About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

11 Comments

  1. 1

    Fanis

    sthn ellada exo thn entiposh pos einai paranoma afta kai an se piasoun me tetoio plhroneis prostimo

    Reply
  2. 2

    AA

    Για παράνομα δεν ξέρω αν είναι αλλά όλες τις κάμερες μπορεί να τις περάσει κανείς στην απόλυτα νόμιμη GPS εφαρμογή του σαν Places Of Interest (POI) ανεξάρτητα απο το αν τρέχει στο κινητό στο PDA ή στον υπολογιστή και να έχει ηχητική ή οπτική ειδοποίηση όταν πλησιάζει η τοποθεσία της camera.

    Στην Αγγλία δε, οι θέσεις αυτών των καμερών (φοβερός ο πληθυντικός έτσι; ) έχουν δημοσιοποιηθεί και οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτό το Database απο εδώ http://www.speedcamerasuk.com/

    Το επιχείρημα ήταν οτι η αντίστοιχη “τροχαία” δεν προσπαθεί να παγιδεύσει τους οδηγούς κρύβοντας τις κάμερες αλλά να τους προστατεύσει αφού οι κάθε κάμερα έχει τοποθετηθεί εκεί μετά απο 4-8 θανατηφόρα ατυχήματα που έγιναν σε μια περιοχή στα οποία ήταν ξεκάθαρο οτι ο βασικός παράγοντας ήταν η ταχύτητα.

    Παρόμοια προσπάθεια είχε ξεκινήσει και στην Ελλάδα απο χρήστες του internet που δημιουργούσαν το δικό τους database απο κάμερες που είχαν ανακαλύψει ή που τους είχαν ανακαλύψει 😉 …Δε ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται σήμερα η βάση αλλά μπορείτε να τη βρείτε εδώ: http://www.anti-camera.com/cgi-bin/index

    Reply
  3. 3
    asynadak

    asynadak

    @AA: Πολύ ενδιαφέρουσες, όπως πάντα, οι παρατηρήσεις σου… Νομίζω πως πρέπει να ρίξω μια ματιά στην Ελληνική βάση δεδομένων!

    🙂

    Reply
  4. 4

    itsomp

    yay…
    Βάζεις δηλαδή ένα πρόγραμμα places of interest στο κινητό/GPS σου. ΔΕΝ εντοπίζει την φορητή κάμερα – δεν εντοπίζει καμία κάμερα actually… αλλά από το GPS παίρνει το στίγμα σου. Αν είσαι κοντά σε κάποια καταχωρημένη κάμερα, κράζει.
    ΔΕΝ είναι realtime η πληροφορία.
    (αυτό προς τους … γρήγορους με S60 κινητά, να μην την πατήσουν τζάμπα).
    Χμμ. Αν πάρω το iphone, θα κάτσω να κάνω ένα τέτοιο προγραμματάκι, να δω πόση ώρα θα μου πάρει 😀

    Reply
  5. 5

    Yiannis

    Με τη διαφορά ότι στην Ελλάδα και γενικότερα στον κόσμο πλέον χρησιμοποιούνται πιστόλια laser και από την ώρα που έρχεται σε οπτική επαφή με το αυτοκίνητο χρειάζονται μόνο λίγα δέκατα του δευτερολέπτου για να υπολογίσει την ταχύτητά σου. Που σημαίνει ότι το μαραφέτι θα χτυπήσει μετά από το κλείδωμα του όπλου!

    Η καλύτερη λύση είναι τα POIs στο GPS, με έχουν βοηθήσει σε πολλά ταξίδια εντός ελλάδος 🙂

    Reply
  6. 6

    AA

    Aπο τα φορητά “πιστόλια” δεν ξεφεύγει κανείς και δεν υπάρχει τρόπος (ακόμα) να έχεις μια live σύνδεση με το internet για να έχεις πρόσβαση στη τελευταία ενημέρωση της βάσης.

    Η μόνη διαφορά θα έλεγα οτι είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτός ο έλεγχος…καθώς στο Jacob’s Greek έχω δεί τους cowboys να βγάζουν τα “πιστόλια” απο μέσα απο κάτι κλαδιά δέντρων, πίσω απο τίποτα φορτήγα και πινακίδες…ενώ είς τας Αγγλίας (εις τας ποιάς; ), το φορτηγάκι που έχει μέσα τη κάμερα και κάνει τον τυχαίο δειγματοληπτικό έλεγχο είναι εμφανές απο μακριά και πολλές φορές ανακοινώνεται στο ραδιόφωνο οτι στη τάδε (ευρύτερη) περιοχή γίνεται έλεγχος.

    Προσπαθώ να αποφύγω να κάνω τη σύγκριση γιατι καταννοώ οτι οι συνθήκες είναι διαφορετικές στις δύο χώρες αλλά στο τέλος καταλαβαίνω οτι δημιουργείται μια ανταγωνιστικότητα να ξεφύγεις απο τη κάμερα παρά να καταννοήσεις το κίνδυνο για τον οποίο σε προειδοποιεί…

    Ιδιαίτερα σε ένα μέρος που δεν ξέρεις το δρόμο, η πινακίδα της κάμερας ασφαλείας και η ίδια η κάμερα είναι κάτι σαν τα δικά μας τα “εκκλησάκια” στις άκρες των δρόμων.

    Reply
  7. 7

    daynights

    Από όσο γνωρίζω δεν είναι παράνομο να έχει συσκευή που εντοπίζει το ραντάρ της αστυνομίας. Παράνομο είναι να κάνεις παρεμβολή στο ραντάρ της αστυνομίας, προκειμένου να μη μπορέσει να καταγράψει την ταχύτητα με την οποία κινείται το όχημα στο δρόμο.

    Reply
  8. 8

    Heliotypon

    Προσοχή: Η κατοχή ανιχνευτή ραντάρ έχει ως συνέπεια ΚΑΙ την κατάσχεση του οχήματος! Βέβαια, αν τοποθετήσεις τον ανιχνευτή μέσα στον προφυλακτήρα μάλλον δύσκολο να τον ανακαλύψει ο αδαής τροχονόμος του εθνικού δρόμου αλλά αν πέσεις σε καμιά γάτα και σου πάρει το όχημα για έλεγχο από συνεργείο (έχει το δικαίωμα) την έβαψες. ‘Οποιος θέλει το ρισκάρει! Βλέπετε ακολουθούν τις πρακτικές των αμερικάνων που ξέρουν περισσότερα. Το κακό είναι ότι τα όρια ταχύτητας είναι γελοία και σε αναγκαζουν να παρανομείς. Αν τα έβαζαν σωστά θα μπορούσες να απαιτείς την τήρηση από τον καθένα. Τώρα…

    Reply
  9. 9

    John_AMG

    Παίδες μακρυά από αντι-ραντάρ. Κάνουν παρεμβολή στα ραντάρ της τροχαίας με αποτέλεσμα να μην γίνει η μέτρηση του οχήματος σου. Αυτό το ξέρατε. Αυτό που δεν ξέρατε ούτε εσείς ούτε εγώ ότι αφού περάσεις, όλα λειτουργούν κανονικά και δίνεται σήμα στο κέντρο. Περιττό να σας πω ότι ο χρόνος που χρειάζεται για να τους συναντήσεις ξανά μπροστά σου είναι ελάχιστος. Και αυτή τη φορά δεν είναι ένα μόνο περιπολικό. Αναγκάζεσαι να σταματήσεις και όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, έχει το δικαίωμα να πάρει το αμάξι για έλεγχο. Τι κάνεις? Απλά βγάζεις το σύστημα και το δίνεις από μόνος σου. Φυσικά στο κατασχέτουν. Και το πρόστιμο 2000€ παρακαλώ. Γλιτώνεις το αυτόφωρο έστω. Και λες και ευχαριστώ από πάνω! Οπότε, εφόσον πάνω από τα 150km/h είναι 350€ το πρόστιμο (εντός 10 ημερών τα μισά) τότε καλύτερα να σε γράφουν από το να μπεις στη διαδικασία. Εξάλλου πόσες φορές μπορεί να τρέχεις πάνω από 200?? (Εκεί δεν κατεβάζουν το πρόστιμο με τίποτα!!) Και πόσες φορές μπορεί να πετύχεις ραντάρ μπροστά σου? Ουκ ολίγες αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει η ζωή μας πιστεύω. Προσοχή στους δρόμους λοιπόν και στα ρανταρ μετά 😉 !! Προσωπικές εμπειρίες και οι δύο, με το αντιρανταρ παλαιότερα και προ 20 ημερών το απλό πρόστιμο (και αφαίρεση διπλώματος για 2 μήνες) με 235km/h. Πιστέψτε με, είναι πολύ πιο χαλαρό το δεύτερο!

    Reply
    1. 9.1
      asynadak

      asynadak

      Πολύ σωστός.

      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, ελπίζω να γίνει παράδειγμα για όλους τους οδηγούς.

      Reply
  10. 10

    Ανώνυμος

    παρτε καμια χιλιαρα μοτο και μην φοβαστε τιποτα

    Reply

Leave a Reply to daynights Cancel Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered by Social Mind