Πόσο καλοί οδηγοί νομίζετε ότι είστε; Πάντως, σίγουρα έχετε πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό σας από ότι θα έπρεπε. Δοκιμάστε αυτό το τεστ (θα σας πάρει το πολύ 7-8 λεπτά) και θα με θυμηθείτε…
Με 290/300 πόντους περνάς, με 289 κόβεσαι. Προσωπικά έπιασα 220 (παρόλο που ήμουν σίγουρος ότι δεν έκανα κανένα λάθος), εσείς;
Για κάποιο λόγο δεν τρέχει σε firefox, δοκιμάστε το σε Internet Explorer.
8 Comments
ΝΕΛΛΗ
ΤΕΛΙΚΑ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΔΗΓΑΜΕ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΚΟΡ ΕΙΝΑΙ 265ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 290
chzigkol
συμφωνώ μαζί σου στο ότι πρέπει πάντα να είμαστε προσεκτικοί στους δρόμους.
επίσης θα προσθέσω ότι δεν πρέπει πότε ένας οδηγός να νομίσει ότι ότι έχει “κερδίσει τους δρόμους” λόγω πολλών χρόνων οδήγησης γιατί τότε θα έχει χάσει πραγματικά.
Ο σωστός οδηγός πρέπει πάντα να “φοβάται” τους δρόμους.
ελπίζω να καταλάβατε το σκεπτικό μου
nelli
έχεις απόλυτο δίκιο αν όλοι όσοι οδηγούμε, προσέχαμε και “φοβόμασταν”, τα ατυχήματα θα ήταν πόλύ πολύ λιγότερα.Ας προσπαθήσουμε λοιπόν όλοι να μειωθούν όσο γίνεται παρισσότερο.
krap
Πολλές φορές παίζει ρόλο και το θέμα του υποτιθέμενου prestige. Αν δηλαδή κάποιος θεωρεί ότι με τον να τρέχει κατά 40km/h πάνω από το επιτρεπόμενο όριο διαθέτει στυλ, ο ΚΟΚ καθώς και η προσοχή (όσο καλός οδηγός και να είναι) πάνε περίπατο.
HARRRIS
1ον δεν βρηκα το τεστ αυτο.Που ειναι?
2ον το θεμα καλοσ οδηγοσ εχει παραξηγηθει παρα μα παρα πολυ.Εμενα η ζωη μου ειναι οι μηχανεσ και ο δρομοσ.Εχω δει πολλα και ασχολουμε πολυ.Ακουστε κατι.
Κατα αρχασ οδηγοι ειναι 2 κατηγοριεσ.Δρομοσ και πιστα.
Ο οδηγοσ στον δρομο για να θεωρηθει καλοσ εξαρτατε απο 2 παραγοντεσ.
1ον να χει εμπιρια με το αμαξι/μηχανη για να μπορεσει να γλυτοσει σε δισκολεσ καταστασεισ οποσ ενα δυνατο φρεναρισμα,γλυστριμα σε νερο,αποφυγη εμποδιου.Πραγμα που αποκτιεται παρα πολυ δυσκολα.Αυτο νομιζουν οι περισοτεροι οτι ειναι κατι το απλο και οτι επειδη φρεναρανε μια φορα καλα νομιζουν οτι εχουν εμπειρια.Εδω ο σουμαχερ με τοση εμπιρια και πολλεσ φορεσ του φευγει η φορμουλα στο φρεναρισμα.
Και 2ον πρεπει να ακολουθει πιστα τον κοκ ωστε να μην ενοχλει τουσ αλλουσ οδηγουσ και να εχει παντα στο νου του το κακο.Με την εννοια οταν βλεπει ενα αμαξι ετοιμο να βγει πρεπει να σκευτεται οτι αυτοσ ουτε τον εχει δει και οτι θα πεταχτει.Και παρολο που του κορναρει παλι πρεπει να εχει το νου του.Δηλαδη να λειτουργει με την υπερβολη.Οσο υπερβολικο και να φαινετε.Εγω μπαινω σε αμαξια και οδηγανε και μου λενε οτι ειναι πολυ προσεχτικοι και πανε με τα 5 και προσεχουν υπερβολικα.Σασ πληροφορω οτι την ωρα που το λεγε περνα ενα σταματημενο λεφωρειο χωρισ να κοψει και ασ πηγαινε με τα 5 χωρισ να υποψιαστει οτι μπορει να περνα καποιοσ το δρομο.Γι αυτο λεω οτι οι περισοτεροι δεν εχουν γνωθη σ αυτον.Δεν καταλαβαινουν σε τι θεση βρισκονται.
