Στην σκιά του τραυματισμού του Felipe Massa διεξήχθη το Gran Prix tης Ουγγαρίας. Η εκκίνηση ήταν αρκετά εντυπωσιακή και εν μέρη δικαιολόγησε τις πιέσεις και την εμμονή της Ferrari για την μη απαγόρευση του KERS την ερχόμενη χρονιά. Ο Fernando Alonso κατάφερε να κρατήσει την πρώτη του θέση (όντως πολύ πιο ελαφρύς από όλους τους υπόλοιπους). Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Webber (από την τρίτη) ενώ μία θέση κέρδισε και ο Hamilton (από 4ος βρέθηκε 3ος) ουσιαστικά εξαιτίας του Vettel που έχασε μερικές θέσεις (βρέθηκε 7ος από 20ς). Εντυπωσιακός ήταν ο Kimi Raikkonen όπου από την έβδομη θέση έφτασε ως την τρίτη για να στρίψει στην πρώτη στροφή τελικά τέταρτος.
Στον 4ο γύρο ο Hamilton πέρασε αρκετά εύκολα τον προπορευόμενο Webber από την εξωτερική της στροφής δικαιολογώντας (μάλλον) το ελαφρύ φορτίο καυσίμου που κουβαλάει ο Βρετανός και βάλθηκε στο κυνήγι του Ισπανού. Ο Fernando Alonso μπήκε για pit stop στον 12ο γύρο και ταυτόχρονα άλλαξε λάστιχα κάτι που τελικά κατέστρεψε τον αγώνα του. Ένα από τα λάστιχα δεν μπήκε σωστά (δόθηκε εντολή στον Alonso να ξεκινήσει ενώ ακόμα δεν είχε τελειώσει ο μηχανικός με το ελαστικό) με αποτέλεσμα να φύγει από το μονοθέσιο στα μισά του επόμενου γύρου. Ο οδηγός της Renault κατάφερε να φτάσει ως τα Pit όπου άλλαξε λάστιχα εκ νέου (έβαλε άλλη γόμα) και πρόσθεσε μερικά λίτρα βενζίνης ακόμα προφανώς ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική.
Στον 19ο γύρο τόσο ο Webber όσο και ο Kimi Raikkonen μπήκανε ταυτόχρονα στα Pit με τους μηχανικούς της Scuderia να είναι ελάχιστα γρηγορότεροι από αυτούς της Red Bull Racing. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Φιλανδός να βγει μπροστά από τον Webber και να κερδίσει έτσι την δεύτερη θέση έχοντας μπροστά του μόνο τον Lewis Hamilton. Μετά από την εξέλιξη αυτή ο αγώνας της Ουγγαρίας άρχισε να έχει άρωμα 2007! Τα καταστροφικά pit stop της Red Bull Racing συνεχίστηκαν και στον επόμενο γύρο όπου Kovalainen και Vettel μπήκαν ταυτόχρονα στα pit, ωστόσο όταν βγήκαν από αυτά ο Vettel ήταν πίσω από τον οδηγό της McLaren έχοντας καθυστερήσει περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε σύμφωνα με τις προσδοκίες της Red Bull Racing η οποία ήλπιζε να πλησιάσει ακόμα πιο πολύ την προπορευόμενη Brawn GP. Στον 30ο γύρο ο Vettel εγκατέλειψε τον αγώνα εξαιτίας μηχανικού (μάλλον) προβλήματος, ενώ την ίδια στιγμή ο Webber προσπαθούσε να κρατήσει την τρίτη θέση μετ νύχια και με δόντια από τον Heikki Kovainen.
Ο αγώνας συνεχίστηκε χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις με τον Lewis Hamilton να βλέπει πρώτος την καρό σημαία χαρίζοντας την πρώτη νίκη στην McLaren για φέτος. Δεύτερος ο Kimi Raikkonen με Ferrari, τρίτος ο Webber με Red Bull Racing και τέταρτος ο Rosberg με Williams. Από εκεί και πέρα, την οκτάδα συμπλήρωσαν ο Kovalainen (McLaren), Glock (Toyota), Button (Brawn GP), Trulli (Toyota).
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Βαλένθια στις 23 Αυγούστου. Ας ευχηθούμε να έχει αναρρώσει πλήρως ο Felipe Massa μέχρι τότε και να λάβει κανονικά μέρος στο Gran Prix της Ευρώπης.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα καθώς και τις βαθμολογίες των πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 70 | Winner | 4 | 10 |
2 | 4 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 70 | +11.5 secs | 7 | 8 |
3 | 14 | Mark Webber | RBR-Renault | 70 | +16.8 secs | 3 | 6 |
4 | 16 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 70 | +26.9 secs | 5 | 5 |
5 | 2 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 70 | +34.3 secs | 6 | 4 |
6 | 10 | Timo Glock | Toyota | 70 | +35.2 secs | 13 | 3 |
7 | 22 | Jenson Button | Brawn-Mercedes | 70 | +55.0 secs | 8 | 2 |
8 | 9 | Jarno Trulli | Toyota | 70 | +68.1 secs | 11 | 1 |
9 | 17 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 70 | +68.7 secs | 9 | |
10 | 23 | Rubens Barrichello | Brawn-Mercedes | 70 | +69.2 secs | 12 | |
11 | 6 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 70 | +70.6 secs | 15 | |
12 | 8 | Nelsinho Piquet | Renault | 70 | +71.5 secs | 14 | |
13 | 5 | Robert Kubica | BMW Sauber | 70 | +74.0 secs | 18 | |
14 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Mercedes | 69 | +1 Lap | 16 | |
15 | 11 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 69 | +1 Lap | 19 | |
16 | 12 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 69 | +1 Lap | 10 | |
Ret | 15 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 29 | +41 Laps | 2 | |
Ret | 7 | Fernando Alonso | Renault | 15 | +55 Laps | 1 | |
Ret | 20 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1 | +69 Laps | 17 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Jenson Button | British | Brawn-Mercedes | 70 |
2 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 51.5 |
3 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 47 |
4 | Rubens Barrichello | Brazilian | Brawn-Mercedes | 44 |
5 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 25.5 |
6 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 22.5 |
7 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 22 |
8 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 19 |
9 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 18 |
10 | Timo Glock | German | Toyota | 16 |
11 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 13 |
12 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 9 |
13 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 6 |
14 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 3 |
15 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 2 |
16 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 2 |
17 | Giancarlo Fisichella | Italian | Force India-Mercedes | 0 |
18 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 0 |
19 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 0 |
20 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 0 |
21 | Jaime Alguersuari | Spanish | STR-Ferrari | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Brawn-Mercedes | 114 |
2 | RBR-Renault | 98.5 |
3 | Ferrari | 40 |
4 | Toyota | 38.5 |
5 | McLaren-Mercedes | 28 |
6 | Williams-Toyota | 25.5 |
7 | Renault | 13 |
8 | BMW Sauber | 8 |
9 | STR-Ferrari | 5 |
10 | Force India-Mercedes | 0 |
5 Comments
bullpoz
Gamwto taxideua kai to exasa!
kimi
paratrixa..den pirazi ston epomeno
asynadak
@bullpoz Η αλήθεια είναι πως έχασες έναν ωραίο και διαφορετικό αγώνα από τους προηγούμενους!
Η Brawn GP και η Red Bull Racing δεν τραβάνε όσο στην αρχή και η Ferrari με την McLaren ξαναμπήκαν στο προσκήνιο.
Ελπίζω σε ένα μήνα όλοι να είναι σώοι και αβλαβείς (στον Massa αναφέρομαι) και να κάνουμε επιτέλους μία νίκη για φέτος!!!
tz0rtzin0u
pcc..raik0nnen mu pali eckhcec agp mu♥
g
eleos re si,ti ine afta(L)?,edo ine sovaro site