Τα τελευταία χρόνια οι μεγάλοι οίκοι ανακάλυψαν το Internet & τα Social Media και αποφάσισαν να τα εκμεταλλευτούν στο έπακρο (και πολύ το είχαν αργήσει εδώ που τα λέμε)! Έφτιαξαν, έτσι σελίδες στο Facebook, λογαριασμούς στο Twitter, κανάλια στο youtube, ανέβασαν ένα σωρό φωτογραφίες στο flickr, με αποκορύφωμα την περσινή μόδα με τους bloggers να απολαμβάνουν front row τα ντεφιλέ και τα live streaming των catwalks και διαφόρων events!! Φέτος, ο κύριος Tommy (o Hilfiger ντε), με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του αρώματος “Loud”, αποφάσισε να πάει ένα βήμα πιο μπροστά και να συνδυάσει τα συμβατικά με τα Νέα Μέσα Επικοινωνίας!
Έφτιαξε, λοιπόν, ένα ψηφιακό ραδιόφωνο, στο οποίο έδωσε το όνομα του αρώματος, μια και μοναδικός σκοπός της δημιουργίας του είναι να συμβάλλει στην προώθηση του. Η διάρκεια του είναι προγραμματισμένη για ένα χρόνο – εγώ έχω σοβαρές αντιρρήσεις σχετικά μ’ αυτό – ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι πρόκειται για προχειροδουλειά. Το αντίθετο μάλιστα· Θα λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα εφτά ημέρες τη βδομάδα με γνωστούς παραγωγούς και dj’s να το στελεχώνουν και θα εκπέμπει όχι μόνο ιντερνετικά, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά σε 18 συχνότητες και σε 9 γλώσσες παρακαλώ! Παράλληλα, θα υπάρχουν τα κουμπάκια που όλοι αγαπάμε για να μπορούμε να το μοιραζόμαστε ( online share ) με τους φίλους μας! Τέλος, η μάρκα ανέθεσε στο συγκρότημα “The Ting Tings” τη σύνθεση ενός τραγουδιού, με την ελπίδα πώς θα συνδεθεί στο μυαλό των καταναλωτών με τη νέα σειρά αρώματος… Το όνομα του ” We’re not the same” και το ακούτε εδώ!