About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό !

Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας!

Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

One Comment

  1. 1

    Kostas Kalevras

    Κατ’ αρχήν η εξάρτηση απο το πετρέλαιο δε θα συνεχιστεί πολύ απλά γιατί θα έχει κορυφωθεί πολύ νωρίτερα η παραγωγή του. Σε ότι αφορά τους … αντικαταστάτες:

    1) CNG/LPG. Ίσως η μοναδική ουσιαστική εναλλακτική αν και η δυνατότητα αύξησης της παραγωγής ώστε να καλύπτει και τις ανάγκες μετακινήσεων πέραν των ήδη υπάρχοντων χρήσεων είναι πολύ αμφισβητούμενη.
    2) Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα: Αν μιλάμε για plug-in hybrid ή EREV (ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης για τη φόρτιση των συσσωρευτών) ίσως ναι, κάτι βέβαια που απλά θα μειώσει την κατανάλωση ανά αυτοκίνητο. Αν εννοούμε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η διαθέσιμη τεχνολογία μπαταριών απλά δεν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες (http://kkalev4economy.wordpress.com/2010/09/29/electric-cars-a-reality-check/).
    3) Αιθανόλη. Η παραγωγή γίνεται απο ζαχαροκάλαμο ή καλαμπόκι, με χαμηλή περίσσεια ενέργειας ενώ λειτουργεί ανταγωνιστικά στην καλλιέργεια τροφίμων. Η μοναδική ίσως αρκετά υποσχόμενη εναλλακτική είναι η παραγωγή βιοκαυσίμων απο άλγη.
    4) Υδρογόνο. Το υδρογόνο δεν είναι πηγή ενέργειας (όπως τα ορυκτά καύσιμα ή ο ήλιος/αέρας) αλλά απλά φορέας ενέργειας. Η παραγωγή του απαιτεί μεγάλες ποσότητες ενέργειας (ή φυσικό αέριο), νέα υποδομή και ενέργεια για την αποθήκευση και μεταφορά του ενώ τα fuel cells εχουν απόδοση κοντά στο 50% (σε αντίθεση με έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει απόδοση 90%). Συνολικά θα είναι πάντα πιο ενεργειακά αποδοτικό ένα ηλεκτρικό αμάξι σε σχέση με ένα αμάξι υδρογόνου στον κύκλο Factory-to-wheel (απο την παραγωγή ενέργειας μέχρι τη ρόδα). Σε αυτό να προσθέσουμε ότι το υδρογόνο είναι το μικρότερο μόριο στη φύση και ιδιαίτερα εκρηκτικό, κάτι που κάνει την αποθήκευση και χρήση του επικίνδυνη ενώ οι διαρροές θα είναι μη ανιχνεύσιμες.

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind