Μετά από δύο άκρως επιτυχημένες season, το prison break θα ξεκινήσεις και πάλι να προβάλετε στις 15 Σεπτεμβρίου 2007 με τα επεισόδια του 3ου κύκλου.
Οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει είναι ελάχιστες και μπερδεμένες. Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο τρίτος κύκλος θα βγει με άλλο όνομα (και όχι prison break), ενώ ακόμα περισσότεροι είναι αυτοί που πιστεύουν ότι η ιστορία του τρίτου κύκλου δεν θα είναι συνέχεια αυτής του δεύτερου, αλλά είτε θα καλύψει κάποια κενά, είτε θα είναι ένα όμορφο παραμυθάκι με τους ίδιους χαρακτήρες.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, όλοι οι ήρωες (που βρίσκονται εν ζωή) θα συναντηθούν ξανά για την συνέχεια των περιπετειών τους. Προσωπικά δεν ξέρω τι να πιστέψω από όλα αυτά, καθώς μου μένουν κάποια επεισόδια για να τελειώσω τον δεύτερο κύκλο. Τότε θα έχω καλύτερη άποψη. Ωστόσο για την ώρα υποστηρίζω ότι οι 2 πρώτοι κύκλοι της σειράς με άφησαν απόλυτα ευχαριστημένο και ένας τρίτος κύκλος θα μου φαινόταν πολύ καλή ιδέα, παρά τις γκρίνιες πολλών ότι θα είναι αποτυχία.
Σε γενικές γραμμές, το prison break έχει πολύ καλό σενάριο, αν και πολλές φορές γίνεται υπερβολικά προβλέψιμο. Πολύ καλή η πλοκή και έξυπνη, ωστόσο συγκρινόμενο με το σενάριο και την πλοκή του lost, θα το χαρακτήριζα πολύ έως υπερβολικά ρηχό.
Εσείς τι πιστεύετε?
511 Comments
asynadak
Πάντως, αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι πόσοι ρουφιάνοι μπορεί να υπάρχουν στην Αμερική…
Από τα 100 άτομα που βλέπουν τους “δραπέτες”, οι 99 καλούν την αστυνομία και κάνουν τα πάντα ώστε να τους καθυστερήσουν, ενώ ο 100ος είτε θα πεθάνει, είτε δεν θα καταλάβει ότι πρόκειται για κάποιον από αυτούς.
georgiouba
paidia mhpws 3erei kaneis ena shite gia na dw to 1-2 kuklo prison break?
yelte
nai ontws
asynadak
Έχει μερικές μέρες που τελείωσα τον δεύτερο κύκλο και έχω μία βασική απορία. Για την ακρίβεια έχω αρκετές απορίες, αλλά μία είναι αυτή που με βασανίζει πολύ…
Στην τελευταία σκηνή του τελευταίου επεισοδίου, που οδηγεί η πόρτα στην οποία πάει ο Scofield? Στην αυλή ή έξω από την φυλακή?
Και μία δευτερεύουσα απορία (πάλι βασική), τι ακριβώς είναι αυτή η φυλακή (η Sona), τους κάνουν κάποιο πείραμα μήπως (επειδή ήταν ο Αμερικάνος που δεν μιλάει με άσπρη στολή ντυμένος και τα λοιπά).
Ελπίζω κάποιος να μπορεί να μου λύσει τις απορίες.
Toushiro
oti katalabes katalabes.
yelte
1on:H porta odigei stin ayli kai
2on:o falakros einai giatros kai o scofield einai mesa san peiramatozwo opou 8a prepei na apodrasei apo kai mesa…. kai otan 8a apodrtasei 8a gnwrisei mia typissa pou 8a einai to idio e3ypni mayton…. Toushiro , min arxiseis na me vrizeis pali….
MIKELA
ALITHEYEI OTI O SKOFILNT MPHKE FYLAKI STA KANONIKA GIA 12 XRONIA EPEIDI XTIPISE KAPOION ME AMAKSI YPO TIN EPIRIA KOKAINIS?
irma
o TWINER mpike fylaki epeidi xtypise kapoion me to amaksi ypo tin epiria alkool.
irma
akousa oti ston 3 kyklo kapoio apo ta adelfhia mporei na pethanei,alla den to pisteyo
krap
Επίσης υπάρχει και η απορία του τι γίνεται με τον πράκτορα του FBI που παγίδεψε ο Scofield. Γιατί στην τελική αν και ήταν σπαστική φυσιογνωμία ο άνθρωπος είχε μυαλό όχι αστεία. Plus καθάρισε και τους μισούς από τους δραπέτες (που λέει ο λόγος). Οπότε εγώ σε δεδομένη ευκαιρία θα τον ξαναέφερνα στο προσκήνιο. Άσε που στην τελική και αυτός προσπαθεί να φτιάξει τη δική του ζωή.
odysseas
apo oso eimai se thesh na gnvrizv o 3 koiklos tha einai kapoy sthn guta kai tha exei sxeh me tis dyo prohgoymenes seson kai tha einai foberh!!
irma
pantos sto telos nomizw oti o kathe enas tha ftiaksei ti zwh toy.kai ekeinos o praktoras poy mpaglarosane.
bill13
απο που το ακουσες ρε μεγαλε?ο μπατζανακης σου σου το ειπε?
bill13
>
απο που το ακουσες ρε μεγαλε?ο μπατζανακης σου σου το ειπε?
bill13
akousa oti ston 3 kyklo kapoio apo ta adelfhia mporei na pethanei,alla den to pisteyo
απο που το ακουσες ρε μεγαλε?ο μπατζανακης σου σου το ειπε?
Ανώνυμος
τι λεσς τόρα σοβαρά.(πολλά θές.)
stavroula
εγω το prison αρχισα να το βλεπω απο σποντα κ κολλησα.αλλα δεν εχω δει καθολου το lost.ειναι καλυτερο΄;
chzigkol
το lost είναι μια σειρά που θα αφήσει εποχή. πρέπει να το δεις οπωσδήποτε.
ΛΙΝΑ
ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΕΔΩ……
irma
pantos kalitero einai to prison break.alla kai to lost einai to kati allo
krap
Βασικά επειδή βλέπω διαφορετικές απόψεις στο πάνελ να τονίσω για άλλη μια φορά ότι εδώ απλά συζήτηση κάνουμε… και είναι και διασκεδαστική μπορώ να πω! Αλλά όλοι βασιζόμαστε σε εικασίες – υποψίες πιστεύω.
t0ny3
paidia to prison break einai i kaliteri seira nmeta to lost fisika!!!!!exei ekseretiko senario kai para poli agonia!!!!perimenw pws kai pws tin season 3!!!!!
MANARAS
dystyxws osoi pisteyete oti to lost einai kaloutero eiste GTP.
Akrws atalantoi i8opoioi ,akrws problepsimo.o monos logos pou einai pio entypwsiako einai gt exei parei pio polu funding to production tou Lost enw to PB einai se national channel.
QQ kyrioi, den aksizete kati kalytero 🙂
krap
Χμ αν και δεν έχω δει πολύ από Lost, περιστασιακά μόνον στην τηλεόραση (όχι πάνω από 50 λεπτά στο σύνολο) μπορώ να πω ότι υπερτερεί του Prison Break σε φυσικό τοπίο και αυτό είναι αναμφισβήτητα εντυπωσιακό.
Ωστόσο το Prison Break είναι πιο conspiracy + planning style και μπορώ να πω ότι αν και κάπως προβλέψιμο είναι αρκετά εντυπωσιακό το πλάνο που έχει ο τύπος στο μυαλό του και το πως λειτουργεί στις εκάστοτε συνθήκες.
t0ny3
manaras akou to lost einai mia klasi pio panw apo to prison break.den antilegw kai to prison break einai para poli wraio alla olo auto to mistirio,oi ekplikseis aneksigita pragmata kai alla polla to ka8istoun kalitero.To lost einai kati to diaforetiko.Alla opws eipa kai to prison break einai ekseretiki seira pou exei poli agwnia kai olo to skiniko me ton maikl pou ta exei ola sxediazmena kai to sxedio apodraseis einai poli fantastika
tolismkvl
Gia na katalavete polla perissotera apo ti seira,xanadeite kai tous dyo kyklous apo tin arxi…pragmatika to exo kanei kai axizei…tha sas lysei polles apories kai tha afisei polla pragmata sto yposyneidito sas, pou tha voithisoune sti synexeia… Einai kai kati to opoio ekane syneidita o skinothetis… Na mpei sto yposyneidito ton theaton… Kai eixe boitheia apo ton Quentin Tarrantino… Ayto mono gia menaq leei polla… Opos kai oi titloi ton epeisodion einai lexeis-kleidia…
irma
to prison break einai to kalitero.
pragmati oi titloi ton epeisodion se proeteimazoun gia to ti tha deis.
anipomono na arxisei o tritos kiklos
tsam
oti kai na lete kalitero apo to 24 den yparxei
t0ny3
paidia molis teleiwsa kai tin 2h season tou prison break.Aplws apisteuti.itan tromeri.re paides eida kai to trailer tis 3hs season kai den katalava akrivws ekeini i filaki ti einai?ekeinos o sixameros o oscar sails(o falakros) ti akrivws einai kai ti rolo travaei sti seira??afou o maxooun ton eixe skotwsei pws ezise??
Ανώνυμος
File tOny3 o karaflos pou de milaei den einai o Oscar Sails..Ton Oscar Sails ton skotose st’alitheia o mahone,kai itan o logos pou ekane aytes tis vromodouleies gia tin etairia..Ton apeilousan oti tha ton karfonan an den synergazotan..Diladi gnorizan oti ton skotose, kai itan o logos pou de mporouse na kanei allios..Tora o karaflos tou opoiou to onoma den exei anaferthei pote,einai kapoio megalo prosopo tis kyvernisis,o opoios einai giatros kai kanei peiramata..I Fylaki, dil i SONA einai to meros opou fylakizoun anthropous me idiaitero deikti noimosynis,kai tous kanoune peiramata..Gi’ayto ithele kai ton Michael ekei…Tora…………… Anypomonume na erhei o 3os kyklos….
tolismkvl
File tOny3 o karaflos pou de milaei den einai o Oscar Sails..Ton Oscar Sails ton skotose st’alitheia o mahone,kai itan o logos pou ekane aytes tis vromodouleies gia tin etairia..Ton apeilousan oti tha ton karfonan an den synergazotan..Diladi gnorizan oti ton skotose, kai itan o logos pou de mporouse na kanei allios..Tora o karaflos tou opoiou to onoma den exei anaferthei pote,einai kapoio megalo prosopo tis kyvernisis,o opoios einai giatros kai kanei peiramata..I Fylaki, dil i SONA einai to meros opou fylakizoun anthropous me idiaitero deikti noimosynis,kai tous kanoune peiramata..Gi’ayto ithele kai ton Michael ekei…Tora…………… Anypomonume na erhei o 3os kyklos….
Ανώνυμος
εγω δεν πιστευω οτι ο μαικλ οδηγουσε αυτοκινητο με κοκαινη αρχιτεκτονας ητανε που εκλεψε τραπεζα για να σωσει τον αδερφο του. ακομα ακουσα οτι καποιο απο τα αδερφια θα παιθανει ας ελπιζω να μην παιθανει ο μαικλ για τι θα ειναι τζαμπα η δουλεια που εκανε τοσο καιρο οποτε εγω θα ηθελα να μην παιθανει κανεις απο τους δυο και να τα φτιαξει ο μαικλ με την σαρα οποια δεν ξερουμε τι εγινε? ποιος ηταν αυτος που την ακολουθουσε μετα απο την κατεθεση που εκανε? μακαρι στο τριτο κυκλο να μας δειξει
Ματουλα
Ήρθα για να λύσω την απορία asynadak μετά από μεγάλη σκέψη και συζήτηση που είχα με τα ξαδέρφια μου καταλήξαμε στο ό,τι στην τελευταία σκηνή ο Μαικλ βγαίνει σε μια αρένα που έχουν φτιάξει και παίζουν box…Γι’αύτο και ο Μπελικ είναι γεμάτος μελανίες…Προφανώς πήρε μέρος στους άγώνες και όλοι αυτοί οι φουσκωτοί τον έκαναν έτσι όπως τον είδαμε
Ματουλα
Έχω να δήλωσω ότι όσοι φίλοι μου και εγώ μαζί έχουμε δει και τα δύο πιστεύουμε ότι παρόλο που είναι δυο εντελώς διαφορετικές σειρές στα πάντα το Prison Break είναι πολύ καλύτερο….
Ματουλα
Ο καραφλός μάλλον είναι γιατρός στην Sona………..Συγγνώμη αλλά όσοι λετε ότι το Prison break είναι προβλέψιμο είστε πολύ ψεύτες…..Δηλαδή συγγνώμη αλλά όταν το βλέπατε τι απ’όλα όσα γίνανε προβλέψατε….Μην δουλευόμαστε κιόλας
Ματουλα
Ανώνυμε΄αυτά που λες έχουν καποια βάση αλλά σε μια φυλακή που πάνε αυτούς με υψηλό δίκη νοημοσύνης τι δουλειά έχει ο Μπέλικ???
Ανώνυμος
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ…ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΤΟΡΕΝΤ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΠΡΙΖΟΝ ΜΠΡΕΗΚ ΤΡΙΤΟ ΚΥΚΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΡΧΕΙΑ WINZIX ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕ 8Α ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ.Εδω και τρεις μερες προσπα8ω να κατεβασω το πρωτο και ολα ειναι winzix ή πρεπει να πληρωσεις
Ματουλα
Εχει βγει το πρώτο επεισόδιο?
Ματουλα
an einai kapoios mesa kai jerei as mou apanthsh
t0ny3
to prwto epeisodio vgainei 17 septemvriou an den kanw la8os matoula.
asynadak
γεγονός που σημαίνει ότι αποκλείεται να το βρεις στο Internet πριν τις 18 Σεπτεμβρίου!!! Όλα τα άλλες είναι μούφες!
yelte
asynadak egw eixa kanei post ekeino to comment gia to download tou prwtoy epeisodiou.eida ena trailer pou elege premier 21 aygoustou kai ekatsa na to katebasw kai :m@l@ki@
Ματουλα
το trailer του τρίτου κύκλου το έχει δει κανείς
Ματουλα
tony o ανώνυμος πως προσπαθησε να το κατεβασει αφου δεν υπαρχει?
Ανώνυμος
Paidia uparxei sto internet ta prwta 17 lepta tou 1ou episode kai me upotitlous.Katebasteto an thelete.Ypapxei sta diaphora “magazia” .
t0ny3
anwnime pes kanena link gia na to katevasw!please!!!!Matoula egw kserw oti to epeisodio vgainei 17 kai oti 18 8a iparxei sto internet opws ginetai kai me to lost.prospa8isa na katevasw kapoia alla itan arxeia winzix.anwnime pes mou kanena link please!!!!!giati to 8elw an iparxei!!!
marl
kala paidia ego eimai kainourgia edo!!!!proxtes teleiosa ton 2o kiklo kai perimeno pos kai pos na vgei o 3os!!!!!!kserei kaneis an tha pe8anei kapoia apo ta aderfia????an nai poios tha pa8anei?????
asynadak
tOny, ρίξε μία ματιά εδώ για το πρώτο επεισόδιο.
t0ny3
marl koita o maikl apoklietai na euanei para mono sto telos.gia ton link mporei.pantws den exw katalavei akoma ti kanei se ekeini tin filaki o belik
t0ny3
asynadak den mporw na to dw mou grafei forbiden kses giati??
marl
t0ny3 thanx!akou!sto proteleutaio epeisodio o mpelik mazi me ton sukre kai ton michael pigan na vroun ton t-mpag gia na paroun ta lefta!!!!omos o t-mpag tous esteise pagida!!eixe kaleei tin astinomia kai tous eipe pos ta lefta vriskontai se ena ntoulapi eno se ekeino to ntoulapi eixe mia nekri ginaika!!!!etsi eftase i astinomia s auto to meros kai oli treksan!!!!o belik den katafere na tous ksefigei kai etsi ton silavane!!!kai ton valane se auti tin filaki pou pige kai o michael!!!katalaves?
t0ny3
mou leei forbidden content kses giati den paizei??
asynadak
tOny3, δεν έχω ιδέα γιατί σου βγάζει forbidden, εμένα ανοίγει κανονικά!
Marl, το θέμα δεν είναι πως πιάστηκε ο Belik, αλλά γιατί βρίσκεται στην Sonia, Που υποτίθεται ότι είναι όλοι οι έξυπνοι εκεί και όχι σε μία κοινή φυλακή της περιοχής.
marl
aaaaaaa!!!!!!!peite to etsi!!!!!!!!!den to exo katalavei auto oute ki ego!!!!
t0ny3
nai alla ti douleia exei ekei afou einai gia idiofieis i filaki??
t0ny3
asynadak esy pou to eides pes mas tipota ki emas??
t0ny3
to vrika sto youtube twra.etsi nomizw 8a dw an einai ayto kai 8a sou pw
asynadak
Δεν το είδα το βιντεάκι, γιατί θέλω να δω όλο το επεισόδιο μαζί! Αν δω τα 17 λεπτά, μετά πως θα περιμένω μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου?
Απλά έχω δει ότι υπάρχει!
t0ny3
egw den mporw na perimenw oute gia to prison break oute gia to lost kai mporei na katsw na to dw.kai ta dio einai kollima!!!!!!!!
Ανώνυμος
t0ny3 bes sto you tube na to deis xwris ypotitlous omws.
t0ny3
thanx anwnime.mpika kai to eida kalo itan parolou pou itan mono ta 17 prwta lepta.twra 8elw na dw tin synexeia!!!!!!!!!!!!kollisa pali
Ματουλα
με τι ονομα ειναι παιδια το video?
Ματουλα
an einai kaneis mesa na mou apanthsei plz……………….
t0ny3
matoula einai ta video sto youtube leinai me to onoma :
Prison Break S3 17 mins long promo Part 1 Prison Break S3 17 mins long promo Part 2
marl
hi!!!!!!!!!!!!!!!!einai kaneis edo??????????
krap
Συμφωνώ με τον asynadak. Είναι χειρότερα αν δει κάποιος τα 17 πρώτα λεπτά. Καλύτερα να περιμένουμε για όλο το επεισόδιο και μετά σχολιάζουμε όλοι μαζί στο αντίστοιχο άρθρο που θα βγεί…
marl
mia ap ta idia ki ego!!!!!!pos na ade3ei kaneis vlepodas ta 17 mono prota lepta??????????
t0ny3
paidia exete dikio kalitera na min to dite giati 8a kollisete opws egw.
NSA
posa episodia exei o deuteros kyklos??????
asynadak
O Δεύτερος κύκλος έχει 22 επεισόδια.
Zergqueen
paidia, kapou diavasa (theoreitai egyrh phgh) oti to sona shmainei kanonika son-A, dhladh “protos yios” kai einai peiramatikh fylakh poy parakoloutheitai me kameres (styl Big Brother).
Kserei kaneis na mou pei an isxyei ayto hkai to exei akouse h einai moufes?
asynadak
Αυτό για τις κάμερες νομίζω ότι ισχύει σε όλες τις φυλακές του κόσμου… οπότε δεν νομίζω ότι είναι κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Sona.
Όσο αφορά στο όνομα, δεν το έχω ξανακούσει, ωστόσο μπορεί και να ισχύει!
Zergqueen
Paidia, o typos poy paizei ton agent Kellerman einai tragoudistis enos sygkrotimatos poy legetai Doris. Mphka kai katevasa ton disko toy, exei poly kala tragoudia, an kai ego den eimai fan aytoy toy eidoys ths moysikhs. Par;ola ayta exei poly melodikh fonhm, akoyste to.
f
to prison break einai poli kalitero apo to lost
marl
krima pou pe8ane o pol!!!snif snif!!!!!!!
marl
makari na vgei kai 4os kiklos prison break!!3erei kaneis an tha vgei 4os kiklos???????/
asynadak
Για τέταρτο κύκλο δεν ξέρω, αλλά έχω διαβάσει ότι ούτε ο τρίτος ήταν προγραμματισμένος να βγει εξαρχής. Η σειρά θα τελείωνε στους 2 κύκλους, αλλά λόγο τηλεθέασης αποφασίστηκε να συνεχιστεί και για τρίτη season. Νομίζω ότι αυτό είναι προφανές και από το σενάριο, αφού η αρχική ιδέα έχει ήδη τελειώσει (δλδ όλοι αποδράσανε και κατά κάποιο τρόπο φτιάξανε την ζωή τους).
Ας ελπίσουμε ότι ο τρίτος κύκλος δεν θα κάνει κοιλιά (κάτι που φοβάμαι) και γιατί όχι… να δούμε και τέταρτο κύκλο του χρόνου!
marl
se euxaristo asynadak!!!!!
asynadak
Όσο αφορά στην σύγκριση Lost με Prison Break… την θεωρώ άσκοπη. Το Lost είναι κλάσεις ανώτερο και αυτό μπορεί να φανεί με πολλούς τρόπους. Πρώτον, από τον προγραμματισμό των επεισοδίων του (από την αρχή είπαν τόσες season από τόσα επεισόδια με τόσα λεπτά και τα λοιπά, ενώ στο prison break αν πάει καλά βγάζουν κάτι ακόμα). Επίσης, αυτό φαίνεται και από την ποιότητα του σεναρίου. Το Prison Break είναι αρκετά ρηχό. Μία ιστορία με διάφορα απρόοπτα, τα οποία λύνονται αργά ή γρήγορα ώστε να προκύψει κάτι άλλο. Αντίθετα, στο Lost, κάτι που συμβαίνει τώρα μπορεί να επηρεάσει την ιστορία αρκετά επεισόδια μετά και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται κάτι απλά για να γίνει.
Βασικά, ανήκουν σε διαφορετικό είδος, οπότε η σύγκριση είναι περιττή, ωστόσο αν πρέπει να μπούμε στην διαδικασία αυτή, το lost είναι μακράν καλύτερο και πιο ποιοτικό και “ψαγμένο”.
t0ny3
pes re asynadak.SImfwnw mazi sou apolita.Den antilegw omws oti to prison break einai mia poli kali seira kai mou aresei.Oso gia ton 4o kiklo pisteuw oti parapaei egw idi nomizw oti 3 kikloi einai poloi.Pisteuw pws kalitera 8a itan na teleiwne se 2 kiklous.Mporei kai na kanw la8os gi auto as perimenoume ton 3o kiklo gia na vgaloume simperazmata.Prosopiki gnwmi mou einai oti ta prwta 17 lepta tou 3ou kiklou den kai poli wraia
marl
re paidia ti lete tora???to prison break einai i kaliteri seira ever!!!!gia auto min lete_______!!!!!!!!einai poli kalitero apo to lost!ade tora!!!!!!
asynadak
Συμφωνώ μαζί σου tOny3… Και εγώ θεωρώ τον τρίτο κύκλο τραβηγμένο, αλλά ας μην προτρέχουμε. Ας δούμε 4-5 επεισόδια και μετά το ξανασυζητάμε!
Ανώνυμος
opos kai na einai o tritos kyklos tha mporo meta vevaiothtos na po oti to oi 2 protoi kykloi apoteloyn mia apo tis kalyteres seires genika. To Lost den ksero pos tha to sosoyne me tosa kena poy afhnoyn kathe fora. To Prison den eixe oyte mia trypa, oyte ena senariako keno. To Lost apo thn allh perimenei apo oloys mas na exoyme mnhmh elefanta gia na kollisoume ta kommatia toy puzzle kathe epeisodeio. To sigouro einai oti tha mas koufanoun sto telos me tis eksigiseis pou tha dosoun, eimai sigourh!
marl
simfono me ton anonimo!!!!!!!!!!!to prison break einaipoli kalitero…..min leme vlakeis!!!!!!!!!!!!!
asynadak
Ότι είναι πιο εύκολο να το παρακολουθήσεις είναι… αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερο!
Ίσα ίσα… για αυτό μου αρέσει περισσότερο το lost… επειδή πρέπει να θυμάσαι τι έγινε στα προηγούμενα επεισόδια!
marl
ego pados pistevo oti kalitero einai to prison break!!
Ανώνυμος
Asynadak, apo mia pleyra stekei ayto poy les gia to lost, (oti prepei na thymasai), alla pisteyo oti exei poly skorpio story-telling. Diladi, otan ksekinas thn afigisi tisistorias enos xarakthra, den to thymasai meta apo deka xronia (vlepe thn akyrh aerosynodo poy den th thymatai oyte h mana ths, h apo thn allh kamia koyventa gia thn proistoria ths kopelas tou Hugo, mou diafeygei to onoma ths.)Ayth fainotan na eixe oraio background, alla meta apo toso kairo tha mou fanei akyro na asxoleithoun mazi ths. Tha mporoysan epishs na leipoyn kapoia stoixeia ta opoia fainontai ksekathara oti einai apla gia na gemisoyn ti sezon (vlepe akyro episodio me toys dyo apateones poy thaftikane.Mpore na dosane kapoia epipleon stoixeia, alla gia thn tyxh toys who the f*** cares!!!!
asynadak
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου… Υπήρχαν κάποιοι χαρακτήρες απλά για να γεμίσουν τα κενά (π.χ. αυτοί που θάφτηκαν), ή κάποιοι οι οποίοι έφυγαν χωρίς να μάθουν περισσότερα για αυτούς.
Το story είναι λίγο απλωμένο (σαν τραχανάς ένα πράγμα), αλλά αυτό είναι που με κρατάει εμένα σε αγωνία και τονώνει το ενδιαφέρον μου. Ποτέ δεν ξες τι θα γίνει παρακάτω ή τι έγινε πιο πριν.
Αντίθετα, στο prison break, πολλές φορές προέβλεψα τι θα γίνει μετά ή ακόμα και στα επόμενα επεισόδια.
Anyway… όπως είπα και πιο πάνω (σε άλλο σχόλιο), και οι 2 σειρές είναι καταπληκτικές και ανήκουν σε διαφορετικό είδος, οπότε είναι ανώφελο να τις συγκρίνουμε με τέτοια κριτήρια.
marl
loipon!!!!protino osoi einai mesa tora na psifisoume pio einai to kalitero!!!!!!!!!!!!!gia to prison break tha vazoume ena P kai gia to lost ena L
ok??/
t0ny3
L kai vevaia
marl
P fisika!!!
t0ny3
ontws paidia simfwnw oti to lost einai megali seira kai prepei na thimase ola ta epeisodia kai oles tis leptomeries gia na katalaveis ti ginetai.Alla auto den einai teleio ??Olo to story me ta polla aneksigita pragmata kai tis paraksenes katastaseis einai para poli wraio kai mistiriwdes.Apo tin alli den mporeis na fantasteis me tipota to telos.To prison break einai mia apo tis kaliteres seires (kata tin gnwmi mou i kaliteri meta to lost) alla to senario tou isrerei apo tou lost einai pio rixo.Elpizw o 3os kiklos na min einai mapa giati to paratraviksan.O 1os kiklos itan katapliktikos alla o deuteros oxi kai toso kalos.Parapige to pragma na trexoun na tous pianoun kai na ksefeugoun kai na tous ksanakinigoun.To LOST einai para poli kalitero kai 8a afisei epoxi.Perimenw me agwnia ton 3o kiklo tou PB gia na dw an 8a diapseftw.Makari na diapseftw.
t0ny3
asynadak kane kanena arthro gia to One Tree Hill giati einai ekseretiki seira.Mazi me to Lost kai to Prison Break einai oi kaliteres 3 seires kai oi agapimenes mou.
t0ny3
paidia einai 1-1 elate psifiste gia na doume pio einai to kalitero.LoSt RuLeZzZzzzz!!!!!!!!!!
marl
ade!!!!!!!!!kala leei!osoi einai mesa psifiste!!!!!!!!!!!ade na doume poio einai to kalitero
chzigkol
lost δαγκωτό!!!!!!
2-1
t0ny3
etsi se thelw chzigkol!!!!!!!Paidia asxeto alla exetai proseksei oti stin 1h season epaiza allos i8opoios ton terens kai stin 2h allos??
tzoutzou
Prison break fisika!
marl
etsi mpravo!oloi prison paidia!
irma
exoun vgei kai mplouzakia prison break.diladi mporeis na ta paraggeileis
marl
ax nai?pou??????????/
asynadak
Lost!
3-2
asynadak
tOny3, δεν το ξέρω το One Tree hill… Θα πρέπει να δω μερικά επεισόδια πριν βγάλω το άρθρο.
Διαφορετικά, μπορείς να γράψεις ένα άρθρο εσύ και να μου το στείλεις να το ανεβάσω (προφανώς με αναφορά σε εσένα)!
krap
Prison Break 3-3 απλά για να κρατήσουμε το ενδιάφερον αμείωτο!
marl
etsi bravo!prison dagoto!!!!sinexiste na yifizete!!!
Svhstiko
Παιδιά σήμερα τέλειωσα τη σεαζόν 2 και είδα και πολλά πράγματα για το 3.Εμένα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα,αυτό με την “σκληρή” φυλακή.Είδα στο τρείλερ,δεν έχει δεσμοφύλακες.Είναι σαν κλουβί με άγρια ζώα.
Ο Μπέλικ είναι μέσα για να βοηθήσει τον Μαικλ.Εκεί θα μπει και ο Μαχόουν και σίγουρα ο φοβερό Τ-Μπαγκ.
parker
L for ever!!!!!!!!!!!!!!
Ανώνυμος
Παιδια, ποσοι απο εσας ειδατε το προσωπο του Jacob στο Lost? Εγω τον προσεξα με τη δευτερη και εμεινα κοκκαλο. Το συζυτησα με πολλα παιδια τα οποια δεν τον προσεξαν καθόλου. Αλλα όταν κάνεις stop το DVD τη στηγμη που γυριζει η καμερα τον βλεπεις καθαρα. Ειμαι πολυ περιεργη να δω τι ρολο βαραει αυτος. Γενικα το Lost θα με κερδιζε περισσοτερο εαν στο τελος εδιναν μια επιστημονικη εξηγηση για ολα οσα συμβαινουν στο νησί, αντι για προχειρότητες τύπου “ανεξηγητα φαινόμενα”. Πολλα απο τα περιεργα που συμβαινουν (βλεπε: ανεξηγητη μακροζωϊα, αποβολές κλπ), λογω του επαγγελματός μου (ειμαι μικροβιολόγος) μπορώ να τα εξηγήσω (ο ηλεκτρομαγνητισμός είναι τεράστια δύναμη). Υπαρχουν όμως και άλλα φαινόμενα τα οποία ειναι απλα too much. Πχ, μια πολική αρκούδα (αν όντος δεν ήταν ολόγραμμα (LoL), δεν μπορεί να ζήσει με τίποτα σε τροπικό νησί, που να χτυπάνε τον κ*** τους κάτω όλοι. Ολα αυτά και πολά άλλα, καλά θα κάνουν να έχουν προσλάβει φυσικούς και γιατρούς γιαν να γράψουν μαζί το σενάριο, γιατί αλλιώς θα γελάμε όλοι αν στο τέλος δούμε τα μικρά πράσινα ανθρωπάκια.
Επίσης, let’s get real! Το Prison από την άλλη προσφέρει τη συγουριά ενός πιο απλοϊκου και ρεαλιστικού σεναρίου (σε σχεση με το Lost πάντα) και μια απίστευτη έκκριση αδρεναλίνης που δεν την έχω νιώσει με καμιά άλλη σειρά ever!
Απλά σκευτείτε το εξής: Πόσοι απο εσάς βαρεθήκατε΄σε οποιοδήποτε επεισόδιο Prison? Εγω, αν και το λατρεύω το Lost, εχει τύχει να ξενερώσω με ολοκλήρα επεισόδια. Προσωπική άποψη παντα.
marl
simfono mazi sou anonimi!!!!!!!!!!ara ti psifizeis????lost i prison break/????????????//
Ανώνυμος
τωρα μου βαζεις δυσκολα. Μεχρι στιγμής μαλλον Prison θα ψηφιζα, με μοναδικό κρητίριο την απόλυτη ικανοποίηση σαν θεατής γι’ αυτό που φτιάχτηκε να προσφέρει. Από σενάριο δεν το συζητώ ότι το Lost είναι κορυφή, απλά περιμένω όπως λέει και μια ατάκα του Lord of the Rings να γίνει το return of the tide. θέλω πάραπολύ το Lost να μας αφήσει μ*** και να μαζεύουμε τα σαγόνια μας από το πάτωμα. Προς το παρόν το μόνο που μαζεύουμε είναι απορίες, απορίες και απορίες…
chzigkol
οπότε έχουμε μέχρι στιγμής το σκορ να είναι ισόπαλο 4-4.
marl
parakalo osoi isaste tora ston ipologisti na psifisete
t0ny3
ade paides psifiste!!!gia na anadiksoume to lost kalitero!!!!!!!
marl
ennoeis gia na anadiksoume to prison break kalitero!!!
t0ny3
paidia ena sas lew otan 8a deite to 1o epeisodio apo ton 4o kiklo tou lost 8a minete oloi kai osoi eixate psifisei PB 8a 8elate na eixate psifisei LOST!!!!!!!
marl
na siga!!min tin akoute!!!!to prison einai to kaliteo!!!paidia prison dagoto!!!!!!!!!!!
Ανώνυμος
tOny3 μακαρι να γίνει όπως τα λες, αλλα κατι μου λεει οτι θα χρειαστεί παραπάνω από ένα επεισόδειο!
Μπίκα να παρω μια ιδέα από τα πρωτα 17 λεπτα του Prison στο youtube και το ειχαν κοψει λογω προστασίας δικαωμάτων.
🙁
Fanis
loipon paidia exo dei kai prison break kai lost kai thelo na po oti den sigrinontai kan.Kalo to prison break den leo alla to lost einai pragmatika to kati diaforetiko.Den exo xanadei toso diaforetikh kai anatreptikh seira opos to lost.Dagoto loipon…
katia
PRISON BREAK fisika!!!ETSI! GIA ISOPALIA!!!!5-5
t0ny3
simfwnw apolita me ton fani den iparxei alli seira san to lost einai to kati diaforetiko,anatreptiko,mistiriwdes kai agwniwdes.Pragmatika xilia mpravo se aftous pou ekanan ti seira.Akomi kai oi i8opoioi einai poli kala dialegmenoi kai paizoun poli wraia.Exw agwnia na dw ti 8a ginei me ton Jacop kai me to ploio tis Dharma.Kai episis na dw ti sto kalo itan afto pou edeikse sto telos me ton Jack kai tin Kate.LOST 4EVER AND EVER.I kaliteri seira pou exei vgei.
t0ny3
anwnimos min stenaxwriesai giati ta eida ta prwta 17 lepta kai den me en8ousiasan.Den eixan to kati parapanw pou perimena.Etsi pws eixe teleiwsei o 2os kiklos perimena kati kalitero.Mporei ta ipolipa lepta an einai wraia den kserw.As perimenoume olokliro to epeisodio gia na vgaloume simperasmata.
Svhstiko
prison break kai ante geia palioxamenoi(lostades)
Ματουλα
prison break den to sizito….
Ματουλα
eida ta 17 lepta kai itan teleia den tha antexa na min ta do apo tin stigmi pou ijera pos yparxoun…ayta pou legame gia tin Sona den isxioyn alla dn peirazei an thelei kaneis na tou po ti egine as mou steilei mnm sto e-mail mou: [email protected]
Ματουλα
an thelet na sas po pos na to kaevasete steilte mou episis…………Jerei kaneis giati den mporo na graco sites?
Ματουλα
7-5 uper prison break
Ανώνυμος
tony3,αυτο που εδειξε στο τελος με τον Jack και την Kate ηταν ενα flash-forward στο μελλον. Απ’οτι καταλαβα, ο Jack και η Kate με καποιν τροπο εφυγαν απο το νησι και ενω της Kate απ’ οτι ειδα δεν της καγοταν καρφί, ο Jack ηθελε να επιστρέψει για τους άλλους που πιθανόν να μειναν πίσω. Γι’αυτό πετούσε συνέχεια με αεροπλάνο μηπως και πέσει στο νησί. Απ’οτι διαβασα ο τετατρος κυκλος θα εχει πολλα flash-forwards αλλα και τα κλασσικα flash-backs.Δεν μου απαντησε ομως κανενας αν ειδε το προσωπο του Jacob.
irma
oxi.ego den to paratirisa
Ανώνυμος
κι’ομως, φαινεται. Μπες στο Lostpedia και εκει θα βρεις και φωτογραφία και το video σε slow-motion. Επίσης το video κυκλοφορει στο Youtube με τον τίτλο “Jacob revealed”
t0ny3
den itan flash forward me tipota kai 8a to deite
t0ny3
LOST 4 EVER
Ανώνυμος
tony3, οι ίδιοι οι συντελεστές σε συνέντευξη το παραδεχθηκαν ότι ήταν flash-forward,και στην ερώτηση εαν στο φερετρο ήταν το σωμα του Sawyer δεν έκαναν κανενα σχολιο. Επισης δεν διευκρινησαν εαν αυτό ειναι το αληθινο μελλον ή εναλλακτικό. Παντός στα σίγουρα είπαν ότι στν τέταρτο κύκλο θα υπάρχουν πολλά flash-forwards.
t0ny3
sto feretro den einai o sawyer
Ανώνυμος
tony3,αν παρακολούθησες καλά το finale θα δείς ότι ο Jack εχει παρει Golden Pass από την αεροπορική εταιρία Oceanic, η οποία είναι άδεια τζάμπα πτήσεων εφ΄όρου ζωής και δίνεται ως αποζημείωση μόνο σε αυτούς που επιβιώνουν από αεροπορικό ατύχημα ή σε πολύ σηματικά πρόσωπα (κάτι που o Jack δεν ήταν,γιατί τον δείχνει ρεμάλι΄και αλκοολικό) .Εκτός αυτού η φράση του “We must go back”, καθώς και η παντρεμένη έγκυος πρώην γυναίκα του, δείχννουν καθαρά ότι πρόκειται για ενα συμβάν στο μέλλον. Τώρα τι μέλλον είναι αυτό, δεν ξέρω, θα δείξει.
t0ny3
prepei na itan kapoios allos.Eida ton Jacob
t0ny3
egw pisteuw oti einai skepseis tou Jack.Alla mporei kai kati alla gia na mas afisoun se agwnia
t0ny3
pistew pws se afto to ipotithemeno flash forward i kate einai pantremeni me ton Sawyer
Ανώνυμος
δεν το νομιζω με τιποτα. Η τύπισσα προφανώς δεν ξέρει τι θέλει, αλλα στα σίγουρα μπορει να ειναι παντρεμένη με τον οποιονδήποτε, εκτός από τον Sawyer.
Ανώνυμος
παιδιά, διάβασα ότι ενας τυπος κάπου στη Σκωτία επαιξε σε λοττο τα νουμερα απο το lost και κερδισε. Κουφό?!!
Mathis
Ο 1ος κύκλος του Prison Break είναι όλα τα λεφτά. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό απ’ ότι έχουμε δει. Όμως ο 2ος κύκλος με ξενέρωσε απίστευτα. Συνηθισμένη καταδίωξη δραπετών. Επίσης, πολύ ψεύτικος ο δεύτερος κύκλος. Δεν είναι δυνατόν να μην αναγνωρίζονται οι δραπέτες και να υπάρχει τέτοια αδυναμία από πλευράς της αστυνομίας. Άσε που οι δραπέτες ξεφεύγουν ΠΑΝΤΑ την τελευταία στιγμή. Κρίμα, στον 1ο κύκλο το θεωρούσα ισοδύναμο του Lost.
t0ny3
alitheia???entelws koufo to exw skeftei ki egw alla den to ekana.to mono pou apomenei einai na perimenoume,na perimenoume kai na perimenoume gia na li8oun oi apories mas.
t0ny3
exeis dikio mathis o 1os kiklos itan korifaios to kati diaforetiko opws kai to LOST alla o 2os itan poli ksenera.
Ανώνυμος
re paidia edw milame gia prison break kai oxi gia lost.To lost exei dikh tou enothta(to lew gia na anevoun ta mnm tou lost)
t0ny3
exeis dikio.tha to elega twra ki egw
Mathis
Άκουσα επίση ότι το Prison Break θα ολοκληρωθεί στους 5 κύκλους αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος, αν κάποιος γνωρίζει ας κάνει τον κόπο να απαντήσει. Αν είναι πάντως τόσο πολλοί οι κύκλοι, κρίνοντας από την αδυναμία τους στον 2ο, μάλλον θα βαρεθούμε φίλε t0ny3.
Mathis
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για το Heroes. Είναι πράγματι τόσο καλό όσο λένε? Σχετικά λίγοι το ‘χουν δει. Σκέφτομαι να το αρχίσω, γι’ αυτό ρωτάω.
Ανώνυμος
Το Heroes ειναι κορυφη!
Το εχω δει και περιμενω τη 2η σεζόν πως και πως. Εχει πολυ σκοτεινή ατμόσφαιρα και πληθώρα χαρακτήρων. Μπορεί να σου θυμίζει λίγο X-men και στα πρωτα επεισόδια να μη σου φανεί και τίποτα, αλλα μην το αφήσεις, ειναι πάρα πολύ κάλό.
Mathis
Ανώνυμε, μπορείς να κατατάξεις το Lost, το Prison Break και το Heroes?
chzigkol
Η προσωπική μου γνώμη για το Prison Break είναι ότι πρόκειται για μια σειρά που απλώς σε κρατάει σε αγωνία και τίποτε άλλο. Έχουμε δει και άλλες τέτοιες σειρές, δεν είναι κάτι το καινοτόμο. Βλέπε ας πούμε το 24 που ξεκίνησε πολύ δυναμικά. Ίδιο στυλ έχουνε αυτά τα δύο.
Το σενάριο του prison break επίσης δεν έχει κάποια πρωτοτυπία σε γενικές γραμμές. Για μια ακόμη φορά υπάρχει ένα σχέδιο συνωμοσίας και η κυβέρνηση των ΗΠΑ και η μυστική υπηρεσία είναι πίσω από όλα αυτά.
Ολοκληρώνοντας να πω ότι πραγματικά μου αρέσει το prison break παρά τα όσα προείπα, και δεν μπορώ να πω ότι χάνω την ώρα μου που το βλέπω.
Mathis
Πάντως για την ψηφοφορία, εγώ λέω Lost. Αλήθεια πόσο είναι το σκορ τώρα?
chzigkol
το σκορ είναι 6-7 υπέρ του prison break
Mathis
Συμφωνώ απόλυτα, chzigkol. Ξαναλέω όμως ότι στη 2η season έχασε μεγάλο μέρος από την αίγλη του. Αν συνεχιστεί αυτή η καθοδική πορεία, μάλλον θα χάνουμε την ώρα μας σε λίγο καιρό. Μήπως ξέρει κανείς για πόσες season πάει?
chzigkol
Νομίζω πως είναι η τελευταία η τρίτη σεζόν αλλά κάτι άκουσα και για 4η.
Mathis
Έχει παιχτεί το 1ο επεισόδειο? Μπορεί κανείς να το κατεβάσει σήμερα από κάπου κι αν ναι από που?
t0ny3
an paei gia tesseris season egw to parataw.Katantaei kourastiko.Eprepe na to eixan teleiwsei se 2 kiklous kai 8a itan poli wraia seira.Twra to kourasan.Ksanampike o maikl filaki kai trexa gireue.
Ανώνυμος
Gia ton Mathis (mias kai itheles na matheis 🙂
Lost-1
PB-2
Heroes-3
chzigkol
17 Σεπτέμβρη θα βγει το 1ο επεισόδιο, οπότε στις 18 θα είναι available
t0ny3
den exei paixtei 17 septemvriou vgaine. mono ta 17 prwta lepta iparxoun sto youtube
t0ny3
Simfwnw me ton anwnimo gia ta 2 prwta.Alla triti epilogi egw exw One Tree Hill!!!!!!
chzigkol
7-7 to score. Derbi exei ginei!
marl
OXI!!!!!!!!!!TO SCORE EINAI 7-6 YPER TOY PRISON BREAK!!sinexiste na yifizete
asynadak
Ερώτηση: αν το επεισόδιο παιζόταν στις 18 Σεπτεμβρίου, θα βγάζανε τα 18 πρώτα λεπτά?
marl
xaxa!!!!!!!!!!kalo auto!!!!!!!!!!!!!!xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Svhstiko
Eλεος ρε με το κωλοΛΟΣΤ.Μας πρήξατε.Στο τόπικ σας ,γι αυτήν τη σειρά.
marl
pes ta re Svhstiko!!!!!!!!simfono apolitos mazi sou!!!!!!!ara ti yifizeis???????/lost i prison break??????????
Zergqueen
Ασ μου λύσει κάποιος μια απορία. Ακούω πολλούς να λένε ότι η δευτερη σεζόν PB ήταν χειρότερη απο την πρώτη. Μπορώ να συμφωνήσω μόνο όσον αφορά το φινάλε.
Ρε παιδιά,ήμαρτον! Στη δευτερη βγαίνει όλη η ουσία των χαρακτήρων. Το επεισόδιο πχ με τον T-bag, το οποίο ήταν απίστευτο. Σκατοψυχιά μεν, αλλα ρε γαμώτο, πολύ καρδιά και συναίσθημα. Μπορεί να γελάσετε, αλλα ο τρόπος που πέθανε ο Haywire ηταν μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές τις σειράς. Η ολη φάση, το βλέμμα του και η μουσική από πίσω, ανατριχιάζω μόνο που το σκέφτομαι. Η δευτερη σεζόν δεν ήταν απλά καταδίωξη, ηταν πολύ καλά γυρισμένη και με πολύ καλοδουλεμένους χαρακτήρες.Το τελος με ξενερωσε λίγο, γιατι φάνηκε καθαρά ότι εγινα μονο και μονο για νε μπορει να συνεχιστεί η σειρα και τρίτη σεζόν. Εαν ηχαν δώσει οριστικό τελος, θα ηταν η πιο γαμάτη σειρά ever. Τωρα πραγματικά δεν ξερω…
chzigkol
@marl :
sto sxolio #124 to score htan 5-7 yper tou prison break.
sta sxolia #148 kai #154 psifisthke to lost, opote 7-7.
Zergqueen
Εγω ψηφίζω PΒ.
chzigkol
Άρα είμαστε στο 8-7 υπερ του PB.
asynadak
Καλά που είναι και ο chzigkol και κρατάει το σκορ!!!
Mathis
Ο καθένας με τα γούστα του Zergqueen. Η γνώμη μου είναι ότι σε όλο τον 2ο κύκλο η αστυνομία κυνηγάει τους δραπέτες, οι οποίοι αφενός ξεφεύγουν πάντα την τελευταία στιγμή κι αφετέρου με τρόπο που δεν είναι ρεαλιστικός. Η σειρά έγινε απολύτως προβλέψιμη. Για παράδειγμα, ο Alex Mahone ήξερες ότι θα του ‘ρθει μια φλασιά και θα βρεθεί στα χνάρια των δραπετών (όπως με τα τατουάζ) αλλά δεν θα τους προλάβει. Επίσης, η αστυνομία κυνηγούσε όποιον γούσταρε και σε όποια στιγμή της ερχόταν. Τέλος, χρησιμοποιεί τόσο τον εκβιασμό αυτή η σειρά σε σημείο που να καταντάει βαρετή.
chzigkol
Ρε παιδιά, ο Λίνκολ δεν είναι πολύ μα πολύ άσχημος; Πού τον βρήκαν; Εγώ μόνο και μόνο από τη φάτσα του φυλακή θα τον έβαζα. 🙂
Zergqueen
παιδια, για σειρα προκειται. Σε οτιδηποτε βλεπεις στη TV, σε ολους τους πράκτορες μια φλασια έρχεται, γιάυτο υποτήθετε ειναι αυθεντίες. Εσυ πχ. τι ακριβώς προέβλεψες που ήταν τόσο οφθαλμοφανές οτι θα γίνει? Ακόμα και η διαγυγή των πρωταγονιστών μέσω του πατέρα τους έγινε, ο οποίος δεν ήταν τυχαίος και περίμενε πάντα την τέλεια ευκαιρία για να τους σώσει. Οσο για τη διαφυγή στο τούνελ, εκεί ηταν κωλόφαρδοι γιατί τα είχε πάρει στο κρανείο ο Kellerman και τους βοηθησε. Οπότε δεν καταλαβαίνω που ακριβώς αναφέρεσαι. Και στο κατω-κατω, τι δηλαδή, ολοι οι most wanted πως διαφευγουν χρόνια τωρα στις ΗΠΑ. Που στο κατω-κατω κατι βλάκες είναι, και οχι υποτηθεμενοι genius οπως ο Scofield.
billy7
paidia to PB einai korifaio xoris deuteri skepsi. Den mporeite na lete oti einai aprovlepto.To mono pu katafera ego na provlepso itan oti o kellerman tha esoze tin Sara sto telos tis Season 2. Oso gia to Lost kai mono i istoria tou de me enthousiazei. H Sona den eina filaki gia idiofiies alla i pio apanthropi pou iparxei. Pisteuo oti xriazontai ton Mike giati kseroun oti mporei na apodrasei kai isos exoyn ena diko tous anthropo ekei mesa poy de mporoyn na vgaloun ekso.
irma
kai ego auto pisteuo.Ton evalan epitides ekei mesa
billy7
etsi ki allios an itan filaki gia genius den tha vriskotan o Bellick ekei
van
psifizw prison break arxika. pisteyw oi tha eprepe na oloklirwthei se 3kyklous alla den to perimena etsi. exypno tha itan na einai o prwtos sti fylaki,o2os sto treximo kai o 3os dikastikos kati san trilogia. Fysika einai kalytero apo to lost gia pollous logous. Kat’arxas pragmateyetai alithinous anthrwpous se pragmatikes katastaseis(to antiparathetw me to exwpragmatiko pesimo enos aeroplanou se ena nisi sto pouthena me tosous epizwntes) kai den exei metafysika stoixeia. Vriskw polu dithen sto lost ayto pou sou petane toses plirofories ,wste na min katalavaineis tipota gia na se kataplixoun sto telos. Einai polu kourastiko entelei.
