Ο Lewis Hamilton είναι ο μεγάλος κερδισμένος του Κινέζικου Grand Prix. Ο Άγγλος οδηγός της McLaren κέρδισε σχετικά εύκολα τον αγώνα όντας σχεδόν αψεγάδιαστος καθ’ όλη την διάρκεια.
Στην δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν τα μονοθέσια της Ferrari. O Kimi Raikkonen κρατούσε σφιχτά την δεύτερη θέση μέχρι που αποφάσισε να βοηθήσει τον team mate του στην κούρσα για τον τίτλο και τον άφησε να τον προσπεράσει λίγο πριν το τέλος.
Με αυτά και μ’ αυτά, έναν αγώνα πριν την λήξη του πρωταθλήματος ο Hamilton προηγείται με 7 βαθμούς του Massa. Αυτό σημαίνει πως ο Άγγλος χρειάζεται απλά την 5η θέση στον Grand Prix της Βραζιλίας (2 Νοεμβρίου) για να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής χωρίς να τον νοιάζει τι θα κάνει ο Massa. Να θυμίσουμε ότι σε παρόμοια κατάσταση βρισκόταν και πέρσι πριν το τελευταίο αγώνα, αλλά τότε δεν κατάφερε καν να τερματίσει.
Από εκεί και πέρα, σχεδόν βέβαιη θεωρείται η κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από την Scuderia μιας και προηγείται με 11 βαθμούς της McLaren.
Στα υπόλοιπα του αγώνα, τέταρτος και αισθητά βελτιωμένος τερμάτισε ο Fernando Alonso με Renault, τις 2 επόμενες θέσεις κατέκτησαν οι BMW του Heidfeld και του Kubica, ενώ την οχτάδα συμπλήρωσαν οι Timo Glock (Toyota) και Νelsinho Piquet (Renault).
Παρακάτω ακολουθεί η βαθμολογία του αγώνα καθώς και αυτές του πρωταθλήματος οδηγών και κατασκευαστών.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 56 | 1:31:57.403 | 1 | 10 |
2 | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 56 | +14.9 secs | 3 | 8 |
3 | 1 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 56 | +16.4 secs | 2 | 6 |
4 | 5 | Fernando Alonso | Renault | 56 | +18.3 secs | 4 | 5 |
5 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 56 | +28.9 secs | 9 | 4 |
6 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 56 | +33.2 secs | 11 | 3 |
7 | 12 | Timo Glock | Toyota | 56 | +41.7 secs | 12 | 2 |
8 | 6 | Nelsinho Piquet | Renault | 56 | +56.6 secs | 10 | 1 |
9 | 15 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | 56 | +64.3 secs | 6 | |
10 | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 56 | +74.8 secs | 15 | |
11 | 17 | Rubens Barrichello | Honda | 56 | +85.0 secs | 13 | |
12 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 56 | +90.8 secs | 17 | |
13 | 14 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 56 | +91.4 secs | 8 | |
14 | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 56 | +92.4 secs | 16 | |
15 | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 55 | +1 Lap | 14 | |
16 | 16 | Jenson Button | Honda | 55 | +1 Lap | 18 | |
17 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | 55 | +1 Lap | 20 | |
Ret | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 49 | Pneumatic | 5 | |
Ret | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 13 | Gearbox | 19 | |
Ret | 11 | Jarno Trulli | Toyota | 2 | Accident damage | 7 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 94 |
2 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 87 |
3 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 75 |
4 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 69 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 60 |
6 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 53 |
7 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 51 |
8 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 30 |
9 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 30 |
10 | Timo Glock | German | Toyota | 22 |
11 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 21 |
12 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 19 |
13 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 17 |
14 | Rubens Barrichello | Brazilian | Honda | 11 |
15 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 9 |
16 | David Coulthard | British | Red Bull-Renault | 8 |
17 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 4 |
18 | Jenson Button | British | Honda | 3 |
19 | Giancarlo Fisichella | Italian | Force India-Ferrari | 0 |
20 | Adrian Sutil | German | Force India-Ferrari | 0 |
21 | Takuma Sato | Japanese | Super Aguri-Honda | 0 |
22 | Anthony Davidson | British | Super Aguri-Honda | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Ferrari | 156 |
2 | McLaren-Mercedes | 145 |
3 | BMW Sauber | 135 |
4 | Renault | 72 |
5 | Toyota | 52 |
6 | STR-Ferrari | 34 |
7 | Red Bull-Renault | 29 |
8 | Williams-Toyota | 26 |
9 | Honda | 14 |
10 | Force India-Ferrari | 0 |
11 | Super Aguri-Honda | 0 |
5 Comments
asynadak (asynadak)
New blog post: F1: China: Πολύ κοντά στον τίτλο ο Hamilton http://tinyurl.com/5g5atk
PanosS
“Να θυμίσουμε ότι σε παρόμοια κατάσταση βρισκόταν και πέρσι πριν το τελευταίο αγώνα, αλλά τότε δεν κατάφερε καν να τερματίσει.”
Ka8e mera pasxalia ?
asynadak
Ποτέ δεν ξες! ΧΕΧΕ 🙂
PanosS
Na eisai sigouros oti an mas spasei i mixani kai fetos, 8a kanoume ton kovalainen kamikazi kai 8a ton riksoume pano ston masa 😛
asynadak
Ακραίο, αλλά πετυχαίνει τον στόχο του! Πάντως είναι ρίσκο γιατί η μηχανή του Hamilton θα χρησιμοποιηθεί για δεύτερο συνεχή αγώνα. Δεν θα είναι καινούρια!