About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

One Comment

  1. 1

    papoukos

    Αναμενόμενο αποτέλεσμα.

    Αφού ούτως ή άλλως οι περισσότεροι άνθρωποι απλά τους ενδιαφέρει να έχουν πρόσβαση στο Ιντερνέτ παρά να ασχοληθούν με τον browser. Είναι φυσικό ο μέσος όρος IQ, των ανθρώπων που χρησιμοποιούν πιο συνηθισμένους browser, να είναι μικρότερος αφού θα προσεγγίζει το μέσο όρο IQ των ανθρώπων του πλανήτη που χρησιμοποιούν Ιντερνέτ.

    Τώρα για αυτούς που χρησιμοποιούν πιο “εξειδικευμένα” προγράμματα/browser είναι αναμενόμενο ότι θα έχουν αυξημένο μέσο όρο IQ αφού για να χρησιμοποιούν τέτοιου είδους προγράμματα σημαίνει ότι έχουν μεγαλύτερη επαφή με το αντικείμενο, είτε και μέσω σπουδών είτε λόγω απασχόλησης. Επίσης, όσο πιο μικρή ζήτηση (demand)(θεωρία προσφοράς και ζήτησης) έχει ένας browser τόσο μεγαλύτερη εντριβή με την τεχνολογία χρειάζεται κάποιος για να τον επιλέξει. Συνεπώς το πλήθος αυτών που χρησιμοποιούν αυτούς τους περιηγητές είναι μικρότερο και πιο εξειδικευμένο. Με λίγα λόγια καταλήγουμε ότι είναι οι χρήστες πιο εξειδικευμένοι και όχι οι περιηγητές και άρα για αυτό έχουν και υψηλότερο IQ.

    Τώρα για έρθουμε στον επίλογο. Η εταιρεία φαντάζομαι έκανε την έρευνα για να αποδείξει το αυτονόητο, για διάφορους λόγους. Αλλά εδώ θα πρέπει να αναρωτηθούμε για το IQ των ανθρώπων της εταιρείας AptiQuant και αυτών που ζήτησαν την εκπόνηση της έρευνας. Ή ακόμα πιο σωστά τους σκοπούς τους!

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered by Social Mind