About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

4 Comments

  1. 1

    krap

    Χμμ… Μάλλον είναι καιρός να αρχίσω να βλέπω και πάλι Formula 1 φανατικά!

    Reply
  2. 2

    panagiotis

    Συγκεκριμένα για το κομμάτι που αφορά τον κινητήρα , θα παραμείνει αυτούσιο χωρίς την δυνατότητα επέμβασης ή θα μπορούν να εξελίξουν περιφερειακά συστήματα όπως σύστημα τροφοδοσίας , ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου κ.α.

    Reply
  3. 3

    Costas

    Νομίζω υπάρχουν δύο παρανοήσεις στα παραπάνω. Ο κανονισμός για τη χρήση του ίδιου κινητήρα σε δύο αγώνες συνεχίζει να ισχύει, αλλά δεν περιλαμβάνει τα δοκιμαστικά της Παρασκευής, οπότε οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν διαφορετικό κινητήρα. Όσο για το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν επιτρέπεται η είσοδος στα pits αμέσως, αλλά αφού όλα τα αυτοκίνητα είναι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και δοθεί η εντολή από τον αλυτάρχη· αναμένονται σκηνές χάους…

    Reply
  4. Pingback: NewsFilter » Αλλαγές στην Formula 1 το 2008

Απάντηση σε Costas Ακύρωση απάντησης

Powered by Social Mind