Zergqueen
Παιδια, ειδα τα πρωτα 17 λεπτα του PB. Σας συμβουλευω να μην τα δείτε γιατι θα πωρωθείτε και θα μείνετε με το **** στο χερι μεχρι να βγει. Εγω που τα ειδα τωρα εχω πωρωθει χειροτερα.
marl
9-7 TO SKOR UPER TOY PRISON BREAK!!!!!!!!!!!!!ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΙ!ΛΟΣΤ Η ΠΡΙΣΟΝΒΡΕΑΚ!!!!!!!!!!!!!
Ανώνυμος
to prison break einai i agapimeni mou amerikaniki seira. kai o agapimenos mou ithopios einai o scofield.
Ανώνυμος
Pisteuw pws o 3os kuklos tha einai polu diaforetikos ap tous allous duo
t0ny3
einai 9-7 giati einai sti selida tou PB.Min masate LOST is the best
kostas
Manges parte mia gefsh apo ti sas perimenei…..http://www.youtube.com/watch?v=-ZgFAlTtF3k
marl
paidia ego pistevo pos to prison break einai kalitero apo to lost!!!!!!!!!to lost einai mia sini8ismeni istorioula san ton nauago me ton tom hanks!ase pou einai poli yeutiko!!!!!diladi einai afisiko na peftei ena aeroplano se ena nisi kai epizoun 47 anthropoi!!!!!!!!!!!!eno to prison break einai teleio!!!!!!!!!kamia sxesi!!sto prison break exei agonia kai se kanei na theleis na deis 10 epeisodia!ena sto lost emena 1 mou arkei…….
telos padon!psifiste tora na doume ti tha ginei!7-9 uper tou prison break einai
kwstas
to prison break ine poli kalitero!
marl
kosta ara yifizeis prison break!!ara 10-7 uper tou prison break
Mathis
marl, στην ψηφοφορία σου πήρα μέρος κι εγώ αλλά δεν νομίζω ότι είναι και τόσο έγκυρη. Ο λόγος δεν είναι άλλος απ’ το ότι διεξάγεται στη σελίδα του Prison Break όπου μπαίνουν ως επί το πλείστον φίλοι του Prison Break.
asynadak
Σε αυτό έχει ένα δίκιο ο Mathis!
Mathis
Θα είχε ενδιαφέρον να κάνουμε την ίδια ψηφοφορία στην ιστοσελίδα του Lost και να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα. Κάτι μου λέει ότι οι Losties υπερτερούν…
Mathis
Το λέω αυτό διότι στην ιστοσελίδα του Lost δεν σχολιάστηκε το Prison Break καθόλου, σε αντίθεση με εδώ όπου απ ‘οτι βλέπω υπάρχουν σχόλια για το Lost (και δεν εννοώ την ψηφοφορία).
asynadak
Βασικά, πρέπει να κάνουμε μία ανεξάρτητη ψηφοφορία. Θα φτιάξω μια στην κεντρική από αύριο το πρωί. Έτσι ώστε και όλοι να ψηφίζουν και ο καθένας να ψηφίζει μια φορά και τα λοιπά και τα λοιπά…
Υπομονή μέχρι αύριο!
Mathis
Καλή φάση asynadak. Άντε να μπαίνουμε στο πνεύμα των εκλογών σιγά σιγά.. (lol)
Mathis
marl, σε συμβουλεύω να ρίξεις μια ματιά στο Poll..
magda
egw arxisa na vlepw to PB giati perimenw tin season 4 tou LOST.einai ontws katapliktika kai ta 2.exw kai gw tin aporia ti s**ta einai to SONA.elpizw na mi mple3ei pali to mwraki.oso gia to LOST perimenw me agwnia giati se kapoio episode elege oti vre8ike i ptisi 815 kai einai oloi nekroi. xaos!!!!!!!!!!!!
irma
ixa akousei oti ola auta sto lost ta oneireuetai o jack kai oti oloi einai se ena treladiko
squall
το prison break ειναι μουφα
magda
squall nomizw oti moufa eisai esy kai oxi to prison break.prepei na paradexteis oti to senario einai prwtotypo kai oi actors e3isou kaloi gia na to stiri3oun.twra an esy de katalaves to senario de ftaiei oute i seira oute kaneis.
kontos-ae
Kserei kaneis ti wra provalete to prison ** kai an tha to exoume thn idia mera? 🙂
chzigkol
λόγω της διαφοράς της ώρας θα το έχουμε την επόμενη μέρα. Σίγα ρε παιδιά, δεν μπορείτε να περιμένετε ούτε 10 ωρίτσες, το θέλετε και την ίδια μέρα;
asynadak
Λογικά το πρωί της 18ης Σεπτεμβρίου θα το έχεις…
irma
molis eida ta prota 17 lepta tou 3 kiklou.wowwwwwwwwww.
krap
@chzigkol: Κοίτα ποιος μιλάει. Εδώ κοντεύεις να αγοράσεις σεντόνια Lost και ασορτί μαξιλαροθήκη!
chzigkol
@krap δες πρώτα και τις δυο σειρές, και όχι δυο-τρία επεισόδια και μετά έλα να μας ασκήσεις κριτική.
asynadak
Συμφωνώ…
kontos-ae
Gia na doume..
t0ny3
vgike epitelous to 1o epeisodio…To katevasa alla den to eida akoma.Prepei na einai wraio.*a doume.Katevaste to ki eseis
asynadak
tOny3 δες και αυτό…
kontos-ae
Poly dynato apo to 1o kiolas episodio ths 3h season to Prison Break.Deite to!!
irma
einai poli kalo
asynadak
για το πρώτο επεισόδιο μπορείτε να συζητάτε και εδώ.
Ανώνυμος
Η σείρα είναι γαμάτη. Σίγουρα δεν συγκρίνεται με καμοία από τις ελληνικές…
asynadak
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Ανώνυμε.
Nefeli
Ρε παιδια που μπορω να βρω τον 3ο κύκλο του Prison break??? Είδα 1ο και 2ο στο filmnet1 αλλά δεν έχω βρει κανένα επισόδειο από τον 3ο.Please περιμαίνω απάντηση!!!
chzigkol
https://www.newsfilter.gr/2007/09/25/prison-break-firewater/#comment-2465
\
28o sxolio
giannos
paidia to micheal to valan sti sona gia n voi8isi na apodrasi enas p skotose to gio tu dimarxu …aftos itane 4aras kai epere ena epistimon kai eperne nerokai to analuse…kai 8elun na ton bgalune e3w gia na tus di3i p tus eperne..kai gia na tus voi8isi ieteria valane to micheal stin sona..kaiapagagane ton aderfotexno tu kai ti sara…
Zergqueen
Παιδια, ειδατε το νεο επεισόδειο ΡΒ?
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω προσωπικά αρνούμαι να συνεχίζω να τη βλέπω αυτή τη σειρά, ετσι πως την καταντήσανε. Καλά, για ποσα κιλά μαλάκες μας περνάνε? Δεν λέω παραπάνω γιατί δεν θελώ να το spoil γι’ αυτούς που δεν το εχουν δει ακόμα.
Κρίμα ρε γαμώτο, εκει που νόμιζα ότι το είχανε… Σκατά στα μούτρα τους!!!!
makis
eida to kainourio epeisodio.htan anamenomeno auto pou egine me th Sara apo ti stigmh pou apoxorhse apo thn seira.egw proswpika to protimw apo to na evazan sto rolo ths Sara allh hthopoio.kai oso gia th sygkrish metaksy prison break-lost proswpika protimw to prwto.vevaia sto lost exw ftasei sto telos peripou tou 2ou kuklou alla pistuw oti exw dei pleon arketa epeisodia gia na ekferw gnwmh.einai polu kalh seira kai auth.apla h arxikh idea tou atuxhmatos kai to olo skhniko mexri ekei pou exw dei pou sou dinei thn entypwsh tou uperfysikou kai me psiloxalaei.kai allo ena meion kata th gnwmh mou se sxesh me to PB einai oti exei se polla epeisodia polu <> xrono.analwnetai polles fores stis mikro istories twn anthrwpwn tou nhsiou kai stis mikroddiamaxes pou den proxwrane to thema ths upotheshs apla uparxoun gia na gemizoun to epeisodio..
makis
mesa sta eisagwgika hthela na valw nekro xrono.to lost ekei xanei kata th gnwmh mou apo to PB.Dhladh an vgaloume thn arxikh idea pou opws eipa den mou poluarese polles fores proxwraw se kapoia shmeia to epeisodio giati katantaei vareto.pantws epeidh diavasa ta parapanw sxolia pou exoun graftei gia thn sygrish twn 2 seirwn auto pou exw na pw einai oti o kathenas exei thn apopsh tou.egw protimw to PB.kapoios allos to lost.to sevomai.kai apo th stigmh pou exoume thn dunatothta na vlepoume kai tis 2 as tis apolausoume kai tis 2 giati einai para polu mprosta apo tis dikes mas seires.
asynadak
Makis έχεις δίκιο για το PB VS Lost…
Όντως πολύ καλό το επεισόδιο, αλλά έχει γίνει πολύ προβλέψιμο (πιο πολύ από ότι πριν). Ήταν αρκετά προφανές το τι ήταν μέσα στο κουτί, ενώ καταλάβαινες το σχέδιο του Scofield από την στιγμή που έκανες νύξη για τον νεκροθάφτη…
vana
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΙΣ ΣΕΙΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗ ΣΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΞΙΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ?ΕΜΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΗΤΑΤΗ ΣΑΡΑ (ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ),ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ.ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ Ο ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ,Ο ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ,ΝΑ ΠΕΙ ΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΠΛΟΦΑ.
asynadak
Vana, μην αγχώνεσαι… Υπάρχουν πληροφορίες που λένε ότι θα βγει ο Scofield από την Sona και θα την αναστήσει!
vana
ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ Σ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ?ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΕΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ 4ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ……
asynadak
Γενικά όλοι απογοητευτήκαμε… Περιμέναμε καλύτερη αντιμετώπιση πιστεύω.
Είχαμε εκφράσει τον φόβο μας στο τρίτο επεισόδιο και την αγανάκτησή μας στο τέταρτο!
vana
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ.ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ asynadak?ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΠΕΤΑΞΑΝ ΤΗ ΣΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
asynadak
Εγώ δεν είπα ότι θα την συναντήσει, αλλά ότι θα την αναστήσει… Προφανώς και αστειεύομαι. Πάει η Σάρα τέλειωσε (μάλλον)…
vana
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ………?ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ Ο Scofield ΝΑ ΕΜΦΑΝΗΣΤΕΙ.ΤΣΠ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΕΡΓΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΔΙΕΛΥΣΑΝ
asynadak
Αν ήταν το Lost, θα είχαμε βάσιμες ελπίδες να ξαναεμφανιστεί σαν να μην έχει γίνει τίποτα (και καλά ήταν κούκλα και τα λοιπά). Αλλά στο prison break δεν νομίζω…
Ωστόσο, ας μην είμαστε απαισιόδοξοι, ποτέ δεν ξες!
vana
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ Lost ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΚΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ prison break ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ…..ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ.
makis
vana mh xaliese.den nomizw h sara na epaize toso megalo rolo sthn seira pleon.oso htan sto fox river sth 1h season kai epeita sth 2h mexri thn athwosh ths eixe energo rolo sth seira.fetos kai na epaize apla tha uphrxe to eidillio me to michael.me liga logia tha epaize stis skhnes pou apla tha gemizan to epeisodio.den kserw an katalavaineis ti thelw na pw.pantws h seira
kremete apo mia klwsth.ennow oti entaksei kai vghke o Scofield apo thn fylakh.kati pou logika tha ginei syntoma.apo ekei kai pera ti?
Mathis
maki, μην υποτιμάς την ευρυματικότητα των συγγραφέων. Γενικά σ’ αυτή τη σειρα νομίζεις ότι όλα τελειώνουν, ειδικά στον δεύτερο κύκλο, και τελικά κάτι γίνεται και παίρνει.. φωτιά. Όσο για τη Sarah μάλλον κάνεις λάθος. Έχουμε το παράδειγμα του Sucre, του Mahone, ακόμα και του Bellick που φαινομενικά δεν είχαν άλλο ρόλο να παίξουν στη σειρά. Όμως, βρέθηκαν αρκετά μπλεγμένοι στην υπόθεση. Άσε που η Sarah ήταν ήδη αιχμάλωτη οπότε δεν ήταν ανενεργή.
vana
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ makis ΟΤΙ ΤΩΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΤΗ ΔΡΟΜΟ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΦΟΥ ΑΥΤΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ.ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ Η ΣΑΡΑ,ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΣΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΥΚΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΕΠΑΙΞΕ ΠΟΛΥ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ…..
kostas
pali kala pou den eiste kammenoi me kati allo giati alliws tha xate apodimisei
vana
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ…….
parker
Δεν εχει σημερινο επεισοδιο PB.Την αλλη εβδομαδα παλι.
chzigkol
giati? pou to ema8es?
parker
Στο http://www.fox.com .Eχει baseball,γι’αυτο δεν εχει.
chzigkol
nai ontos. krima… :-<
Mathis
Επίσης δεν έχει επεισόδιο και στις 29/10. Μπορείτε να δείτε τα Air Dates εδώ:
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_listings.html?season=3&tag=season_dropdown;dropdown;2
paris
allh mia vdomada…
DEN ANTEXW:(
asynadak
Γκρρρρρ…. Και εγώ τι θα δω αύριο?
paris
oti tha doume oloi…
a***dia
asynadak
το περίμενα…
parker
asynadak des heroes
paris
exw akousei polla kala sxolia alla den exw katsei na asxolithw
asynadak
Και εγώ έχω ακούσει καλά σχόλια για το heroes, αλλά δεν έχω πολύ χρόνο για να το ξεκινήσω. Νομίζω ότι δείχνει στο Alter Κάθε Τετάρτη τον πρώτο κύκλο, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ίσως το δω όλο μαζί μαζεμένο τα Χριστούγεννα ή το καλοκαίρι και τις 2 seasons…
Mathis
Παιδιά εγώ βλέπω Heroes αλλά μην ενθουσιάζεστε τόσο. Το Lost και το Prison Break είναι κλάσεις ανώτερα. Εγώ πλέον έχω φτάσει σε ένα σημείο όπου βλέπω Heroes απλά για να περνάει η ώρα μου, δεν τρελαίνομαι τόσο.
krap
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ βλέπω τον πρώτο κύκλο του Heroes. Κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλό (και πολύ διαφορετικό από lost και prison break). Αξίζει να το δει κανείς αλλά δεν αγχώνεσαι και τόσο για το πως εξελίσσεται.
darkangel
Δεν έχω δει ακόμα το 3ο κύκλο του prison, αλλά η αλήθεια είναι οτι από τα παραπάνω που διάβασα… ξενέρωσα, αν και μια φίλη μου, θα χαρεί που η Sarah είναι εκτός πια…! Ειρηνάκι για σένα!Προσπάθησα να το κατεβάσω, αλλά μόνο ήχο κατάφερα να πάρω! οπότε περιμένω… Είναι κόλλημα!Dominic Purcel θεός, δε πιστεύω να τον πεθάνουν στην σειρά, αλλιώς θα πάψω να το βλέπω! Θα δούμε!
