About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό ! Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

8 Comments

  1. 1

    Ανώνυμος

    vlepw angel exeis amesi enimerwsi… ase re ti vroxi itan auti…kala ekanan kai to diekopsan giati 8a tous mazevame olous apo ta xwrafia!!!! sta prwta 2 g.p. ta vrikan skoura oi »megaloi»… afou to megalo mualo tis f1 einai o ross brown..

    Reply
  2. 2

    asynadak

    Οι μεγάλοι όντως τα βρήκαν σκούρα στα πρώτα GP. Να δούμε τι θα συμβεί από το Gran Prix της Κίνας που υποτίθεται ότι κάποιοι θα έχουν έτοιμο τον διπλό διαχύτη!

    Reply
  3. 3

    autoblog.gr

    Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα φέτος μου αρέσει πάρα πολύ το πρωτάθλημα! (αν και είμαι tifosi ως το κόκκαλο!!!)

    Αυτό που ήθελε να πετύχει ο γερο bernie το πέτυχε μιας και υπάρχουν γενικές ανακατατάξεις αλλά και προσπεράσματα! Σίγουρα μετά το GP της Κίνας οι διαφορές θα μειωθούν αλλά και πάλι πλέον είναι πολλές οι ομάδες που φαίνεται ότι θα πάνε καλά. Αρκεί μόνο να μπορέσουν να βελτιώσουν τα μονοθέσια τους κατά την διάρκεια της χρονιάς ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές (πράγμα δεδομένο για τις μεγάλες, Ferrari, McLaren etc όπου θα χώσουν πολλά εκατομμύρια € ώστε να επανακτήσουν το χαμένο και πληγωμένο γόητρο τους. Για να δούμε !!!!

    Reply
  4. 4

    asynadak

    Σίγουρα έχει περισσότερο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα όταν είναι πιο ανταγωνιστικό. Αντί για να βλέπουμε μόνο Ferrari και McLaren βλέπουμε και άλλες ομάδες να πρωταγωνιστούν και να διεκδικούν.

    Απλά, για εμένα οι κανονισμοί έχουν εξισώσει τα πάντα και ουσιαστικά δεν αφήνουν τις ομάδες να έχουν κάποιο πλεονέκτημα. Όλες οι ομάδες τείνουν να έχουν ακριβώς το ίδιο μονοθέσιο!

    Reply
  5. 5

    kimi

    are ferrari xaxaxaxaa to exoun xasi entelos….ante pao na fao kanena pagotaki…

    Reply
  6. 6

    Βασίλης

    διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με τον δίσκο διαχύτη που θέλουν να εγκαταστήσουν και οι άλλες ομάδες. Σύμφωνα με το άρθρο, η αλλαγή αυτή ενδεχομένως να βελτιώσει τους χρόνους των ομάδων έως και κατά ένα δευτερόλεπτο τον γύρο. Οι ομάδες ξοδεύουν 20 εκατομμύρια ευρώ για να κερδίσουν 1 δευτερόλεπτο τον γύρο. Μιλάμε για τεράστια ποσά εδώ!

    Reply
  7. Pingback: Newsfilter » Όλα τα Gran Prix που έχουν διακοπή στην ιστορία της F1

  8. 7

    Maxplace

    Πράγματι το πρωτάθλημα φέτος είναι διαφορετικό με τις μεγάλες ομάδες να ακολουθούν και την αγωνία να μεγαλώνει. Έμεινα με την όρεξη στη Μαλαισία…Όλα τα λεφτά ήτανε η εικόνα της Ferrari να κυκλοφορεί μέσα στη νερό-πίστα. Ήταν πολύ το νερό για τα μονοθέσια, εκτός αν τα ψηλώναν!! Βρίσκανε εύκολα κάτω στο νερό που είχε μαζευτεί και από μονοθέσια μετατρεπόταν σε….βάρκες. Ο διπλός διαχύτης μάλλον κάνει τη διαφορά στη Brawn και σε όποιο άλλο μονοθέσιο τον έχει. Σίγουρα κάποιοι στη Ferrari θα το έχουν σκεφτεί ξανά που τον άφησαν να φύγει και από τότε τα λάθη στη στρατηγική τους κοστίζουν.
    Φιλικά
    Max

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind