Κάτι παραπάνω από συγκλονιστικός αποδείχτηκε ο αγώνας του Μονακό. Όπως είχε προβλεφθεί από χθες, η βροχή έκανε την εμφάνισή της και έκανε τον αγώνα άνω-κάτω. Οι οδηγοί δίνανε επικές μάχες να κρατήσουν τα μονοθέσιά τους στο βρεγμένο οδόστρωμα (πολλοί χάσανε τις μάχες αυτές) και τα επιτελεία των ομάδων δίναν επικές μάχες για να χαράξουν την σωστή στρατηγική για τους οδηγούς με βάση τα προγνωστικά του καιρού (επίσης πολλού χάσανε).
Τελικά κερδισμένος ήταν ο Lewis Hamilton ο οποίος πέρασε από χίλια κύματα αλλά κατάφερε να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, παρόλο που ξεκίνησε από την τρίτη θέση. Δεύτερος ήταν ο εκπληκτικός Robert Kubica με BMW και τρίτος ο Felipe Massa ο οποίος πάλευε με Θεούς και δαίμονες (μπαριέρες και στρατηγικές) μέχρι το φινάλε.
Ο αγώνας ήταν επεισοδιακός από την αρχή. Η εκκίνηση έγινε υπό βροχή με τους οδηγούς να φοράνε λάστιχα βροχής αν και καλύτερη επιλογή θα ήταν τα λάστιχα ακραίων καιρικών φαινομένων (τα οποία φορούσε μόνο ο Νελσίνιο Πικέ). Στην εκκίνηση ο Hamilton πετάχτηκε αρκετά γρήγορα και πέρασε ανάμεσα στις 2 Ferrari που προπορεύονταν. Αντιστρόφως ανάλογη ήταν η τύχη του Kovalainen ο οποίος κόλλησε στον γύρο σχηματισμού και έτσι από την 4η θέση βρέθηκε να ξεκινάει από την τελευταία.
Η χαρά του Βρετανού πιλότου της McLaren δεν κράτησε πολύ μιας και στον 6ο γύρω είχε ραντεβού με τις μπαριέρες και κατόπιν με το Pit για αλλαγή λάστιχου (το οποίο διαλύθηκε από την επαφή). Δύο γύρους μετά το ίδιο έπαθε και ο Fernando Alonso, ενώ ο David Coulthard έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και από πίσω του έπεσε ο Σεμπαστιέν Μπουρντέ. Μετά τις εξελίξεις αυτές, η τάξη στην κορυφή επανήλθε με τις 2 Ferrari να οδηγούν την κούρσα, ωστόσο αυτό δεν κράτησε πολύ διότι ο Raikkonen δέχθηκε ποινή διέλευσης καθώς οι μηχανικοί του δεν του είχαν βάλει λάστιχα μέχρι και 3 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα όπως προβλέπει ο κανονισμός. Την εξέλιξη αυτή εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο ο Robert Kubica ο οποίος πέρασε στην δεύτερη θέση και άρχισε να κυνηγάει τον Massa.
Στον 16ο γύρω ο Massa υπέπεσε σε οδηγικό λάθος κάτι το οποίο εκμεταλλεύθηκε ο Kubica και βρέθηκε στην πρώτη θέση. Λίγο πιο πριν, ο Alonso προσπαθώντας να προσπεράσει τον Heidfeld έπεσε επάνω του με αποτέλεσμα να τεθούν και οι δύο εκτός μάχης. Στην συνέχεια η βροχή σταμάτησε αλλά οι αναποδιές συνεχίστηκαν. Ο Raikkonen αναγκάστηκε να αλλάξει την μπροστινή μάσκα αφού πρώτα διέλυσε την προηγούμενη, ο Rosberg διέλυσε ολόκληρο το μονοθέσιό του στην έξοδο από το τούνελ και πάλι ο Raikkonen έριξε την Ferrari του πάνω στον Σούτιλ.
Ο Φιλανδός επισκέφθηκε και πάλι τα pit για ένα γρήγορο service, ωστόσο ο Σούτιλ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και ξέσπασε σε κλάματα μιας και ήταν πολύ κοντά στο να δώσει τους πρώτους βαθμούς στην ιστορία της ομάδας του (Forca India!).
Οι αλλαγές στην κορυφή διαδέχονταν η μία την άλλη, αλλά χαμένος της υπόθεσης ήταν ο Massa ο οποίος δεν άλλαξε εγκαίρως λάστιχα (από βρόχινα σε στεγνά) και αναγκάστηκε να κάνει ένα έξτρα pit stop και να πέσει από την πρώτη στην τρίτη θέση.
Τελικώς, μετά από πολλά χρόνια, ο αγώνας τελείωσε μετά το πέρας 2 ωρών και όχι με την συμπλήρωση των 78 γύρων μιας και αυτό ορίζει ο κανονισμός. Ο επόμενος αγώνας είναι στον Καναδά και θα διεξαχθεί την Κυριακή 8 Ιουνίου.
Ας ρίξουμε μία ματιά στις βαθμολογίες.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 76 | 2:00:42.742 | 3 | 10 |
2 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 76 | +3.0 secs | 5 | 8 |
3 | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 76 | +4.8 secs | 1 | 6 |
4 | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 76 | +19.2 secs | 9 | 5 |
5 | 15 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | 76 | +24.6 secs | 19 | 4 |
6 | 17 | Rubens Barrichello | Honda | 76 | +28.4 secs | 14 | 3 |
7 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 76 | +30.1 secs | 13 | 2 |
8 | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 76 | +33.1 secs | 4 | 1 |
9 | 1 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 76 | +33.7 secs | 2 | |
10 | 5 | Fernando Alonso | Renault | 75 | +1 Lap | 7 | |
11 | 16 | Jenson Button | Honda | 75 | +1 Lap | 11 | |
12 | 12 | Timo Glock | Toyota | 75 | +1 Lap | 10 | |
13 | 11 | Jarno Trulli | Toyota | 75 | +1 Lap | 8 | |
14 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 72 | +4 Laps | 12 | |
Ret | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 67 | Accident damage | 18 | |
Ret | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 59 | Accident | 6 | |
Ret | 6 | Nelsinho Piquet | Renault | 47 | Accident | 17 | |
Ret | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | 36 | Gearbox | 20 | |
Ret | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 7 | Accident | 15 | |
Ret | 14 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 7 | Accident | 16 |
Βαθμογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 38 |
2 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 35 |
3 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 34 |
4 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 32 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 20 |
6 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 15 |
7 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 15 |
8 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 9 |
9 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 9 |
10 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 8 |
11 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 7 |
12 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 4 |
13 | Jenson Button | British | Honda | 3 |
14 | Rubens Barrichello | Brazilian | Honda | 3 |
15 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 2 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Ferrari | 69 |
2 | McLaren-Mercedes | 53 |
3 | BMW Sauber | 52 |
4 | Williams-Toyota | 15 |
5 | Red Bull-Renault | 15 |
6 | Toyota | 9 |
7 | Renault | 9 |
8 | STR-Ferrari | 6 |
9 | Honda | 6 |