Ήρεμος αγώνας έγινε τελικά στο Grand Prix της Γαλλίας στο Magny Cours. Οι δύο Ferrari ξεκίνησαν από τις δύο πρώτες θέσεις και σε αυτές τις δύο τερμάτισαν με την διαφορά ότι εναλλάχτηκαν μεταξύ τους.
Ο Felipe Massa ξεκίνησε δεύτερος πίσω από τον Kimi Raikkonen, ωστόσο ένα τεχνικό πρόβλημα στο μονοθέσιο του Φιλανδού τον ανάγκασε να χάσει πολύ χρόνο με αποτέλεσμα να βρεθεί στην δεύτερη θέση πίσω από τον Βραζιλιάνο team mate του.
Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι ακόμα χειρότερα για τον Φιλανδό του οποίου το μονοθέσιο έφτασε από “θαύμα” μέχρι το τέλος, όντας αρκετά παραμορφωμένο και καμένο από την σπασμένη εξάτμιση, διατηρώντας τον μάλιστα στην δεύτερη θέση. Ο Lewis Hamilton ξεκίνησε από την 13η θέση, υπέπεσε σε οδηγικό λάθος με αποτέλεσμα να του επιβληθεί ποινή διέλευσης και να πέσει ακόμα περισσότερο, δείχνοντας πως μάλλον από τύχη κόντεψε να πάρει το πρωτάθλημα πέρσι και πως μάλλον από θεία δίκη δεν το πήρε τελικά!
Ο Heiki Kovalainen, ο έτερος οδηγός της Βρετανικής ομάδας, πάλεψε με νύχια και με δόντια μέχρι και το τελευταίο μέτρο, ωστόσο περιορίστηκε στην 4 θέση. Από εκεί και πέρα, έκπληξη αποτελεί η τρίτη θέση του TrullI με Toyota ο οποίος έδειξε αρκετά σταθερός και αποφασισμένος. Πέμπτος ο Robert Kubica με BMW και έκτος ο Mark Webber με Red Bull.
Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στην Μεγάλη Βρετανία στις 6 Ιουλίου. Ακολουθούν η βαθμολογία του αγώνα, καθώς και αυτές των κατασκευαστών και των οδηγών.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 70 | Winner | 2 | 10 |
2 | 1 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 70 | +17.9 secs | 1 | 8 |
3 | 11 | Jarno Trulli | Toyota | 70 | +28.2 secs | 4 | 6 |
4 | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 70 | +28.9 secs | 10 | 5 |
5 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 70 | +30.5 secs | 5 | 4 |
6 | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 70 | +40.3 secs | 6 | 3 |
7 | 6 | Nelsinho Piquet | Renault | 70 | +41.0 secs | 9 | 2 |
8 | 5 | Fernando Alonso | Renault | 70 | +43.3 secs | 3 | 1 |
9 | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 70 | +51.0 secs | 7 | |
10 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 70 | +54.5 secs | 13 | |
11 | 12 | Timo Glock | Toyota | +57.7 secs | |||
12 | 15 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | +58.0 secs | |||
13 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | +62.0 secs | |||
14 | 17 | Rubens Barrichello | Honda | +1 Lap | |||
15 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | +1 Lap | |||
16 | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | +1 Lap | |||
17 | 14 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | +1 Lap | |||
18 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | +1 Lap | |||
19 | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | +1 Lap | |||
Ret | 16 | Jenson Button | Honda | +54 Laps |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 48 |
2 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 46 |
3 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 43 |
4 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 38 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 28 |
6 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 20 |
7 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 18 |
8 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 18 |
9 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 10 |
10 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 8 |
11 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 7 |
12 | David Coulthard | British | Red Bull-Renault | 6 |
13 | Timo Glock | German | Toyota | 5 |
14 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 5 |
15 | Rubens Barrichello | Brazilian | Honda | 5 |
16 | Jenson Button | British | Honda | 3 |
17 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 2 |
18 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 2 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Ferrari | 91 |
2 | BMW Sauber | 74 |
3 | McLaren-Mercedes | 58 |
4 | Red Bull-Renault | 24 |
5 | Toyota | 23 |
6 | Williams-Toyota | 15 |
7 | Renault | 12 |
8 | Honda | 8 |
9 | STR-Ferrari | 7 |
8 Comments
PanosS
Mou aresei asynadak pou perneis apostaseis apo to 8ema kai apla parousiazeis ton agona!!
