Η απαγόρευση κάποιων ηλεκτρονικών συστημάτων και κυρίως η απαγόρευση της ηλεκτρονικής υποβοήθησης πρόσφυσης (traction control) συνεχίζει να απασχολεί έντονα τους οδηγούς της Formula 1.
Μετά τις πρώτες δοκιμές για το 2008, οι οδηγοί είναι σχεδόν βέβαιοι ότι θα δούμε πολύ περισσότερα ατυχήματα φέτος στις πίστες, κάτι που τους προβληματίζει έντονα.
Ο Mark Webber υποστηρίζει πως μέχρι στιγμής στις δοκιμές υπάρχουν περισσότερες κόκκινες σημαίες, ενώ πολύ πιο συχνά οι οδηγοί βγαίνουν εκτός πίστα, ενώ δηλώνει βέβαιος ότι αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει και στους αγώνες και μάλιστα πολύ πιο έντονα καθώς θα προστεθεί και το άγχος και η πίεση του ανταγωνισμού. Τα λεφτά που πληρώνεται ένας οδηγός είναι πολλά, πάρα πολλά, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πρόθυμος να ρισκάρει, καθώς η ασφάλεια στις πίστες θα είναι εμφανώς μειωμένη πρόσθεση ο Webber. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο David Coulthard, αλλά και σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί, οι οποίοι απλά δεν καταθέτουν δημόσια τις ανησυχίες τους.
Στον αντίποδα, υπάρχουν οδηγοί που δεν φοβούνται από την έλλειψη ηλεκτρονικών υποβοηθημάτων και ανυπομονούν να μπουν στην πίστα και να δοκιμάσουν τα όρια των μονοθεσίων τους και τα όρια των ικανοτήτων τους. Μεταξύ αυτών, οι 2 οδηγοί της Ferrari, Kimi Raikkonen και Felippe Massa, o παραλίγο παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2007, Lewis Hamilton, ο οδηγός της BMW Robert Kubica και μερικοί ακόμα.
[via]