. 24

    Andrew

    i anomalia den einai gia tous gey bori enas streit na to kanei gia plaka to skeftikate pote auto????

    Reply
  24. 25

    HARRRIS

    Εχεισ καποιο δικιο andrew.Αλλα και ι πλακα εχει τα ορια τησ?Συμφωνεισ?

    Reply
  25. 26

    Andrew

    nai nai sumfono apolitos me esena HARRRIS !!!

    Reply
  26. 27

    Andrew

    alla edaxei den to pername to orio HARRRIS

    Reply
  27. 28

    Nikos!

    Polloi eipan oti borei na uparxei kapoios tropos na allaxei kapoios gay. Giati na to kanei? Giati pote kanenas str8 de thelise diladi na allaxei? Giati polla apla aisthanetai kala me ton eauto tou. Auto aisthanodai kai oi gay. Ta coblex dimiourgoudai apo ti suberifora pou deixnoun oi alloi apenadi mas. Etsi polla apla emeis tous kanoume na aisthanodai asxima me eskemeni i oxi suberifora apenadi tous!
    To ti kanei o kathenas stin krevatokamara tou einai diki tou ypothesi! Giati enas gay einai anwmalos, enw enas «koprolagnos» gia paradeigma oxi? Poios orizei to kalo kai to kako? To fusiologiko kai to anwmalo? Prin tin epikratisi twn modernwn megalwn thriskeiwn ston kosmo oi koinwnies itan, opws tha legame simera, bi-sexualikes, xwris kaneis na exei kanena problima me auto! An thelete parte to kai alliws, an itan odws anwmalia tha eixe atonisei logw tis fysikis epilogis, opws tha elege kai o Darvinos.
    To zoumi einai pws enas anthrwpos krinetai gia tis praxeis tou kai oxi gia to xrwma tou, to epagelma tou, to fylo tou i tis sxeualikes tou protimiseis!! Toulaxiston gia mas pou tugxanei na eimaste Ellines, oi prwtoi pou topothetisame ton anthrwpo sto kedro tou subados, tha prepei na einai autonoeita. Dystuxws odeuoume sto alla akro sti sydirisi, tin opisthodromisi kai to mesaiwnismo…
    Meta to skotadi omws erxetai pada to fws… Eutuxws!

    Reply
  28. 29

    Barbie

    Με κάλυψε ο Νίκος…

    Reply
  29. 30

    Barbie

    @Harris
    Θα θεωρούσες ανάπηρο τον Καβάφη,τον Κάρολο Κουν, τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Τένεσυ Ουίλλιαμς,τον Τρουμαν Καπότε,τον Ζακ Κοκτώ, τον Οσκαρ Ουάιλντ κ.α που ούτε αύριο δεν τελιώνω αν συνεχίσω…
    Αν φυσικά τους ξέρεις όλους αυτούς… χα!

    Reply
  30. 31

    Nikos!

    That was a question?

    Reply
  31. 32

    HARRRIS

    Και αμα δεν εισαι αντρασ δεν μπορεισ να καταλαβεισ και πολυ τι εστι να σαι γκει.Οποτε καλεσ οι γνωμεσ σου αλλα μεχρι ενα σημειο.Αλλο λεσβια και αλλο γκει,οποσ εγω δεν μπορο να καταλαβο τελειοσ τι θα πει να σαι λεσβια.

    Reply
  32. 33

    Barbie

    Δεν σκοπεύω να πείσω,την γνώμη μου λέω και την υποστηρίζω με επιχειρήματα και όχι με χαρακτηρισμούς σε προσωπικό επίπεδο.
    Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε. Ο κόσμος είναι ωραίος γιατί είναι διαφορετικός. Αυτή ακριβώς την διαφορετικότητα είναι που στηρίζω. Παρεπιπτόντως ούτε την λύπηση των παραπληγικών στηρίζω. Κι ακριβώς επειδή αυτό το site έχει ένα επίπεδο, να αποφεύγονται παρακαλώ οι χαρακτηρισμοί.

    Reply
  33. 34

    Nikos!

    @Harris
    Den yparxei logos na lypasai kanenan «anapiro»!! Einai poly pio dunatoi anthrwoi kai xaraktires ap’oso fadazesai. To oti den einai idios me sena (oute esy eisai idios me kanenan allo afou oloi eimaste -eutuxws- diaforetikoi) de simainei oti einai katwteros i oti xreiazetai ton oikto sou. Exei aplws diaforetikes anages ap’oti esym opws kai diaforetikes ikanotites.
    Episeis den katalavainw giati boreis na
    «katalaveis» enan omofulofiko andra enw de boreis na «katalaveis» mia omofulofili gunaika? Enas pou borei na einai amfifilofilos? (opws itan oi perissoteres koinwnies kata to parlthon?)
    Mou thumizeis ton proedro tou Iran, ton Axmadinetzan, pou otan ton rwtisan sto Panepistimio Columbia tis NY ti exei na pei gia tis ektekeseis omofulofilwn sti xwra tou, apadise pws «emeis sto Iran den exoume tetoious opws eseis edw stin Ameriki» (fusika kai den exoun, afou frodizoun na tous afanisoun…)
    Alitheia exeis skeftei na pas me adra? Pws xereis oti de tha sou aresei?

    Reply
  34. 35

    HARRRIS

    Αρχικα βλακεια μου που μαλονο και συχωρεστε με (μπαρμπι ειδικα)αλλα οταν μου βαζουν λογια που δεν εχο πει τρελενομαι και παρασυρομαι.Βασικα δεν φτετε εσεισ επειδη ειναι γραπτοσ ο λογοσ που μιλαμε δεν καταλαβενομαστε ευκολα.

    Νικο σου απανταω.

    Αυτο με τον αναπηρο που ειπα (αναθεμα την ωρα που το πα) ενοουσα επιτελουσ οτι οταν βλεπουμε εναν γκει (αναθεμα τουσ και αυτουσ!!!) ενω γνωριζουμε οτι ο συγκεκριμενοσ ασ πουμε ειναι ετσι απο την φυση του δεν θα πρεπει να τον αντιμετοπιζουμε με απεχθια(αν οχι απεχθια πεσ το οποσ θεσ αρνητικα εννοω).Οποσ δηλ οταν βλεπουμε εναν αναπηρο (αναθεματονα και αυτον) που εχει και αυτοσ προβλημα απο την φυση του δεν τον βλεπουμε με »απεχθια».

    Εγινα τωρα κατανοητοσ?Αυτο εννοουσα τοση ωρα και με φαγατε(με την καλη ενοια)

    Reply
  35. 36

    HARRRIS

    Νικο σου απανταω και στα αλλα.

    Εχω πολλεσ φορεσ πει αυτο που ειπεσ Alitheia exeis skeftei na pas me adra? Pws xereis oti de tha sou aresei?

    Αλλα σε εμενα που το ρωτησεσ θα σου απαντησω.Οταν βλεπω εναν φιλο μου γυμνο στο μπανιο,η οταν μου εδειξαν προχθεσ κ ολασ μια τσοντα με αντρεσ τοτε ουτε καν μου περναει απο το μυαλο να εκανα κατι (δοξα το θεο) αλλα αντιθετα μου βγαινει μια αηδια.Οποτε δεν πιστευω οτι θα εκανα ποτε κατι με αντρα.Εδω γυναικα μου την επεσε ενω ημουν ελευθεροσ που δεν ηταν ασχημη αλλα δεν μου τεριαζε και δεν εκανα κατι ουτε για μια νυχτα που μπορουσα.Οχι και με αντρα.

