Ο αγώνας της Κίνας προβλέπονταν ηλιόλουστος, ωστόσο η βροχή έκανε την εμφάνισή της πριν της έναρξη του Gran Prix δυσκολεύοντας έτσι την εκκίνηση η οποία έγινε υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας (κοινώς, ξενέρωτη εκκίνηση ή σύμφωνα με την ορολογία της Formula 1 “βρεγμένη εκκίνηση”). Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν περιορίστηκε μόνο στην εκκίνηση, αλλά οδήγησε την κούρσα για 7 γύρους προκαλώντας την απόλυτη πλήξη στους τηλεθεατές και την απόλυτη ασφάλεια στους οδηγούς.
Ο αγώνας ξεκίνησε μετά από εφτά γύρους και ξεκίνησε με μία μάχη διαρκείας μεταξύ Hamilton και Raikkonen. Οι δύο οδηγοί που πέρσι παλεύανε για την πρώτη θέση, τώρα παλεύανε για την 6η (και αργότερα για κάποια ακόμα χαμηλότερη)! Ο Φιλανδός οδηγός της Ferrari φαινόταν αρκετά αργός με αποτέλεσμα να τον πλησιάσει και ο Buemi ο οποίος έμεινε πίσω μετά από ένα γλίστρημα. Ωστόσο αυτό δεν κράτησε για πολύ, αφού το μονοθέσιο του Kimi πήγαινε φανερά αργά χάνοντας την μία θέση μετά την άλλη. Αντίθετη πορεία ακολουθούσε η έτερη Ferrari, αυτή του Massa, η οποία κέρδιζε την μία θέση μετά την άλλη.
Οι μάχες στην μεσσαίες θέσεις συνεχίζονταν με αμείωτο ρυθμό προσφέροντας έτσι ένα καταπληκιτκό θέαμα (μετά την ανία της εκκίνησης) στην βροχή. Τα μονοθέσια προσπερνούσαν με μηδενική ορατότητα, ξεπρόβαλαν μέσα από το νερό από το πουθενά και δίνανε μάχες με τόσο με τα λιμνάζοντα νερά, όσο και με τα προπορευόμενα μονοθέσια. Το εντυπωσιακό ήταν ότι οι μάχες δεν δίνονταν σε δυάδες, αλλά σε τριάδες ή και τετράδες!
Δεκαοχτώ γύρους μετά την έναρξη του αγώνα, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε και πάλι στην πίστα μέχρι να καθαριστούν τα θραύσματα από το ατύχημα που είχαν ο Kubica με τον Trulli. Ο Πολωνός οδηγός, για αδιευκρίνιστους λόγους, ανέβηκε σχεδόν ολόκληρος πάνω στο μονοθέσιο του Trulli από την πίσω πλευρά. Το αποτέλεσμα ήταν ο Ιταλός να αποχωρήσει με διαλυμένη την πίσω πτέρυγα και ο Πολωνός να αλλάξει απλά την μπροστά αεροτομή. Επαφή είχαν και ο Buemi με τον Vettel, έτσι το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε λίγη βόλτα παραπάνω.
Απέμεναν 33 γύροι για την καρό σημαία, όταν ο Massa εγκατέλειψε μάλλον από μηχανικό πρόβλημα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari έκανε ονειρεμένο αγώνα, καθώς από την 13η θέση είχε καταφέρει να φτάσει στην 3η! Το καταστροφικά Gran Prix για την Ιταλική ομάδα συνεχίζονται… Τουλάχιστον έχει μείνει ο Raikkonen στην τέταρτη θέση ο οποίος ακόμα παλεύει με τον Lewis Hamilton. Απλά τώρα οι μάχες δίνονται για την τέταρτη θέση και όχι για κάποια χαμηλότερη.
Ο υπόλοιπος αγώνας συνεχίστηκε χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα. Η Ferrari απογοήτευσε για ακόμα μία φορά (δέκατος ο Kimi Raikkonen), οι Brawn GP πήραν την τρίτη και την τέταρτη θέση και ο Vettel ολοκλήρωσε την έκπληξη που ξεκίνησε χθες ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου αφήνοντας στο δεύτερο σκαλί τον Team mate του Webber. Οι δύο McLaren κατέλαβαν την πέμπτη (Kovalainen) και την έκτη (Hamilton) θέση βελτιώνοντας αισθητά την απόδοσή τους σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες.
Για περισσότερη δράση θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη Κυριακή (26 Απριλίου) και το Gran Prix του Bahrain.
Δείτε παρακάτω τις αναλυτικές βαθμολογίες των οδηγών και των κατασκευαστών, αλλά και τα αποτελέσματα του σημερινού αγώνα.
Βαθμολογία Αγώνας:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 15 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 56 | Winner | 1 | 10 |
2 | 14 | Mark Webber | RBR-Renault | 56 | +10.9 secs | 3 | 8 |
3 | 22 | Jenson Button | Brawn-Mercedes | 56 | +44.9 secs | 5 | 6 |
4 | 23 | Rubens Barrichello | Brawn-Mercedes | 56 | +63.7 secs | 4 | 5 |
5 | 2 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 56 | +65.1 secs | 12 | 4 |
6 | 1 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 56 | +71.8 secs | 9 | 3 |
7 | 10 | Timo Glock | Toyota | 56 | +74.4 secs | 19 | 2 |
8 | 12 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 56 | +76.4 secs | 10 | 1 |
9 | 7 | Fernando Alonso | Renault | 56 | +84.3 secs | 2 | |
10 | 4 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 56 | +91.7 secs | 8 | |
11 | 11 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 56 | +94.1 secs | 15 | |
12 | 6 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 56 | +95.8 secs | 11 | |
13 | 5 | Robert Kubica | BMW Sauber | 56 | + 106.8 secs | 17 | |
14 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Mercedes | 55 | +1 Lap | 20 | |
15 | 16 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 55 | +1 Lap | 7 | |
16 | 8 | Nelsinho Piquet | Renault | 53 | +2 Laps | 16 | |
17 | 20 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 50 | +6 Laps | 18 | |
Ret | 17 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 43 | +13 Laps | 14 | |
Ret | 3 | Felipe Massa | Ferrari | 20 | +36 Laps | 13 | |
Ret | 9 | Jarno Trulli | Toyota | 18 | +38 Laps | 6 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Jenson Button | British | Brawn-Mercedes | 21 |
2 | Rubens Barrichello | Brazilian | Brawn-Mercedes | 15 |
3 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 10 |
4 | Timo Glock | German | Toyota | 10 |
5 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 9.5 |
6 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 8.5 |
7 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 4 |
8 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 4 |
9 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 4 |
10 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 4 |
11 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 3.5 |
12 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 3 |
13 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 1 |
14 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 0 |
15 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 0 |
16 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 0 |
17 | Giancarlo Fisichella | Italian | Force India-Mercedes | 0 |
18 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 0 |
19 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 0 |
20 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Brawn-Mercedes | 36 |
2 | RBR-Renault | 19.5 |
3 | Toyota | 18.5 |
4 | McLaren-Mercedes | 8 |
5 | BMW Sauber | 4 |
6 | Renault | 4 |
7 | STR-Ferrari | 4 |
8 | Williams-Toyota | 3.5 |
9 | Ferrari | 0 |
10 | Force India-Mercedes | 0 |
6 Comments
kimi
pali koulouraki xaxxaaxaxax etsi…
Sun In Clouds
Η ferrari κάτι πρέπει να κάνει. Ο Φέτελ το έχει το ταλέντο στο βρεγμένο. Απλά φοβερός.
asynadak
Όντως κάτι πρέπει να κάνει η Ferrari. Πρέπει να αντιμετωπίσει αυτά τα μηχανικά προβλήματα. Ο Massa είχε ανέβει στην τρίτη θέση και έμεινε από κιβώτιο ταχυτήτων. Απαράδεκτο.
Στον επόμενο αγώνα ενδεχομένως να έχει διαφορετικό διαχύτη. Για να δούμε αν κάνει έτσι κάτι…
Sun In Clouds
Anysadak μου θύμισε εποχές προ Σουμάχερ που η αξιοπιστία της Ferrari ήτανε αμφιλεγόμενη. Από ένα ψάξιμο που έκανα, η Ferrari από το 1981 έχει να κάνει αυτό το αρνητικό σερί των τριών πρώτων αγώνων χωρίς βαθμολογία!!
asynadak
Μάλλον δεν πρέπει να ελπίζουμε και πολλά στο φετινό πρωτάθλημα, αλλά όπως και να το κάνουμε, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.
Πάντως, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, στην Ferrari το λέγανε ότι το μεγαλύτερό τους πρόβλημα θα ήταν η αξιοπιστία του μονοθέσιου.
kimi
kala kai persi ixe provlima aksiopistias
ala toulaxiston itan kapos grigoro to monothesio….