Αρκετά επεισοδιακός και θεαματικός αποδείχθηκε το gran prix του Μονακό. Ένα από τα πιο παραδοσιακά gran prix στην ιστορία της Formula 1 επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά γιατί δεν έχει βγει από το καλεντάρι ούτε μία χρονιά από το 1950 που ξεκίνησε να υπάρχει η Formula 1!
Οι δύο Red Bull Racing ξεκίνησαν από την πρώτη και την τρίτη θέση, ωστόσο δεν χρειάστηκε παρά ελάχιστα δευτερόλεπτα ώστε ο Vettel να περάσει τον Kubica και να τον αφήσει τρίτο. Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν άλλαξε στην πρωτοπόρα τριάδα μέχρι και το τέλος του αγώνα.
Από εκεί και πέρα, τέταρτος τερμάτισε ο Massa με Ferrari, πέμπτος ο Hamilton με McLaren και έκτος ο Michael Schumacher με Mercedes. Για να πάρει την έκτη θέση ο Γερμανός πιλότος χρειάστηκε να πιάσει στον ύπνο τον καταπληκτικό ως εκείνη την στιγμή Alonso λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Ο Ισπανός πιλότος της Scuderia ξεκίνησε τελευταίος, ωστόσο μετά από μία καταπληκτική στρατηγική με τα pit stop και μετά από αλλεπάλληλα προσπεράσματα σε σημεία που μόνο αυτός (και ίσως ο Michael Schumacher) μπορούσε να φανταστούν ότι μπορεί να προσπεράσει, έφτασε ως την έκτη θέση για να τερματίσει τελικά έβδομος.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Rosberg (Mercedes), Sutil (Force India), Liuzzi (Force India).
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αρκετά ατυχήματα και οι εγκαταλείψεις που είδαμε σε αυτόν τον αγώνα, καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε ουκ ολίγες φορές! Πιο θεαματική ήταν η σύγκρουση του Jarno Trulli με τον Karun Chandhok όπου ο πρώτος χρειάστηκε να περάσει με το μονοθέσιό του πάνω (στην κυριολεξία) από τον πρώτο προκειμένου να τον προσπεράσει με αποτέλεσμα να τεθούν και οι δύο εκτός μάχης και να υμνήσουμε για άλλη μια φορά την ασφάλεια των μονοθεσίων.
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Τουρκία στις 30 Μαΐου. Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα, καθώς και τις βαθμολογίες των πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών.
Αποτελέσματα Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Mark Webber | RBR-Renault | 78 | 1:50:13.355 | 1 | 25 |
2 | 5 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 78 | +0.4 secs | 3 | 18 |
3 | 11 | Robert Kubica | Renault | 78 | +1.6 secs | 2 | 15 |
4 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 78 | +2.6 secs | 4 | 12 |
5 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 78 | +4.3 secs | 5 | 10 |
6 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 78 | +6.3 secs | 24 | 8 |
7 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 78 | +6.6 secs | 6 | 6 |
8 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 78 | +6.9 secs | 12 | 4 |
9 | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 78 | +7.3 secs | 10 | 2 |
10 | 16 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 78 | +8.1 secs | 13 | 1 |
11 | 17 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 78 | +9.1 secs | 17 | |
12 | 3 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 78 | +25.7 secs | 7 | |
13 | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 73 | +5 Laps | 14 | |
14 | 20 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 70 | Accident | 23 | |
15 | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 70 | Accident | 19 | |
Ret | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 58 | Steering | 18 | |
Ret | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 58 | Hydraulics | 22 | |
Ret | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 30 | Accident | 9 | |
Ret | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 26 | Gearbox | 16 | |
Ret | 25 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 25 | Wheel problem | 21 | |
Ret | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 22 | Rear suspension | 20 | |
Ret | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 21 | Hydraulics | 15 | |
Ret | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 2 | Engine | 8 | |
Ret | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 0 | Accident | 11 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 78 |
2 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 78 |
3 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 75 |
4 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 70 |
5 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 61 |
6 | Robert Kubica | Polish | Renault | 59 |
7 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 59 |
8 | Nico Rosberg | German | Mercedes GP | 56 |
9 | Michael Schumacher | German | Mercedes GP | 22 |
10 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 20 |
11 | Vitantonio Liuzzi | Italian | Force India-Mercedes | 10 |
12 | Rubens Barrichello | Brazilian | Williams-Cosworth | 7 |
13 | Vitaly Petrov | Russian | Renault | 6 |
14 | Jaime Alguersuari | Spanish | STR-Ferrari | 3 |
15 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 1 |
16 | Nico Hulkenberg | German | Williams-Cosworth | 1 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | RBR-Renault | 156 |
2 | Ferrari | 136 |
3 | McLaren-Mercedes | 129 |
4 | Mercedes GP | 78 |
5 | Renault | 65 |
6 | Force India-Mercedes | 30 |
7 | Williams-Cosworth | 8 |
8 | STR-Ferrari | 4 |
9 | BMW Sauber-Ferrari | 0 |
10 | Lotus-Cosworth | 0 |
11 | HRT-Cosworth | 0 |
12 | Virgin-Cosworth | 0 |
6 Comments
asynadak
Μετά τον αγώνα εξετάστηκε η προσπέραση του Schumacher επί του Alonso την στιγμή που το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχωρούσε από την πίστα. Το προσπέρασμα κρίθηκε παράνομο και ο Γερμανός τιμωρήθηκε με 20 δευτερόλεπτα ποινή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να πέσει από την 6η στην 12η θέση. Στο άρθρο μπορείτε να δείτε τις ανανεωμένες βαθμολογίες.
gkastori
Φοβερός αγώνας, φοβερός και ο Alonso.
Σχετικά με την προσπέραση του Schumacher, απλά να προσθέσω ότι η Mercedes GP έκανε έφεση για την απόφαση των αγωνοδικών, που έριξε τον Schumacher στη δωδέκατη θέση.
gkastori
Και συνεχίζω.. Τελικά η Mercedes GP αποφάσισε να αποσύρει την έφεση καθώς ξαναδιάβασε τους κανονισμούς. Επισημαίνει όμως ότι η ποινή των 20 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Schumacher ήταν αυστηρή.
asynadak
Όντως η ποινή ήταν αυστηρή. Θα αρκούσε να χάσει μία θέση ο Schumacher, όπως και θα ήταν το τελικό αποτέλεσμα αν δεν προσπερνούσε – αντικανονικά – τον Alonso.
Pingback: F1: Turkey: Καταστροφή για τις Red Bull Racing » ΕΚΛΕΚΤΙΚΟ
Pingback: Formula 1: Abu Dahbi: Πρωταθλητής ο Vettel » ΕΚΛΕΚΤΙΚΟ