    Και για το αλλο σου απανταω οτι ενασ αντρασ οταν βλεπει 2 αντρεσ να το κανουν νιωθει τεραστια αηδια (τουλαχιστον μεχρι τορα οσουσ και αν εχω ακουσει το ιδιο λενε)Ενω μια γυναικα οταν βλεπει αντρεσ δεν ειναι παντα σιγουρο οτι αηδιαζει(απο φιλεσ μου αυτα ακουω)Οποτε ειπα πριν τησ βαρβαρασ οτι για τουσ αντρεσ ειναι πιο εντονο το θεμα γκει

    Reply
  36. 37

    Mathis

    Ρε παιδιά, να βάλουμε μια τάξη στην συζήτηση γιατί την πήγατε μακριά την βαλίτσα. Πρώτα απ’ όλα, για να ορίσω το φυσιολογικό δεν θα πάω σε λεξικό γιατί η λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει άπειρα πράγματα, άρα μπορεί να λάβει διαφορετικές ερμηνείες. Στο ψητό τώρα, τέθηκε το ερώτημα αν είναι φυσιολογικό το να είσαι gay,. Να σοβαρευτούμε λίγο λέω εγώ, έτσι Barbie? Για κάνε το δικό σου, αύριο μεθαύριο τα παιδιά σου να βγουν ομοφυλόφιλοι, θα είσαι ok και θα λες, «έλα μωρέ τώρα, φυσιολογικό είναι»! Οι ζωντανοί οργανισμοί στη φύση περιγράφονται και ορίζονται πλήρως από 2 ιδιότητες, την αναπνοή και την αναπαραγωγή. Η ομοφυλοφιλία αμέσως παραμερίζει την αναπαραγωγή. Το σχόλιο 16 του krap είναι εύστοχο, με εκφράζει απόλυτα. Barbie, το έγκλημα της σημερινής κοινωνίας είναι που επιτρέπει σε ανθρώπους (όπως εσύ) να θεωρούν την ομοφυλοφυλία ως κάτι φυσιολογικό. Κοντεύουμε να αναγάγουμε την ομοφυλοφιλία σαν ένα είδος μόδας. Επίσης, επειδή δεν θέλω να μπαίνουν τέτοια άτομα στη ζωή μου, πρέπει ντε και καλά να θεωρούμαι ρατσιστής, από που προκύπτει αυτό? Δεν έχω το δικαίωμα να διαλέγω με ποιον θα κάνω παρέα? Δεν είπα να τους σκοτώσουμε ούτε ζήτησα να είμαι περισσότερο ίσος απ’ αυτούς. Όταν είπα προνόμια δεν εννοούσα δικαιώματα φυσικά. Εννοούσα ότι αναγνωρίζω ότι η κατάσταση τους δεν είναι αυτή που θα έπρεπε να είναι και ο κόσμος στον οποίο ήρθαν δεν είναι κι ούτε θα έπρεπε να είναι φτιαγμένος γι’ αυτούς, γι’ αυτό είναι αδικημένοι, δεν τους αδικώ εγώ κι άρα είμαι ρατσιστής, barbie. Και εξήγησα πιο πάνω που το στηρίζω αυτό, δεν το λέω έτσι. Toushiro, δεν θα τους αναγκάσουμε εμείς να βρουν ταίρι, δεν θα μπούμε φυσικά στα κρεββάτια τους, για όνομα. Απλά η κατάσταση τους είναι κάτι το οποίο εγώ δεν αποδέχομαι για τον εαυτό μου και δεν θέλω ούτε να με επηρεάζουν όπως δεν θα τους ενοχλώ κι εγώ. Slash, πάντα θα υπάρχουν εξαιρέσεις. Harrris, και στις δύο περιπτώσεις η ομοφυλοφυλία είναι ομοφυλοφιλία, δεν συμφωνώ με τη διάκριση που κάνεις, άσε που δεν έχει νόημα γιατί πάντα είναι συνδυασμός των 2 και δεν είναι ξεκάθαρα η μια περίπτωση ή η άλλη. Δηλαδή, δεν σηκώνεται ένα πρωί κάποιος και λέει: «Από σήμερα θα είμαι gay». Τέλος, Barbie, κανείς δεν τους αποκάλεσε νοητικά καθυστερημένους για να μας πείσεις με παραδείγματα αξιόλογων ανθρώπων, λάθος σου τα είπανε.

    Reply
  37. 38

    krap

    Κύριοι και κυρίες. Θυμίζω ότι το παρόν site είναι κατά βάσην ένα σημείο συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων με αφορμή τον σχολιασμό των άρθρων.

    Επειδή η συζήτηση παρεκτράπηκε ως administrator του site αναγκάστηκα να απομακρύνω κάποια σχόλια. Θα δείτε ότι λείπουν αρκετά. Ενδεικτικά αναφέρω ότι απομάκρύνθηκαν ρατσιστικά, υβριστικά και σχόλια που εμπεριείχαν ειρωνία και μόνο καθώς και όσα σχόλια προέκυπταν από τα απομακρυνθέντα οπότε μετά η ύπαρξή τους δεν είχε πια νόημα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να εμφανίζονται κάποια κενά στον διάλογο (αλλά οι περισσότερες θέσεις θεωρώ ότι παρέμειναν σαφείς). Αν κάποιος αισθάνεται ότι κάτι σημαντικό που είπε αφαιρέθηκε παρακαλώ να το ξαναγράψει με κόσμιο τρόπο.

    Επειδή το θέμα είναι ενδιαφέρον δεν θέλησα να αφαιρέσω τη δυνατότητα commenting. Ωστόσο αν τα πράγματα παρεκτραπούν και πάλι ενδεχομένως να γίνει και αυτό. Συγνώμη για την παρέμβαση (δεν το συνηθίζουμε) αλλά η κατάσταση είχε ξεφύγει.

    Reply
  38. 39

    krap

    @Barbie: ο Alan Turing, θεωρείται ο πατέρας της επιστήμης της πληροφορικής και ήταν ομοφυλόφιλος (ξέρω και γωω, ξέρω και γωω – no offense έτσι barbie; ξες πόσο σε εκτιμώ! -).

    @Mathis: μπορώ να πω το post σου συμπλήρωσε τα δικά μου.

    Γενικά θα ήθελα να σταθώ στο ότι η μη συμπάθεια (ακόμη και απέχθεια σε κάποιες περιπτώσεις) δεν είναι ρατσισμός. Αν δεν μου αρέσουν οι βεραμάν μπλούζες δεν έχω ρατσισμό ως προς αυτές. Απλά δεν θα αγοράσω ποτέ μια τέτοια!

    Reply
  39. 41

    HARRRIS

    @mathis βεβαια και ειναι διαφορετικο να ειναι ενασ αντρσ gay η μια γυναικα λεσβια.Διοτι οταν μια γυναικα ειναι λεσβια τι κανει στο κρεβατι τησ?Θα στο πω χοντρικα και συγνωμη αν γινομαι χυδαιοσ.Παιρνει το ρολο του αντρα μια γυναικα και το ρολο του πεουσ ενασ δονητησ.Δηλαδη η ηδονη ειναι η ιδια.Ενω ενασ αντρασ οταν ειναι γκει και απο αλλου δεχετε την ηδονη και εντι να βαζει του βαζουν.Ενω τησ γυναικασ παλι τησ βαζου.Συγνωμη αλλα δεν μπορο να το εξηγησω με καλυτερο τροπο.Οποτε θελω να καταληξω στο οτι με το να σαι γκει αλλαζει τελειωσ η φυλοσοφια του σεξ.Οποτε το βλεπω πιο »σοβαρο»

    Reply
  40. 42

    HARRRIS

    Και για μην γινει παλι το ιδιο μπαχαλο λεω οτι ο,τι λεω ειναι η γνωμη μου.Δεν λεω οτι ετσι ειναι το σωστο για ολουσ και δεν θελω να επιβληθω σε κανεναν.Απλα θελω να ακουσω απο σασ λογια του τυπου »οχι χαρη κατα την γνωμη μου δεν ειναι ετσι αλλα κατα την γνωμη μου ειναι αλλιωσ»Και οχι του τυπου κανεισ λαθοσ και δεν ειναι ετσι.ια μενα ετσι ειναι και τελοσ.Απλα θελω να ακουω τον δικο σασ τροπο σκεψησ.Τπτ παραπανο

    Reply
  41. 43

    Mathis

    HARRRIS, δεν με κατάλαβες, δεν εννοούσα αυτή τη διάκριση που έκανες αλλά τη διάκριση σχετικά με το αν κάποιος γεννήθηκε gay ή αν το επέλεξε αργότερα στη ζωή του. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκα στο σχόλιο 22 που έχεις κάνει. Αλλά μιας και ανέφερες και την διάκριση μεταξύ της ομοφυλοφυλίας των δύο φύλων, να σημειώσω ότι και εκεί διαφωνώ μαζί σου, πολύ απλά διότι και πάλι δεν υπάρχει αναπαραγωγή.

