Τρία είναι τα στάδια ενός μαγικού εγχειρήματος: Η «υπόσχεση», όπου ο διασκεδαστής εισάγει κάτι συνηθισμένο, το «κόλπο», όπου κάνει κάτι ασυνήθιστο και το κρίσιμο τελικό στάδιο «prestige», του θαύματος δηλαδή, όπου πρέπει να σοκάρει και να μαγέψει το κοινό. Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται στις πρώτες σκηνές της ταινίας «Prestige» ο αξιόλογος ηθοποιός Michael Kane ή αλλιώς ο μηχανικός μαγικών Cutter. Η ταινία προβλήθηκε στις 26 Δεκεμβρίου του 2006 στην Ελλάδα και κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις και τα θετικά σχόλια των θεατών καθώς επίσης και τις υποψηφιότητες για δύο όσκαρ. Πρόκειται για μια ακόμα αξιόλογη ταινία με σκηνοθέτη τον Christopher Nolan και τους πρωταγωνιστές Christian Bale, Hugh Jackman και Scarlett Johansson να δίνουν ευφάνταστες ερμηνείες.
Η ιστορία έχει ως κέντρο τις εμμονές και την αλαζονεία. Τοποθετείται στην Αγγλία του 19ου αιώνα, όπου δύο επαγγελματίες μάγοι (Alfred και Robert) λόγω ενός τραγικού δυστυχήματος εν ώρα παράστασης θα αποφασίσουν να ακολουθήσουν ξεχωριστές καριέρες. Από εκείνη τη στιγμή θα αφοσιωθούν στην επιδίωξη ενός και μόνου στόχου: την τελειοποίηση της οπτικής απάτης. «Διψασμένοι» για δόξα και θέλοντας να ταπεινώσουν ο ένας τον άλλον θα αφιερωθούν στα μαγικά κόλπα και στο πώς να κερδίσουν το χειροκρότημα του κόσμου. Ο ίδιος ο Nolan πειραματίζεται με εφέ και flash back αφηγήσεις και χρησιμοποιεί στο έπακρο τη δύναμη των κινηματογραφικών μέσων με σκοπό να παραπλανήσει το θεατή. Υποδυόμενος το φυσικό Nikola Tesla εμφανίζεται και ο διάσημος στο χώρο της μουσικής David Bowie, τον οποίο (σύμφωνα με το σενάριο) έχει πλησιάσει ο Robert με σκοπό να τον πείσει να δημιουργήσει μια μηχανή τηλεμεταφοράς.
Γεμάτη γρίφους, ανήθικα τεχνάσματα και αλλεπάλληλες ανατροπές (υπερβολικές θα μπορούσε να πει κάποιος) η ταινία απαιτεί την πλήρη καθήλωση του θεατή. Σίγουρα πρόκειται για μία ατμοσφαιρική ταινία θρίλερ-μυστηρίου που μπερδεύει, εντυπωσιάζει και συμπαρασύρει το θεατή στη δίνη των πλούσιων εφέ και νοημάτων του. Οι πρωταγωνιστές συγκρούονται, δοξάζονται και συντρίβονται σε μια ταινία που μοιάζει και η ίδια με ένα ταχυδακτυλουργικό κόλπο. Την κορύφωση του κόλπου αυτού αποτελεί φυσικά η υπέρτατη παραίσθηση ή οπτική απάτη που παρουσιάζεται στο τέλος, το οποίο, όπως αρμόζει σε μια τέτοια ταινία, είναι συγκλονιστικό.