Πολλές εξελίξεις είχαμε στην Formula 1 την εβδομάδα που πέρασε. Αρχικά, το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι όλοι οι διαχύτες που είχαν τεθεί υπό αμφισβήτηση, είναι τελικώς απολύτως νόμιμοι και κατ’ επέκταση οι ομάδες διατηρούν τους βαθμούς τους και το δικαίωμα να τους χρησιμοποιούν.
Στην αντίπερα όχθη, οι υπόλοιπες ομάδες σπεύδουν να εφαρμόσουν παρόμοια κόλπα για να ενσωματώσουν έναν “εναλλακτικό διαχύτη” στα μονοθέσιά τους με στόχο να κερδίσουν 0.3 ή 0.4 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρω. Η Ferrari είχε δηλώσει ότι θα είναι έτοιμη στον αγώνα της Κίνας, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Το μόνο καινούριο που θα δούμε από την Ιταλική ομάδα είναι η αφαίρεση του KERS! Αντίθετα, η McLaren έχει ήδη ενσωματώσει έναν νέο διαχύτη στο μονοθέσιό της ο οποίος φαίνεται να κάνει καλή δουλειά αν κρίνουμε από τις ελεύθερες δοκιμές στην πίστα της Κίνας.
Ωστόσο, τις προηγούμενες εβδομάδες έγινε μεγάλη συζήτηση σχετικά με τους διαχύτες αυτούς και κατά πόσο είναι νόμιμοι ή όχι. Αφού το δικαστήριο αποφάσισε ότι είναι νόμιμοι, εμείς δεν έχουμε κανέναν λόγο να αμφιβάλλουμε, ωστόσο αν θέλουμε να έχουμε μία σφαιρικότερη και αναλυτικότερη άποψη επί του ζητήματος, καλό θα ήταν να παρακολουθήσουμε το βίντεο που ακολουθεί.
Το παρακάτω βίντεο εξηγεί την εξέλιξη των διαχυτών κατά την διάρκεια των τελευταίων 15 ετών και επικεντρώνεται στους φετινούς κανονισμού, στα τεχνάσματα των ομάδων και στα οφέλη του κάθε διαχύτη. Αν έχετε λίγο χρόνο στην διάθεσή σας, μην παραλείψετε να το παρακολουθήσετε.
7 Comments
gxxshumi
poli endiaferon video parolo pu den itan ola katanoita:P
kimi
k giati aferese t kers i ferrari???
kala imoun sigouros oti den tha prolavenan ta vodia…paei k aytos o agonas.
re kala kano k troo to pagotaki mou
asynadak
Η Ferrari αφαίρεσε το KERS γιατί ήλπιζαν ότι χωρίς αυτό (μπόλικα κιλά μείον) θα πήγαιναν γρηγορότερα. Ωστόσο, από ότι φάνηκε στις ελεύθερες δοκιμές κάτι τέτοιο δεν έγινε.
Sun In Clouds
H Ferrari μέχρι τώρα δείχνει να μην έχει προσαρμοστεί στους νέους κανονισμούς. Περίμενα κάτι καλύτερο φέτος να κάνει.
asynadak
Και εγώ περίμενα κάτι καλύτερο από την Ferrari φέτος, ωστόσο είναι λογικό το ότι βλέπουμε τις μέχρι πέρσι μικρές ομάδες να πρωταγωνιστούν.
Οι πρωταγωνιστές του περσινού πρωταθλήματος (Ferrari, BMW, McLaren) έδωσαν όλο τους το βάρος στο πρωτάθλημα, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες ασχολούνταν με το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς.
Συνεπώς, μετά από τόσες μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, είναι λογικό να παρατηρούμε αυτή τη πτώση.
Προσωπικά πιστεύω πως η Ferrari να πρωταγωνιστήσει και φέτος, ωστόσο από τον επόμενο ή τον μεθεπόμενο αγώνα και μετά.
Pingback: Newsfilter » Formula 1: China: O Vettel στην pole position
Pingback: Newsfilter » Το Top 5 της εβδομάδας (12 Απριλίου - 18 Απριλίου 2009)