Η ολοένα αυξανόμενη διάδοση του διαδικτύου φέρνει αλλαγές στην τηλεθέαση. Σύμφωνα με τα στοιχεία του “International Communication Market Report” η μικρή οθόνη χάνει συνεχώς έδαφος στις μεγάλες αγορές τηλεοπτικών μέσων ανά τον κόσμο, όπως στη Γαλλία, στην Αγγλία, στις ΗΠΑ, στην Κίνα κ.α.
Η έρευνα έδειξε ότι πάνω από το 30% των καταναλωτών παρακολουθεί λιγότερο τηλεόραση και ενημερώνεται και ψυχαγωγείται μέσω του διαδικτύου.
Η Κίνα κατέχει τα πρωτεία για την ενημέρωση μέσω ευρυζωνικών συστημάτων και ιδιαίτερα στις ηλικίες 18-24, όπου δεύτερη έρχεται η Βρετανία.
Το 77% της συγκεκριμένης ομάδας παρακολουθεί μουσικά video και το 60% διάφορα τηλεοπτικά προγράμματα.
Το παραπάνω άρθρο έχει ως πηγή το άρθρο “Διαδίκτυο έναντιον μικρής οθόνης” από την εφημερίδα “ΤΟ ΒΗΜΑ” στις 6/01/2007
One Comment
Pingback: N e w s F i l t e r » NewsCast: Επεισόδιο 2