Το Μετρό Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα η κατασκευή του, συνεχίζει παρόλες τις δυσκολίες που προέκυψαν τους τελευταίους μήνες. Η ΑΕΓΕΚ αγοράστηκε από την Ιόνιο Κατασκευαστική με αποτέλεσμα να πληρωθούν τα χρεωστούμενα και να επιστρέψουν οι εργάτες στα εργοτάξια.
Ωστόσο, ήδη οι καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα είναι σημαντικές, αφού οι εργασίες είχαν σταματήσει για 2 ολόκληρους μήνες. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται η πλάκα δαπέδου ώστε να “κατέβει κάτω” ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες στις αρχές Σεπτεμβρίου (και συγκεκριμένα μέσα στην πρώτη εβδομάδα). Στην συνέχεια θα αρχίσει η συναρμολόγηση του Μετροπόντικας ο οποίος θα αρχίσει να σκάβει σε 3 με 4 μήνες!
Το καλό είναι ότι έχουν ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό οι αρχαιολογικές μελέτες και έχουν καθοριστεί τα βάθη (από 16 ως 31 μέτρα) που θα σκάψει ο μετροπόντικας ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα με αρχαιότητες που τυχόν να είναι θαμμένες στο έδαφος της πόλης.
Επίσης, σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι τοπογραφικές, γεωλογικές και γεωτεχνικές έρευνες και μελέτες για τις επεκτάσεις του Μετρό προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη.
[via]
4 Comments
chzigkol
Νομίζω πως ο σωστός τίτλος θα ήταν
Πως πάνε τα νεύρα μας από το ΜΕΤΡΟ στη Θεσσαλονίκη
Welcome back Αγγελε
asynadak
Thanks Χρήστο…
Διαφωνώ με τον τίτλο αυτό. Μπορεί τα νεύρα μας να μην είναι στην καλύτερη κατάσταση εξαιτίας του Μετρό, αλλά είναι αναγκαίο κακό!
krap
Αναγκαίο κακό ναι αλλά να μην παραφρονήσουμε κιόλας. Θα μπορούσαν να βαδίζουν με λίγο ταχύτερους ρυθμούς.
John
kalitera min rwtisw pote tha einai etoimo …e?