    Reply
  42. 44

    HARRRIS

    Mathis ενταξη καταλαβα το πρωτο που ειπεσ εχεισ δικιο λαθοσ καταλαβα.Και ναι εχεισ δικιο στο οτι και στισ 2 περιπτωσεισ δεν υπαρχει αναπαραγωγη.Δεν το χα σκευτει ετσι.

    Reply
  43. 45

    Barbie

    Ενημερωτικά, ο σάλος που προκάλεσαι πάντως το γεγονός εδώ στην Ιταλία είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που προέκυψε στην παρούσα συζήτηση. Εδώ και 3 μέρες αναφέρεται σε όλες τις εφημερίδες και δεν μιλάω για μονόστηλα αλλά για σελίδες! Πραγματικοί διαξιφισμοί!

    Reply
  44. 46

    krap

    Ενδιαφέρον αυτό Barbie. Έχεις στατιστικό που προς τα πού κλίνει η κοινή γνώμη. Υπέρ ή κατά της ομοφυλοφιλίας στην Ιταλία;

    Reply
  45. 47

    HARRRIS

    ΚΑΙ ΓΩ ΙΤΑΛΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΑΡΜΠΗ.ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ.

    Reply
  46. 48

    Aky

    Mathis. Σχόλιο 37.
    Μπράβο ρε!! Πες τα! Οι θέσεις σου είναι ολοκληρωμένες, λογικές και συμφωνώ απολύτως.+-

    Reply
  47. 49

    slash

    nomizo oti prepei na paratheso kati pou eipe kapoios sofoteros apo mena. oti «mporei na min simfono me tin apopsi sou alla tha iperaspisto mexri thanatou to dikaioma sou na tin ekfereis» etsi kai oson afora tous omofilofilous efoson den vlaptoun kanenan(ektos apo ton eafto tous se periptosi pou kolisoun AIDS)tha einai kalo polloi na simfiliothoun me tin idea oti iparxoun..opos eipa kai prin efoson den sas tin peftoun i den prospathoun na sas entaksoun stin»parea» tous apla simvioste mazi tous… kai oso gia tin anaparagogi den peirazei perisoteres gia maς.. etsi? 🙂

    Reply
  48. 50

    krap

    Σχετικά με την τελευταία φράση σου slash πες μου ειλικρινά. Έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο ( να υπάρχουν περισσότερες διαθέσιμες δηλαδή; ). Γιατί εγώ δεν το έχω δει!

    Reply
  49. 51

    Mathis

    Άσε που στις γυναίκες αρχίζουν κι έχουν πιο πολύ πέραση οι gay. Θα τρελαθούμε δηλαδή!

    Reply
  50. 52

    slash

    e entaksei perasi… apla gia tis ginaikes oi gay einai ipotithete oi kaliteres filenades gia pollous logous metaksi ton opoion oti mporoun na sizitane mazi tous gia gomenous me kapoion pou de thelei na tis fistikosei i na tous klepsei to gomeno!idia akoi idia kounimata no fuzz no mush!pantos ena asteio peristatiko mou eixe simvei se mia sinavlia pou eixa paei me ena filo mou prwin kathigiti kai kati gnostous tou metaxi ton opoion enas gay tipos o opoios me to pou mas sistise o filos mou leei: aftos einai o gay mathitis pou mas eleges oti exeis??entometaxi treis kopeles tis pareas na girnane taftoxrona(me mia apo tis opoies eixa gnoristei tixaia prin mas sistisei kai milousame gia kana 20lepto)kai o allos na tou eksigei oti elege gia allo mathiti.. alla pragmatika an imoun tora apo mia gonia na do to vlema pou eriksa sto filo mou ekini tin ora tha eixa kserathei sta gelia!

    Reply
  51. 53

    Zergqueen

    Παιδιά, εγω σε κάποια σημεία συμφωνώ με τον Mathis. Ωστόσο πιετεύω ότι η ομοφυλοφιλία έχει (αν όχι απόλυτα, τότε εώς έναν μεγάλο βαθμό)βιλογικό υπόβαθρο. Τι εννωώ: Η σεξουαλική δείγερση είναι μια χημική διεργασία του εγκεφάλου. Η επιθυμία ενος 7-χρόνου, ο οποίος δεν μπορεί να είναι σε θεση να έχει σεξουαλικό προσανατολισμό, να ντύνεται με φουστίτσες και να βλέπει «κάπως» τα άλλα αγοράκια της ηλκιίας του, είνει καθαρά βιολογική. Οπότε δεν μιλάμε για επιλογές. Η επιλογές έρχονται αργότερα, όταν το παιδί αυτό μεγαλώσει και θα καλείται να παραδεχθεί την πραγματική του σεξουαλική ταυτότητα. Εδώ μπαίνει η κοινωνία. Για θυμηθείτε όλοι τα «ωραία» αποτελέσματα που είχε η καταπίεση της σεξουαλικής ταυτότητας στο American Beauty. Στρατιωτικός, και καλά άντρακλάς, και καλά homophobic, φτάνει να σκοτώνει. Αντίθετα με το τι πιστευουμε, είμαι της γνώμης ότι δεν μας δίνει κανείς το δικαίωμα να κρίνουμε. Οσο για το τι είναι «φυσιολογικό» και τι όχι, εχω να πω το εξής. Το να είναι κανείς ομοφυλόφιλος, δεν είναι βιολογικά φυσιολογικό. Κοινωνικά μπορεί να είναι, αλλά βιολογικά όχι. Επίσης πιστεύω ότι πέρα από όλα τα αλλα, κανείς δεν εχει το δικαίωμα να στερίσει από ενα παιδί μια «βιολογικά φυσιολογική» οικογένεια. Οπότε είμαι αντίθετη με τις υιοθετήσεις παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Οι ίδιοι μπορεί να κάνουν ότι θέλουν στο κρεβάτι τους, αλλά καλούνται να αποδεχθούν και το τίμημα της επιλογής τους, την ανικανότητα να αναπαράγουν το είδος. Κι’αυτο η φύση, ο Θεός, ή ότι άλλο στο οποίο πιστεύουμε, μας το έχει δείξει ξεκάθαρα πως γίνεται, και δεν γίνεται ουτε με δύο άντρες, ουτε με δυο γυναίκες. Αυτά είχα να πω.

    Reply
  52. 54

    krap

    Ωραία τοποθέτηση Zergqueen. Θα μπορούσες να κάνεις και ένα σχόλιο πάνω σε αυτό «kai oso gia tin anaparagogi den peirazei perisoteres gia maς.. etsi?»; Εσύ ως queen θα έχεις σαφώς πιο ξεκάθαρη οπτική.

