About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

10 Comments

  1. 1

    Ζωή

    Απορίες:
    Τον δικό μας τον δρόμο γιατί τον μονοδρόμησαν αφού δεν είναι μέσα στην διαδρομή του λεωφορείου;
    Όσο μίνι και να είναι τα λεωφορεία, πολύ δύσκολα έως ακατόρθωτα, να διασχίσουν τους συγκεκριμένους δρόμους, εκτός και εάν απαγορευθεί η στάθμευση, οπότε μεγεθύνετε έτσι το πρόβλημα που ήδη έχουμε.
    Μια νέα γραμμή που να πηγαίνει δυτικότερα στην περιοχή, μαζί με το 23 και το 24, θα βοηθούσε νομίζω (δεν είμαι και συγκοινωνιολόγος) περισσότερο.

    Reply
  2. 2
    asynadak

    asynadak

    Το λεωφορείο περνάει από τον δρόμο μας και για αυτό μονοδρομήθηκε! Αν κρίνουμε από τις εικόνες των λεωφορείων που είχε η εφημερίδα, πιστεύω ότι μπορεί και να χωράνε. Ωστόσο, πιστεύω ότι έπρεπε να καλύπτει και άλλες περιοχές της Άνω Πόλης.

    Reply
  3. 3

    soula

    Εγώ έχω την απορία πώς θα συνδέεται η Άνω Πόλη με την Κάτω.

    Δηλαδή πώς θα εξυπηρετούνται όσοι βρίσκονται στο κέντρο, αν θα πρέπει να ανεβούν μέχρι την Ολυμπιάδος.

    Νομίζω ότι θα έπρεπε αυτή η γραμμή να συνδέεται με κάποιον σταθμό λεωφορείων όπως π.χ. της Πλατείας Ελευθερίας.

    Reply
  4. 4
    asynadak

    asynadak

    Από ότι κατάλαβα, η γραμμή αυτή θα υπάρχει για να παίρνει όσους μένους στην περιοχή και να τους πηγαίνει κοντά σε μία στάση του 23! Αυτή είναι η δουλειά του καθώς και να ξεναγεί τουρίστες! Τίποτα παραπάνω!

    Reply
  5. 5

    soula

    Έτσι νομίζω και εγώ. Η γραμμή είναι τουριστική και λίγο εξυπηρετική στις περιοχές της Άνω Πόλης.

    Καθόλου δεν λύνει προβλήματα, αντίθετα δημηρουργεί στις οδούς που θα διέρχεται δυσκολεύοντας το παρκάρισμα.

    Ποιοί είναι οι έξυπνοι που το σκέφτηκαν?

    Reply
  6. 6

    chlorobill

    Πολύ ενδιαφέρον, αν και αρκετά μη πρακτικο κατα τη γνώμη μου, είμαι τελειόφοιτος αρχιτεκτονικής και εδω και ενα χρόνο ασχολούμαι με το θέμα της Ανω πόλης. Έχω προβλέψει γραμμή mini bus που μοιάζει κάπως, αλλά με τέτοιες αλλαγές ωστε να εξυπηρετεί πιο πολύ το βορειοανατολικό κομμάτι,χωρίς να χρησιμοποιεί σαν ραχοκοκκαλιά την Ολυμπιάδος. Θα ήθελα να ξέρω την πηγή του χάρτη που έχετε εδώ. Το φτιάξατε με βάση γραπτό δρομολόγιο ή το δίνει ο ΟΑΣΘ η το ΣΑΣΘ?

    Reply
    1. 6.1
      asynadak

      asynadak

      Τον χάρτη τον φτιάξαμε εμείς σύμφωνα με το δρομολόγιο που αναφερόταν (κατά οδούς) στον Αγγελιοφόρο.

      Εσύ ποιο δρομολόγιο θα πρότεινες?

      Reply
  7. 7

    chlorobill

    Α! και όντως,τα mini bus χωρανε..

    Reply
  8. Pingback: Τι συνέβη στην Θεσσαλονίκη το 2009; | Newsfilter

  9. 8

    Γιάννης Αρβανίτης

    Αν το Mini bus δεν συνδέει την άνω πόλη με το εμπορικό κέντρο και μάλιστα σε όλο του το μήκος,θεωρώ ότι είναι εμπόδιο παρά ωφέλεια η δρομολόγησή του. Μάλλον οι αρμόδιοι πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο δύο αυτόνομων γραμμών μιας που να καλύπτει τη δυτική και μέρος της κεντρικής άνω πόλης και μιας να καλύπτει το κεντροανατολικό τμήμα της.Και οι δύο πρέπει να έχουν αφετηρία ή διερχόμενη προσπέλαση σε ύψη της Ερμού ή της Τσιμισκή.Πάντως η δυσκολία της διέλευσης απ’τα σοκάκια της άνω πόλης είναι δεδομένη.

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered by Social Mind