Δραματικό ήταν το φινάλε του κατά τα άλλα ήρεμου Ισπανικού gran prix. Ο Mark Webber ξεκίνησε πρώτος και πρώτος είδε την καρό σημαία δίνοντας μία πολύ πολύτιμη νίκη στην Red Bull Racing. Καταστροφικό ήταν το τελείωμα του Lewis Hamilton. Ο Βρετανός έκανε πολύ καλό αγώνα και έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση της δεύτερης θέσης, ωστόσο 2 γύρους πριν το τέλος του αγώνα το μπροστά αριστερό του κατέρρευσε ο Βρετανός βρέθηκε πάνω στα προστατευτικά λάστιχα.
Ο Vettel έχει θεωρητικά το ταχύτερο μονοθέσιο στο grid, ωστόσο η Red Bull πρέπει να δουλέψει πολύ την αξιοπιστία του οχήματός της. Ο Γερμανός πιλότος αναγκάστηκε να κάνει ένα έξτρα pit stop και να κόψει πολύ από την ταχύτητά του λόγω προβλήματος στα φρένα. Ο Vettel τελικά επωφελήθηκε από την εγκατάλειψη του Hamilton και ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου.
Πολύ ωραίο αγώνα έκανε ο Michael Schumacher ο οποίος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Jenson Button και τον Felipe Massa παίρνοντας έτσι την τέταρτη θέση. Έβδομος τερμάτισε ο Sutil με Forse India, όγδοος ο Kubica με Renault, ένατος ο Barrichello με Williams, ενώ την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Alguersuari με STR.
Μετά από αυτά τα αποτελέσματα η μάχη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών έχει ανάψει για τα καλά, καθώς στην κορυφή βρίσκονται 3 ομάδες (McLaren, Ferrari, Red Bull Racing) με διαφορά τριών πόντων η μία από την άλλη. Στο πρωτάθλημα των οδηγών, ο Alonso έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τον πρωτοπόρο Button, έχοντας πολύ κοντά του τον τρίτο Vettel.
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί την επόμενη Κυριακή (16 Μαΐου 2010) στο Μονακό. Παρακάτω ακολουθούν αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα, καθώς και οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών.
Αποτελέσματα Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Mark Webber | RBR-Renault | 66 | Winner | 1 | 25 |
2 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 66 | +24.0 secs | 4 | 18 |
3 | 5 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 66 | +51.3 secs | 2 | 15 |
4 | 3 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 66 | +62.1 secs | 6 | 12 |
5 | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 66 | +63.7 secs | 5 | 10 |
6 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 66 | +65.7 secs | 9 | 8 |
7 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 66 | +72.9 secs | 11 | 6 |
8 | 11 | Robert Kubica | Renault | 66 | +73.6 secs | 7 | 4 |
9 | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 65 | +1 Lap | 17 | 2 |
10 | 17 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 65 | +1 Lap | 15 | 1 |
11 | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 65 | +1 Lap | 19 | |
12 | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 65 | +1 Lap | 10 | |
13 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 65 | +1 Lap | 8 | |
14 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 64 | +2 Laps | 3 | |
15 | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 64 | +2 Laps | 16 | |
16 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 64 | +2 Laps | 13 | |
17 | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 63 | +3 Laps | 18 | |
18 | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 63 | +3 Laps | 22 | |
19 | 25 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 62 | +4 Laps | 23 | |
Ret | 16 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 42 | +24 Laps | 14 | |
Ret | 20 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 27 | +39 Laps | 24 | |
Ret | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 18 | +48 Laps | 12 | |
Ret | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 0 | +66 Laps | 21 | |
Ret | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 0 | +66 Laps | 20 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 70 |
2 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 67 |
3 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 60 |
4 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 53 |
5 | Nico Rosberg | German | Mercedes GP | 50 |
6 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 49 |
7 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 49 |
8 | Robert Kubica | Polish | Renault | 44 |
9 | Michael Schumacher | German | Mercedes GP | 22 |
10 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 16 |
11 | Vitantonio Liuzzi | Italian | Force India-Mercedes | 8 |
12 | Rubens Barrichello | Brazilian | Williams-Cosworth | 7 |
13 | Vitaly Petrov | Russian | Renault | 6 |
14 | Jaime Alguersuari | Spanish | STR-Ferrari | 3 |
15 | Nico Hulkenberg | German | Williams-Cosworth | 1 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | McLaren-Mercedes | 119 |
2 | Ferrari | 116 |
3 | RBR-Renault | 113 |
4 | Mercedes GP | 72 |
5 | Renault | 50 |
6 | Force India-Mercedes | 24 |
7 | Williams-Cosworth | 8 |
8 | STR-Ferrari | 3 |
5 Comments
gkastori
Στη συνέντευξη τύπου ο Alonso δήλωσε χαρακτηριστικά: “Είναι πολύ ωραίο να κερδίζεις, και μάλιστα στους τελευταίους γύρους του αγώνα, μια θέση με αυτό τον τρόπο. Μπορώ να πω ότι είναι ακόμα πιο ωραία από το να είχα προσπεράσει για να κερδίσω αυτή τη θέση”, αποδεικνύοντας έτσι πόσο χάρηκε με την ατυχία του Hamilton, η οποία του χάρισε τη δεύτερη θέση!
asynadak
Σίγουρο είναι προτιμότερο να κερδίζεις μία θέση με την αξία σου, παρά από τύχη, οπότε δεν θα συμφωνήσω με τον Alonso. Ωστόσο, όσο καλός οδηγός και αν είναι ο Hamilton, δικό του είναι το φτέξιμο που κατέρρευσε το ελαστικό του. Θα μπορούσε να μην το πιέζει τόσο ειδικά όταν έχει εξασφαλίσει την δεύτερη θέση.
gkastori
Όχι ότι έχει και μεγάλη σημασία πλέον, αλλά ο ο διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh, δήλωσε ότι τελικά η εγκατάλειψη του Hamilton δεν οφειλόταν στη φθορά του μπροστινού, αριστερού ελαστικού αλλά ότι η ζάντα στη θέση αυτή έσπασε και εν συνεχεία κατέστρεψε και το ελαστικό.
Το αποτέλεσμα βέβαια είναι ίδιο, απλά ήθελα να το αναφέρω γιατί σχεδόν όλοι πιστεύαμε ότι ήταν λάθος του Hamilton που πίεζε τα ελαστικά του.
asynadak
Εγώ είχα μείνει στα σχόλια που έκαναν οι παρουσιαστές του άλφα κατά την διάρκεια του αγώνα. Είναι διαφορετικό να φταίει ο οδηγός από το να φταίνει μια μηχανική αστοχία ή ένα σπάσιμο όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Για να γίνω και λίγο κακός… Οποία και αν είναι η αιτία της εγκαταλείψει, δεν συγκινούμε καθόλου από την απώλεια της δεύτερης θέσης τόσο κοντά στο πέσιμο της καρό σημαίας!
🙂
Pingback: F1: Monaco: Απόλυτη κυριαρχία της Red Bull Racing » ΕΚΛΕΚΤΙΚΟ