Μετά το Κινέζικο Grand Prix, έχει μπει φωτιά στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Lewis Hamilton επιβεβαίωσε τον νόμο των πιθανοτήτων (δεν μπορεί να είναι τυχερός για πάντα) και εγκατέλειψε κάπως άδοξα (κόλλησε στην αμμοπαγίδα κατά την είσοδό του στα pit). Την ίδια στιγμή, ο Kimi Raikkonen έκανε επίδειξη δύναμης και πέρασε την γραμμή του τερματισμού πρώτος αφήνοντας κάμποσα δευτερόλεπτα πίσω του τον Fernando Alonso.
Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός από την αρχή, με την βροχή να δοκιμάζει τις ικανότητες των τεχνικών επιτελείων στα παιχνίδια τακτικής. Θεαματικά προσπεράσματα, εντυπωσιακές έξοδοι, εγκαταλείψεις και μπόλικο σασπένς.
Ωστόσο, τα πάντα θα κριθούν στην Βραζιλία στις 21 Οκτωβρίου. Ο Lewis Hamilton συνεχίζει να είναι πρώτος και να κρατά την τύχη στα χέρια του, ωστόσο πλέον ο Fernando Alonso έχει μειώσει την διαφορά στους 4 βαθμούς και ο Kimi Raikkonen στους 7. Δύο εβδομάδες αναμονή για να δούμε ποιος θα πανηγυρίσει τελικώς.
Ευχάριστη έκπληξη (?) ο Sebastian Vettel, ο οποίος αφότου αντικατέστησε τον Scott Speed (ο οποίος ήταν μόνο όνομα και όχι πράγμα), απογείωσε τις μετοχές της STR. Στον προηγούμενο αγώνα εγκατέλειψε μετά από το αμφιλεγόμενο ατύχημα που είχε με τον Webber, ωστόσο αυτή τη φορά κατάφερε να πάρει την 4η θέση και να χαρίσει βαθμούς στην ομάδα του, αλλά και στον ίδιο…
Αναλυτικά τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες:
Αποτελέσματα Grand Prix Κίνας:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 56 | Winner | 2 | 10 |
2 | 1 | Fernando Alonso | McLaren-Mercedes | 56 | +9.8 secs | 4 | 8 |
3 | 5 | Felipe Massa | Ferrari | 56 | +12.8 secs | 3 | 6 |
4 | 19 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | 56 | +53.5 secs | 17 | 5 |
5 | 7 | Jenson Button | Honda | 56 | +68.6 secs | 10 | 4 |
6 | 18 | Vitantonio Liuzzi | STR-Ferrari | 56 | +73.6 secs | 11 | 3 |
7 | 9 | Nick Heidfeld | BMW | 56 | +74.2 secs | 8 | 2 |
8 | 14 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 56 | +80.7 secs | 5 | 1 |
9 | 4 | Heikki Kovalainen | Renault | 56 | +81.1 secs | 13 | |
10 | 15 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 56 | +84.6 secs | 7 | |
11 | 3 | Giancarlo Fisichella | Renault | 56 | +86.6 secs | 18 | |
12 | 17 | Alexander Wurz | Williams-Toyota | 55 | +1 Lap | 19 | |
13 | 12 | Jarno Trulli | Toyota | 55 | +1 Lap | 12 | |
14 | 22 | Takuma Sato | Super Aguri-Honda | 55 | +1 Lap | 20 | |
15 | 8 | Rubens Barrichello | Honda | 55 | +1 Lap | 16 | |
16 | 16 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 54 | +2 Laps | 15 | |
17 | 21 | Sakon Yamamoto | Spyker-Ferrari | 53 | +3 Laps | 22 | |
Ret | 10 | Robert Kubica | BMW | 33 | +23 Laps | 9 | |
Ret | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 30 | +26 Laps | 1 | |
Ret | 11 | Ralf Schumacher | Toyota | 25 | +31 Laps | 6 | |
Ret | 20 | Adrian Sutil | Spyker-Ferrari | 24 | +32 Laps | 21 | |
Ret | 23 | Anthony Davidson | Super Aguri-Honda | 11 | +45 Laps | 14 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 107 |
2 | Fernando Alonso | Spanish | McLaren-Mercedes | 103 |
3 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 100 |
4 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 86 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW | 58 |
6 | Robert Kubica | Polish | BMW | 35 |
7 | Heikki Kovalainen | Finnish | Renault | 30 |
8 | Giancarlo Fisichella | Italian | Renault | 21 |
9 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 15 |
10 | David Coulthard | British | Red Bull-Renault | 14 |
11 | Alexander Wurz | Austrian | Williams-Toyota | 13 |
12 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 10 |
13 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 7 |
14 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 6 |
14= | Jenson Button | British | Honda | 6 |
16 | Ralf Schumacher | German | Toyota | 5 |
17 | Takuma Sato | Japanese | Super Aguri-Honda | 4 |
18 | Vitantonio Liuzzi | Italian | STR-Ferrari | 3 |
19 | Adrian Sutil | German | Spyker-Ferrari | 1 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Ferrari | 186 |
2 | BMW | 94 |
3 | Renault | 51 |
4 | Williams-Toyota | 28 |
5 | Red Bull-Renault | 24 |
6 | Toyota | 12 |
7 | STR-Ferrari | 8 |
8 | Honda | 6 |
9 | Super Aguri-Honda | 4 |
10 | Spyker-Ferrari | 1 |
– | McLaren-Mercedes | 0* |
* κανονικά θα είχε 195 βαθμούς.
13 Comments
chzigkol
Σε περίπτωση ισοβαθμίας όποιος έχει τις παρισσότερες νίκες κερδίζει τον τίτλο. Ποιος από τους δύο τις έχει;;
Ανώνυμος
Από 4 νίκες έχει ο καθένας μέχρι τώρα.
chzigkol
Kai an den kerdisei kapoios kai er8ei sto telos isopalia stous va8mous ti ginetai?
digme
Σε ισοβαθμία ανάμεσα σε Alonso και Hamilton προηγείται ο Alonso…
kostas
ama to kerdisei o alosno to prwtathlima tha ste poli gademides. den vlepete pws o hamilton mporei na to parei enw o kimi isterei ws odigos!
chzigkol
Εγώ προσωπικά υποστηρίζω Ferrari, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά της McLaren απέναντι στον Αλόνσο όλη τη χρονιά. Βέβαια και ο Φερνάντο έκανε λάθη και το μεγαλύτερο από όλα ήταν να πάει σε μια ομάδα που δεν του ταιριάζει.
Γι’αυτό υποστηρίζω ανάμεσα στις ΜακΛάρεν τον Αλόνσο…
asynadak
Και εγώ υποστηρίζω Ferrari, αλλά για να λέμε την αλήθεια, είναι λίγο mission impossible να πάρει ο Raikkonen τον τίτλο. Οπότε υποστηρίζω Alonso… Καλός ο μικρός ο Hamilton, αλλά θα πρέπει να περιμένει την σειρά του.
Ανώνυμος
logo ipervolikis tixis p ixe o hamilton oli ti xronia etsi tha egkatalipsi ston telefteo agwna opws egine kai stin kina kai tha nikisi o kimi kai defteros tha termatisi o alonso pou distixws tha parei kai to prwtathlima ;-( forza ferrariiiiiiiiii schumi 4 ever
asynadak
Πλάκα πλάκα ανώνυμε, και εγώ αυτό πιστεύω ότι θα γίνει. Θα εγκαταλείψει ο Hamilton, θα κερδίσει ο Raikkonen, αλλά θα πάρει το πρωτάθλημα ο Alonso. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχει κολλήσει στο μυαλό μου. Ίσως επειδή αυτό είναι που θέλω να συμβεί κατά βάθος!!!
Mathis
Κι εγώ Ferrari είμαι, αλλά δεν υπάρχει πιο αντιπαθητικός άνθρωπος στον αθλητισμό από τον Alonso για μένα. Μπορώ να πω ότι ευχαριστιέμαι με όσα του κάνουν. Πιστεύω ότι σε ένα μεγάλο βαθμό αυτός τα προκαλεί.
asynadak
Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό… Ούτε εγώ τον πήγαινα τον Αλόνσο μέχρι πέρσι. Αλλά φέτος άρχισα να τον συμπαθώ με όλα αυτά που έχει τραβήξει.
vasia
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΡΑΙΚΟΝΕΝ?ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΝΤΑΚΩΝΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ…. ΠΑΜΕ ΚΙΜΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ
asynadak
Και εγώ Kimi υποστηρίζω, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι λίγο δύσκολο να πάρει το πρωτάθλημα, γιατί δεν εξαρτάται αποκλειστικά από αυτόν. Από τους άλλους δύο, θέλω τον Alonso.