    Reply
  53. 55

    Mathis

    Zergqueen, έχω την εντύπωση ότι ο άνθρωπος διαμορφώνει το είναι του, την ταυτότητα του σε όλη του τη ζωή και ιδιαιτέρως στα πρώτα χρόνια αυτής, έτσι τουλάχιστον λένε οι ψυχολόγοι. Η επίδραση από την κοινωνία είναι σίγουρα καταιγιστική στα πρώτα χρόνια, επομένως, παρά τις χημικές διεργασίες του εγκεφάλου που μπορεί να αρχίζουν έπειτα από μια συγκεκριμένη ηλικία, και πάλι ο άνθρωπος δέχεται ισχυρά ερεθίσματα από τους γύρω του. Φαντάσου ένα παιδί που μεγαλώνει με ομοφυλόφιλους γονείς, για να καταλάβεις τι εννοώ. Συνεπώς, ορθά είναι τα όσα λες περί υιοθετήσεων. Από κει και πέρα το γεγονός ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι βιολογικά αποδεκτή αυτόματα θα πρέπει να οδηγεί και στον κοινωνικό αποκλεισμό της, αλλά προς αποφυγή παρεξηγήσεων προσοχή στη λέξη αποκλεισμό, νομίζω έχουν διευκρινιστεί όλα αυτά πιο πάνω. Αν άρουμε τον κοινωνικό αποκλεισμό, αυτόματα δεχόμαστε (ως κοινωνία πάντα) αυτήν την βιολογική ανωμαλία διότι αυτα τα δύο είναι απόλυτα συνυφασμένα. Μπορεί να μην μπορούμε να σταματήσουμε το φαινόμενο, δεν σημαίνει όμως ότι θα το δεχτούμε και σαν φυσιολογικό. Τουλάχιστον, ας θέτουμε τα σωστά πρότυπα στις επόμενες γενιές.

    Reply
  54. 56

    Zergqueen

    Ως Queen θα μπορούσα να πω: Δυστυχώς, λιγότεροι για μας. 🙂

    Reply
  55. 57

    Zergqueen

    Mathis, το να αποδέχεται κάποιος το γεγονός ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι βιολογικά φυσιολογική, δεν συνεπάγεται αυτόματα τον κοινωνικό αποκλεισμό της. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία μεταξύ του να αποδέχεσαι τους ομοφυλόφιλους ως άτομα, και του να αποδέχεσαι την ομοφυλοφιλία ως κοινωνικό φαινόμενο. Οσο παράλογο και να ακούγεται, συμβαίνει. Πριν σου το αναλύσω αυτό, θα ήθελα να μείνουμε λίγο στον όρο «αποδέχομαι» και το τι εννωω όταν το λεω. Εγω πχ οταν λεω ότι δεν αποδέχομαι την ομοφιλοφιλία, εννωώ ότι δεν επικροτώ την ιδια την πράξη, χωρίς όμως να σημαίνει ότι θα αντιμετωπισω τους ομοφυλόφιλους με βάση τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό. Θεωρώ ότι το λάθος που κάνουμε πολλοί από μας είναι τα μπερδέυουμε αυτα τα δύο. Ο ομοφυλόφιλος, είναι πρωτα απ’ολα άνθρωπος και η σεξουαλική του ταυτότητα δεν θα’πρεπε να είναι αυτη που θα του στερει το δικαίωμα να του φερεσαι σαν ανθρωπος.

    Reply
  56. 58

    krap

    Zergqueen τα εύσημα. Το έθεσες άψογα. Αυτό προσπαθώ να πω και εγώ. Ότι το γεγονός ότι κάποιος δεν θεωρεί τον ομοφυλοφιλισμό ως κάτι φυσιολογικό δεν τον καθιστά αυτόματα ρατσιστή ως προς τους ομοφυλόφιλους.

    Reply
  57. 59

    slash

    pantos gia na enisxiso ligo tin viologiki apopsi na thimiso oti ektos apo tis ximikes diergasies tou egefalou tithete kai ormoniko zitima dioti an mporousame na ksexorisoume dio eidi emfanisis gia omofilofilous tha mporousame na poume oti kapoioi den exoun kamia emfanisiaki diafora(kai de milao gia rouxa i aksesouar) apo kapoion eterofilofilo antra omos se kapoious allous kiriarxei to stoixio tis thiliprepeias gia to opoio katopin erevnas apodixthike oti ofeiletai se diaforopoiisi tis ormonikis ipostasis twn. gia afto to logo simfono me ti Zergqueen kai de vrisko ithika sosto na rixnoume tis efthines tou sostou kai tou lathos paradeigmatos gia tis epomenes genies dioti distixos i eftixos ta stadia tis ekseliksis den mporoun na antistrafoun (biologika nomizo oti theoritai ekseliksi). (zergqueen gia to sxolio 56: Ligoi kai kaloi(elpizo?):) )

    Reply
  58. 60

    Geitonas

    @ Barbie:

    Αν η νομοθεσία απαγορέψει την υιοθεσία παιδιών από παντρεμένους gay, αυτό συνιστά ρατσιστική/φασιστική/αναχρονιστική/παλαιομοδίτικη κλπ πράξη.

    Συμφωνείς ή διαφωνείς;

    Reply
  59. 61

    Aky

    Καλή ερώτηση!..
    Βλέπε Mathis σχόλιο 55.
    Είναι δικαίωμα του κάθε παιδιού να μεγαλώσει σε «φυσιολογική» οικογένεια. Πες τα Mathis!

    Reply
  60. 62

    Mathis

    Zerqueen, με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να λέω πάλι τα ίδια, no offence έτσι? Γι’ αυτό είπα προσοχή στη λέξη αποκλεισμό (μάλλον έπρεπε να χρησιμοποιήσω μια άλλη). Νομίζω δεν χρειάζεται να δώσω κι άλλες εξηγήσεις. Διάβασε αν θες ΟΛΑ όσα έχω αναφέρει στα παραπάνω επί του θέματος και θα καταλάβεις ότι στην ουσία λέμε τα ίδια πράγματα.

    Reply
  61. 63

    Abraxas

    Βασικά θέλω να σταθώ σε κάνα δύο σημεία.

    Το θέμα της αδυναμίας της αναπαραγωγής ως επιχείρημα δεν το αγγίζω καν γιατί το θεωρώ ολίγον τι γελοίο και φτωχό, λες και αυτό μας έλειπε τώρα, περισσότερα παιδιά :-).

    Πάντως, απορώ πραγματικά με το πώς είναι δυνατόν να κάνουμε τα στραβά μάτια και να ευλογούμε, σαν κοινωνία, το γάμο ενός ετεροφυλοφιλικού ζευγαριού που αποτελείται από ένα πατέρα απών και μια μάνα που όλη την εβδομάδα σκέφτεται τι θα φορέσει το Σάββατο βράδυ στα μπουζούκια και που καμιά πιθανότητα δεν έχουν να μεγαλώσουν υγιή παιδιά, ενώ την ίδια στιγμή καθόμαστε και συζητάμε για το αν είναι ηθικά σωστή η υιοθεσία από ένα ομοφυλοφιλικό ζευγάρι το οποίο μπορεί να αποτελείται από άτομα που, σαν κοινωνία πάντα, θεωρούμε πετυχημένα (από καθηγητές μέχρι γιατρούς και καλλιτέχνες)!
    Το παραπάνω παράδειγμα είναι επίτηδες αρκετά συγκεκριμένο και απλουστευμένο για να δείξει πως το θέμα είναι τόσο γενικό που όταν προσπαθεί κανείς να μιλήσει για τα όρια και την ηθική μιας ολόκληρης ομάδας ανθρώπων μόνο τα μούτρα του μπορεί να φάει. Τα κοινωνικά ζητήματα και μόνο που καλύπτουν μια «φυσιολογική» οικογένεια είναι τόσο πολλά που δε φτάνουνε 200 blog για να τα καταγράψουνε.
    Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι πως οι κοινότητα των ομοφυλόφιλων έχει πλέον τόσο μεγάλο πλουραλισμό που κάθε προσπάθεια να βγάλουμε κάποια γενικά συμπεράσματα είναι ανούσια και καταλήγουν σε στερεότυπα.
    Για να το συνδέσω και με το θέμα του post, προσωπικά δεν έχω βγάλει συμπέρασμα για το αν γεννιέσαι ή γίνεσαι gay, ούτε είμαι ο κατάλληλος για να απαντήσω, αλλά από ότι καταλαβαίνω αυτό είναι που πιστεύουν οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι, ότι γεννιέσαι. Υπάρχει η πεποίθηση πως ένα παιδί που μεγαλώνει μέσα σε ένα ομοφυλοφιλικό ζευγάρι έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει και το ίδιο gay. Μετά από συζητήσεις που έχω κάνει πιστεύω πως αυτό είναι πέρα για πέρα εσφαλμένο μιας και δύο gay γονείς που θα έχουν μπει στη διαδικασία να παντρευτούν (άλλο θέμα και αυτό, που δεν θίχτηκε αν δε κάνω λάθος) και να υιοθετήσουν, νομίζω θα έχουν και την ωριμότητα να αφήσουν το παιδί τους να αποφασίσει μόνο του ποιο δρόμο θα πάρει. Η ιδέα ότι δύο gay γονείς θα ωθούν, σώνει και καλά, το παιδί τους στην ομοφυλοφιλία νομίζω είναι για γέλια. Εάν πιστεύουνε πως ομοφυλόφιλος γεννιέσαι για πιο λόγο να στρέψουν το παιδί τους σε μια κατεύθυνση;
    Ίσα-ίσα που οι gay γονείς πιστεύω θα προσπαθούν για το αντίθετο έστω αν και είναι μόνο για να μη θεωρηθεί πως αυτοί το επηρέασαν να γίνει gay. Εκτός αυτού, σίγουρα μπορούν πολύ πιο εύκολα να αναγνωρίσουν και τα όποια σημάδια ομοφυλοφιλικής συμπεριφοράς μπορεί να επιδεικνύει το παιδί τους, σίγουρα πολύ πιο εύκολα από ότι ένας κολλημένος γονιός που δεν θέλει να πιστέψει σε καμιά περίπτωση πως το παιδί του μπορεί να είναι gay και δε βλέπει την αλήθεια ή κάνει πως δε τη βλέπει.
    Επιπλέων, αν αγχωνόσαστε για το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει ένα παιδί, άλλοι παράγοντες δηλαδή δεν παίζουν ρόλο, όπως η οικονομική κατάσταση της οικογένειας, η κοινωνική τάξη και το βιοτικό επίπεδο; Όλα δηλαδή αρχίζουν και τελειώνουν στο αν οι γονείς είναι ετεροφυλόφιλοι ή gay;
    Προσωπικά πάντως οι εμπειρίες μου με κάποιους ομοφυλόφιλους (άντρες και γυναίκες), ως παρέα εννοώ μη παρεξηγηθούμε κιόλας, ήταν καθοριστικές, σε σημείο που να μου φύγουν οι όποιοι ενδοιασμοί είχα να δεχτώ το «φαινόμενο» αυτό.
    Λυπάμαι, αλλά κάποιοι θα πρέπει να δεχτείτε πως αύριο μεθαύριο κάποιοι «gayδες» θα μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά σας, και κάποιοι θα το κάνουν πολλές φορές καλύτερα και με περισσότερη όρεξη από τους «φυσιολογικούς».
    Καταλαβαίνω ποιο στερεότυπο ομοφυλόφιλου έχετε κάποιοι στο μυαλό σας όταν μιλάτε αλλά δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα στερεότυπο το οποίο πλέον, από όσο γνωρίζω, σχεδόν αηδιάζει και τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους. Όχι πως δεν θα βρείτε gays που είναι ζωντανά στερεότυπα (walking stereotypes, αγγλιστί) αλλά τέτοιους μπορείς να βρεις παντού και σε κάθε κοινωνική ομάδα.
    Τουλάχιστον, πολλοί ομοφυλόφιλοι ψάχνονται σχετικά με τη σεξουαλικότητα τους, σε αντίθεση με εμάς τους υπόλοιπους που έχουμε μαύρα μεσάνυχτα.
    Η σεξουαλικότητα είναι μεγάλη υπόθεση και έχει υποστεί τέτοια καταπίεση ανά τους αιώνες που πρέπει να αντιμετωπίσουμε πρώτα την αμάθεια μας σχετικά με αυτή και μετά να μιλάμε για φυσιολογικό και αφύσικο.
    Ένα καλό βιβλίο, για όποιον ενδιαφέρεται, πιστεύω είναι η «Ιστορία της Σεξουαλικότητας» από Μισέλ Φουκώ (βασικά είναι τρείς τόμοι) αν και πέφτει λίγο βαρύ.
    Sorry για το μακροσκελές σχόλιο αλλά είχα όρεξη και εγώ βραδιάτικα :-).

    Reply
  62. 64

    Geitonas

    @ Abraxas

    Αφού όπως λες το να μην γενιούνται περισσότερα παιδιά σε μια κοινωνία δεν είναι πρόβλημα, μας έδωσες (μάλλον χωρίς να το ξέρεις) την λύση για το παγκόσμιο πρόβλημα του υπερπληθυσμού της Γης…

    ΠΑΙΔΙΑ, ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ GAY!!! ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ…

    Reply
  63. 65

    Geitonas

    Όσο για το θέμα του γάμου και της υιοθεσίας κάνεις λάθος, έχει θιχτεί παραπάνω σε post του Mathis. Μάλλόν δεν τα διάβασες καλά τα posts.

    Λες ότι μπορεί κάποια ζευγάρια gay να είναι ώριμα να υιοθετήσουν. Καλώς. Πες μου όμως:

    1)στο σχολείο που θα το γράψουν, ποιος από τους 2 θα δηλωθεί πατέρας και ποιος μάνα;

    2)Όταν το παιδάκι ρωτήσει: «Μαμά, γιατί έχεις κάκαλα σαν τον μπαμπά;» τι θα του απαντήσουν;

    Αυτό μόνο απάντησέ μου και Τέλλλος

    Reply
  64. 66

    Zergqueen

    Mathis, δεν εγραψα το τελευταιο μου σχολιο για να σε κοντραρω σε κατι. Εχω διαβασει ολα τα post σου συμφωνώ μαζί σου. Μια γενική διευκρινηση εκανα μονο, γιατι οντος ο ορος¨»αποκλεισμός» μου φανηκε καπως βαρύς.

    Reply
  65. 67

    krap

    …οι εμπειρίες μου με κάποιους ομοφυλόφιλους (άντρες και γυναίκες), ως παρέα εννοώ μη παρεξηγηθούμε κιόλας, ήταν καθοριστικές, …

    Ατραπός abraxas, μεγάλη ατραπός! Αφού όλα είναι φυσιολογικά, γιατί θα ήταν παρεξηγήσιμο;

    Reply
  66. 68

    krap

    Το θέμα της αδυναμίας της αναπαραγωγής ως επιχείρημα δεν το αγγίζω καν γιατί το θεωρώ ολίγον τι γελοίο και φτωχό, λες και αυτό μας έλειπε τώρα, περισσότερα παιδιά :-).

    Το πρόβλημα υπογεννητικότητας στην Ελλάδα υφίσταται ακόμη από όσο γνωρίζω!

