About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

8 Comments

  1. 1

    Yiannis

    Δε θα διαφωνήσω στο ότι οι οδηγοί τρέχαν χωρίς καμία υποβοήθηση, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπήρχε μικρότερη ισχύς. Κάτι πολύ σημαντικό, που θα το δούμε στην πράξη του χρόνου.

    Κατά τη γνώμη μου η F1 αποκτάει ιδιαίτερο ενδιαφέρον!

    Reply
  2. 2

    asynadak

    Συμφωνώ μαζί σου Yanni… Και εγώ ελπίζω ότι με τον τρόπο αυτό θα γίνει το πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστικό και εντυπωσιακό.

    Reply
  3. 3

    Wise_One

    Πιστεύω θα είναι καλύτερα χωρίς τη χρήση του traction control. Ετσι φαίνονται και οι ικανότητες του οδηγού αλλά και του μονοθεσίου.

    Αυτή τη στιγμή έχουμε πυραυλοκίνητα μονοθέσια που κυρίως οδηγούνται από υπολογιστικά συστήματα, μη γελιόμαστε.

    Δε θα είναι άσχημο να πέσουν λίγο οι ταχύτητες. Θα υπάρχει περισσότερος ανταγωνισμός και τα νέα ταλέντα θ’ αναδικνύονται με τις πραγματικές δυνατότητές τους.

    Reply
  4. 4

    asynadak

    Συμφωνώ μαζί σου wise_one… Όντως τώρα μετράει ποιος έχει καλύτερο ηλεκτρονικό σύστημα και όχι τόσο ποιος είναι καλύτερος οδηγός… Ελπίζουμε ότι έτσι θα είναι πιο ανταγωνιστικού το πρωτάθλημα. Βέβαια, από ανταγωνιστικότητα δεν πρέπει να έχουμε παράπονα φέτος, μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο αγωνία είχαμε (μην πω και 3 βδομάδες μετά το τέλος πάλι αγωνία είχαμε)!

    Reply
  5. 5

    HARRRIS

    Θα διαφωνησω στον οτι ειναι σαν κουμπι το γκαζι.Βεβαια και εχει ενδιαμεσα σταδια.

    Επισησ ειναι ακραιο να λεμε οτι οδηγιετε με υπολογιστη μονο.Βεβαια και χρειαζετε μεγαλη ικανοτητα για να οδηγησεισ φορμουλα οποσ και πειρα.

    Εδω στα moto gp μεχρι περισι που ηταν 1000cc ειχαν 250+ αλογα στον τροχο και λιγοτερα απο 145 κιλα μεζι με βενζινη και τα συστηματα ειναι μονο για να μην σηκονετε σουζα και ειδατε οτι μπορουν και τα οδηγανε.Και παρολα αυτα σουζα ειδατε οτι σικονετε παρολο το συστημα αν ανοιξουν το γκαζι αποτομα.

    Reply
  6. 6

    asynadak

    Δεν αμφισβητώ ότι χρειάζεται οδική ικανότητα και μάλιστα πολύ μεγάλη. Ωστόσο, είναι σίγουρο ότι χωρίς το traction Control θα χρειάζεται ακόμα μεγαλύτερη για να διατηρηθεί στο ίδιο επίπεδο (ταχύτητας για παράδειγμα). Πιστεύω ότι θα δούμε πιο μικρές ταχύτητες (ίσως όχι πολύ), αλλά σίγουρα πιο ωραίους και ανταγωνιστικούς αγώνες.

    Reply
  7. 7

    HARRRIS

    ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ…..

    Reply
  8. Pingback: NewsFilter » Προβλέπονται πολλά ατυχήματα στην Formula 1

Leave a Reply to Yiannis Cancel Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered by Social Mind