Zergqueen
παιδια, παρακατω ειναι η συνεντευξη που εδωσε η Sarah Wayne Callies (Sara Tancredi) σε γαλλικο περιοδικό.
According to an interview in French magazine Tele Star, former Prison Break star Sarah Wayne Callies, aka Dr. Sara Tancredi, was forced to quit the show. Here is a rough translation of the interview (if the magazine is credible):
Big surprise on Prison Break. We hear that you’re leaving the show in the third season.
Yes, but I didn’t have the choice. I’m sad, but it’s just show business.
You weren’t expecting this?
No, at the end of season 2 last year. I was sure I’d continue. It’s such a great adventure we achieved.
How did you know you were fired?
I don’t want to speculate too much about this. I was shocked.
Your leaving the show was a big deal. You have to tell us more!
I’ll just say this. I am sorry to let down the viewers. I have loved the support Sara Tancredi got from them. and though she was a victim of her own destiny, I liked how she made decisions by herself. But the way things ended up couldn’t have been foreseen. Again, I was deceived by the decision.
How did your fellow actors react?
They told me ‘It’s too bad. I loved working with you and good luck, we hope we can work together again.’
And Wentworth [Miller]?
We were so sad that we wouldn’t work together anymore. Wentworth is a gentleman. He’s gracious and full of class. And i learned a lot from him. But in a series like “Prison Break,” apart from Wentworth, anyone can go. When I took the role of Sara, I thought it’d be for only a year. Afterwards, I was so happy to get a second year.
If they call you back, will you accept?
Of course! I don’t have another role right now. Right now, I need to find work.
How will Sara make her exit from the series?
I don’t know. I’m not part of the team anymore and don’t have any influence on the storyline.
How is being a mom to baby Keala?
It’s a rich experience and unpredictable. You can’t plan anything. (Keala was born in July 2007.)
What projects do you currently have today?
I’ll rest another month in Vancouver (Canada). Afterwards, I’ll go to California for a little bit. After that, I’d like to do theater in New York. I honed my skills on the stage and I miss it.
paris
ELEOS!
thn diwksan??
AN ALITHEVEI,TA PALIKARIA EINAI GIA TON P**TSO,OSO MEGALI FANTASIA KAI NA XOUN
Ματουλα
simpfono………..ora ti tha kanei o maikl…………????????????
Ματουλα
Re paidia exo jenrosei pou efyge i sara……….den le oti den einai oraio…….alla mpike filaki o maikl xoris logo?????
Jerei kaneis site na mpo kai na steilo epistolh diamarturias
lola
re paidia egw dn exw computer spiti k dn mporw na ta katevasw.kserei kaneis pte vgainei to pb season 3 se dvd?
asynadak
Η τρίτη season παίζεται τώρα στην Αμερική. Οπότε περίμενέ την σε DVD του χρόνου τέτοια εποχή πάνω κάτω (μπορεί και αργότερα)…
lola
plaka kaneis?dn antexw na perimenw toso.giati eimaste toso pisw?
lola
yparxei kanenas allos tropos na to dw alliws?
chzigkol
Yparxei kapoios allos tropos.
Prepei to dvd player sou na paizei arxeia divx ‘h avi. Kapoios meta sou grafei ta epeisodia pou exei mazi me tous ypotitlous, pou 8a prepei na exoun to idio onoma me to epeisidio sto opoio anaferontai.
Psaksto se aythn thn katey8ynsh
darkangel
Προσπάθησα να κατεβάσω το 1ο επισόδιο του 3ου κύκλου… Τι δεν έχω στον υπολογιστή μου και δεν μπορώ να πάρω εικόνα; Μόνο ήχο κατεβάζω κι ακούω! Μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσεί; Η’ αν μπορείτε να μου δώσετε άλλη διεύθυνση για να το κατεβάσω. Θέλω επειγόντως να το δω…
chzigkol
λοιπόν ψάξε και κατέβασε το πακέτο
klite codec pack .
Αυτό μάλλον θα σο λύσει το πρόβλημα
Ματουλα
αν τα κατεβαζεις με utorrent δεν θα εχεις κανενα προβλημα
darkangel
Euxaristw kai tous duo! me to utorrent to katevazw… tha prospathisw na vrw kai to klite codec pack kai an den kataferw na to dw epitelous….. kati tha kanw! Sas euxaristw kai pali… !
Zergqueen
Darkangel, μπες στο http://www.demonoid.com και κατέβαζε τα torrents απο κει. Ειναι πολυ καλο. Εκτός αυτού μπορεις να δεις και σχολια για την ποιοτητα των αρχειων που κατεβαζεις. Μετα χρησιμοποιήσε το μtorrent γιατι απο κει κατεβαίνουν πιο γρήγορα.
Ματουλα
Μηπως ξερει κανεις κανενα site εκτος απο το subs4u για υποτιτλους????????
paris
grektvsubs.gr
iparxoun polla
kane mia anazitish sto google,tha vreis polla
Ματουλα
Ευχαριστω πολυ………!!!!!!!!!!
Ανώνυμος
1o -> Lost, 2o -> Prison Break, 3o -> Heroes. Ego prosopika etsi ta bathmologo.
kafrin
Μόλις τελείωσα τον 1ο κύκλο του PB και θα τρέξω σαν τρελή να νοικιάσω και τον 2ο! Έχω μια ερώτηση να κάνω… Τελικά η Sara Tancreti αποσύρθηκε από τον 3ο κύκλο; Γιατί κάπου πήρε το μάτι μου ότι θαεπιστρέψει μετά από μερικά επεισόδεια στον 3ο κύκλο λόγω εγκυμοσύνης.
chzigkol
Δεν νομίζω πως θες να ξέρεις την αλήθεια για την Σάρα. Καλύτερα να το δεις…
kafrin
Δηλαδή πεθαίνει;;;!!Ποοοοοοοοοοο……. όχι ρε! Κάθε φορά έβλεπα τα επεισόδεια και έλεγα πότε επιτέλους θα ζήσουν happilly ever after με τον Micheal! Φτου!
chzigkol
Anagkaio kako. logw egkymosynhs kai oikogeneias.
asynadak
Αυτό μην το δέσουμε και κόπο (το εγκυμοσύνη και οικογένεια), γιατί σε μία συνέντευξη είχα διαβάσει άλλα πράγματα (σχόλιο #247)…
kafrin
Πάντως είναι πολύ άδικο που πεθαίνει τελικά η Σάρα. Ήταν από τις καλύτερες ερμηνείες στην σειρά. Αυτοί οι παραγωγοί είναι πραγματικά ανόητοι!
t0ny3
apisteuta epeisodia to 6 kai to 7.Ginete xamos!!!!!!!!I love PB!!!!!!!
asynadak
Σοβαρά? σε 5 λεπτά θα έχουν κατέβει και θα τα δω!!!
chzigkol
Παίδες υπάρχουν ξεχωριστά posts για κάθε νέο επεισόδιο. Μπορείτε να συζητάτε και σε εκείνα για το εκάστοτε episode.
onisiforos
akousa oti ton Μαικλ sti 3 season dikimazoun to iq tou ws tr i 3 season enaxi la8os ida ws to 7 episodio enexi!!!!!!!!!!
onisiforos
akousa oti i sara dn pe8ane k 8a er8i meta k 8a poun oti itn allis i kefali anipomono na dw an ine alithia
t0ny3
molis katevasa to 8o epeisodio.Den vlepw tin wra gia na to dw.Elpizw na einai kalo giati twra apo genari!!!!!
chzigkol
an exeis links apo rapidshare dwsta na to katevasw… thnaks in advance
chzigkol
mporeis na steileis to torrent sto email [email protected] ?
t0ny3
ok perimene
t0ny3
http://rapidshare.com/files/69340019…-XOR.part1.rar
http://rapidshare.com/files/69340167…-XOR.part2.rar
http://rapidshare.com/files/69339429…-XOR.part3.rar
http://rapidshare.com/files/69339831…-XOR.part4.rar
t0ny3
kalitera katevase to apo to rapidshare.8a sou parei 1 writsa kai kati ligo akoma.Enw apo torrent kapou stis 2,30-3 wres.Ara simferei to rapidshare
t0ny3
twra perimenw apo stigmi se stigmi tous ipotitlous gia na to dw.
t0ny3
gia opoion 8elei na to katevasei apo torrent http://torrents.thepiratebay.org/3887220/Prison.Break.S03E08.HDTV.XviD-XOR.3887220.TPB.torrent
chzigkol
den perasan ta links pou evales kai to sxolio sou perimenei epi8ewrhsh. steile mou ta links sto email pou sou edwsa giati den mporw na ta dw oloklhrwmena. eyxaristw
t0ny3
giati den ta perases??e???mporeis na mou to eksigiseis??
t0ny3
mipws 8a ta katevaseis esy kai 8a deis an einai alithina??kai meta 8a ta valeis?
chzigkol
den kserw giati den ta perase. katse na to dior8wsw. alla prepei na yparxei kapoio provlhma me ta links, alla mporei na lew kai vlakeies. miso
chzigkol
sta links leei file not found.. aytes oi teleies anamesa sta links yphrxan eksarxhs?
t0ny3
ok.perimenw.egw ta xrisimopoiisa ta links.kai to epeisosio einai mia xara.
chzigkol
den vriskei ta arxeia… file not found mou leei
t0ny3
perimene na sou steilw alla.
t0ny3
http://rapidshare.com/files/69340569/hio-pb.308.xor.part1.rar
http://rapidshare.com/files/69340561/hio-pb.308.xor.part2.rar
http://rapidshare.com/files/69340547/hio-pb.308.xor.part3.rar
http://rapidshare.com/files/69340522/hio-pb.308.xor.part4.rar
t0ny3
nai kai ta proigoumena links.mipws douleuoun twra.
http://rapidshare.com/files/69340019/Prison.Break.S03E08.HDTV.XviD-XOR.part1.rar
http://rapidshare.com/files/69340167/Prison.Break.S03E08.HDTV.XviD-XOR.part2.rar
http://rapidshare.com/files/69339429/Prison.Break.S03E08.HDTV.XviD-XOR.part3.rar
http://rapidshare.com/files/69339831/Prison.Break.S03E08.HDTV.XviD-XOR.part4.rar
chzigkol
thanks a lot..ola kala
t0ny3
den kanei tipota filaraki.na voithisw ki egw ithela ligo tous filous tou Prison Break.
t0ny3
osoi den mporeite na perimenete tous ellinikous ipotitlous,oi opoioi 8a bgoun apo stigmi se stigmi.wriste oi aglikoi ipotitloi http://subs.motechnet.com/title/tt0455275/
t0ny3
http://lonman06.com/2007/11/07/prison-break-sammy-visitation-clip/
auto einai ena videaki apo ena epeisodio pou 8a doume sto mellon.den kserw apo poio epeisodio einai.
t0ny3
pw paidia to epeisodio einai TELIO,KATAPLIKTIKO.Den to pisteuw pws teliwse etsi to epeisodio.Mas afise mesa stin agwnia.Pws 8a perimenw mexri ton genari?
angie
paidia ma ti lete;gia onoma tot theou.sygrinete lost kai proson break;an einai dynaton diladi.kamia sxesei to 1 apo to allo se thamata senariou.pote then sugrinoume kati poy then exei tin idia istoria.ymarton.to p.b einai to teleio.to lost katanteise vareto.apo to tipota poy then eixan vrethikan me ola ta kala sto nysi.to p.b emeine sto thema xwris pellares tera.mathete na sugrinete swsta gia na akoyme tipota sto thema.
angie
paidia mia aporia pou exw poly megali se osous einai latris tou prison break.stin ameriki dyxnei ton 3 kyklo i ton 4;pls voithiste me.
asynadak
τον τρίτο δείχνει στην Αμερική…
Για τον τέταρτο (αν υπάρξει) μπορείς να ενημερωθείς (λίγο) εδώ.
leo
exo dei kai ta 8 tou tritou kiklou ..ena exo na sas po…i sara pethenei,,kai sto 7 epeisodia den tha mporeita na kounithite apo ton kanape sas..oso gia ton filo mas pou leei oti eine rixo..as dei ligo apo tin arxi ton deutero kiklo kai na to sigrinei me ton trito tou lost na dei poso kalitero eine to prison break
leo
a singomi den eprepe na po oti pethenei i sara alla to kefali tis pantos to stelnoun ston linkon san proidopiisi…pes ta re angie
angie
ax re leo mou mou xalases to kalutero alla se sunxoro.iksera oti i sara tha efeuge apo ti seira logo engymosynis alla oti tha eixe tetoio telos.krima re paidi mou.pantws file mou xarika pou eipes oti ta epomena 8 episodia einai teleia.ayto simainei oto then epesa ekso sto oti tha einai oraio.ematha kai gw apo ameriki oti yparxei kai ton gyrizoun akomi.yparxei omos periptwsi na min ton deiksoun logo kapoiwen provlimatwn me toys ithopoious.gia apories steilte mou mynima
angie
milaw gia ton 4 kyklo.ekana lathos prin pou then egrapsa to 4.
asynadak
έχεις πληροφορίες ότι θα υπάρχει τέταρτος κύκλος?
maria
ontws teleio to 8!! alla giati epomeno epeisodio to genari?giati tosi ka8usterisi? de 8a anteksoume!! uparxei ontws 4os kuklos?
angie
nai apo ameriki.ypograpsan gia 4 kyklo otan graftike to senario alla exoun kapoio provlima me tous ithopoious.etsi thhen to eipan akoma gia na min perimenei o kosmos.o 3 kyklos einai idi teliomenos kai ta prota tou 4.an den ta vroun metaksi tous tha allaksoun ta teleytaia tou kyklou 3 kai tha to teliosoun ekei.i hope not alla etsi einai.
marl
r paidia to genari tha ksanapaixtei pali to PB???
asynadak
Ναι, στις 14/01
boston_celtics
14 Ιανουαρίου θα ξαναρχίσει το PB..
yelte
Erwtisi …dld ayto itan? den exei allo pb mexri ianouario? Tous epiase k aytous i nosos twn senariografwn? Katse na katebasw tote to Hitman
utah
Ακόμα δεν έχουν γυριστεί τα επεισόδεια ως το 10 και εσείς βγάλατε και 4ο κύκλο.Οτι να ναι πραγματικά.
elena777
έχω δει μόνο τα 8 πρώτα επεισόδια από το prison, δεν έχω δει καθόλου το lost αλλά σκοπεύω σύντομα. πάντως με το Prison έχω πάθει πλάκα. το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα είναι ποιος αδερφός είναι ο πιο κούκλος………. πάντως σίγουρα και στους 2 ναι θα έλεγα. πέραν της πλάκας, είδα το 1ο επεισόδιο κατά τύχη επειδή ήταν extra σε ένα dvd που είχα νοικιάσει και έφαγα τέτοιο κόλλημα που είδα τα 8 επόμενα επεισόδια κολλητά. περιμένω πως και πως να πάρω και τα επόμενα σήμερα.
stella_chios
kalimera prison-break-ades!!!!
ksekinisa tin tetarti 28/11 nablepv prison break apo thn arxh kai se 4 merew ta eida ola!!!tora moy exei meinei to 6-7 kai 8 episodio tou tritoy kikloy.simera tha ta do k ayta.
alla ksenerosa poli me ti sara giati na figei etsi???? ego nomiza oti ua teliosoyn ola kai ua zisoyn me ton michael ever after…..
giati re gamvto??? kserei kaneis mipow to kefali htan kapoiaw allis?mipos itan mplofa kai ksafnika tin doyme pali???
stella_chios
αα!!! και κατι αλλο.. αληθευει οτι η σειρα θα ολοκληρωθει τον ιουνιο???δεν μπορω να περιμενω μεχρι τοτε.μου κακοφαινεται γιατι ειδα ολα τα επειδοδια μαζεμενα και τωρα δεν μπορω να περιμενω ενα ενα… anyway
εχει κανεις να μου πει τιποτα νεοτερο??
asynadak
Τα δύο ερωτήματα που θέτεις είναι αυτά που απασχολούν τους πάντες και δυστυχώς δεν έχει δοθεί απάντηση σε κανένα ακόμα.
Υπάρχει η πιθανότητα να μην ήταν η Σάρα στο κουτί, αλλά κάτι άλλο, αλλά δεν το θεωρώ πολύ πιθανό.