    Reply
  67. 69

    Zergqueen

    Παιδιά, το δικαιωμα ενος ομοφυλοφιλου ζευγαριου να εχει παιδια, στην ουσία δεν το δίνει ουτε το άφαιρεί η κοινωνία. Οπως ανέφερα και σε ενα αλλο post μου, η ιδία η επιλογή τους το κάνει. Δηλαδή, μπορεί στο μέλλον η κοινωνία να δίνει σε ολα τα gay ζευγαρια το δικαίωμα αυτο, μηπώς όμως θα επρεπε οι ίδιοι να σκευτούν διπλά το συμφέρον του παιδιού πριν πάρουν αυτή την απόφαση?
    Μην τα ισοπεδώνουμε όλα βρε παιδιά. Το παιδί πρέπει να έχει και τα δύο πρώτυπα για να μεγαλώσει φυσιολογικά, ασχετα απο το κοινωνικό status, την οικονομική κατάσταση ή τον χαρακτήρα των γονιών τους. Αυτά δυστυχώς δεν τα επιλέγουν τα παιδιά. Και ποιος σας λεει οτι οι gay γονείς θα είναι τέλιοι γονείς? Και στο κάτω-κατω αναρωτηθείτε λίγο, γιατί σχεδόν όλα τα κράτη κρατούν τέτοια αρνητική στάση απέναντι στο θέμα αυτό? Ολοι δηλαδή είναι φασιστές/ρατσιστές/αναχρονιστές? Δεν το νομίζω. Μηπως η πλαστιγγα γέρνει προς το καλύτερο και φυσιολογικότερο μέλλον ενος παιδιού, από την ευτυχία που θα δωσει η υιοθέτησή του από ενα gay ζευγάρι?
    Και, οχι Abraxas, πιο πιθανό το κόβω να ντύνονται μερικοί gay πατεράδες με φουστάνια τα Σαββατόβραδα. Απο το post σου πηρα το feeling οτι εισαι της αποψης οτι οι φυσιολογικές οικογένειες (ενώω μαμα-μπαμπάς) εχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν «κακοί γονείς» από τους gay γονείς. Κατι το οποίο δεν ισχύει και είναι άδικο να τα συγκρίνεις, μια και ποσοτικά οι «φυσιολογικές οικογένειες»είναι πολυ περισσότερες. Από την άλλη. Τέλος παντών, όλοι εσεις που συμφωνείτε με το ολο θέμα της υιοθεσίας, πραγματικά μπράβο σας (δεν το λέω ειρωνικά) που αυριο-μεθαύριο αν το παιδι σας σας ανακοινωσει οτι είναι gay, δεν θα εχετε πρόβλημα μ’ αυτο. Εγω προσωπικά θα εχω,sorry! Προς Θεού, οχι με το παιδί μου, αλλα με τον εαυτό μου, που θα πρέπει να το παρω απόφαση οτι για μια ζωή θα δυσκολέυομαι να το πιστεψω. Τελος παντων. Sorry για το κατεβατό post.

    Reply
  68. 70

    Zergqueen

    Σε ενα σημείο το post ηθελα να πω «από την ευτυχία που θα δωσει η υιοθέτησή του ΣΕ ενα gay ζευγάρι»

    Reply
  69. 71

    ATA

    Το αν γεννιέσαι γκέη ή όχι είναι κάτι που δε με αφορά. Συνηθίζω να κρίνω τα ατόμα από το χαρακτήρα τους και μόνο. Αν και προσωπική μου άποψη είναι ότι οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) γκέη γίνονται λόγο κάποιων καταστάσεων που έζησαν και όχι επειδή γεννήθηκαν. Πιστεύω δηλαδή ότι η παράξενη κοινωνία που ζούμε ωθεί τα άτομα να γίνουν γκέη.

    Πάντως νομίζω ότι το φυσιολογικό θα ήταν να έχουμε έλξη προς το άλλο.

    Υπάρχουν γκέη, λεσβίες, αμφισεξουαλικοί, παιδεραστές, κτηνοβάτες είτε μας αρέσει είτε όχι.

    Το να καθορίζουμε τους νόμους με βάση το τι γίνεται στη φύση διαφέρει. Γιατί νομίζω ότι είναι στη φύση του ανθρώπου να σκοτώνει, αλλά με τους κανόνες που υπάρχουν, ο άνθρωπος πλέον δε σκοτώνει. Έτσι πιστεύω πως όλοι όσοι δεν είναι φονιάδες, δεν είναι φυσιολογικοί. Για αυτό δεν κρίνω το τι είναι φυσιολογικό ή όχι αλλά το τι βοηθάει τους ανθρώπους να ζήσουν ειρηνικά.

    Απο το να μεγαλώσει ένα παιδί με μάνα και πατέρα που δεν αγαπιούνται, συνεχώς τσακώνονται και παραμελούν το παιδί, πιστεύω πως θα ήταν καλύτερα να μεγαλώσει με γκέη γονείς που αγαπιούνται και το αγαπάνε.

    Reply
  70. 72

    Zergqueen

    @ ΑΤΑ
    Χρησιμοποιόντας τη λογική σου ΑΤΑ:
    Απο το να μεγαλώσει ένα παιδί με gay γονείς που δεν αγαπιούνται, συνεχώς τσακώνονται και παραμελούν το παιδί, πιστεύω πως θα ήταν καλύτερα να μεγαλώσει με μάνα και πατέρα που αγαπιούνται και το αγαπάνε.

    Reply
  71. 73

    krap

    Όσον αφορά τη σύγκριση μεταξύ οικογένειας δεμένης που δημιουργεί ένα κλίμα θαλπορής στο σπίτι και νοιάζεται για το/α παιδί/α και μιας άλλης που δεν προσέχει, συνεχώς βρίσκεται υπό διάλυση και γενικότερα διαμορφώνει ένα μη ζεστό κλίμα για τα παιδιά προφανώς όλοι (θέλω να πιστεύω) προτιμούμε την πρώτη περίπτωση.

    Αλλά δεν αντιλαμβάνομαι τη σχέση έχει αυτό με το θέμα που συζητάμε. Εντάξει αν πάρουμε ως δείγμα το Χ ποσοστό ετεροφυλόφιλων ατόμων σε οικογένειες που δεν λειτουργούν σωστά εντός οικογένειας όντως είναι καλύτερα να μη μεγαλώνουμε σε τέτοιες οικογένειες. Αλλά αυτό το ποσοστό δεν προκύπτει από κάπου ότι είναι μεγάλο ή επικρατέστερο των «σωστών» οικογενειών (ως προς τα παιδιά).

    Ούτε ξέρουμε με σιγουριά ότι επειδή οι οικογένειες ομοφυλοφίλων δεν μπορούν κάνουν παιδιά θα δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα στο σπίτι. Είναι μάλιστα αρκετά πιθανό ακριβώς επειδή υπάρχει μια αντίδραση ως προς αυτές από κάποιους να δημιουργηθεί πρόβλημα στο παιδί αν πχ το πειράζουν ή το κοροϊδεύουν φίλοι και περίγυρος.

    Πάντως για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει η ταινία του Αλμοδοβάρ (αν δεν κάνω λάθος) «Αυτός που μισούσαν οι γυναίκες ή She hates me» που διαπραγματεύεται την προσπάθεια ομοφυλόφιλων γυναικών να αποκτήσουν δικά τους παιδιά και μάλιστα μετά από τοκετό.

    Reply
  72. 74

    Abraxas

    @Krap…
    …οι εμπειρίες μου με κάποιους ομοφυλόφιλους (άντρες και γυναίκες), ως παρέα εννοώ μη παρεξηγηθούμε κιόλας, ήταν καθοριστικές, …

    Ατραπός abraxas, μεγάλη ατραπός! Αφού όλα είναι φυσιολογικά, γιατί θα ήταν παρεξηγήσιμο;

    Καθόλου, απλά δεν θέλω να γίνει η παρεξήγηση ότι έχω καμία σχέση εγώ ο ίδιος με ομοφυλοφιλία ή ότι το σκέφτομαι. Μια σχέση με το ίδιο φύλο μου φαίνεται και μένα εξίσου αποκρουστική αλλά το θέμα είναι ότι εγώ δεν προσπαθώ να μετατρέψω τις απόψεις μου σε νόμους ή να τις αφήσω να επηρεάσουν αρνητικά τις ζωές άλλων.
    Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε έναν gay, ή το φαινόμενο αυτό, με χιούμορ και με ανωτερότητα και γι’αυτό σας φταίνε οι ίδιοι οι gay που σας κομπλάρουνε, αλλά αυτό είναι δυστυχώς δικό σας πρόβλημα και μάλλον πρέπει να βρείτε τρόπο να το λύσετε.

    Αυτά, δεν έχω χρόνο για να επεκταθώ περισσότερο και σε άλλα ωραία που άκουσα, δυστυχώς.

