εγγραφείτε: Άρθρα | Newscast | Food for Thought | RSS via e-mail | 545 Readers
αναζήτηση
Είσαι αισιόδοξος; Είσαι υγιής…
Πρέπει πάντα να κοιτάμε τα πράγματα και τη ζωή από τη θετική πλευρά της. Να είμαστε αισιόδοξοι και όχι να γεμίζουμε το μυαλό μας με αρνητικές σκέψεις. Αυτή η πρόταση αποτελεί προσωπική συμβουλή αλλά πολλές φορές μια τέτοια προσέγγιση των πραγμάτων δίνει υγεία στους ανθρώπους. Στατιστικές έρευνες το έχουν δείξει αυτό.
Νέες έρευνες προχωράνε ένα βήμα μπροστά και ψάχνουν για τις αιτίες που οδηγούν σε τέτοια αποτελέσματα. Το περιοδικό ‘Harvard Men’s Health Watch’ προέβη σε μία τέτοια έρευνα και μερικά από τα συμπεράσματα παρουσιάζονται παρακάτω.
Να τονίσουμε βέβαια ότι υπάρχουν και αντίθετες γνώμες που λένε ότι η αισιοδοξία πηγάζει από την καλή υγεία και όχι το αντίθετο. Οι υπεύθυνοι της έρευνας προσπάθησαν να αντικρούσουν το επιχείρημα αυτό και για να το κάνουν αυτό προσάρμοσαν τις αναλύσεις τους να λαμβάνουν υπόψη προϋπάρχουσες παθήσεις. Οι έρευνες στις οποίες έγιναν αυτές οι προσαρμογές ανακάλυψαν ότι οι υπάρχουσες ασθένειες δεν ‘εξαφάνισαν’ τα οφέλη της αισιοδοξίας.
Ακόμα επισημαίνεται ότι πως είναι πιθανό ότι οι αισιόδοξοι είναι πιο υγιείς και ζουν περισσότερα χρόνια επειδή έχουν πιο υγιή τρόπο ζωής και λαμβάνουν καλύτερη ιατρική φροντίδα. Αυτό είναι μια σημαντική παράμετρος.
Δείτε μερικά συμπεράσματα της έρευνας :
- Οι αισιόδοξοι ασθενείς με by-pass είχαν τις μισές πιθανότητες σε σχέση με τους απαισιόδοξους να χρειαστούν επανεισαγωγή στο νοσοκομείο.
- Οι πολύ απαισιόδοξοι άντρες είχαν τριπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν υπέρταση.
- Οι άνθρωποι με θετικά συναισθήματα είχαν χαμηλότερη αρτηριακή πίεση.
- Σε μια έρευνα, οι άντρες που ήταν περισσότερο απαισιόδοξοι είχαν παραπάνω από διπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν καρδιαγγειακό νόσημα σε σχέση με τους πιο αισιόδοξους.
[via]
Σχετικά άρθρα :
Νέα έρευνα έρχεται να μας πει ότι ένας συζυγικός καβγάς κάνει καλό στην υγεία μας. Βέβαια, αυτό που θέλει να μας δι ...
Μια μακροχρόνια έρευνα(9,5 χρόνια) στη Βρετανία συνδέει την βιταμίνη C με την πιθανότητα παρουσίας εγκεφαλικού επει ...
Μία δόση ξυδιού πριν από τον ύπνο επηρεάσει ευνοϊκά τα επίπεδα γλυκόζης σε ασθενείς με διαβήτη ΙΙ. Σε αυτό το συμπέ ...
Στατιστική έρευνα που διεξήχθη σε 120.000 νοικοκυριά στην Αμερική συνέδεσε το φαινόμενο της ημικρανίας με τη μάστιγ ...
Σας αρέσει να πίνεται τσάι; Αν ναι, τότε προτιμήστε το πράσινο, το οποίο εκτός από υπέροχη γεύση διαθέτει και ευεργ ...













