Το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” είναι φημισμένος για πολλές από τις πρωτιές που έχει, ενώ είναι γνωστό ότι πουλάει τεχνογνωσία (κυρίως υψηλής τεχνολογίας) και σε άλλα αεροδρόμια (μεγάλα ή μικρά) του εξωτερικού.
Πρόσφατα, ακόμα μία διάκριση προστέθηκε στην μεταλιοθήκη του αεροδρομίου. Η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών στο αεροδρόμιο έχει εντυπωσιάσει πολλούς επισκέπτες αλλά και πολλούς άλλους αερολιμένες ανά τον κόσμο.
Η ελληνική ομάδα (!) που διαχειρίζεται τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες έχει κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν περιορίζεται μόνο στην σελίδα του αεροδρομίου και τις υπηρεσίες που προσφέρονται εκεί (e-booking, κλπ, κλπ, κλπ), αλλά και στις δυνατότητες που προσφέρει στους πελάτες (επιβάτες). Τέτοιες δυνατότητες είναι η κάλυψη του αεροδρομίου με WiFi (κατά 99%), οι ηλεκτρονικές ενδείξεις για υπηρεσίες του αεροδρομίου, 7000 Internet ports, σχεδόν 10000 voice data ports και πολλά άλλα.
Παράλληλα με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση αυτών των τεχνολογιών, το τμήμα εξάγει τεχνογνωσία σε μεγάλα αναπτυσσόμενα αεροδρόμια ανά τον κόσμο. Η εξαγωγική δραστηριότητα επικεντρώνεται στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και στην ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων υψηλής τεχνολογίας σε αεροδρόμια που βρίσκονται σε πορεία ανάπτυξης ή αναδιάρθρωσης των υποδομών και των υπηρεσιών τους.
Οι πιο πρόσφατες συμφωνίες του αεροδρομίου ήταν με το Ντουμπάι και την Ινδία, ωστόσο στο παρελθόν έχει διεκπεραιώσει έργα στην Σαουδική Αραβία, στο Καζακστάν, στην Αυστραλία, στην Αλβανία, στην Κίνα, στην Γερμανία, στην Ουγγαρία, στην Ταϊλάνδη και στην Σιγκαπούρη.
Περισσότερες πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις συνεργασίες με άλλα αεροδρόμια, καθώς και ένα ενημερωτικό βίντεο, μπορείτε να βρείτε εδώ.