About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

17 Comments

  1. 1

    vegasthedog

    Προσωπικά πιστεύω πως όχι.

    Το κόστος είναι υψηλό για την κατασκευή τέτοιου μηχανήματος. Και όταν λέω κόστος, εννοώ και το περιβαλλοντικό κόστος. Στην ουσία δε χρειάζεσαι τίποτε παραπάνω από μία θηλιά σε τοίχο ή σε πάσσαλο ή στο έδαφος και είσαι εντάξει.

    Τα γνωστά και πρακτικά πάρκιν της Ολλανδίας: http://www.flickr.com/photos/slice/102625215/

    Reply
    1. 1.1

      ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Μ

      καλέσθητα και φθηνα στάντ ειναι λύση.
      επισκευθήτε το site http://www.display.gr

      Reply
  2. 2
    asynadak

    asynadak

    Γενικά συμφωνώ μαζί σου… Ωστόσο το Ιαπωνικό σύστημα το θεωρώ πιο ασφαλές. Στην Ελλάδα είναι μόδα η κλοπή ποδηλάτων, οπότε προσωπικά θα φοβόμουν να αφήσω το ποδήλατό μου σε ένα parking σαν αυτό της Ολλανδίας, εκτός και αν είχε φύλαξη.

    Reply
  3. 3

    themis

    Αυτό πως σας φαλινεται?

    Απλό, λειτουργικό και παράλληλα όμορφο:

    http://www.kapagroup.eu/product.php?id_product=292

    Reply
  4. 4
    asynadak

    asynadak

    535,50 ευρώ για αυτό το πράγμα δεν είναι τραγικά πολλά; Αν έκανε 10-15 ευρώ θα έπαιρνα ένα για να το βάλω έξω από το σπίτι μου!

    Reply
  5. 5

    themis

    Ίσως. Είναι όμως για στάθμευση έως 6 ποδηλάτων και είναι από INOX (έχει και πιο φτηνά από γαλβανισμένη σωλήνα). Από το να αγοράζουν τα λαμόγια του δήμου ένα πανάσχημο π.χ. κάδο 2.000 ευρώ και να τρώνε τα μισά προτιμώ κάτι που θα βοηθήσει τους ποδηλάτες και παράλληλα θα είναι όμορφο!

    Reply
  6. 6

    vegasthedog

    Ξέρω βιοτεχνίες που κάνουν ολόκληρα ανοξείδωτα μηχανήματα για τράτες με τα ίδια λεφτά!

    Reply
  7. 7

    themis

    “ολόκληρα ανοξείδωτα μηχανήματα”

    είσαι σαφέστατος!!!

    Reply
  8. 8

    vegasthedog

    Εντάξει συγνώμη, δε θα ξανασυμβεί.

    Κομμάτια για αντλιτικά μηχανήματα, καρούλια για τα δίχτυα, διαλογείς ψαριών. Ελπίζω να σε κάλυψα τώρα τουλάχιστον.

    Reply
  9. 9

    themis

    απόλυτα 🙂

    Reply
  10. 10

    Βασίλης

    και εμένα μου φαίνεται ακριβό χωρίς λόγο αυτό το ανοξείδωτο σύστημα. Ενδεχομένως να υπάρχουν φθηνότερες και ομορφότερες λύσεις.

    Reply
  11. 11

    themis

    Ενδεχομένως…Αν βρεις κάποια άλλη πιο οικονομική αλλά εξίσου όμορφη λύση να την αναφέρεις… όχι σαν το Ιαπωνικό σύστημα όμως 🙂

    Reply
  12. 12

    Βασίλης

    οκ, το ιαπωνικό σύστημα είναι υπερβολή. Σε καμία περίπτωση δεν το επικροτώ. Το ολλανδικό που είδα παραπάνω μου άρεσε περισσότερο…

    Reply
  13. 14

    vegasthedog

    Γεια και πάλι.

    Το ζήτημα είναι όχι να βρεις άλλα παρόμοια, αλλά να θέσεις τις προδιαγραφές. Τότε θα οδηγηθείς στη λύση.

    Τι θέλεις από ένα stand στην ουσία; Θέλεις να δένεις το ποδήλατο εύκολα και γρήγορα. Να χωράει όσο περισσότερα γίνεται. Να είναι ασφαλές. Να είναι οικονομικό, δηλαδή να έχει το δυνατόν λιγότερο σίδερο. Να μπορεί να περάσει σκούπα να καθαρίσει ανάμεσα από τα σίδερα. Γενικά να είναι εργονομικό. Και να μπορεί να αντικατασταθεί κομμάτι κομμάτι σε περίπτωση καταστροφής. Μπορεί να ξεχνάω κάτι, αλλά μπορείτε να το συμπληρώσετε.

    Δείτε και αυτά της Ζυρίχης. Κάθετοι πάσσαλοι ανά 3-4 μέτρα, με οριζόντια δοκό και βιδωμένα άγκιστρα για να στηρίζεις το ποδήλατο. Λιτή κατασκευή που πληροί τις παραπάνω προδιαγραφές. Το δέσιμο του ποδηλάτου το κάνεις με ένα συρματόσχοινο που κρέμεται από την οριζόντια δοκό και αντιστοιχεί σε μία θέση ποδηλάτου. Πάμφηνο; Ναι. Λιτό; Ναι. Όμορφο; Όχι τόσο, αλλά το θέμα δεν είναι να είναι άδειο και να το βλέπεις, αλλά να γεμίσει ποδήλατα και να μη φαίνεται 🙂

    http://www.flickr.com/photos/11683866@N06/2835244757/in/set-72157607190615542/

    http://www.flickr.com/photos/cat_tac/3522207062/

    Reply
  14. 15
    asynadak

    asynadak

    Εμένα αυτό της Ζυρίχης μου αρέσει. Μπορεί να μην είναι και τόσο όμορφο, αλλά όπως λέει και ο vegasthedog, πληροί όλες τις άλλες προδιαγραφές.

    Reply
  15. 16

    themis

    Σωστά όλα αυτά που αναφέρει ο φίλος “vegasthedog” σχετικά με τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα σταντ ποδηλάτου, αλλά έχω μία ένσταση ως προς την τιμή. Το “πάμφθηνο” από που προκύπτει? Δεν νομίζω να γνωρίζει κανείς πόσο κόστισε στο δήμο της Ζυρίχης. Αυτά είναι προϊόντα τα οποία απευθύνονται κυρίως σε δήμους οι οποίοι αγοράζουν προϊόν και όχι σίδερο με το κιλό. Μην τα μπερδεύετε. Πράγματι μία σπείρα σταντ φαίνεται ένα κομμάτι σωλήνα αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Για να γίνει εμπορικό προϊόν (όσο απλό και να φαίνεται) απαιτείται μελέτη και σχεδιασμός ώστε να παράγεται σε μαζική κλίμακα. Τέλος μην ξεχνάμε και την αισθητική μίας πόλης. Αν περιμέναμε από τα συνεργία του δήμου να φτιάξουν ένα σταντ ποδηλάτων να είστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα θα ήταν απογοητευτικό.

    Απλά μία παρατήρηση έκανα γιατί η φράση: “Να είναι οικονομικό, δηλαδή να έχει το δυνατόν λιγότερο σίδερο” στην αγορά δεν ισχύει, όταν απευθυνόμαστε στον τελικό πελάτη. Κάτι τέτοιο έχει νόημα μόνο στον πρωτογενή τομέα όταν μία βιομηχανία (πχ alumil) αγοράζει το αλουμίνιο με το κιλό. Ο τελικός πελάτης όμως αγοράζει τιμή μονάδος προϊόντος (παράθυρο, πόρτα) και όχι αλουμίνιο με το κιλό (αν κάνεις την σύγκριση υπάρχει τεράστια διαφορά τιμών). Εξάλλου αυτό αποδεικνύεται επίσης από κάτι εξωφρενικές τιμές επώνυμων σχεδιαστών που απλά βάζουν μία υπογραφή και το προϊόν τους κοστίζει μία περιουσία. Δεν είναι πάντα θέμα ποσότητας…

    ΟΚ μπορεί να μην είναι 100% υποκειμενικός για την σπείρα INOX (γιατί την θεωρώ πολύ όμορφη 🙂 αλλά σας πληροφορώ, επειδή το έχω ψάξει, ότι αποτελεί το πιο μελετημένο προϊόν για στάθμευση ποδηλάτων αυτή τη στιγμή στο εξωτερικό και κυρίως στον Καναδά όπου χρησιμοποιείται πάρα πολύ (εξαιρείται η Ιαπωνία φυσικά).

    thnx

    Reply

Leave a Reply to asynadak Cancel Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered by Social Mind