Εν έτη 2009 φαίνεται πως τα ηλεκτρονικά καταστήματα αρχίζουν να κατακτούν μεγάλο μέρος της αγοράς. Οι επιχειρηματίες βλέπουν την αναδυόμενη ηλεκτρονική αγορά και σπεύδουν να εισχωρήσουν σε αυτή το γρηγορότερο δυνατό με στόχο να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους σε ευρύτερο κοινό.
Μία πολύ ωραία πρόταση για την ηλεκτρονική αγορά υποδημάτων αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας LOU. Η εταιρεία LOU δραστηριοποιείται στην παραγωγή, αλλά και την εισαγωγή δερμάτινων γυναικείων υποδημάτων και αξεσουάρ. Φιλοξενεί συλλογές των καλύτερων Ευρωπαϊκών οίκων. Μοναδικές συλλογές που ισορροπούν μεταξύ κομψότητας και τόλμης, φτάνοντας σε γοητευτικά άκρα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να το βρείτε στην διεύθυνση www.lou.gr από όπου μπορείτε να δείτε και να παραγγείλετε πολλά σχέδια από μπότες, γόβες, πέδιλα, μπαλαρίνες… που θα σας γοητεύσουν.
Σίγουρα ένα τέτοιο κατάστημα αποτελεί την καλύτερη επιλογή για όσους θέλουν να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα προϊόντα, να πραγματοποιούν αγορές από το σπίτι τους ή να κάνουν μαζικές παραγγελίες… Την επόμενη φορά που θα γιορτάζει η φίλη σας, η γυναίκα σας, η μητέρα σας, η αδερφή σας, κάποια γνωστή σας ή η γειτόνισσά σας… για κάντε μία βολτούλα από το www.lou.gr.
Επίσης, αν δεν σας βολεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα από τα εξής καταστήματα:
- Προξένου Κορομηλά 16, Κέντρο, Θεσσαλονίκη
- Κοτυώρων 35, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη
4 Comments
chris
Το e-shop είναι επιεικώς άθλιο και θυμίζει περασμένες δεκαετίες. Εμένα πάντως δεν με έπεισε καθόλου για την ποιότητα των προϊόντων του κυρίως λόγω του ξεπερασμένου σχεδιασμού του. Μου έβγαλε μεγάλο ερασιτεχνισμό. Δεν νομίζω να αντέξει για πολύ…
asynadak
Όντως το design της σελίδας θέλει αλλαγές ώστε να γίνει πιο μοντέρνο και ελκυστικό. Ωστόσο, από ότι έχω καταλάβει δεν είναι ολοκληρωμένο ακόμα.
Παρ’ όλα αυτά, η ποιότητα των προϊόντων που πουλάει δεν συνδέεται με την εμφάνιση της ιστοσελίδας.
olga
εγω παντως εχω παρει παπουτσια απο το μαγαζι στην προξενου κορομηλα και ειναι καταπληκτικα !!!!!
chris
Είναι όμως ένας σημαντικός παράγοντας στην απόφαση ενός νέου επισκέπτη για να προχωρήσει σε μια αγορά.
Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να έχει τη καλύτερη ποιότητα στα προϊόντα του αλλά δεν το μεταφέρει σε ένα νέο επισκέπτη του site. 🙂