About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

11 Comments

  1. 1

    kimi

    k ayto iper mou ine…

    dn me stamataei tipota fetos

    ps: megaliteri mlkia dn mporousan n skeftoun??????????

    Reply
  2. 2
    asynadak

    asynadak

    Καθόλου δεν μου άρεσε αυτός ο κανονισμός. Βέβαια, η ιδέα είναι ότι οι οδηγοί δεν θα επαναπαύονται με την δεύτερη ή την τρίτη θέση, αλλά θα παλεύουν για την πρώτη, ωστόσο δεν θεωρώ το μέτρο αυτό αξιοκρατικό.

    Σκεφτείτε ότι αν ένας κερδίσει σε έναν αγώνα και βγει σε όλους τους άλλους τελευταίος, υπερτερεί έναντι ενός που βγήκε σε όλους τους αγώνες δεύτερος.

    Τουλάχιστον, θα μπορούσε να εφαρμοστεί κάτι παρόμοια, αλλά με τετραγωνική βαρύτητα!

    Reply
  3. 3

    kimi

    fantasou omos o protos(kimi)na ine poli mprosta… o 2, o 3, o 4 ktl…dn tha exoun k megalo endiaferon gia tn agona…

    ”θα μπορούσε να εφαρμοστεί κάτι παρόμοια, αλλά με τετραγωνική βαρύτητα!”

    diladi???

    Reply
  4. 4
    asynadak

    asynadak

    Η τετραγωνική βαρύτητα έχει ως εξής:

    σκέψου ότι μελετάμε δύο διαγωνιζόμενους σε δύο αγώνες. Ο ένας βγαίνει στον πρώτο αγώνα πρώτος και στον δεύτερο τρίτος, ενώ ο άλλος βγαίνει και στους δύο δεύτερος.

    Ποιος είναι καλύτερος; Σύμφωνα με τον νέο κανονισμό της FIA αυτός με την μία νίκη κερδίζει! Με την τετραγωνική βαρύτητα, μετράμε τις θέσεις στο τετράγωνο. Δηλαδή, ο πρώτος θα έχει 1+9=10 πόντους βαρύτητας, ενώ ο δεύτερος 4+4=8. Το 8 είναι μικρότερα του 10, άρα κερδίζει ο δεύτερος!

    Reply
  5. 5

    kimi

    endiaferon fenete ala o mesos tiletheatis ts f1 malon tha xathi stin metafrasi…

    t kalitero tha itan o protos n eperne 12…
    ante na epernan vathnous k apo ta dokimastika

    Reply
  6. 6
    asynadak

    asynadak

    Και εγώ αυτό πιστεύω… Η καλύτερη λύση ήταν να παίρνει ο πρώτος 12 πόντους!!!

    Reply
  7. Pingback: Newsfilter » Δεν θα ισχύσουν οι αλλαγές στην βαθμολογία της Formula 1

  8. 7

    Maxplace

    Πέρυσι με 6 νίκες ο Μάσα έχασε από τον Χάμιλτον με 5 νίκες γιατί μετρούσε η βαθμολογία. Ίσως αυτός να ήτανε ο λόγος της αλλαγής. Είδαμε έναν αγώνα στο τέλος που ο πρωταθλητής προσπαθούσε να μην είναι 6ος (αν θυμάμαι καλά)!! Συμφωνώ με όσα λέτε για τη βαθμολογία, όμως το σύστημα όπως ήτανε, συνέφερε κάποιον να τρέχει και να προσπαθεί να τερματίσει στις πρώτες θέσεις για να μαζεύει βαθμούς. Τώρα τρέχεις για να νικήσεις. Αυτό ίσως κάνει το πρωτάθλημα περισσότερο ανταγωνιστικό. Δεν τρέχεις πλέον για να πλασαριστείς σε μία καλή θέση και να μαζέψεις βαθμούς (οδηγώντας και συντηρητικά αν χρειαστεί σε βάρος του θεάματος). Νομίζω πως δοκιμάζουν την άλλη όψη του νομίσματος σε σχέση με τον περσινό τρόπο βαθμολογίας. Η πράξη θα δείξει.
    Φιλικά
    Max

    Reply
  9. 8
    asynadak

    asynadak

    Σε αυτό έχεις δίκιο Max. Απλά, προσωπικά δεν θεωρώ δίκαιο αυτό το σύστημα γιατί αν κάποια στιγμή πάρεις 5 νίκες και μετά βγαίνεις συνέχεια τελευταίος, θα έχεις μεγάλες πιθανότητες να κερδίσεις το πρωτάθλημα (αφού και ο Massa φέτος είχε 6, άρα κάπου εκεί θα είναι το top). Αυτό όμως δεν είναι λογικό, γιατί σε όλους τους άλλους αγώνες τερμάτισες τελευταίος.

    Πιο δίκαιο θεωρώ το να παίρνεις ο νικητής 12 πόντους, αντί για 10 και/ή να παίρνουν βαθμούς από τις κατατακτήριες του Σαββάτου (οι 3 πρώτοι).

    Με τον τρόπο αυτό, θα αυξηθεί το κίνητρο για την νίκη, αφού οι επιπλέον βαθμοί θα κάνουν την διαφορά.

    Reply
  10. 9

    Maxplace

    Φίλε μου asynadak το σύστημα βαθμολόγησης το φετινό θα έχει αυτόν τον κίνδυνο που επισημαίνεις. Αν κάποιος από νωρίς πάρει 6 νίκες μετά ίσως και να μη χρειαστεί να τρέξει….Θα το δοκιμάσουν να δούνε πως θα πάει και αυτό το σύστημα. Προσπαθούν να βρούνε τη χρυσή τομή που δεν αποκλείεται να είναι ο τρόπος βαθμολόγησης που αναφέρεις.
    Φιλικά
    Max

    Reply
  11. 10
    asynadak

    asynadak

    Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι δεν θα ισχύσει από φέτος το σύστημα αυτό.

    http://www.newsfilter.gr/2009/03/22/den-tha-ischisoun-i-allages-stin-vathmologia-tis-formula-1/

    Για το 2009 μένουμε στο περσινό!

    Reply

Leave a Reply to Maxplace Cancel Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered by Social Mind