    Reply
  73. 75

    Abraxas

    Η ταινία είναι του Spike Lee αν και νομίζω πως μια ταινία του Αλμοδόβαρ θα ήταν πιο σχετική με το θέμα μας μιας και αυτός ασχολείτε σχεδόν σε κάθε ταινία του με την ομοφυλοφιλία.

    Reply
  74. 76

    krap

    Συγνώμη αλλά προσωπικά το ζήτημα του τι θα κάνουν με αφήνει παγερά αδιάφορο. Και εγώ έχω βρεθεί με ομοφυλόφιλους στο ίδιο τραπέζι και με όσους δεν προκαλούσαν είμαστε μια χαρά. Όπως είπα δεν θα ξεκινούσα ποτέ μια φιλία ή προσέγγιση με ομοφυλόφιλα άτομα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχω ρατσισμό. Απλά δεν θέλω να σχετίζομαι μεταξύ τους. Παρόμοιο συναίσθημα νιώθω και για τους ταξιτζίδες, δε νομίζω ότι επηρεάζω αρνητικά τη ζωή τους!

    Reply
  75. 77

    Geitonas

    @Abraxas:
    «Αυτά, δεν έχω χρόνο για να επεκταθώ περισσότερο και σε άλλα ωραία που άκουσα, δυστυχώς.»

    Κρίμα, πολύ κρίμα, γιατί θα ήθελα να απαντήσεις στο post 69 ( 🙂 ) από Zergqueen (με το οποίο συμφωνώ σε όλα), μια και τα δικά μου posts είναι κάπως χοντροκομμένα… Τα ίδια ήθελα να πω και εγώ αλλά μου βγαίνουν αλλιώς

    Reply
  76. 78

    Abraxas

    Προς σχόλιο 69 🙂
    Για το θέμα του ότι θα υπάρχουν πάντα γονείς ακατάλληλοι και από τις δύο πλευρές είναι δεδομένο, γι’αυτό τόνισα μετά το παράδειγμα που έθεσα πως είναι επίτηδες απλουστευτικό εννοώντας πως επέλεξα μια περίπτωση από τις πάρα πολλές που υπάρχουν. Οπότε λάθος κατάλαβες πως υποστηρίζω ότι οι gay γονείς θα είναι καλύτεροι γενικώς. Απλά και η θεώρηση πως δεν θα μπορούσαν ποτέ να μεγαλώσουν ένα παιδί φυσιολογικά είναι τελείως λάθος.
    Για τα πρότυπα που λες πως πρέπει να έχει ένα παιδί. Για να δούμε: η εικόνα μιας τυπικής οικογένειας έτσι όπως την έχω διαμορφώσει εγώ μέσα από τα πρότυπα της κοινωνίας, τα περισσότερα από τα οποία παρεμπιπτόντως έχω πλέον αποβάλει, είναι μια μαμά ,ένας μπαμπάς, ένας γιος και μια αδερφή ή αδερφός (για να μην είναι μόνο του το παιδί και δεν έχει να παίζει).
    Οπότε όλα τα μοναχοπαίδια με χωρισμένους γονείς την έχουν βαμμένη γενικώς!
    Υπάρχουν πάρα πολλά κοινωνικά φαινόμενα που αν μη τι άλλο δείχνουν πως οι κοινωνίες αλλάζουν. Ένα από αυτά είναι η αύξηση των διαζυγίων η υπογεννητικότητα και πολλά άλλα. Για να ξεφύγουμε από τα ηθικά θέματα, γιατί να μη δεχτούμε την ομοφυλοφιλία ως ένα ακόμα κοινωνικό φαινόμενο. Βασικά το φαινόμενο είναι πολύ παλιό απλά πλέον έχει βγει στη επιφάνεια, αυτό στην ουσία θεωρώ πως είναι το καινούργιο. Καλό ή κακό δεν έχει νόημα να το κρίνουμε. Όπως δεν θα κρίνεις κάποιον που θα πάρει διαζύγιο ή κάποιον που επέλεξε να κάνει μόνο ένα παιδί έτσι δεν μπορείς να κρίνεις και έναν άνθρωπο για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Θεωρώ πως αυτό είναι αυτονόητο για ανθρώπους που έχουν καταλάβει τι θα πει ελευθερία. Αν θέλετε «μπάτσους» της ηθικής που να ελέγχουν τους άλλους και τον ίδιο σας τον εαυτό μήπως και παραστρατήσει τότε μάλλον πρέπει να εντοπίσετε το «μπάτσο» που έχετε μέσα σας και να σκεφτείτε μήπως κακώς βρίσκετε εκεί in the first place.
    Για το ότι πολλές χώρες δεν δείχνουν ανοχή στους ομοφυλόφιλους κάτι τέτοιο σαφώς δεν ισχύει αλλά παίζει ρόλο ποιες χώρες σκέφτεσαι. Οι χώρες της δύσης γενικότερα δείχνουν πολύ μεγαλύτερη ανοχή από εμάς (με νομιμοποιήσεις ομοφυλοφιλικών γάμων και υιοθεσίες αλλά και στη καθημερινότητα τους) και ο μόνος λόγος που γίνεται θέμα είναι η πίεση κάποιων χριστιανικών οργανώσεων (όπως Christian Right στην Αμερική) που ακόμα έχουν επιρροή και ικανό αριθμό ψήφων ώστε να επηρεάσουν. Τώρα αν πιστεύει κανείς πως οι ακραίες απόψεις κάποιων χριστιανών πρέπει να διαμορφώνουν την ηθική ενός έθνους ε, τότε αυτό το σχόλιο δεν είναι για αυτούς γιατί εγώ προσωπικά τις απόψεις του Χριστιανισμού τις έχω γραμμένες στα παλιά μου τα υποδήματα.

    Αυτά, φτάνει, πολλά είπα νομίζω.

    Reply
  77. 79

    Zergqueen

    @ Abraxas
    Λοιπον, Abraxas, επειδη και εμενα με κουραζουν τα λογίδρια, και ειδικά σε αυτο το συγκεκριμένο θεμα πιστευω ότι το παράκανα, εχω να σου παραθεσω τα εξης και τελειώνω:
    1. Το να είναι καποιος παιδι χωρισμένων γονιών δεν παει να πει ότι παυει να εχει οικογενεια (και όταν λεω οικογένεια δεν εννωω τα κοινα κεράμιδια πάνω απο το κεφάλι τους ), και ουτε στερείται προτύπων.Άπειρα παιδια χωρισμένων γονιων, τους αγαπούν και τους έχουν ως πρότυπα.
    2. Αν θεωρεις τοσο φυσιολογική την ομοφυλοφιλία, δεν θα επρεπε καν (ουτε εσυ , ουτε εμεις οι υπόλοιποι) να την αποκαλούμε «φαινόμενο». Η σχέση που εχω εγω με τον αντρα μου δεν ειναι «φαινόμενο». Γιατι πρέπει οι σχέση του gay φίλου μου με τον γκόμενό του να θεωρηθεί φαινόμενο? Σκεψου το λίγο, κάποιος λόγος θα υπάρχει.
    3. Αν διάβαζες προσεκτικά ΟΛΑ μου τα posts (και ειδικα το 47) θα καταλάβαινες καλύτερα για τον αν κρίνω ή οχι κάποια πράγματα.
    4. Πολλες χωρες εναντιόνονται στην ομοφυλοφιλία, και πιστεψε με δεν είναι όλες χριστιανικες. Εγω πιστευω στο Θεό, αλλα σε ολα μου τα posts ουδεποτε εθιξα το θεμα αυτό απο θρησκευτικης πλευρας. Βλέπεις, δεν είναι όλοι οσοι πιστευούν στο Θεο άμυαλα πρόβατα, ουτε κυρατσο-Λουκάδες με πανό «Ορθοδοξία ή θάνατος!». Δεν θα αναφερθώ στην Ελλάδα, αλλα σε πολλές απο αυτές τις χώρες που λες ότι δείχνουν ανοχή στην ομοφυλοφιλία, ή και που δεν δείχνουν,πιστευω ότι δεν είναι ο κλήρος αυτός που εχει τη δύναμη να νομιμοποιήσει κάποια πράγματα.
    Τέλος.

