About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό ! Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

12 Comments

  1. 1

    fgoutsou

    FILIKO SXOLEIO: TO ERXETE GRAFETAI: ERXETAI

    Reply
    1. 1.1

      mergaritis

      afto sas pirakse apo ola afta???to simantikotero lathos edo ine oti i gefira riou antiriou ine kalodioti!!!!ke oxi kremasti!!!!

      Reply
  2. 2

    loukas

    και το σχόλειο γράφεται : σχόλιο
    (εκτός και αν εννοούσες σχολείο…)

    Reply
  3. 3

    Abraxas

    Ναι, έχεις δίκιο!
    Το μετρό της Θεσ/νίκης κοστίζει όντως περισσότερο (800.000.000 Ευρώ – στοιχεία από την επίσημη ιστοσελίδα).
    Τώρα πως γίνεται αυτό από τη στιγμή που η γέφυρα θα έχει η ίδια ΚΑΙ μετρό??
    Τί να φταίει, τί να φταίει?

    Reply
  4. 4

    asynadak

    Εκτός από τα προφανή… η Γέφυρα (και το μετρό της) έχει συγκεκριμένο μήκος, σαφέστατα μικρότερο από τα 9,5 χιλιόμετρα του Μετρό. Επίσης, άλλο το κόστος για να φτιάξεις κάτι υπόγεια και άλλο για να το φτιάξεις υπέργεια!

    Αλλά επί της ουσίας συμφωνώ μαζί σου…

    Reply
  5. 5

    Abraxas

    Εγώ από την άλλη θα διαφωνήσω μαζί σου, φιλικά πάντα 🙂
    Το μήκος είναι ένα πράγμα αλλά έχοντας δει ένα ντοκιμαντέρ για τη κατασκευή της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου έχω πεισθεί (αν και δεν είμαι μηχανικός) πως σαν μηχανικό έργο είναι πολύ πιο δαπανηρό και extreme από τη κατασκευή ενός μετρό. Οι περισσότερες σύγχρονες γέφυρες ούτως ή άλλως χαρακτηρίζονται ως υπερκατασκευές!
    Βασικά το ντοκιμαντέρ είναι από National Geographic και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Τώρα, για να μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα, και η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου είχε κόστος πάλι 800.000.000 Ευρώ (βλέπει κανείς κανένα pattern εδώ 🙂 ?)
    Πάντως πάλι πιο ακριβά από του Dubai!!
    Βέβαια δεν αναφέρεις το μήκος της τελευταίας οπότε διατηρώ μια επιφύλαξη.

    Απαντάς γρήγορα πάντως 🙂

    Reply
  6. 6

    asynadak

    Γενικά θεωρώ την κατασκευή ενός Μετρό πιο ακριβή από την κατασκευή μιας γέφυρας, γιατί εκτός από την δημιουργία του τούνελ, το οποίο χρειάζεται ειδικό εξοπλισμό, ειδικά μηχανήματα και ειδική γνώση, πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας και την δημιουργία των σταθμών (είναι σαν να χτίζει μία πολυκατοικία κάτω από την γη ο κάθε ένας σταθμός).

    Επίσης, πρέπει να προσέχεις και τι γίνεται στην επιφάνεια της γης και τα λοιπά και τα λοιπά.

    Ούτε εγώ είμαι μηχανικός, οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.

    Δεν ήξερα πόσο κόστισε το Ρίο-Αντίρριο, αλλά αν η γέφυρα του Dubai κοστίζει 560 εκατομμύρια ευρώ, μου φαίνονται λογικά και αναμενόμενα τα 800 εκατομμύρια ευρώ για το Ρίο-Αντίρριο.

    Επί της ευκαιρίας, που το βρήκες το ντοκιμαντέρ για την κατασκευή της γέφυρας; σε περιοδικό, στην τηλεόραση ή αλλού;

    Reply
  7. 7

    fgoutsou

    @loukas
    exeis dikio apla mperdeytika me ta greeklish

    Reply
  8. 8

    Abraxas

    Μάλλον σε εφημερίδα το βρήκα, αλλά αν πας στο MVGroup.org λογικά θα το βρεις στη σειρά Megastructures του National Geographic.
    Γενικά αξίζει γιατί δεν είχα ιδέα τι τεράστιο έργο μηχανικής ήταν, ειδικά η γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου που έγινε και πάνω σε σεισμογενές ρήγμα!

    Reply
  9. 9

    marios

    φενετε το μεγαλθτερο εργο αλλα αθτο θα το δουμαι μολισ τιν φτιαξουν***

    Reply
  10. 10

    nikoleta

    φανταστικη θα είναι

    Reply
  11. 11

    jmalliaris

    η γεφυρα του ριο ειναι η μεγαλυτερη καλωδιωτη γεφυρα στο κοσμο και οχι κρεμαστη.

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind