Διπλός διαχήτης , αλλαγές στις εμπρός-πίσω αεροτομές και Ant1 με προβολή αγώνα στην διάρκεια των διαφημίσεων. Τι κι αν όλα αυτά τα γνωρίζαμε πριν ξεκινήσει το φετινό πρωτάθλημα; ! Ελάχιστοι φαντάζονταν πως φέτος θα άλλαζαν δραματικά πολλά περισσότερα. Κανείς μας δεν περίμενε πως το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 θα μας προσέφερε ότι δεν πρόσφεραν τα προηγούμενα 4 μαζί. Από τότε δηλαδή που έφυγε ο άρχων των ρεκόρ M. Schumacher. Φτάσαμε λοιπόν λίγο πριν το circuit του Monaco και πιστεύω είναι μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε τι εχει συμβεί μέχρι τώρα.
Η αρχή έγινε με την Αυστραλία. Καλός καιρός, δυνατός αγώνας και το ένα-δυο από μια πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα (Brawn GP: ομάδα εκτός συναγωνισμού, χωρίς budget και χορηγούς) με οδηγούς J. Button και R. Barrichello. Ήταν μια αναπάντεχη αρχή, που ίσως προκάλεσε απλά ένα μούδιασμα στο κοινό, το οποίο προσπαθούσε να αποφασίσει αν άξιζε να παρακολουθήσει και φέτος Formula 1.
Και ενώ όλοι σκέφτονταν πως η νίκη της Brawn ήταν μια φούσκα και πως οι παλαιότερα δυνατές ομάδες όπως η Ferrari και η McLaren θα επανέρχονταν στο προσκήνιο στη Μαλαισία το σκηνικό παρέμεινε ίδιο. Η λευκή Brawn GP του Button τερματίζει πρώτη μετά από 32 γύρους αγώνα, ο οποίος διεκόπη λόγω βροχής. Δεύτερος συνεχόμενος αγώνας χωρίς βαθμό για Ferrari και μόλις 1 για McLaren.
Η συνέχεια στη Κίνα εκπληκτική. Ένα-δυο για RBR-Renault και τρία -τέσσερα για Brawn GP με τις μεγάλες ομάδες άφαντες για άλλη μια φορά. Bahrain, και η ”θύελλα” Button έβγαλε δόντια και με μεγάλη διαφορά κατέκτησε πάλι την πρωτιά. Δολιοφθορά για McLaren και Hamilton, και την Ferrari να κάνει το χειρότερο ξεκίνημα από ποτέ σε πρωτάθλημα Formula 1. Η Ευρώπη φάνταζε μαγική για τους μεγάλους αλλά η “μικρή” Brawn αποδείχθηκε σκληρό καρύδι και κάνοντας πάλι ένα-δυο έβαλε για τα καλά μπροστά τον Button στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος.
Ποιος θα φανταζόταν λοιπόν πως μια νέα ομάδα, αναδυόμενη μέσα από τις στάχτες τις Ιαπωνικής Honda και με έδρα πλέον την Βρετανία θα έκανε τον κόσμο της αυτοκίνησης να παραμιλάει; Και ποιος θα μας έλεγε ότι η ξεπεσμένη για πολλούς Formula 1 θα μπορούσε να αναγεννηθεί και να αποκτήσει ξανά το κύρος που της αρμόζει; Και να σκεφτεί κανείς πως για ότι βλέπουμε σήμερα να γίνεται στα paddock είναι υπεύθυνη η οικονομική κρίση και η έλλειψη θεόρατων budget.
Με μια Brawn GP με αρχηγό της τον Ross Brawn (ίσως η σημαντικότερη μεταγραφή της) και με οδηγό τον J. Button να αδημονεί για νέα ρεκόρ δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε τα καλύτερα, στην καλύτερη κατά πολλούς πίστα της Formula 1 στο Monte Carlo του Monaco.
Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι πως ότι και να γίνει στην συνέχεια, αυτή η αναπάντεχη τροπή της φετινής σεζόν κατάφερε να κάνει την Formula1 πιο ανταγωνιστική και να μας καθηλώσει μπροστά στις τηλεοράσεις τα πρωινά της Κυριακής. Σίγουρα ένα από τα ωραιότερα start των τελευταίων ετών.
Περιμένουμε λοιπόν την Κυριακή 24 Μαΐου τον αγώνα στο Monaco και γι’ αυτό παραθέτω κάτω ένα video του circuit για να μπούμε σιγά σιγά στο κλήμα…
8 Comments
gxxshumi
kenurgios blepo;p:))
bullpoz
Kalos sas brhka!! 😉
kimi
ego pantos arizo na xano to endiaferon mou…
bullpoz
Basika ston an8rwpo einai. Alla mporei na ftaiei to keno pou uparxei autes tis meres. An mpoune se ru8mo ta pragmata mporei na allaxeis gnwmh
kimi
όχι, απλά έχω χάσει το ενδιαφέρον μου επειδή δεν βλέπω καθόλου ανταγωνισμό…
χειρότερα και από πέρυσι είναι…
ninos
παίδες βρήκα το ποστ εντελώς τυχαία κ είπα να πω δυο πράγματα..εγώ φερραρι υποστηρίζω όχι για τπτ άλλο,απλά μου έμεινε λίγη από την αγάπη που είχα επι σουμάχερ.Το ότι δεν κερδίζει η ομάδα μας είτε αυτή λέγεται φερραρι είτε μκλάρεν δεν σημαίνει κάτι.ανταγωνισμός υπάρχει απλά για τον έναν ή τον άλλο λόγο η μπρον τα χει σαρώσει.θες να το πεις διπλό διαχύτη στην αρχή?θες να το πεις στρατηγική του μπρον στη συνέχεια??το σίγουρο είναι οτι rbr και toyota έχουνε δείξει ότι έχουν την ταχύτητα να την ανταγωνιστούνε.άμα βάλεις και την φερράρι που δείχνει να επιστρεφει βλέπεις ότι κάτι γίνεται.χαρακτηριστικό επίσης του ενδιαφέροντος είναι ότι αμα δειτε τους χρόνους στα δοκιμαστικά είναι όλοι στο ίδιο δευτερολεπτο.επίσης στους πρώτους γύρους σε κάθε αγώνα γινεται της τανασπου και δεν μπορείς να κάτσεις στον καναπε με την υσυχία σου.σιγουρα αμα συνεχιστεί το βιολί της μπρον θα το δεχτώ ότι στην ουσια δε έχει αλλάξει τπτ.αλλά προς το παρόν απολαμβάνω την επιτυχία της “μικρής” brawn.
ΥΣ.σορρυ για το σεντόνι..
asynadak
Το πρωτάθλημα φέτος δεν έχει ανταγωνισμό. Μπορεί να το δει κανείς κοιτώντας τους βαθμολογικούς πίνακες.
Αυτό οφείλεται στους διαφορετικούς κανόνες κατά την διάρκεια της προετοιμασίας. Η FIA άλλαξε κάποιους κανονισμούς φέτος, δεν ξέρω αν είναι για καλό ή για κακό, αλλά σίγουρα δεν το έκανε με σωστό τρόπο.
Κανονισμοί που ερμηνεύονται διαφορετικά από την κάθε ομάδα και τα λοιπά, δείχνει προχειροδουλειά! Οι ομάδες δεν παίζουν επί ίσους όρους…
Πλέον, περισσότερο ενδιαφέρον έχει η διαμάχη Mosley – Ferrari, παρά το πρωτάθλημα αυτό καθ’ αυτό. Ας δούμε τι θα γίνει την Κυριακή στο Πριγκιπάτο και τα ξανασυζητάμε!
bullpoz
Εγω θα σταθω στο τελευταιο.Ας περιμενουμε καλητερα το Monaco.
Οσον αφορα τον ανταγωνισμο εμενα πραγματικα ποτε δεν με συγκινησε.Δεν υποστηριζω καμια ομαδα, ποτε δεν το εκανα. Αυτο που μου αρεσε παντα ειναι οι ανατροπες;καθε χρονο εβλεπες τις αλλαγες και εψαχνες να δεις ποιον θα ευννοισουν περισσοτερο. Βεβαια οπως ειπα σε προηγουμενο σχολιο στον ανθρωπο ειναι. Βασικα δεν υπαρχει τιποτα που να μοιζει με αυτα τα αυτοκινητα και αυτο απο μονο του με τραβαει…