Επεισοδιακός ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς επί Ευρωπαϊκού εδάφους. Το gran prix της Ισπανίας ξεκίνησε με απρόοπτα όταν στην εκκίνηση είχαμε δύο ανεξάρτητα ατυχήματα με αποτέλεσμα οι δύο Toro Rosso (Buemi, Bourdais), μία Toyota (Trulli) και μία Force India (Sutil) να εγκαταλείψουν. Το ίδιο έκανε λίγο αργότερα και ο Kovalainen (McLaren) εξαιτίας μηχανικού προβλήματος. Στα υπόλοιπα της εκκίνησης, ο Massa πετάχτηκα από την τέταρτη θέση και πέρασε τον Vettel. Το ίδιο έκανε και ο Barrichello, ο οποίος με μία πολύ καλή εκκίνηση βρέθηκε από την τρίτη στην πρώτη θέση. Μέσα στην αναμπουμπούλα, ο Raikkonen κέρδισε 6 ολόκληρες θέσεις, ωστόσο εγκατέλειψε μερικούς γύρους αργότερα (εξαιτίας μηχανικού προβλήματος).
Ο υπόλοιπος αγώνας ήταν παιχνίδια στρατηγικής και ανεφοδιασμών. Η Brawn GP του Barrichello ήταν σε τακτική τριών Pit stop, σε αντίθεση με τους Button, Massa και Vettel που ήταν σε τακτική δύο Pit stop. Έτσι, ο Βραζιλιάνος (Barrichello) βρέθηκε στην τέταρτη θέση (θυσιαζόμενος στον βωμό του Button), ανεβάζοντας τον έτερο Βραζιλιάνο (Massa) στην Δεύτερη και τον Vettel στην τρίτη.
Η ώρα των δεύτερων pit stop πλησίαζε με τους γρηγορότερους στην πίστα να είναι ο Massa (πολύ καλά νέα για την Ferrari) και ο Vettel. Αμφότεροι μπήκαν ταυτόχρονα στα pit ωστόσο οι Ιταλοί μηχανικοί ήταν κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο γρηγορότεροι με αποτέλεσμα ο Massa να βγει καθαρά μπροστά από τον Γερμανό. Βέβαια, αυτό το δευτερόλεπτο έκανε την ζωή του Massa δύσκολη, καθώς τα καύσιμα που πήρε ήταν οριακά και τον ενημέρωναν συνεχώς από τα pit να κάνει συντηρήσει καυσίμων, ώστε να μην χρειαστεί και τρίτο Pit stop. Για να το καταφέρει αυτό ο Massa αναγκάστηκε να αφήσει τον Vettel να τον περάσει ώστε να κινηθεί σε χαμηλότερους ρυθμούς και να εξασφαλίσει τουλάχιστον την πέμπτη θέση. Παρόλα αυτά αυτό δεν ήταν αρκετό, ο Massa αναγκάστηκε να αργοπορήσει και άλλο, ο Alonso κάλυψε διαφορά 16 δευτερολέπτων και κατάφερε να προσπεράσει τον Βραζιλιάνο λίγο πριν την καρό σημαία. Εν τω μεταξύ, η έτερη Red Bull, αυτή του Webber, εκμεταλλεύθηκε τον ανοικτό δρόμο που είχε κατά διαστήματα μπροστά του ώστε να ανέβει ως την δεύτερη θέση και τελικά να τερματίσει τρίτος.
Η καρό σημαία βρήκε πρώτο τον Button, δεύτερο τον Barrichello, τρίτο τον Webber, τέταρτο τον Vettel, πέμπτο τον Alonso και έκτο τον Massa!
Ο επόμενος αγώνας είναι στην πίστα του Μονακό στις 24 Μαΐου. Θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις αλλαγές θα έχουν τα μονοθέσια ως εκείνο το Gran Prix. Ήδη είδαμε την Ferrari εμφανώς ανεβασμένη δηλώνοντας πως έχει και άλλες αλλαγές στα σκαριά για το μονοθέσιό της.
Δείτε παρακάτω την βαθμολογία του αγώνα, καθώς και αυτές των οδηγών και των κατασκευαστών.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22 | Jenson Button | Brawn-Mercedes | 66 | Winner | 1 | 10 |
2 | 23 | Rubens Barrichello | Brawn-Mercedes | 66 | +13.0 secs | 3 | 8 |
3 | 14 | Mark Webber | RBR-Renault | 66 | +13.9 secs | 5 | 6 |
4 | 15 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 66 | +18.9 secs | 2 | 5 |
5 | 7 | Fernando Alonso | Renault | 66 | +43.1 secs | 8 | 4 |
6 | 3 | Felipe Massa | Ferrari | 66 | +50.8 secs | 4 | 3 |
7 | 6 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 66 | +52.3 secs | 13 | 2 |
8 | 16 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 66 | +65.2 secs | 9 | 1 |
9 | 1 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 65 | +1 Lap | 14 | |
10 | 10 | Timo Glock | Toyota | 65 | +1 Lap | 6 | |
11 | 5 | Robert Kubica | BMW Sauber | 65 | +1 Lap | 10 | |
12 | 8 | Nelsinho Piquet | Renault | 65 | +1 Lap | 12 | |
13 | 17 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 65 | +1 Lap | 11 | |
14 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Mercedes | 65 | +1 Lap | 20 | |
Ret | 4 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 17 | +49 Laps | 16 | |
Ret | 2 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 7 | Gearbox | 18 | |
Ret | 9 | Jarno Trulli | Toyota | 0 | Accident | 7 | |
Ret | 12 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 0 | Accident | 15 | |
Ret | 11 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 0 | Accident | 17 | |
Ret | 20 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 0 | Accident | 19 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Jenson Button | British | Brawn-Mercedes | 41 |
2 | Rubens Barrichello | Brazilian | Brawn-Mercedes | 27 |
3 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 23 |
4 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 15.5 |
5 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 14.5 |
6 | Timo Glock | German | Toyota | 12 |
7 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 9 |
8 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 9 |
9 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 6 |
10 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 4.5 |
11 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 4 |
12 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 3 |
13 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 3 |
14 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 3 |
15 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 1 |
16 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 0 |
17 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 0 |
18 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 0 |
19 | Giancarlo Fisichella | Italian | Force India-Mercedes | 0 |
20 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Brawn-Mercedes | 68 |
2 | RBR-Renault | 38.5 |
3 | Toyota | 26.5 |
4 | McLaren-Mercedes | 13 |
5 | Renault | 9 |
6 | BMW Sauber | 6 |
7 | Ferrari | 6 |
8 | Williams-Toyota | 4.5 |
9 | STR-Ferrari | 4 |
10 | Force India-Mercedes | 0 |
3 Comments
kimi
sti farrari to exoun xasi to pexnidi…prepi na paroun podi oli apo ki
poli antagonistiko to protathlima e??
asynadak
Δεν θεωρώ το πρωτάθλημα ανταγωνιστικό. Αν παρατηρήσεις την βαθμολογία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών ήδη ο πρώτος έχει πάρει μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους, ενώ ουσιαστικά μόλις τρεις είναι οι ομάδες που μονοπωλούν τους βαθμούς. Κάτι παρόμοιο μπορείς να παρατηρήσεις και στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Πέρσι που δεν υπήρχαν οι αλλαγές στους κανονισμούς, το πρωτάθλημα ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικό και κρίθηκε στα τελευταία δευτερόλεπτα. Εικάζω ότι μετά τον Ιούνιο δεν θα παρακολουθεί κανείς formula 1.
kimi
ironika to ipa re…ousiastika mia omada k enas odigos einai ala entakei…