About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό ! Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

7 Comments

  1. 2

    chzigkol

    Αυτή τη φορά η μίξη έδωσε πολύ καλά αποτελέσματα! Μπράβο Γιάννη!

    Reply
  2. 3

    asynadak

    @chzigkol: Τώρα κατάφερα να ακούσω το επεισόδιο και μάλλον θα διαφωνήσω μαζί σου. Χρειάζεται τελικά το Levelator γιατί το Normalization από μόνο του δεν εξισορρόπησε όλες τις φωνές.

    Reply
  3. 4

    krap

    @all: Το μόνο ελάττωμα που βρίσκω στην μίξη είναι το γεγονός ότι ακούγεται πολύ έντονα το σίγμα στις καταλήξεις των λέξεών μας. Από εκεί και πέρα εγώ που το άκουσα σε mp3 player δεν παρατήρησα κάποια διαφορά στις εντάσεις.

    Reply
  4. 5

    asynadak

    Αυτό με το Σ δεν το παρατήρησα, αλλά νομίζω ότι έτσι ήταν πάντα σε κάθε επεισόδιο. Αν παρατηρήσεις πολλές φορές εγώ ή ο Χρήστος ακουγόμαστε πολύ σιγά (είτε επειδή ήμασταν μακριά, είτε επειδή μιλάγαμε όντως σιγά), αυτά το Levelator τα κάνει να ακούγονται όλα στην ίδια ένταση. Αυτό μόνο παρατήρησα εγώ.

    Reply
  5. 6

    Γκρινιάρης

    Ωραίο το επεισόδιο!

    Επειδή τώρα που το ακούω μιλάτε για το εισιτήριο του ΟΑΣΘ, να σας πω πως στο Λονδίνο το εισιτήριο λεωδορείου με κάρτα συγκοινωνίας (Oyster) κοστίζει 90p (1,04 ευρώ) ενώ με μετρητά κοστίζει 2 λίρες (2,33 ευρώ). Δεν υπάρχει φοιτητικό για μεμονομένα εισιτήρια (μόνο για εβδομαδιαία/μηνιαία/ετήσια) ενώ ισχύει μόνο για μία διαδρομή (αν ξαναπάρεις λεωφορείο θες άλλο!).

    Γενικά, συγκρίνοντας και με την Αθήνα (και πριν το μετρό) και το Λονδίνό, η Θεσσαλονίκη έχει πολύ φτηνές συγκοινωνίες, και γενικά στην Ελλάδα, ακόμα και με το μετρό, οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες από έξω.

    Όσο για την κίνηση με το εισιτήριο, έχετε υπ’ όψιν πως έτσι, αν ο ΟΑΣΘ (όπως και κάθε εταιρεία) δει πως χάνει χρήματα, μια εύκολη λύση είναι να ακριβύνει τα εισιτήρια. Οπότε ίσως λειτουργήσει σαν μπούμεραγκ αυτό. Υποθέσεις κάνω.

    Καλή συνέχεια παιδιά και ευχαριστώ για την παρέα στη διαδρομή στο λεωφορείο! 🙂

    Reply
  6. 7

    asynadak

    @Γκρινιάρης: χαίρομαι που σου κρατάμε καλή παρέα στο λεωφορείο…

    Αναφορικά με το θέμα του εισιτηρίου και εγώ είμαι γενικά αντίθετος! Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποια λογικά αιτήματα όπως το να δίνουν ρέστα τα μηχανήματα και τα λοιπά και τα λοιπά…

    Κάποια από αυτά υπάρχουν συγκεντρωμένα σε αυτό το άρθρο στο τρίτο comment.

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind