Έναν αρκετά πρωτότυπο τρόπο για να προσελκύσει πελάτες βρήκε ένας ιδιοκτήτης γνωστού (και ακριβού) εστιατορίου στο Λονδίνο. Ποιος είναι αυτός; Δεν κόβει λογαριασμό ανάλογα με την παραγγελία, αλλά ζητάει από τους πελάτες να αφήσουν ότι έχουν ευχαρίστηση! Έτσι, το Little Bay θα αφήνει στην κρίση του πελάτη το τελικό ποσό πληρωμής για όλο το Φεβρουάριο.
Ο κύριος Peter Ilic, ιδιοκτήτης του εστιατορίου, ανέφερε πως θα ήταν το ίδιο ευτυχισμένος είτε με 1 cent είτε με 100 ευρώ! Πάντως, το φαγητό που προσφέρει το εστιατόριο είναι πολύ καλό και πρωτότυπο (σουφλέ με τυρί κατσίκας, σαλάτα από καβούρι, στήθος πάπιας και άλλα μυστήρια).
Αρχικά ο Ilic ανησυχούσε αν θα έβγαζε τα έξοδα του μήνα, ωστόσο τα έσοδά του είναι ήδη αυξημένα κατά 20%! Τέλος, να σημειωθεί πως οι πελάτες πρέπει να πληρώσουν ξεχωριστά τα ποτά, γιατί δεν περιλαμβάνονται στην προσφορά “ότι έχετε ευχαρίστηση”.
Έξυπνη (αλλά ριψοκίνδυνη) κίνηση, έτσι?
2 Comments
kimi
skeftonte k i aggli???pai xalase o kosmos..
na fantasto i leftades ekanan diagonismo pios tha afisi t perisotera
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΕΚΟΒΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ?