Φθηνά την γλίτωσε η Renault από το σκάνδαλο Crash Gate! Η Renault είχε κατηγορηθεί ότι είχε στήσει τον περσινό αγώνα της Σιγκαπούρης δίνοντας οδηγία στον οδηγό της Nelson Piquet να τρακάρει επίτηδες το μονοθέσιό του ώστε να επωφεληθεί ο έτερος οδηγός της ομάδας, Fernando Alonso, όπως και έγινε.
Μετά από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Παρίσι σήμερα (21 Σεπτεμβρίου 2009) αποφασίστηκε να τιμωρηθεί η ομάδα της Renault με ποινή μόνιμου αποκλεισμού από την F1 η οποία έχει ανασταλτική ισχύ για δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει πως η Renault θα συνεχίσει να τρέχει κανονικά στην Formula 1, αρκεί να μην υποπέσει στο ίδιο παράπτωμα μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος του 2011.
Η FIA δέχτηκε την συγνώμη της Renault και θεώρησε την απομάκρυνση των Φλάβιο Μπριατόρε και Πατ Σίμοντς από τα υψηλά κλιμάκιά της σαν έμπρακτη απόδειξη και έτσι δεν εξάντλησε την αυστηρότητά της. Επιπλέον, η Γαλλική ομάδα δεσμεύτηκε να συνεισφέρει στην καμπάνια της FIA για την προώθηση της ασφάλειας, αλλά και να πληρώσει τα έξοδα της έρευνας για την υπόθεση.
Από την άλλη πλευρά, η FIA δεν αποδείχθηκε καθόλου επιεικής με τους Φλάβιο Μπριατόρε και Πατ Σίμοντς. Ο πρώτος τιμωρήθηκε με αποκλεισμό δια βίου από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ ο τελευταίος με ποινή πέντε χρόνων. Αυτό σημαίνει πως ο Φλάβιο Μπριατόρε δεν θα μπορεί ούτε να εκπροσωπεί οδηγούς (Alonso, Webber, Grojean) καθώς η FIA δεν θα χορηγεί Supelicence σε όποιον σχετίζεται με αυτόν. Από εκεί και πέρα, ο Αlonso θεωρήθηκε ότι δεν έχει καμία σχέση με το συμβάν, ενώ ο Nelson Piquet που έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης (καθώς εκτέλεσε τις εντολές) εξασφάλισε αμνηστεία καθώς έδωσε πληροφορίες στην παγκόσμια ομοσπονδία.