Η ποινή που δέχτηκαν τα δύο μονοθέσια της McLaren στο Grand Prix της Μαλαισίας για παρεμπόδιση κατά την διάρκεια των προκριματικών, οδήγησε στην θέσπιση νέου κανονισμού!
Μετά το τέλος του “γρήγορου” γύρου στους προκριματικούς του Σαββάτου, όλοι συνηθίζουν να γυρίζουν με το πάσο τους στα pit ώστε να ξοδέψουν το λιγότερο δυνατόν καύσιμο. Ωστόσο, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την παρεμπόδιση άλλων οδηγών οι οποίοι αγωνίζονται για μία θέση στο αρχικό grid. Αυτό οδηγεί σε φαινόμενα όπως αυτό της προηγούμενης βδομάδας όπου ο Hamilton και ο Kovalainen τιμωρήθηκαν με ποινή 5 θέσεων στο αρχικό grid επειδή παρεμπόδισαν με την ταχύτητά τους (την αργή) άλλα μονοθέσια που τρέχανε κανονικά.
Έτσι, από την επόμενη φορά θα θεσπιστεί ανώτατο χρονικό όριο επιστροφής στα pit μετά τον “γρήγορο” γύρο, το οποίο όπως όλα δείχνουν θα οριστεί στο 120% του “φυσικού” γυρολόγιου.
Ο κανονισμός αυτός φαίνεται αρκετά λογικός και στοχεύει στην εξάληψη φαινομένων παρεμπόδισης τα οποία τείνουν να γίνουν συχνό φαινόμενο, είτε ακούσια, είτε εσκεμμένα!