“δείχνοντας πως μάλλον από τύχει κόντεψε να πάρει το πρωτάθλημα πέρσι και πως μάλλον από θεία δίκη δεν το πήρε τελικά!”
ELEOS!
PanosS
to “τύχει” pige na mou bgalei to mati
krap
@PanosS: Είναι μη σου… τύχει
🙂
asynadak
@PanosS: Δεν είπα ποτέ ότι παίρνω αποστάσεις από το θέμα και απλά παρουσιάζω τον αγώνα! Παρουσίαση του αγώνα μπορεί να βρει κανείς σε πολλά σημεία στο internet. Το θέμα είναι να γίνει κουβέντα πάνω στο τι έγινε πέρα από μία απλή αναφορά γεγονότων.
Οπότε, καταθέτω την προσωπική μου άποψη και περιμένω σχόλια για περαιτέρω συζήτηση.
Το “τύχει” το διόρθωσα! Πάνω στην βιασύνη… γίνονται αυτά 🙂 Ευχαριστώ!
PanosS
San persinos pikramenos…den exo na po tpt gia to persino prota8lima, ego den pisteyo oti apo tixi bre8ike ekei pou bre8ike, den ginete na eisai tixeros mia olokliri sezon, apo tixi pire o filandos to prota8lima, anti einai ka8ari kolofardia, ego ksero oti o prota8litis ston teliko pernaei tin karo simea kai panigirizei, den rotaei ston asirmato ti 8esi bgike o hamilton, gia emena o monos pou eixe ton 8eo mazi tou itan o kimi kai kanenas allos perisi
Gia to post sou exeis dikio, edo einai blog kai oxi to http://www.fi.com, apla itan to proto post pou diabasa meta to Magny Cours kai ekdeyristika 😛
asynadak
Για πέρσι δεν ξέρω… Ο Kimi μπορεί να χρειάστηκε την τύχη στο τέλος για να βγει πρωταθλητής, αλλά ήταν πιο σταθερός από τον Hamilton. Ο Βρετανός έκανε μερικούς καλούς αγώνες, αλλά πήγαινε όσο πήγαινε το μονοθέσιό του. Προσωπικά, εκτός από μερικές προσπεράσεις, δεν είδα κάτι παραπάνω από αυτόν. Ούτε “εξυπνάδα” κατά την διάρκεια του αγώνα, ούτε τακτικές, ούτε κάτι άλλο. Μόνο γκάζι και όποιον μπορούμε προσπερνάμε.
PanosS
Min ksexnas omos gia kapoion protoemfanizomeno, pou etrepkse F1 proti fora.Den nomizo na amfisbiteis yperoxi sta frena, kai genika psixremia ston agona kai sou ksana leo ola ayta balta se sinartisi me tin ilikia tou kai me oti etrexe proti fora f1. Gia emena edo yparxei ena amesa anapsisomeno “mayro diamanti” kai ena poli dinato xarti sta xeria tin maclaren. (episis ksexnas kai tin aperigrapti simperifora tou proin akatanomastou team m8, anaferomai sta pitlame)
asynadak
Σε αυτό έχεις δίκιο! Για πρωτοεμφανιζόμενος καλά τα πήγε, αυτό σίγουρα! Αλλά από εκεί και πέρα, θέλει δουλειά ακόμα!!! Θα δούμε στο μέλλον τι θα κάνει!!!