Αυτο το οδηγαω 4 χρονια και 10 και 15 ειναι βλακειεσ εν μερη.Αν δεν εχεισ μεσα σου τον φοβο οτι παντα κατι θα συμβει και να εισαι οντωσ προσεκτικοσ και να ακολουθασ τον κοκ ποτε δεν θα σαι καλοσ οδηγοσ.Και επισησ με τον τροπο που οδηγασ να μην ενοχλεισ τουσ αλλουσ.Ασε τουσ αλλουσ να σε ενοχλουν δεν εχει σχεση τι κανουν οι αλλοι.Το μονο που κανει τα πολλα χρονια οδηγησησ ειναι να εχεισ καλυτερο ελεγχο του αμαξιου στα φρενα και στα γλυστρισματα.
Και ποποιοσ εχει αντιρισι σε κατι εδω ειμαι να την ακουσω.
Και επισησ καλοσ οδηγοσ δεν ειναι αυτοσ που δεν εχει τρεκαρει διοτι εχω ενα φιλο που κανει συνεχεια βλακειεσ και δεν εχει τρακαρει ποτε.Τυχη δηλ.
Επισησ αυτο παει προσ τουσ γκαζακηδεσ.Σασ πληροφορο φιλοι μου οτι δεν υπαρχει περιπτωση καποιοσ να τρεχει στον δρομο και να λεει οτι ειναι καλοσ οδηγοσ και γρηγοροσ.Μπαινω συνεχεια σε πιστεσ με μηχανεσ ειδικοτερα αλλα και με αμαξια.Εχω δει λοιπον πωσ ειναι τοσοι οι παραγοντεσ που πρεπει να υπαρχουν για να πασ γρηγορα που στον δρομο δεν υπαρχουν ουτε κατα διανια.Θα τα πω γρηγορα.
1 Λαστιχα μαλακά που δεν κανουν για το δρομο (εξηγω στο 2)
2 Να εχουν ζεσταθει τα λαστιχα ωστε να δουλευουν σωστα (να γιατι δεν κανουν τα λαστιχα διοτι στον δρομο δεν ζεστενονται διοτι ολο και καπου θα σταματησεισ και η ασφαλτοσ δεν ειναι καλη που να πιανει το λαστιχο και να ζεσταθει και δεν υπαρχουν παντου στροφεσ που να τα ζεστανουν)
3 Αναρτησεισ σκληρεσ που στον δρομο δεν κανουν γιατι υπαρχουν λακουβεσ και δεν δουλευουν σωστα
4 Φρενα δυνατα που παλι στον δρομο δεν κανουν διοτι γλυστρα η ασφαλτοσ και δεν μπορεισ να χρησιμοποιησεισ ολι τουσ την δυναμη
5 Καλη ασφαλτοσ που ειναι παραγγελια ειδικη για τισ πιστεσ που στον δρομο δεν υπαρχει
6 Εμπειρια που αποκτιετε μονο στην πιστα επειδη κανεισ πραματα που δεν γινονται στον δρομο.
7 Αγωνιστικα φτιαγμενη μηχανη η αμαξι που απεχει μακραν απο αυτα που χρησιμοποιουμε στο δρομο.
και πολλα πολλα αλλα που δεν μου ρχονται τωρα.
Διαβαστε αυτο που λεει ο chzigkol.Ειναι πραγματικα τελειο αυτο που λεσ.
asynadak
Αρκετά ενδιαφέροντα τα όσα λες Harris… Θα συμφωνήσω μαζί σου για την οδηγική συμπεριφορά. Δεν είναι τα χρόνια “προϋπηρεσίας” ή η ταχύτητα που σε κάνουν καλό οδηγό, αλλά η εγρήγορση και η οδηγική παιδεία. Δύο πράγματα που δυστυχώς δύσκολα αποκτώνται.
Πάντως, είναι σφάλμα να πούμε ότι όσοι τρέχουν (ίσως άσκοπα) είναι επικίνδυνοι ή κακοί οδηγοί. Δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά αν γίνεται με σωστό τρόπο, υπό ασφαλής συνθήκες (και για τους ίδιους και για τους άλλους) τότε δεν είναι κατακριτέο.
HARRRIS
Σ ευχαριστω asynadak. Ναι να τρεχεισ εκει που σε περνει (οχι οπου νομιζεισ οτι σε περνει εσυ βεβαια) και με ρεγουλα.Δεν ειναι πιστα ο δρομοσ και δεν φταιει κανεισ να σκοτοθει εξετιασ σου!(δεν εννοω εσενα βεβαια)
asynadak
Ναι σίγουρα… μόνο εκεί που πραγματικά σε παίρνει (και δεν αποτελείς κίνδυνο για τον εαυτό σου και τους άλλους)! Αν και δεν είμαι πολύ φίλος της ταχύτητας στον δρόμο, συνήθως οδηγώ μέσα στα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας!