About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό !

Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας!

Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

3 Comments

  1. 1

    alkinoos

    Αν και θεωρητικά είναι καλό σαν έργο, λίγες παρατηρήσεις.
    1ον δεν αφορά στο ελάχιστο τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα της Θεσσαλονίκης, 2ον ποιος θα το πληρώσει/ποιος θα το εκμεταλεύεται (η σύμπραξη δημοσίου/ιδιωτικού τομέα σημαίνει ότι τα μισά χρήματα τα πληρώνει το δημόσιο αλλά τα κέρδη τα καρπώνεται η εταιρία που θα το εκμεταλεύεται;)
    3ον τι μόλυνση συνεπάγεται στον ήδη μολυσμένο Θερμαϊκό;
    4ον πόσο θα επιβαρύνει την κορεσμένη από κίνηση περιοχή (από την είσοδο του λιμανιού ως τον Λευκό;
    5ον θα συνοδευτεί από εκτεταμένη ανάπλαση που έχει ανάγκη η περιοχή ή είναι πρόσχημα για να προωθηθεί η «υποθαλάσσια»;
    6ον αν έχει εκλογές μέχρι τον μάρτιο, υπάρχει πιθανότητα το έργο να προωθηθεί;
    7ον ο κόλπος δεν είναι ακριβώς άδειος από πλεούμενα, ειδικά το εσωτερικό του τμήμα θα έλεγα ότι είναι μάλλον κορεσμένο
    8ον τι σχέση έχει η ιστορία της μαρίνας με την προσφορά των Κινέζων για τη διαχείριση του λιμανιού;

    Reply
  2. 2

    asynadak

    Αρκετά ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου, ωστόσο δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να δώσω απαντήσεις.

    Την σύνδεση με την ενδεχόμενο διεξαγωγή πρόωρων εκλογών την έκανα και εγώ, αλλά από εκεί και πέρα θεωρώ την υποθαλάσσια ή του Κινέζους άσχετα γεγονότα.

    Τέλος, όσο αφορά την εύρυθμη λειτουργία της περιοχής (κίνηση, ανάπλαση, κλπ) θέλω να ελπίζω πως θα γίνουν τα απαραίτητα έργα υποδομής. Διαφορετικά θα είναι δώρο άδωρο.

    Βέβαια, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε την τελική τεχνική μελέτη (η οποία τώρα θα ξεκινήσει να γίνεται) ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

    Reply
  3. 3

    Ανώνυμος

    Μακάρι το έργο να πραγματοποιηθεί μέσα στα χρονικά πλαίσια που έχουν τεθεί και χωρίς τα συνήθη φαινόμενα που συνοδεύουν ουκ ολίγες φορές τέτοιες κινήσεις.

    Από την άλλη, κλασικοί έλληνες, μόλις ανακοινώνεται κάτι, εκφράζουμε αμέσως ανησυχίες για το αν θα γίνει καν! Για κάθε λύση, 10 προβλήματα! :))

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind