Οι κάτοικοι της Άνω Πόλης Θεσσαλονίκης πλέον θα έχουν την δικιά του λεωφορειακή γραμμή για τις μετακινήσεις τους. Ως τώρα, το μόνο λεωφορείο που βόλευε την περιοχή ήταν το 23 (και εν μέρη το 24), ωστόσο εξαιτίας της μορφολογίας της περιοχής (στενοί δρόμοι, καλντερίμια, κλπ) το λεωφορείο δεν μπορούσε να περάσει από όλες τις περιοχές με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια (για του ηλικιωμένους ενδέχεται να είναι δύσκολο.
Ο ΟΑΣΘ προμηθεύτηκε τρία μίνι λεωφορεία τα οποία είναι κατάλληλα για να κινούνται σε τέτοιους δρόμους και τα οποία θα εξυπηρετούν τους κατοίκους της Άνω Πόλης. Προς το παρόν γίνονται οι απαραίτητες επεμβάσεις στους δρόμους (ομαλοποίηση στροφών, μονοδρομήσεις, σηματοδότηση, κλπ) ώστε μέσα στον Νοέμβριο να ξεκινήσει η λειτουργία των μίνι λεωφορείων.
Για την ώρα δεν έχουν γίνει γνωστές οι στάσεις καθώς αυτές θα αποφασιστούν αφότου ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις, ωστόσο το δρομολόγιο θα διαρκεί 35 με 40 λεπτά και θα διανύει κυκλική διαδρομή 6 χιλιομέτρων.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε την διαδρομή που θα κάνουν τα λεωφορεία πάνω στον χάρτη.
10 Comments
Ζωή
Απορίες:
Τον δικό μας τον δρόμο γιατί τον μονοδρόμησαν αφού δεν είναι μέσα στην διαδρομή του λεωφορείου;
Όσο μίνι και να είναι τα λεωφορεία, πολύ δύσκολα έως ακατόρθωτα, να διασχίσουν τους συγκεκριμένους δρόμους, εκτός και εάν απαγορευθεί η στάθμευση, οπότε μεγεθύνετε έτσι το πρόβλημα που ήδη έχουμε.
Μια νέα γραμμή που να πηγαίνει δυτικότερα στην περιοχή, μαζί με το 23 και το 24, θα βοηθούσε νομίζω (δεν είμαι και συγκοινωνιολόγος) περισσότερο.
asynadak
Το λεωφορείο περνάει από τον δρόμο μας και για αυτό μονοδρομήθηκε! Αν κρίνουμε από τις εικόνες των λεωφορείων που είχε η εφημερίδα, πιστεύω ότι μπορεί και να χωράνε. Ωστόσο, πιστεύω ότι έπρεπε να καλύπτει και άλλες περιοχές της Άνω Πόλης.
soula
Εγώ έχω την απορία πώς θα συνδέεται η Άνω Πόλη με την Κάτω.
Δηλαδή πώς θα εξυπηρετούνται όσοι βρίσκονται στο κέντρο, αν θα πρέπει να ανεβούν μέχρι την Ολυμπιάδος.
Νομίζω ότι θα έπρεπε αυτή η γραμμή να συνδέεται με κάποιον σταθμό λεωφορείων όπως π.χ. της Πλατείας Ελευθερίας.
asynadak
Από ότι κατάλαβα, η γραμμή αυτή θα υπάρχει για να παίρνει όσους μένους στην περιοχή και να τους πηγαίνει κοντά σε μία στάση του 23! Αυτή είναι η δουλειά του καθώς και να ξεναγεί τουρίστες! Τίποτα παραπάνω!
soula
Έτσι νομίζω και εγώ. Η γραμμή είναι τουριστική και λίγο εξυπηρετική στις περιοχές της Άνω Πόλης.
Καθόλου δεν λύνει προβλήματα, αντίθετα δημηρουργεί στις οδούς που θα διέρχεται δυσκολεύοντας το παρκάρισμα.
Ποιοί είναι οι έξυπνοι που το σκέφτηκαν?
chlorobill
Πολύ ενδιαφέρον, αν και αρκετά μη πρακτικο κατα τη γνώμη μου, είμαι τελειόφοιτος αρχιτεκτονικής και εδω και ενα χρόνο ασχολούμαι με το θέμα της Ανω πόλης. Έχω προβλέψει γραμμή mini bus που μοιάζει κάπως, αλλά με τέτοιες αλλαγές ωστε να εξυπηρετεί πιο πολύ το βορειοανατολικό κομμάτι,χωρίς να χρησιμοποιεί σαν ραχοκοκκαλιά την Ολυμπιάδος. Θα ήθελα να ξέρω την πηγή του χάρτη που έχετε εδώ. Το φτιάξατε με βάση γραπτό δρομολόγιο ή το δίνει ο ΟΑΣΘ η το ΣΑΣΘ?
asynadak
Τον χάρτη τον φτιάξαμε εμείς σύμφωνα με το δρομολόγιο που αναφερόταν (κατά οδούς) στον Αγγελιοφόρο.
Εσύ ποιο δρομολόγιο θα πρότεινες?
chlorobill
Α! και όντως,τα mini bus χωρανε..
Pingback: Τι συνέβη στην Θεσσαλονίκη το 2009; | Newsfilter
Γιάννης Αρβανίτης
Αν το Mini bus δεν συνδέει την άνω πόλη με το εμπορικό κέντρο και μάλιστα σε όλο του το μήκος,θεωρώ ότι είναι εμπόδιο παρά ωφέλεια η δρομολόγησή του. Μάλλον οι αρμόδιοι πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο δύο αυτόνομων γραμμών μιας που να καλύπτει τη δυτική και μέρος της κεντρικής άνω πόλης και μιας να καλύπτει το κεντροανατολικό τμήμα της.Και οι δύο πρέπει να έχουν αφετηρία ή διερχόμενη προσπέλαση σε ύψη της Ερμού ή της Τσιμισκή.Πάντως η δυσκολία της διέλευσης απ’τα σοκάκια της άνω πόλης είναι δεδομένη.