    Reply
  78. 80

    krap

    @Abraxas: Σχετικά με την ταινία έχεις δίκαιο είναι Spike Lee (απλά την περίοδο που την είχα δει μελετούσα Almodovar – είχα δει 2-3 ταινίες συνεχόμενα – ).

    Anyways το μόνο που θέλω να παραθέσω είναι ότι στα comments σου διακρίνω μια τάση αποδοχής των πάντως (ελευθερία όπως λες και απαλλαγή από μπάτσους ηθικής κλπ κλπ κλπ). Εγώ να συμφωνήσω ότι η κοινωνία σήμερα (με την ευρύτατη έννοια) είναι συντηρητική αλλά η ελευθερία που αναφέρεις που σταματά. Αν δεν υπάρχουν φραγμοί τότε πρέπει να επιτρέψω στο παιδί μου να πάρει πρέζα αν μου το ζητήσει ή να μην κάνω τίποτε αν αντιληφθώ ότι είναι χρήστης.

    Καλή η ελευθερία αλλά να μείνει σε επίπεδο που οι επιλογές του ενός δεν επηρεάζουν τα δικαιώματα και τη ζωή άλλων.

    Reply
  79. 81

    Abraxas

    Και πως ο πρεζάκιας ή ο ομοφυλόφιλος επηρεάζει τη ζωή των άλλων;
    Τεσπα, όσον αφορά το θέμα μας, υπάρχουν στη τελική δύο πιθανότητες:
    Ή οι ομοφυλόφιλοι κάνουν αυτά που κάνουν και φέρονται όπως φέρονται (προκλητικά δηλαδή!) γιατί τα αισθάνονται και τα νιώθουν έτσι πραγματικά ή (η δεύτερη περίπτωση) κάνουν ότι κάνουν για να σας σπάσουν τα νεύρα και τίποτα άλλο. Δηλαδή μαζεύτηκαν ένα κάρο νοματαίοι και επειδή δεν τους άρεσε η φάτσα μας είπαν να μας εκδικηθούν κομπλεξάροντας και αγχώνοντας μας με τη συμπεριφορά τους.
    Για κάποιο λόγο δε το νομίζω… 🙂

    Fin

    Reply
  80. 82

    Mathis

    Καλημέρα παιδιά. Δεν θα γράψω πολλά μιας και τα περισσότερα έχουν αναφερθεί, άλλωστε οι απόψεις των Zerqueen και krap προσεγγίζουν τα πιστεύω μου. Abraxas, διαφωνούμε σε τόσα, μα τόσα πολλά, περί του θέματος που δεν θα τελειώναμε ούτε αύριο. Αν είχα χρόνο θα απαντούσα σε κάθε πρόταση σου. Στέκομαι όμως σε μία: «Λυπάμαι, αλλά κάποιοι θα πρέπει να δεχτείτε πως αύριο μεθαύριο κάποιοι «gayδες» θα μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά σας». Έλεος, μόνο και μόνο η σκέψη με εξοργίζει. Όχι! Μπορεί να είμαι μπάτσος, ρατσιστής, φασίστας κι όλα αυτά που λες αλλά ποτέ, μα ποτέ, δε θα δεχτώ να ωθούμε τα παιδιά μας στην ομοφυλοφιλία με ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τρόπο. Δεν θα κάνουμε το αφύσικο, κανόνα!

    Reply
  81. 83

    Zergqueen

    Abraxas: Και πως ο πρεζάκιας ή ο ομοφυλόφιλος επηρεάζει τη ζωή των άλλων;

    Θες να μας τρελάνεις ρε Abraxas?
    Πως ο πρεζάκιας επιρρεάζει τη ζωή των άλλων?!!!!
    Δηλαδή αυτοί που άρχισαν την πρέζα απο που λες να επιρεάστηκαν, απο διαφήμηση στην τηλεόραση?
    Πραγματικά δεν είχα καμία πρόθεση να ξανασχοληθώ, αλλά μετά από αυτό το μαργαριτάρι δεν άντεξα, έλεος! Αντε να νομιμοποιήσουμε και τα ναρκωτικά και να γίνουμε κομπλέ.

    Reply
  82. 84

    Mathis

    H Queen στο θρόνο της!!!

    Reply
  83. 85

    krap

    @zergqueen: Ήταν ένα ωραίο σχόλιο σαχ (για να δούμε αν θα καταλήξει σε ματ)

    Reply
  84. 86

    Toushiro

    K omos re Queen o Abraxas se auto to thema exei dikio. dioti an px eisai se mia parea pou kapnizei k esi dn kapnizeis se ligo kairo tha arxiseis k esi to kapnisma. allo paradeigma : otan oloi px sto sxolio einai gay i oxi oloi alla mono sti parea sou k sou lene po po perasa teleia xthes me ton niko i me ton tade se esena dn tha mpoun oi skepseis na to kaneis auto ??? k oxi pedia allo einai na eisai gay k allo lesbia. stis ginekes aresoun oi gay stous antres oxi. stous antres aresoun oi lesbian ( tsontes ) eno stis ginekes oxi. oloi ma oloi epireazontai apo to periballon tous. etsi opos exoume pei apeires fores an to paidi megalonei se »lathos» periballon tote tha megalosei kai »lathos». me niothete ???

    Reply
  85. 87

    ellesar

    kalos ton,xronia kai zamania.

    mhn porotheis me ayto to THEMA kai parathseis to lost(xa xa xa)

    Reply
  86. 88

    striker

    egw pali paidia pisteuw oti enas anthrwpos den einai fysiologiko na einai gay dioti den ginetai etsi na anaparaxthei to anthrwpino eidos fusika.ws antras kai nearos sthn hlikia alla thewrwntas ton eauto mou arketa wrimo pisteuw oti den uparxoun gay ennowntas oti oi gay den genniountai.to exw diavasei kai epeidh pisteuw kai sto theo xerw oti o theos ekane ton andra kata eikona kai omoiwsh tou.kai epeita th gunaika gia ton andra.apla pisteuw oti enas andras prepei na ta exei kala me ton andrismo tou kai na mporesei na katalabei th sexoualikothta tou gt den einai kai tpt duskolo.telos pisteuw oti ta atoma pou einai gay einai arketa anasfalh me ton eauto tous kai isws na mhn eixan kales empeiries me to allo fulo.kai gia auto epelexan na einai gay.egw de thewrw loipon oti einai fusiologiko gt se olous tous anthrwpous erxontai kai kapoies apotuxies sto sex.alla to sex den einai epidosh auto den exoun katalabei polloi antres giauto meta den tous shkwnetai kai tous koroideuoun oi gunaikes. to sex einai na vreis to allo sou miso.kai to allo miso gia ton antra einai h gunaika.epeita otan vreis to allo sou miso o erwtas kai to sex tha einai teleio.kai oson afora to an gennietai kaneis gay den to pisteuw auto gt exw diavasei oti gay xrwmoswma ston andra den uparxei kai exw akousei oti akoma kai antres pou exoun den xerw pws akrivws legete .nomizw nanismo dhl polu mikro peos dhl exoun provlhma sto peos.akoma kai autoi mporoun na gamhsoun xwris vevaia na ikanopoihsoun th suntrofo tous.auta

    Reply
  87. 89

    thod

    ti vlakies lete oloi? 😛 enoite pos geniese gay ..xerete posa paidakia exoun ka8isei kai klene kai merikes fores aftoktonoune epidi DEN ithelan na einai etsi??kraximo pou trwne kathimerina apo tous alous!lete to 12xrono na epelexe to soma tou na antidraei sta gumna somaata alwn andrwn? eleos as skeftomaste kai ligo…

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind