Το grand prix του Spa μπορεί να έχει τελειώσει, ωστόσο ακόμα προκαλεί το ενδιαφέρον! Οι αγωνοδίκες αποφάνθηκαν ότι ένα από τα προσπεράσματα του Lewis Hamilton στον Kimi Raikkonen ήταν αντικανονικό, αφού ο Βρετανός πιλότος της McLaren έκοψε δρόμο εκτός πίστας.
Κατά συνέπεια, του επιβλήθηκε ποινή διέλευσης από τα pit. Ο αγώνας όμως είχε ήδη τελειώσει (όταν βγήκε η απόφαση) και έτσι η ποινή διέλευσης από τα pit μεταφράστηκε σε ποινή 25 δευτερολέπτων. Αυτό φέρνει τον Hamilton στο τρίτο σκαλί του βάθρου και τον Felipe Massa στο κορυφαίο.
Μετά από αυτή την τροπή που πήρε το Βελγικό Grand Prix πολλά πράγματα άλλαξαν στις βαθμολογίες και κυρίως σε αυτή των οδηγών όπου η διαφορά των 8 πόντων μεταξύ του πρώτου Hamilton και του δεύτερου Massa μειώθηκε στους 2.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα βίντεο με τους τελευταίος 5 γύρους του αγώνα, οι οποίοι περιλαμβάνουν τα αλλεπάλληλα προσπεράσματα μεταξύ Hamilton και Raikkonen, τα τετ-α-κε του Φιλανδού και την παράβαση του Βρετανού. Επίσης, μπορείτε να δείτε πως διαμορφώθηκαν οι βαθμολογίες μετά από την ποινή στον Hamilton.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 44 | 1:22:59.394 | 2 | 10 |
2 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 44 | +9.3 secs | 5 | 8 |
3 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 44 | +10.5 secs | 1 | 6 |
4 | 5 | Fernando Alonso | Renault | 44 | +14.4 secs | 6 | 5 |
5 | 15 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | 44 | +14.5 secs | 10 | 4 |
6 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 44 | +15.0 secs | 8 | 3 |
7 | 14 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 44 | +16.7 secs | 9 | 2 |
8 | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 44 | +42.7 secs | 7 | 1 |
9 | 12 | Timo Glock | Toyota | 44 | +67.0 secs | 13 | |
10 | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 43 | Transmission | 3 | |
11 | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 43 | +1 Lap | 14 | |
12 | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 43 | +1 Lap | 15 | |
13 | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 43 | +1 Lap | 18 | |
14 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 43 | +1 Lap | 19 | |
15 | 16 | Jenson Button | Honda | 43 | +1 Lap | 17 | |
16 | 11 | Jarno Trulli | Toyota | 43 | +1 Lap | 11 | |
17 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | 43 | +1 Lap | 20 | |
18 | 1 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 42 | Accident | 4 | |
Ret | 17 | Rubens Barrichello | Honda | 19 | Gearbox | 16 | |
Ret | 6 | Nelsinho Piquet | Renault | 13 | Accident | 12 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 76 |
2 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 74 |
3 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 58 |
4 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 57 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 49 |
6 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 43 |
7 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 26 |
8 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 23 |
9 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 19 |
10 | Timo Glock | German | Toyota | 15 |
11 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 13 |
12 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 13 |
13 | Rubens Barrichello | Brazilian | Honda | 11 |
14 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 9 |
15 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 8 |
16 | David Coulthard | British | Red Bull-Renault | 6 |
17 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 4 |
18 | Jenson Button | British | Honda | 3 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Ferrari | 131 |
2 | McLaren-Mercedes | 119 |
3 | BMW Sauber | 107 |
4 | Toyota | 41 |
5 | Renault | 36 |
6 | Red Bull-Renault | 25 |
7 | Williams-Toyota | 17 |
8 | STR-Ferrari | 17 |
9 | Honda | 14 |
5 Comments
giorgos
agapite asynadak xerome pu ides to e-mail mu kai dimosievses to ar8ro
P.S poli kalo 😛
Max
Η FIA είδε και τιμώρησε τον Χάμιλτον που έκοψε δρόμο, δεν είδε όμως στην εκκίνηση που και ο Ραικόνεν έκανε το ίδιο μαζί με άλλα 5 μονοθέσια!! Η FIA έκρινε αντικανονική την προσπάθεια του Κοβαλάινεν να προσπεράσει έναν άλλον οδηγό και του έβαλε ποινή διέλευση, αλλά δεν έκρινε αντικανονική την ενέργεια του Ρόσμπεργκ να μπει στην πίστα μετά από έξοδο, χωρίς να περιμένει τα μονοθέσια που ακολουθούσαν. Πάνω του θα έπεφταν. Και τελικά στον αγώνα, μόνον! οι Mclaren των δύο πιλότων πήρανε ποινές! Συνηθισμένα όμως τα βουνά από τα χιόνια 🙂
giorgos
agapite max o kavalainen den pire pini aplos exase ton kinitira kai stin ekinisi o raikoner nemen to ekane . alla file an dis oles tis ekinisis se olus tus agones avtokiniton etsi ginete . Opote den prepi na pari pini
asynadak
Κατά την εκκίνηση επιτρέπεται να βγεις εκτός δρόμου, πρώτων γιατί δεν κερδίζεις πλεονέκτημα και δεύτερον γιατί γίνεται για την αποφυγή ατυχήματος.
Αν δεις στο βίντεο, ο Hamilton έχει την ευκαιρία να ξαναμπεί στον δρόμο, ωστόσο αλλάζει κατεύθυνση και κόβει δρόμο συνειδητά!
Max
Φίλοι μου δεκτή η άποψή σας για την απόφαση των αγωνοδικών. Υπάρχουν κάποιοι οδηγοί που την υποστηρίζουν και κάποιοι που την καταδικάζουν:
“Ο Niki Lauda, με το βάρος του ονόματός του και των 3 τίτλων του, ήταν ιδιαίτερα καυστικός. «Η απόφαση των αγωνοδικών ήταν η χειρότερη στην ιστορία της F1. Ο Hamilton άξιζε τη νίκη και του την έκλεψαν. Δεν έκανε τίποτα κακό. Άφησε τον Raikkonen να περάσει, αυτό δηλαδή που λέει ο κανονισμός και τον πέρασε αμέσως μετά.», δήλωσε ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Ο Ralf από την άλλη πλευρά, ήταν ακόμα πιο δεικτικός. «Στη F1 η Ferrari είχε πάντα μια διαφορετική αντιμετώπιση, ιδιαίτερη. Ο Hamilton δεν έκανε κάτι κακό, απλά του πήραν τη νίκη του δικαιούταν.»
http://www.f1net.gr/articles/articles.php?id=4381
Ο Trulli από την πλευρά του τον υπερασπίστηκε. Άλλο βάρος φυσικά έχουν οι απόψεις του Λάουντα και άλλο του Τρούλι.
O Κοβαλάινεν φίλε πήρε ποινή διέλευση και τελικά τερμάτισε 10ος
“Kovalainen, who had made a terrible start and then collided with Webber, earning himself a drive-through penalty, stopped on the last lap but was classified 10th.”
http://www.formula1.com/news/headlines/2008/9/8329.html
Είναι ένα θέμα που ο καθένας το βλέπει από την πλευρά του. Στο διαδίκτυο και σε φόρουμς γίνονται όπως εδώ τώρα, ανάλογες συζητήσεις. Όπως και να έχει πάντως, για εμένα το θέαμα μετράει και ο θεσμός 🙂