Τέλος, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα για το αν θα υπάρξει τέταρτος κύκλος ή αν θα ολοκληρωθεί η σειρά τον Ιούνιο. Από ότι φαίνεται, μάλλον θα συνεχιστεί και του χρόνου, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα!
stella_chios
ευχαριστω να εισαι καλα φιλε asynadak!!!
stella_chios
ρε παιδια που χαθηκατε ολοι? πεσατε σε χειμερια ναρκη μεχρι να βγει το 9 επεισοδιο prison break?????
σας καταλαβαινω εχετε δικοι δεν εχει νοημα η ζωη χωρις ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ!!!!!!!
stella_chios
εγω χτες ειδα το 6,7 και 8 και τρελαθηκα!!! μηπως καταλαβε κανενας τι ρολο παιζει ο καραφλος???και τι θελει απο τον αντρα της Σοφιας τοσο πολυ και εστειλε ελικοπτερο ν α τον παρει απο τη SONA???
ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΑ!!!!
Που πανε τον Μichael ρε παιδια????Κατι ερωτησεις που κανω εεεε??? που να ξερετε κι εσεις….
paris
Koita logika o karaflos apo oti exw katalavei einai o arxhgow ths ‘etaireias’.twra gia ton gouistler kaneis den kserei akrivws
asynadak
Πολύ καλές οι ερωτήσεις αυτές, αλλά δυστυχώς θα μείνουν αναπάντητες.
Δεν είναι και πολύ σίγουρο που ακριβώς πάνε τον Scofield, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι κάτι θα γίνει στην διαδρομή και δεν θα φτάσει ποτέ εκεί που είναι να φτάσει…
Όσο για τον Γουίστλερ, μάλλον ξέρει πολλά περισσότερα από μία απλή τοποθεσία. Τώρα το τι… είναι άλλη ιστορία.
Καμιά ιδέα?
Mathis
Κι εγώ πιστεύω ότι κάτι θα γίνει κι ο Michael θα παραμείνει στην Sona. Αν πάνε τον Scofield αλλού, τι θα γίνει με όλους τους άλλους πρωταγωνιστές της σειράς που είναι κι αυτοί μέσα? Δεν μπορούν να τους αφήσουν έτσι ξεκρέμαστους. Επίσης, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν αποκαλύφθηκε ποιος σκότωσε τον Τιγκ, τον τύπο δηλαδή που ήξερε τον Whistler. Μάλλον δεν ήταν ο Whistler, εδώ δίσταζε να σκοτώσει τον Michael. Όπως επίσης, δεν πρέπει να ήταν και ο Mahone γιατί θα έβγαινε από τη φυλακή και δεν είχε λόγο να το κάνει. Για κάποιο λόγο, υποπτεύομαι τον Sammy αλλά δεν μπορώ ακόμα να το δικαιολογήσω.
paris
Ego eimai sigouros gia ton Mahone
asynadak
Εγώ δεν είμαι σίγουρος για τον Mahone, αν και φάνηκε ότι αγχώθηκε όταν ο Τιγκ είπε ότι ξέρει τον Whistler. Δεν νομίζω ότι είχε σοβαρό λόγο. Και εγώ πιο πολύ τον Sammy υποπτεύομαι, αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί.
asynadak
Α… σχετικά με τον Scofield, πιστεύω ότι κατά την μεταφορά του θα κάνει κάτι η “εταιρεία” ή ο αδερφός του και θα τον ελευθερώσουν… αλλά πάλι κάτι δεν θα πάει καλά στην όλη ιστορία. Ας μην ξεχνάμε ότι η εταιρεία τον έβαλε στην Σόνα επίτηδες, οπότε δεν μπορεί να τον βγάλουν έτσι απλά. Τώρα, αν θα επιστρέψει για κάποιο λόγο στην Σόνα δεν ξέρω, αν και έχει κάποια λογική και αυτό το σενάριο.
stella_chios
Eγω λεω οτι ο mahone σκοτωσε τον Τιγκ ετσι καταλαβα απο την συμπεριφορα του ασχετα οτι ηξερε οτι θα φυγει απο τη σονα.επισης η ‘εταιρεια’ δεν χρειαζεται πλεον τα δυο αδερφια αφου ηθελε να τους σκοτωσει στο τελος οποτε δε νομιζω να τον ελευθερωσει στη μεταφορα. ισως τον ελευθερωσει ο αδερφος του… ή η Σουζαν που τωρα πιστευω οτι η εταιρεια θα στραφει εναντιον της αφου δεν τα καταφερε να ελευθερωσει τον Γουιστλερ. Ρε παιδια δεν γινομαστε εμεις σεναριογραφοι της σειρας???? καλυτερες ιδεες εχουμε να δωσουμε!!!!
stella_chios
Επισης το μονο σιγουρο για μενα ειναι οτι ο michael δεν θα μεινει στη σονα γιατι δεν θα τα καταφερει να αποδρασει ποτε απο εκει. και τις δυο φορες που το επιδιωξε απετυχε οποτε τα μετρα τωρα εκει θα αυξηθουν και ετσι δεν λεει να μεινει εκει.και ισως παραλληλα με τον michael δεειχνει και τους υπολοιπους στη σονα… Δε ξερω πολλα πιστευουμε ολοι μα αλλα στο τελος θα γινουν παλι τα αναπαντεχα ως συνηθως.αυτα που δε περιμενει κανεις μας οποτε οτι και να λεμε θα ειναι απλως εικασιες μεχρι να βγει το επομενο επεισοδιο…
Αληθευει οτι δεν εχουν γυριστει ολα τα επεισοδια του τριτου κυκλου??? γιατι καποιοι υποστηριζουν αυτο και καποιοι αλλοι οτι βρισκονται στον τεταρτο κυκλο.η γνωμη μου ειναι οτι αν υπαρξει τεταρτος κυκλος θα καταντησει βαρετο.συμφωνειτε???
stella_chios
αα και μια ακομη απορια που ξεχναω να πω….
τα δυο αδερφια ειναι στην πραγματικοτητα γκει?????
chzigkol
@stella_chios wraies kai eyloges oles oi apories pou exeis alla to an einai ‘h den einai gay giati toso agxos 🙂
stella_chios
γιατι ειναι κριμα τοσο ωραια παιδια!!!!!
zaxarias
2 ianouariou 11 to vrady ksekinaei to prison break ston antenna…ta 2 prwta epeisodia! pali apo tin arxi!
Helen_
Θα το δειτε? εγω παντως ναι…(και ας εχω δει ολα τα επισοδεια, καποια και 2 φορες)! Τεσπα,αντε να βγει και το καινουργιο του 3ου κυκλου. Στις 14 βγαινει ετσι??
asynadak
Μπα, εγώ μάλλον δεν θα το δω… Άσε που δεν θα είμαι σπίτι, δεν έχω χρόνο για επαναλήψεις!!! Στις 14 του μηνός το καινούριο (στις 15 δηλαδή θα το δούμε)!
jet
mporei kapoios na m pei pws na katebasw ta episodia tou 3ou kyklou me ellhnikous sub
sas koitaw pou ta syzhthtate kai gw akoma de mporesa na ta katebasw:(
help
jet
niw8w apelpisia
chzigkol
Kaneis ena account sto http://www.ellinadiko.com sto opoio 8a vreis ta epeisodia tou prison break.
Kane ena search th ftash prison break kai 8a sou vgalei diafora posts mesa sta opoia kapoio 8a leei prison break season 3 Episode(1 ktl), kati tetoio.
Mesa se ayto 8a vreis links apo to rapidshare na ta katevaseis.
Twra tous ypotitlous 8a tous vreis sto
http://www.greektvsubs.gr sto opoio prepei na kaneis epishs account
Helen_
Μπορεις επισης να το κατεβασεις και απο το http://www.mininova.org/
jet
loipon thx!!
alla me torrent to katebasw hdh kai kanei xronia na katevei kai to rapidshade 8elei na kaneis upload arxeia kai de safhnei na katebaseis oso 8es gia oso 8es h kati tetoio an de kanw la8os
thx pantws 8a dw ti 8a kanw
Helen_
Αργει με το torrent? Στο δικο μου κατεβαινει πολυ γρηγορα. Τεσπα, οταν τα δεις πες μας εντυπωσεις…
jet
mia erwthsh exw mono…
ti einai h sona??
kai gt ton balan ekei mesa??
chzigkol
H Sona einai fylakh..alla giati to valan ekei mesa kalytera na to anakalypseis oso vlepeis ta epeisodia
A
EINAI KANEIS EDW ?
chzigkol
Nai eimai gw…Alla mallon oloi 8a gyrisoun stis 15 pou 8a doun to 9o epeisodio
Helen_
Oxi k egw edw eimai!!!
paris
oloi edw eimaste re paidia alla opws eipe kai o chzigkol perimenoume kainourio epeisodio:)
t0ny3
paides akousa oti fetos 8a exei mono 13 epeisodia logo tis apergias!!!!isxuei????diladi alla 5 episodia.
stella_chios
καλη χρονια ρε παιδια!!!!!!
Helen_
καλη χρονια!!Δεν ακουσα τιποτα για 13 επισοδεια. Ειναι σιγουρο???
vana
geia se olous,kalh xronia xronia polla.den kserw an me thumaste exw poly kairw na mpw.perimanw pws kai pws to neo episodio.exthes ekana mia mikrh epanalhpsh sta proigoumena kai opws panta pwrothika apisteuta.kai fusika blepw ta prwta episodia pou deixnoun sth tv.kai sunexizw na elpizw sthn anatroph me to thema ths sara,mexri kai thn teleytaia stigmh.ta leme syntoma.a……….kai mhn kanoun kanena asteio kai deiksoun mono 13episod giati tha tous parei kai tha tous sikwsei
chzigkol
10 days left….
Helen_
10 ΒΑΣΑΝΗΣΤΙΚΕΣ μέρες θελεις να πεις…
antwnis
i sara sigoura skotothike giati den tin deixnei stous titlous tis arxis twn epeisodiwn
jet
h sara egw pisteyw pws skotw8ike gt apla h gomena h melaxrinh dene ixe kai poli agxos na kopsei to kefali tou LJ…aneta to kobe kai aneta nomizw to kopse kai ths sara
o monos logos pou mporw na skeftw oti 8a ksanapaiksei h sara 8a einai gt to fox 8a 8elei na kanei (PARAPANW) noumera..pragma pou senariaka de p[olistekei
teliak thn eida rth season 3 kai mporw na ppw pws den sindeetai ka8olou me tis ypolipes season oute senariaka outa kan skhno8etika an 8elete..m arese para poli kai fisika me krathse se agwnia alla htan sa na eblepa kati ksexwro!!
kai apo toys palious exoun meinei ligoi kai aytoi pou emeinan exoun diaforetiko xarakthra (blepe t-bag, sucre)
as elpisoume pws h sara 8a ksanaer8ei kai as kanei koilia to senario:p
Ανώνυμος
paidia otan to eida stis diafhmiseis namiza oti einai blakeia .telika einai gamato .deite to
chzigkol
@anonymos
file/filh mou an ennoeis to prison break(pou mallon ayto ennoeis) oloi edw exoume ola ta epeisodia kai kalytera na mhn diavaseis ta sxolia giati 8a deis pragmata pou exoun symvei sth seira kai den ta exei deiksei akoma o Ant1. Sou proteinw na ta noikiaseis(1 kai 2 season) gia na mhn perimeneis..Exei kai 3h season alla akoma den exei kykloforhsei se dvd
paris
h akoma kalitera katevase ta ola:D
AVRIO EXEI EPEISODIO!!!!EPITELOUS:P
t0ny3
file den exei aurio epeisodio.distixws exei se efta meres!!!!!!tin alli deytera
t0ny3
paidia einai sigouro 8a deiksoun akoma 5 epeisodia fetos!!!!!ti krima!!!!!!!ta ipolipa apo tou xronou logo tis apergias
paris
wpa nai 14..pw k eixa mia xara..
tespa exw ksekinhsei kai vlepw lost..
kontevw na teleiwsw thn 2h season,tha sas pw thn apopsi mou molis teleiwsw,oso gia thn prwth season tou PB itan kaliterh..
agrinio
h kaliteri seira pou ehei gyristei pote
stella_chios
παιδια δεν ξερω τι λετε εσεις εγω παντως δεν το εχω χωνεψει οτι τη σαρα τη σκοτωσαν και θα μου αρεσε παρα πολυ αν ξαναγυρνουσε.δε θα ξενερωνα καθολου…. ισα ισα θα χαιρομουν και θα πορωνομουν ακομα πιο πολυ.μπορω να πω οτι ο τριτος κυκλος χωρις την σαρα διπλα στον μαικλ δεν μου αρεσει και τοσο. η γνωμη μου ειναι οτι αν δεν ξαναγυρισει η σαρα καλυτερα να τειωσει η σειρα στον τριτο κυκλο να ξεμπερδευουμε γιατι οπως ειπε και καποιος ο τριτος κυκλος ειναι ασχετος απο τους αλλους 2 ενω με τη σαρα θα ειχε κατι κοινο!!!! τελος παντων μπορει να γινει κατι που δε περιμενει κανενας μας και η σειρα να παρει παλι αλλη τροπη που να μην εχει νοημα αν θα γυρισει η οχι η σαρα!!!
αυτα ειχα να πω αν σας ζαλισα σορυ!!!!
stella_chios
και κατι ακομα επειδη μεχρι τωρα τα επεισοδια 1 εως 8 μου τα ειχε δωσει η κολλητη μου μπορει να μου εξηγησει καποιος πως θα κατεβασω το 9ο επεισοδιο και απο που?? και αν καταλαβα σωστα στις 14/01 θα παιξει αλλα εμεις θα το εχουμε στις 15/01 το μεσημερι???γιατι εγω εχω ιντερνετ μονο πρωι που ειμαι στη δουλεια οποτε αν παιξει μεσημερι εγω θα το κατεβασω στις 16 πια!!!! 🙁
asynadak
Το επεισόδιο παίζεται βράδυ στην Αμερική, δηλαδή ξημερώματα της επόμενης μέρας σε ώρα Ελλάδας! Άρα, αναγκαστικά θα το έχουμε το πρωί της 15ης Ιανουαρίου, επειδή τότε θα έχει παιχτεί στην Αμερική. Το μεσημέρι το λέω, γιατί τότε περίπου βγαίνουν ελληνικοί υπότιτλοι (ναι είναι γρήγοροι τα παιδιά που τους βγάζουν).
Τώρα, το πως το κατεβάζεις από το internet είναι μεγάλη ιστορία. Δοκίμασε να το βρεις στο rapidshare μέσω του ellinadiko.gr, γιατί με torrent είναι πολύπλοκο αν δεν το έχεις κάνει ποτέ στο παρελθόν.
Για περισσότερες πληροφορίες, εδώ είμαστε!
stella_chios
ok thanks
vana
τελικα νομιζα οτι μονο εγω πορωνομαι τοσο πολυ αλλα βλεπω οτι υπαρχουν παρα πολυ.τωρα που παιζαιτε και στη t.v ξερω παρα πολλα ατομα τα οποια μενουν αποβλακωμενα μπροστα στη τηλεωραση απο το 1ο μεχρι και το τελευταιο λεπτο
και καθομαι και εγω και τους λεω πως κανετε ετσι απο τωρα?δλδ που να δειτε και παρα κατω.αλλα θυμαμαι οτι εγω εκανα ακομα χειροτερα.χαχα εχει πολυ γελιο.παρολο ομως που δε θελω να τα βλεπω γιατι ξερω τι γινετε παρα κατω καθομαι και το βλεπω γιατι οπως ειπα εχω τρελει πορωση.ποσο μαλλον οταν διχνει ακομα το ζευγαρακι μεσα…….
stella_chios
Τα ιδια ακριβως εχω παθει και εγω… ολοι οσοι ξερουν οτι τα εχω δει ολα τα επεισοδια ενω εκεινη βρισκονται στην αρχη με ρωτανε διαφορα και οταν τους λεω κατι που δεν εχουν δει ακομα μενουν με το στομα ανοιχτο και εγω γελαω!!!!και μετα θελουν να μαθουν κι αλλα, αλλα τους λεω να κανουν υπομονη να τα δουν μονοι τους για να εχει νοημα!!! αλλα τα περασα και τους καταλαβαινω.με τη διφορα οτι ειδα το πρωτο και το δευτερο κυκλο σε 5 μερες!!!!! αλλα οποιος αρχισε και τα βλεπει στην τηλεοραση πορωνεται και καθε βραδυ που παιζει κλεινετε σπιτι και κολαει στον Αντενα!!!!!
