Ο αγώνας στην Γερμανία ξεκίνησε και συνέχισε σε ένα αρκετά ήρεμο grand prix, χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις και συγκινήσεις. Ο Hamilton ξεκίνησε από την πρώτη θέση και άρχισε κατευθείαν να διευρύνει την διαφορά του από τον δεύτερο Massa, ενώ ο Kovalainen μετά την αρχική του επίθεση στον οδηγό της Ferrari συμβιβάστηκε με την τρίτη θέση και ησύχασε!
Ο Raikkonen έδινε μάχες με τον Trulli και το Vettel πιο πίσω και ο αγώνας συνέχιζε ήρεμα μέχρι τον 35ο γύρο όπου ο Glock έριξε το μονοθέσιό του πάνω στον τοίχο μετά από μηχανική αστοχία. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, οι χρόνοι να μηδενιστούν και ο αγώνας να ξεκινήσει ουσιαστικά από την αρχή!
Τέσσερις γύρους αργότερα το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα και ο αγώνας ξεκίνησε ξανά με τον Hamilton στην πρώτη θέση, τον Heidfeld στην δεύτερη, τον Piquet στην τρίτη και τον Massa στην τέταρτη με τους τρεις πρώτους να έχουν ένα pit stop λιγότερο. Λίγους γύρους αργότερα, ο πρωτοπόρος Lewis Hamilton αναγκάστηκε να μπει για Pit stop (κάτι που δεν έκανε όσο ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα) και όταν βγήκε ήταν πλέον 5ος (πίσω από Massa και Kovalainen – Heifeld και Piquet). Το αδιαφιλονίκητο φαβορί προδόθηκε από την κακή στρατηγική της ομάδας του, αλλά και από την ατυχία με το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ένα γύρω αργότερα, η McLaren έκανε αυτό ακριβώς για το οποίο κατηγορούσε για χρόνια την Ferrari! Διέταξε τον Kovalainen να κάνει στην άκρη (όντας στην 4η θέση) για να περάσει ο Hamilton και να πάρει στο κυνήγι τον Massa. Έτσι απλά και γραφειοκρατικά ο άγγλος πέρασε στην τρίτη θέση και άρχισε να στοχεύει τον Βραζιλιάνο και την δεύτερη θέση, αφού εν τω μεταξύ ο Heidfeld είχε ανεφοδιαστεί με αποτέλεσμα να πέσει μερικές θέσεις στην κατάταξη (το ίδιο δεν θα αργούσε να κάνει και ο Piquet).
O Hamilton κόλλησε πίσω από τον Massa και η McLaren φαινόταν πολύ πιο δυνατή από την Ferrari στην Γερμανική πίστα. Λίγο αργότερα, ο Άγγλος οδηγός έριξε έξω από την πίστα τον Βραζιλιάνος κλέβοντας την δεύτερη θέση, ενώ το ίδιο έκανε και λίγο αργότερα όταν ο Massa επιχείρησε να ξαναπεράσει μπροστά.
Τίποτα συνταρακτικό δεν έγινε μέχρι το τέλος του αγώνα ο οποίος τελείωσε με τον Άγγλο οδηγό στην πρώτη θέση, τον Piquet στην δεύτερη και τον Βραζιλιάνο στην τρίτη.
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Ουγγαρία στις 3 Αυγούστου. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα καθώς και τις βαθμολογίες των οδηγών και των κατασκευαστών.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 67 | Winner | 1 | 10 |
2 | 6 | Nelsinho Piquet | Renault | 67 | +5.5 secs | 17 | 8 |
3 | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 67 | +9.3 secs | 2 | 6 |
4 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 67 | +9.8 secs | 12 | 5 |
5 | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 67 | +12.4 secs | 3 | 4 |
6 | 1 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 67 | +14.4 secs | 6 | 3 |
7 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 67 | +22.6 secs | 7 | 2 |
8 | 15 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | 67 | +33.2 secs | 9 | 1 |
9 | 11 | Jarno Trulli | Toyota | +37.1 secs | |||
10 | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | +37.6 secs | |||
11 | 5 | Fernando Alonso | Renault | +38.6 secs | |||
12 | 14 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | +39.1 secs | |||
13 | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | +54.9 secs | |||
14 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | +59.0 secs | |||
15 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | +60.0 secs | |||
16 | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | +69.4 secs | |||
17 | 16 | Jenson Button | Honda | +1 Lap | |||
Ret | 17 | Rubens Barrichello | Honda | +17 Lap | |||
Ret | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | +27 Laps | |||
Ret | 12 | Timo Glock | Toyota | +32 Laps |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 58 |
2 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 54 |
3 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 51 |
4 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 48 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 41 |
6 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 28 |
7 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 20 |
8 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 18 |
9 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 13 |
10 | Rubens Barrichello | Brazilian | Honda | 11 |
11 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 10 |
12 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 8 |
13 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 8 |
14 | David Coulthard | British | Red Bull-Renault | 6 |
15 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 6 |
16 | Timo Glock | German | Toyota | 5 |
17 | Jenson Button | British | Honda | 3 |
18 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 2 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Ferrari | 105 |
2 | BMW Sauber | 89 |
3 | McLaren-Mercedes | 86 |
4 | Toyota | 25 |
5 | Red Bull-Renault | 24 |
6 | Renault | 23 |
7 | Williams-Toyota | 16 |
8 | Honda | 14 |
9 | STR-Ferrari | 8 |
2 Comments
daynights
Οι εκπλήξεις του αγώνα για εμένα ήταν. Η χαμηλή απόδοση του Κίμι μέχρι τα μισά του αγώνα. Η αδυναμία της Ferrari να προσπεράσει τη Renault του Πικέ προς το τέλος του αγώνα! και η διαφορά που είχε η Mclaren από τη Ferrari. Μου άρεσε ο αγώνα, αν και είχε το επικίνδυνο χτύπημα του Τίμο στα προστατευτικά, αλλά χωρίς παρατράγουδα. Ο Χάμιλτον, απλά πετούσε. Κρίμα που ο Κίμι, δεν είχε μία σταθερή απόδοση. Οι φήμες θέλουν τον Alonso στη Ferrari. Ο Αλόνσο έχει το καλό σε σχέση με τον Κίμι της πολύ καλής συνεργασίας με τους μηχανικούς της ομάδας. Έχει όμως και ένα κακό που φάνηκε και σε αυτόν τον αγώνα. Παίρνει άσκοπα ρίσκα.
asynadak
@daynights: συμφωνώ μαζί σου… Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν η αδυναμία της Ferrari να τρέξει και αν μη τι άλλο να περάσει την Renault του Piquet. Από εκεί και πέρα, με τα δεδομένα αυτά το αποτέλεσμα ήταν μάλλον αναμενόμενο. Για να δούμε τι θα γίνει στην Ουγγαρία…