Από πάντα θεωρούσα την επιβολή ελάχιστου χρόνου χρέωσης στις κλήσεις από κινητό τηλέφωνο μεγάλη αδικία και καθαρό κλέψιμο εις βάρος των καταναλωτών. Για ποιο λόγο ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να πληρώσει 30 δευτερόλεπτα ενώ μίλησε 10 για παράδειγμα;
Εδώ και πολύ καιρό περιμένω την κατάργηση του μέτρου αυτού, ωστόσο τα νέα μέτρα που ανακοινώνονται είναι αντιδιαμετρικά αντίθετα. Από 2 Σεπτεμβρίου η Vodafone σταμάτησε να χρεώνει ελάχιστο χρόνο ομιλίας 30 δευτερόλεπτα και τον αύξησε στα 45. Το ίδιο ανακοίνωσε σήμερα πως θα κάνει και η Wind, με την νέα χρέωση να ξεκινάει από 5 Οκτωβρίου. Όπως είναι αναμενόμενο, αργά ή γρήγορα θα ανακοινώσει και η Cosmote την ίδια αύξηση.
Είναι κατανοητό πως για να πραγματοποιηθεί κάποια κλήση υπάρχει κάποιο κόστος για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας το οποίο με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καλυφθεί από τον καταναλωτή, ωστόσο ο καταναλωτής δεν μπορεί να χρεώνεται για υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιεί. Στην τελική, τα χαμένα χρήματα από τις κλήσεις που διαρκούν λιγότερα από 45 ή 30 δευτερόλεπτα τα βγάζουν και με το παραπάνω από τις κλήσεις που διαρκούν πολύ περισσότερο.
3 Comments
John Karakatsanis - xblog.gr
Χμμμμ απαράδεκτη τακτική. Δεν είχα πάρει είδηση την αύξηση του ελάχιστου χρόνου χρέωσης, αφού οι εταιρίες σπεύδουν να βγάλουν δελτίο τύπου όταν μειώνουν κάτι ακόμα και πολύ πολύ λίγο, όταν αυξάνουν όμως κάτι το περνούν στα “ψιλά”…
asynadak
Λογικό από την μία να διαφημίζουν αυτά που θα τραβήξουν πελάτες και όχι θα απομακρύνουν, αλλά είναι ευθύνη της κάθε εταιρείας να δημοσιοποιεί και να κοινοποιεί τις οποιεσδήποτε αλλαγές στα προγράμματά της.
George
Ayto gia opoion den milaei me tis ores, einai aykshsh peripou 50%.
…Kata ta alla, o plhthorismos einai mhdenikos.