και ολες εχουν κολλημα με τον μαικλ!!!! οπως και εγω!!!
chzigkol
Παιδιά περιμένω τα σχόλια σας για το τελευταίο επεισόδιο όταν το δείτε.
Μπορείτε να αφήνετε σχόλια και εδώ
https://www.newsfilter.gr/2008/01/15/prison-break-boxed-in/
αλλά σας προτρέπω να γραφτείτε στο feed του site
http://feeds.feedburner.com/Newsfilter
για να μην χάνετε κανένα άρθρο για τα νέα επεισόδια
yelte
Re gamwto katebasa to 9 epeisodio kai tous ypotitlous kai oi ypotitloi synchronizontai me tin eikona alla i fwni paei mia pio grigora(POLY PIO GRIGORA) kai mia pio arga.Sk@+@
Helen_
Αυτο το παθαίνω και’γω. Και είναι πραγματικά πολύ σπαστικό!!
asynadak
Υπάρχει λύση!!!
Ξανακατέβασέ το από αλλού!!! 🙂
Το δικό μου παίζει σωστά, οπότε αν θες δοκίμασε το isohunt.
hercules7
geia sas paidia xsekinisa na blepo prison break kai ine gamato[oxi san to lost omos]mporeite na mou peita pio epeisodio epaize simera oste na noikiaso ta alla????plz
Prince_7
An ennoeis ayto pou edei3e o ANT-1 htan to S.1 Ep. 12 – Odd Man Out.
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ 9 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΠΟ PRISON BREAK SEASON 3 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ?ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ 8 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑ
Prince_7
mesw torrent sto isohunt.com
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΠΟΥ ΤΟ 9 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ 3 ΚΥΚΛΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 8.ΝΑ’ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΩΣ
asynadak
Νικόλα ψάξε καλύτερα. Και εγώ από εκεί το κατέβασα!
ΝΙΚΟΛΑΣ
TELIKA HTAN MPROSTA STA MATIA MOY.ETXARISTW POLY FILE.EINAI KAI GAMW TIS SEIRES.EYXOMAI NA KYKLOFORISEI GRHGORA SE DVD ELLADA OTAN OLOKLHRW8EI O KYKLOS
Mathis
Αρκετά καλό το 10ο επεισόδιο του Prison Break, τρέξτε να το δείτε… Φαίνεται το 9ο επεισόδιο ήταν απλώς και μόνο για ξεμούδιασμα.
Ανώνυμος
egw diskoleyomai poli me ta torrents
de katebainoun me tpt ti torrent exete??
egw exw to μTorrent
einai kalo?
asynadak
Και εγώ το μtorrent χρησιμοποιώ, αλλά δεν βρίσκω καμία δυσκολία. Για παράδειγμα (με 768 σύνδεση) σήμερα μου πήρε ακριβώς μία ώρα να βρω και να κατεβάσω το 10ο επεισόδιο (ασχέτως αν δεν το έχω δει ακόμα λόγω διαβάσματος)!
paris
loipon paidia to 10o epeisodio einai para poli kalo..back sta kala epeisodia..Simfwnw me Mathis oti to 9oo htan gia ksemoudiasma;)
Fani
Geia sas kai apo edw (mia kai eimai fan tou lost) alla enw orkistika na min anakateutw me to prison, tin ekana tin lalakia mou!!! mesa se 1 bdomada eida ola ta episodia apo dvdadika kai twra katebazw aberta apo net…..exw dei mono ta 3 prwta (3ou kuklou) veveia, alla etsi owps sas akouw-blepw…lol , mallon exw polu na kapnisw akoma……
ΝΙΚΟΛΑΣ
TO 11 POTE ERXETAI ME TO KALO?
Helen_
Ελπιζω την Τρίτη. Τι? Υπαρχει περίπτωση να μην βγει καινουργιο αυτη την εβδομάδα??
...
Παιδια, ασχημα νέα… Καινουργιο επισοδειο 05-02-2008
Magas
po eleos man eisai sigouros gia to epomeno episodio??
Me trwei i agonia na dw ti ginete
asynadak
Ναι σίγουρο είναι. Αυτή τη Δευτέρα δεν έχει, την επόμενη εβδομάδα πάλι!
Magas
Kserei kaneis an tha vgaloun kai 4h season???
asynadak
Δεν είναι σίγουρο ακόμα.
Αν θες ρίξε μια ματιά και εδώ:
prison break season 4
Magas
ty
Fani
Ξερουμε γιατι αυτι η αναβολη????
Fani
αυτή*
chzigkol
Εφόσον έχουν σχεδιάσει να δείξουν μόνο 13 επεισόδια ( δηλαδή άλλα 3 ) θέλουν να το τραβήξουν όσο πιο πολύ μπορούν. Δεν ξέρω αν μετά αποφασίσουν να δείξουν και άλλα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ιστορία δεν τελειώνει σε 3 επεισόδια
EleosTonPoustiTonSkinotheti
ti enoeis ala 3 episodia?? Ala 3 episodia gia oli ti xronia?????????????
Magas
ti enoeis ala 3 episodia?? Ala 3 episodia gia oli ti xronia?????????????
chzigkol
an psaksete sthn wikipedia ayto leei oti exei mexri to 13
chzigkol
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Prison_Break_episodes#Season_3
asynadak
και σε άλλες σελίδες έχω βρει ότι θα έχει μέχρι το 13.
Βέβαια, αυτό δεν είναι απόλυτο, γιατί μπορεί απλά μέχρι το 13 να έχουν προγραμματιστεί από τώρα (π.χ. ακριβή ώρα και μέρα προβολής και τα λοιπά).
chzigkol
Θα μάθουμε πολύ σύντομα… Αν πάντως σταματήσει θα είναι μέγα λάθος…
Magas
Ba den nomizw na stamatisei apla borei na einai afto pou eipe o asynadak diladi tosa na exoun programatistei.
MARIOS
re paidia pou mporo nakatebaso tin 3 s xoris na pliroso ntabatzilikia? eyxaristo
EleosTonPoustiTonSkinotheti
GREEK-TRACKER.COM na parakalas na einai anoiuxta ta registrations
Greekalian
εδώ μπορείτε να δείτε τις καρικατούρες των ηρώων του Prison Break !!!
Alex
to prison break einai xilies fores kalytero apo to lost…den sygkrinontai
ellesar
den symfono mazi soy alex.
bebaios einai mia para polly kalh seira to prison-break alla to lost einai kalytero.
alex
εχω την αισθηση οτι καποιοσ γραφει με το ονομα μου. εγω εχω το ιδιο τρελο κολλημα και με το prison και με το lost
Fani
Kseroume epitelous pote to kainourgio epeisodio?????
antwnis
simera to kainourio epeisodio,ayrio tha to exoume.amin!na doume kai ti periexei ayti i balitsa
Fani
KATEBASTE KOSME TO 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fani
apo to 2o kai meta einai kleidwmena….sas para8etw alla links gia na ta katebasete alla dystyxws den exw akoma ellinikous upotitlous gia auta
Fani
http://rapidshare.com/files/89254930/ap3endeka.part1.rar
http://rapidshare.com/files/89255035/ap3endeka.part2.rar
http://rapidshare.com/files/89254982/ap3endeka.part3.rar
http://rapidshare.com/files/89253021/ap3endeka.part4.rar
KANENA APO EDW DEN EINAI KLEIDWMENO
password: akyros
Fani
kai oi upotitloi
http://rapidshare.com/files/89309840/PrisonBreakS01E11.rar
Code only for subtitles: alternativeradio.gr
Egw idi to blepw…..kali 8easi!!!!!!!
:))
asynadak
Fani δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά οι υπότιτλοι που έδωσες στο σχόλιο 413 είναι για το 10ο επεισόδιο και όχι για το 11ο. Μάλλον κάποιος πάει να αυξήσει την επισκεψιμότητα της σελίδας του με αθέμιτα μέσα 🙂
Σε λίγο λογικά θα βγουν του 11ου!!!
Fani
ma egw to blepw kanonika…..kai akouw parallila kalutera kiolas apla top bazw min xasw kamia leptomeria…to eida dld idi!
asynadak
Χμμμ… μήπως είδες λάθος επεισόδιο? Γιατί αυτοί οι υπότιτλοι είναι ακριβώς οι ίδιοι με αυτούς του 10ου επεισοδίου!
chzigkol
Loipon paidia to vrhka. Oi ypotitloi einai kai apo ta dyo. Arxizei me to 11o kai sigoura teleiwnei mia kapoies fraseis apo to 10o.. mperdema pantws
chzigkol
Oriste kai oi kanonikoi subs
http://www.subs4u.gr/download_Sub.php?id=12458
t0ny3
katevaste to 11 apo edw http://irapid.co.uk/showthread.php?t=7471
einai anevasmeno se polla site!!!!!Ellinkoi ipotitloi apo edw http://www.apsubs.com/dload.php?action=download&file_id=2728
Fani
sorry re paidia…..kalo i8ela na kanw kai ta sk….a!
:((
pali kala pou telika li8ike!
Fani
Μου λετε πως εχει τοσους υποστηριχτες αυτος ο t-bang??????????
Fani
Καλα δεν σας πιστευω!!!!!!εγω εχω σκασει με το επεισοδιο και εσεις δεν εχετε σχολιασει τπτ?????
:)))
chzigkol
yparxei kai eidiko post gia to epeisodio to idio…sthn kentrikh selida tou site einai to 2o 8ema
Ιόλη
Αληθεύει ότι στον Γ΄ κύκλο η Σάρα(η γιατρός)δεν θα παίζει.Γιατί;;;
Ιόλη
ΓΙΑΤΙ Ο ΤΙ ΜΠΑΓΚ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ…..
vana
ναι ιόλη απο το 4ο επισοδειο του 3ου κυκλου και μετα η σαρα μας αφησε χρονους,σχετικα παντα με αυτα που εχουμε δει μεχρι τωρα.το γιατι ειναι πολυ απλο εμεινε εγκυος στην πραγματικοτητα και ετσι αφου δεν ειχε γινει τπτ μεταξυ μαικλ και σαρας(νομιζω οτι καταλαβαινεις τι εννοω?) την σκοτωσαν και απο τη σειρα.γι’αυτο αν βρισκεσε σε επισοδεια που ειναι ζωντανη 1ος και 2ος κυκλος,να χαρεις το ζευγαρακι γιατι ειναι πραγματικα τελειο.και οπως γραφω παρα πανω υπαρχουν πιθανοτητες να επιστρεψει.οσο για τον τ μπαγκ πολυ θα ηθελα να τον δω νεκρο,παρα πολυ ομως…..
tina
Eisaste hlithhoi re an pisteuete oti to PB einai xalia then exw thi pio oreo ergo
Prince_7
Εσυ που εισαι εξυπνη,για πες μας που εχουμε πει οτι το ΡΒ ειναι χαλια γιατι ειδα ολα τα σχολια και δεν διαβασα κατι τετοιο…
stella_chios
τελειο επεισοδιο το 11!!!!
συναρπαστικο!!!!
δεν εχω τπτ αλλο να πω…
chzigkol
Stella kalo 8a htan na sxoliaseis gia to 11o epeisodio edw
https://www.newsfilter.gr/2008/02/05/prison-break-season3-under-and-out/
Nefeli
Kserete pote arxizei h tetarth season???
maria
mpa…!!! auto theloume na mathoume alla allos leei ton aprilio, allos ton maio, allos ton iounio, trexa gureue…!!! opoios mathei kati kai einai egkuro as enimerosei!!!
Nefeli
Δεν ξερω αν ειναι εγκυρο αλλα ειναι η μονη πληροφορια που εχω μεχρι στιγμης…
http://www.youtube.com/watch?v=EsQmOGYSGyM
(Δειτε το 1ο σχολιο)
Nefeli
To sxolio tou pwack123 ennoousa….
vassilis prison break addicted
paidia to exw grapsei k allou alla to epanalambanw..den einai 100%sigouro alla akousa oti i season 3 meta to 13 (pou mas afise se trelli agwnia gia ti synexeia) tha exei 3 akoma epeisodia pou tha problithoun prin to kalokairi. an einai alitheia anypomonw… diaforetika den kserw ti tha kanw mexri na bgei i season 4 pou logika tha bgei apo septembri..i seira einai ethismos
kai oso gia ti sarah, ok k egw ti sympathousa kai den perimena na ekselixthei etsi alla den me peirakse kai toso..me tin eukairia sto site tou prison break yparxei aitima apo ellines fan na tin ksanaferoun sti seira. an k oi senariografoi afisan anoixta endexomena wste na mporei na epistrepsei , nomizw oti isws einai kalytero na min gyrisei. kai auto to lew meta apo wrimi skepsi. gia perissotera epixeirimata se allo mail. rikste kai mia matia sto prison break season 4..
mexri na ta ksanapoume keep on prison breaking
STELLA
ρε παιδια να σας παρακαλεσω κατι?
sorry κιολας αλλα οποτε μπαινω στα blogs ολο και κατι διαφορετικο θα διαβασω για το ποτε θα βγει καινουριο επεισοδιο….please αλλα αν δεν εχετε ακουσει κατι σιγουρο μη γραφετε οτι θελετε… μπερδευετε τον κοσμο!!!!!
PLEASE!!!!
Ανώνυμος
xerei kaneis pws ginetai na katevasw tn 3 kyklo sto prison break
jim
kserei kaneis pos borw na katevasw ton 3 kuklo tou prison break please [email protected]
Nefeli
http://www.mininova.org/
k gia upotitlous sto http://www.subs4u.gr/
vaso
ΚΑΙ ΟΙ 3 ΚΥΚΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΩ
ΔΕΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ
ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ .
katerina
το prison break είναι cool. O Μάικλ είναι κούκλος. Το συνιστώ σε όλους όσους τους αρέσουν οι περιπέτειες και ο… Μάικλ!!!
katerina
εγώ θέλω να πω στην STELLA ότι δεν ξέρω πότε θα βγεί ο τρίτος κύκλος σε dvd, αλλά ξέρω ότι κυκλοφορεί στο internet. Εμένα μου τον έδωσε ένας φίλος και τον είδα. Το μόνο που μπορώ να σου πώ είναι ότι θα αποκεφαλίσουνε την Σάρα και θα βάλουνε το το κεφάλι της σε ένα κουτί και θα το στείλουνε στον Λίνκ.
olga
re guyz an einai dinaton!!!den siggrinetai to prison break me to lost….
kai ti anipomoneitai gia ton trito kiklo??ego ton exo dei kai ine apextos….boreitai na to katevasete…oso gia 4o kiklo min lete vlakeies den 8a vgei gt poli apla ston trito kiklo ola “telionoun” kai exei pextei ( o3os kiklos) stin ameriki prin 1,5 xrono kai tora telos…i i8opoioi girizoun alles tainies kai seires
olga
pano pou leo oti den siggrinete to pb me to lost ennoo fisika oti to prison einai poli anotero…kai 3erete gt?gt ta gegonota pou diadramatizode sto pb den einai fadastika….boroun na simvoun kai i istoria 8a borouse na einai ali8ini!!!parola auta i fadasia tou senariografou to kanei na einai sinarpastiko kai na se krataei ka8ilomeno xoris na lamvanoun xora fadastika plasmata klp klp…sto lost pou einai iperfisiki seira ola epitrepode….pados kai to lost einai e3aisio…
V.P.
Ti les re Olga???
O 3os kyklos teleiwse stin Ameriki stis 18/2/2008 kai tpt den teleiwnei giati menoyn polla anoixta endexomena. Allwste to exoyn epivevaiwsei kai oi ithopoioi. Ta gyrismata tha ksekinisoyn ton Maio kai ap’oti eipe o Wentworth Miller se mia synedeyksi toy, o 4os kyklos tha arxisei na provaletai ligo meta to telos twn olympiakwn agwnwn!
Ανώνυμος
Μόνο που παίζει ο Miller είναι τέλειο!!! Έχει και ωραίο σενάριο…τι άλλο; Και οι 3 κύκλοι είναι super!!!!!!!!!!!
Ανώνυμος
pe8ainei o link..?
chris
an kai protimo lost den boroume na ta sygrinoume giati einai entelos diaforetika…sto ena kyriarxei h e3ypnada kai h grhgorh plokh kai sto allo to mysthrio kai yparxei entonos provlhmatismos tou anagnosti!
stella
katerina mporeis na mou peis poia einai i dieftinsi sto internet gia na to do???????????????????
tom
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ PRISON BREAK. ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ LOST ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ.
Ανώνυμος
αυτό συμβαίνει επειδή το lost χρειάζεται σκέψη και πρέπει να κουράζεις και λίγο το μυαλό σου!!!!που από ότι φαίνεται δεν το κατέχεις το άθλημα οπότε και το prison break μια χαρά είναι για εσένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ανώνυμος
to prison break kathos kai to lost exoun fobera senaria!!!!!!!!!!to prison break yperterei se peripeteia eno to lost se mystirio!!!!!!!!!!
Ανώνυμος
symfwnw me tin proigoumeni anwnimi oson afora to prison break!!!!!!!! to lost den to exw dei olokliromeno alla pisteuw oti tha einai kalo!!!!.(Parepiptontws tin proigoumeni anwnimi tin lene Areti kai emena Xristina.)!!!!!!!!!!
chzigkol
apo to idio pc grafete lol…
ELENH
EINAI TELEIO TO PRISON BREAK.KSEREI KANEIS POTE THA VGALOYN STO INTERNET THN 4h SEASON??STO LOST,THA SYMFWNISW ME TON TOM,OTI EINAI KALO ALLA SE MPERDEYEI PARA POLY SE SHMEIO NA KRATAS SHMEIWSEIS ME TIS APORIES SOY.ASTA NA PANE…
Ανώνυμος
Δεν συμφώνω πως το σενάριο του PRISON BREAK μοιάζει με του LOST .Δεν εχουν καμία σχέση το ένα με το άλλο
Αθηνά
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΒΡΙΣΕΙ ΤΟΝ WENTWORTH MILLER MOY ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΑΝ ΤΟΥ!!!!!!!!
Volcano
Pedia emena to Prison Break ine ena apota kalitera View p exo dei
Enw to Lost ine mlkia den exi kai poli ENDIAFERON
Ανώνυμος
o WeNtWoRtH mIlLeR einai kouklos.. emena maresei k tha hthela na ginei k 4h season tha htan wraia
m@ry!
Egw palia evlepa LOST alla arxise n m kourazei ligo k berdeuei kiolas……Pantws kai ta 2 exoun poli kala senaria,me drasi,agwnia ktl!Tespa!Enas 3os kiklos mia xara einai!!!Twra k gia 4o dn 3rw…Mipws to paratravame ligo…..?!teleia i seira alla 4os…..kiklos….!
jason
Prison Break Season 3 kserete po vgeni me elinikous ipoutlitous
kapoia
ston trito kuklo h upo8esh ta teriazei estw kai ligo me tous duo allous kuklous opou o michael einai sthn filaki tou panama kai ekbiazoun ton link pou einai eksw gia kati den borw na sas pw pou kratane ton el gey kai thn sara.telika thn sara 8a thn apokefalisoun kai kundinevei na pai8anei kai o el gey…o michael apodra apo thn filaki vriskontai omws se belades…ston tetarto kuklo apodiknietai oti i sara den pai9ane telika sta ali8ia alla aouth pou apokefalisane htan sosias ths…!
kapoia
einai apolitos sigoura ta nea pou sas dinw eksakrivomena exw dei ton trito alla kserw kai gia ton tetarto kuklo na me ebisteuthte kai na to diareusete
prison fun
geia sas paideia.exw dei ta 10 prwta epeisodia toy 3 kykloy k einai fantastika!!!! o 4 kyklos exei gyristei????
ΡΑΦΑΕΛΛΑ
ΤΟ PRISON BREAK ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΑΤΟΜΩΝ.ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΑΨΟΓΑ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ.ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΣΤΑ ΥΨΗ.ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ PRISON BREAK.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ:WENTWORTH MILLER ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΦΑΤΣΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ.ΜΙΑ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ ΣΟΥ.
ΡΑΦΑΕΛΛΑ
Α….ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ PRISON BREAK ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ LOST,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΦΟΥ ΣΥΧΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.PRISON BREAK!!!!!!
ΗΛΙΑΝΑ
TO PRISON BREAK ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ PRISON BREAK ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ LOST. TO PRISON BREAK EXEI ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥ LOST, ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ. ΤΟ PRISON BREAK ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ LOST ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟLAS VEGAS. PRISON BREAK 4EVER!!!
ΗΛΙΑΝΑ
OI ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ PRISON BREAK ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟΥ LOST KAI TOY LAS VEGAS.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ PRISON BREAK ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ. ΤΟ PRISON BREAK EXEI KANEI MEΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ.WENTWORTH MILLER, DOMINIC PURCELL, SARAH WANE KALLIES, ROBINE TUNNEY, AMAURY NOLASCO, PRISON BREAK 4 EVER
ΗΛΙΑΝΑ
AN ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE Η “ΚΑΠΟΙΑ” ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ 3Ο ΚΑΙ ΣΤΟΝ 4Ο ΚΥΚΛΟ PRISON BREAK!!!
ectoras
ένα φιλικό tip Ηλιάνα το να γράφεις με κεφαλαία στον χώρο του ιντερνετ δείχνει ή οτι λες για ένα φλέγον θέμα ή ότι τονίζεις μια πρόταση ή ότι είσαι εκτός ευατού με κάποιον και είσαι αγενής
MARIANNA
MAIKL YOU ARE A BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOVE YOU.I HOPE AND YOU!!!!!!!!!!!!!
lizi
prison break is the best.Michael i love you
DIONYSHS13
TO BRISON BREAKE EINAI H KALYTERH XSENH SEIRA POU EXEI PROVLH8EI POTE STHN ELLADA K 8A PERASOUN ARKETA XRONIA GIA NA DOYME KATI ANALOGO.KAARXHN TO PRISON BRAKE EINAI VASISMENW SE PRAGMATIKA GEGONOTA STA PRWTA TOY EPHSODIA TO KELI OPOY DIEXSAGETAI H APODRASH EINAI TOY MEGALYETROY 8ANATO-POINHTH THS YDROGEIOY KAI TETIOY EIDOYS APODRASEIS EXOYN GINEI ALLA DEN EXOUN EYTHXH KATALIXSH.PERIMENOUME TON 4 KYKLO THS SEIRAS KAI NA DOYME THN EPISTROFH THS SARAS H OPOIA ZEI KAI KANEIS DEN THN EIDAI NA PE8AINEI.
ΡΑΦΑΕΛΛΑ
ΝΟΜΙΖΩ ΕΚΤΟΡΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ PRISON BREAK ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΣΟΥ.ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΑΓΕΝΕΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩς ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΖΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΓΓΛΙΚΟΥς ΧΑΡΑΣΚΤΗΡΕΣ……..
ΡΑΦΑΕΛΛΑ
ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟ PRISON BREAK.ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ LOST KAI ΤΟ LAS VEGAS ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ANEPANALHPTO ΠΡΙΣΟΝ ΒΡΕΑK ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΣΕ ΚΑΘΗΛΩΝΟΥΝ!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΥΚΛΟ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ PRISON BREAK-μανιακούς ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ PRISON BREAK.
Ανώνυμος
@ΡΑΦΑΕΛΑ
O ectoras exei dikio s’auto pou sou eipe gia ta kefalaia grammata kai ektos apo auta pou eipe, simainoun akoma kai oti fwnazeis! Kata ti gnwmi mou ta kefalaia einai pioi kourastika stin anagnwsi!
Mporei oute i diki mou episimansi na sou aresei alla sto lew me oli tin kali diathesi, opws kata ti gnwmi mou ekane kai o ektoras! 🙂
V.P.
Ksexasa na valw onoma prin!
NATASA
TO PRISON BREAK EINAI TELEIO.TORA POU 8A BGEI KAI TRITOS KIKLOS 8A EINAI AKOMA PIO ORAIO…..
Peperan
PAIDIA MHN SUGRINETE TO LOST ME TO PRISON BREAK, TO LOST UPERTEREI SE OLA (EIDIKA SE SENARIO) KAI EINAI PIO DHMOFILES STHN AMERIKH. EPISHS AMA DEN EPAIZE O WENTWORTH MILLER (POY SIGA KAI TON THEO) KANEIS DEN THA TO EVLEPE. TOYLAXISTON OI FAN OY LOST EXOYN KAI KATI NA POYNE, DEN MILANE SYNEXEIA GIA TO POTE THA VGOYN TA EPEISODIA H POSO THEOS EINAI O MAIKL.
asynadak
@Lost Lover: τα μηνύματά σου διαγράφονται επειδή είναι άσχετα με το θέμα και δεν προάγουν την συζήτηση. Αν έχεις να πεις κάτι για το Prison break ενδιαφέρον τότε είμαστε όλοι αυτιά, επίσης αν έχεις να πεις κάτι για το lost (στο αντίστοιχο θέμα). Κάθε άλλο άσχετο από αυτό θα διαγράφετε. Συγκρίσεις χωρίς επιχειρήματα και με ύβρεις σε άλλες σελίδες.
ΡΑΦΑΕΛΛΑ
ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ(ΜΙΑς ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΩΝ ΟΤΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΑ;ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ PEPERAN ΓΙΑΤΙ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟ SITE TOY PRISON BREAK ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΟ LOST;ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟ LOST ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ.Η ΠΛΟΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ….ΟΙ ΣΚΗΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΘΗΛΩΣΟΥΝ……….
ΡΑΦΑΕΛΛΑ
Υ.Σ.ΟΙ ΜΑΝΙΑΚΟΙ ΜΕ ΤΟ LOST ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΧΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ PRISON BREAK ΕΔΩ..
kost@s21
Egw pisteuw pws to prison break einai i kalyteri fetini xeni seira.episis nomizw pws o ithopios pu kanei ton aderfo tou michael skofild eixe prwtagwnistisei stin tainia blade trinity me ton wesley snapes tin jessica biel kai ton palaisti tou smackdown triple h(hhh)kai nomizw pws ekane ton dracula.
XAZOYLA
to prison break einai teleio eimai kollimenh den xano episodio………
Ανώνυμος
prison break 4 ever
Ανώνυμος
ξέρει κανείς από ποιο κανάλι θα προβληθεί η τέταρτη σεζόν του Prison Break;
chzigkol
1h Septemvriou arxizei h 4h season. Den 8a provlh8ei apo kapoio ellhniko kanali. Mono sthn Amerikh… An 8eleis na ta deis tote 8a prepei na ta vreis apo to internet..
Ανώνυμος
Ok,ευχαριστώ για την πληροφορία.
jim
geia pos paei?proti fora stelno.o 4 kuklos afou lete oti tha problithei stin ameriki stis 1 septembriou tote stin ellada meta apo 1 xrono giati kathe fora etsi ginetai me kathe tainia pou saronei ta tameia tis AGB
Manolis
Exo dei ton trito kiklo legetai prison break kai dn pethainei kapoios apo ta aderfia.O scofield mpainei filaki ston panama kai tha apodrasei me tin voitheia tou sucre kai tou aderfou tou.Kai episis leei oti skotosan tin sara alla ego dn to pisteuo, eipe kati o gios tou lincoln kai gi auto dn peistika.
Manolis
Exo dei ton trito kiklo legetai prison break kai dn pethainei kapoios apo ta aderfia.O scofield mpainei filaki ston panama kai tha apodrasei me tin voitheia tou sucre kai tou aderfou tou.Kai episis leei oti skotosan tin sara alla ego dn to pisteuo
iceman
ti lete re zalistika?
Ανώνυμος
Pethainei i sara paidia.tis kovoun to kefali k to vazoun se ena xartino kouti pou to riskei o link.poli megali vlakeia!!!!
Ανώνυμος
re apo parallhlo sympan eiste?
dhmhtra
ena exo na po ego den to ebleps to ximona giati elega oti einai blakia to kalokairi poy itan epanalici to itha kai sketrelathika meto ergo alla perisotero meto ithopio ton koyklo ax ti na po einai theos kai skerete poso xronon einai;;; gia osoy den toskeroyn einai 36 to manari moy den topisteba alla einai genimenos to 1972 distixos alla den pabi na einai ena koyklos.
dhmhtra
ena exo na po ego den to ebleps to ximona giati elega oti einai blakia to kalokairi poy itan epanalici to itha kai sketrelathika meto ergo alla perisotero meto ithopio ton koyklo ax ti na po einai theos kai skerete poso xronon einai;;; gia osoy den toskeroyn einai 36 to manari moy den topisteba alla einai.
chzigkol
Τα 3 τελευταία σχόλια διαγράφησαν γιατί περιείχαν ύβρεις και ήταν άσχετα με το θέμα του άρθρου. Εδώ γράφουμε μόνο για το prison break!
eleftheria
η αληθεια ειναι οτι ο τριτος κυκλος θα ειναι εξισου ωραιος οσο και οι αλλοι δυο!!δυστυχωσ βεβαια θα εχουμε την απωλεια της κακομοιρας της σαρα που την σκοτωνουν απ’οτι ακουσα με φρικιαστικο τροπο.μα να της κοψουν το κεφαλι?τι να πω!
mimi
i sara den pethainei…exei k 4o kyklo i seira
Giorgos apo Kriti
Re paidia kata tin gnwmi mou to Prison Break einai to kalitero 3eno sirial twn 5 teleutaiwn etwn stin elliniki TV…o 4os kiklos einai korifi(exw dei to trailer sto YouTube. Makari na ftasoun tous 7 oi kikloi….!!!!!!!!
lily
egw proteimw 1000000 fores to lost apo oles tis alles blakeis siga twra to prison break mia blakeia kai mish einai .
ξιμ
loipon thelo na po oti gia osous den exoun dei ton 4 kuklo και τα δυο πρωτα επεισοδια o Μαικλ προσπαθει να σκοτωσει την γκρετσεν για να εκδικιθει για το θανατο της σαρας.Εκει που παει να την σκοτωσει του λεει οτι ποτε δεν σκοτωσε τη σαρα.ετσι μετα την βρισκει και η σκηνη που ξανασυναντιουνται ειναι πολυ ρομαντικια.τελοσ παντον κανουν οτι κανουν στο κρεβατι και η σαρα δειχνει στον μαικλ κατι γρατζουνιες τεραστιες που τησ εκανε η γκρετσεν οταν την ειχε αιγμαλωτη.ο λινκολν ο σουκρε ο μαχόν ο αστυνομικος ο χοντρος η σαρα και τελοσ ο μαικλ συνεργαζονται με εναν πρακτορα και εναν κινεζο να καταστρεψουν την εταιρια.αυτα!!!!!!!!
JIM
loipon thelo na po oti gia osous den exoun dei ton 4 kuklo και τα δυο πρωτα επεισοδια o Μαικλ προσπαθει να σκοτωσει την γκρετσεν για να εκδικιθει για το θανατο της σαρας.Εκει που παει να την σκοτωσει του λεει οτι ποτε δεν σκοτωσε τη σαρα.ετσι μετα την βρισκει και η σκηνη που ξανασυναντιουνται ειναι πολυ ρομαντικια.τελοσ παντον κανουν οτι κανουν στο κρεβατι και η σαρα δειχνει στον μαικλ κατι γρατζουνιες τεραστιες που τησ εκανε η γκρετσεν οταν την ειχε αιγμαλωτη.ο λινκολν ο σουκρε ο μαχόν ο αστυνομικος ο χοντρος η σαρα και τελοσ ο μαικλ συνεργαζονται με εναν πρακτορα και εναν κινεζο να καταστρεψουν την εταιρια.αυτα!!!!!!!!
JIM
KAI TELOS TO LOST EINAI EPISHS ORAIO ALLA OI FAN TOU LOST NA MPAINOUN STO SITE POY YPARXEI GIA TO LOST.
JIM
TO TRAGOUDI POU PAIZEI STO VIDEO CLIP STO YOU TYBE I BALADA MIPOS XERETE POS LEGETE?
Kainourgios
To Lost exei pio poli endiaferon apo to prison break kai ta parakoulotho kai ta dio kai to lost eine fanera kalitero apo to prison break kai stin skinothesia kai sto senario
Ανώνυμος
ΟΛΟ ΒΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ
giola
stin kipro teleiwse o tritos t !prison break! k perimenoume tn 4o…..
artemi
einai kai poli gamato t prison break…alla t mono p m tn spae einai p exw xase polla episodia kai dn exei vgei auto so kiklos sta video clud kai m tn dinei………..kai kati alla p i8ela n rwtisw p dn exw ktlb einai t einai auto t sylla..????