Το gran prix της Γερμανίας δεν είχε ιδιαίτερες συγκινήσεις. Είχε όμως ένα μοναδικό γεγονός, το οποίο το έχουμε ξαναδεί από την ομάδα της Ferrari. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Την pole position του αγώνα είχε ο Vettel που κάνοντας μία πολύ άσχημη εκκίνηση, προσπαθώντας να εμποδίσει τον Alonso που είχε τη δεύτερη θέση, κατέληξε τρίτος, αφού τον προσπέρασε τόσο ο Alonso, όσο και ο Massa (που ήταν τρίτος). Ο Massa βρίσκοντας ελεύθερο πεδίο, πέρασε πρώτος και οδηγούσε τον αγώνα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Μετά την αλλαγή των ελαστικών κατά το δωδέκατο γύρο, οι δύο Ferrari ήταν κολλημένες η μία πίσω από την άλλη. Οι δύο οδηγοί κατέρριπταν συνεχώς ο ένας τον ταχύτερο γύρο του άλλου. Στις πιο πίσω θέσεις δεν υπηρχε κάτι ιδιαίτερο καθώς ο Vettel προσπαθούσε να μειώσει συνεχώς την απόσταση που τον χώριζε από τους δύο πρωτοπόρους και οι Hamilton, Button και Webber είχαν μείνει αρκετά πιο πίσω. Ο Button οδηγούσε για λίγο τον αγώνα καθώς καθυστέρησε να μπει για αλλαγή ελαστικών.
Στον 470 γύρο, ο Massa ενημερώθηκε ότι ο Alonso ήταν πιο γρήγορος από αυτόν και του ζητήθηκε να επιβεβαιώσει ότι κατάλαβε το μήνυμα αυτό. Δύο γύρους αργότερα, βγήκε αρκετά αργά από μία στροφή και έτσι ο ομόσταβλός του κατάφερε να τον προσπεράσει, γεγονός το οποίο θύμισε έντονα την αντίστοιχη κίνηση που είχε κάνει παλιότερα ο Barrichello (μειώνοντας αισθητά την ταχύτητά του λίγο πριν τον τερματισμό) ώστε να κερδίσει τον αγώνα ο Schumacher. Φυσικά ο Massa κατάφερε να κάνει όλο το σκηνικό να δείχνει πιο αληθοφανές.
Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν υπήρξε κάποιο άλλο συγκλονιστικό γεγονός, παρόλο που ο Vettel συνέχιζε την προσπάθεια να μειώσει τη διαφορά από τον προπορευόμενο Massa, αλλά τελικά αρκέστηκε στην τρίτη θέση. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hamilton, Button, Webber, Kubica, Rosberg, Schumacher και Petrov. Μετά το τέλος του αγώνα, οι αγωνοδίκες επέβαλαν πρόστιμο ύψους 100.000 δολαρίων (το μέγιστο που είχαν δικαιοδοσία να επιβάλουν) και ταυτόχρονα παρέπεμψαν το συμβάν για διερεύνηση στο World Motor Sport Council.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα αποτέλεσμα του αγώνα, η βαθμολογία των οδηγών και η βαθμολογία των κατασκευαστών αντίστοιχα.
Αποτελέσματα Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 67 | 1:27:38.864 | 2 | 25 |
2 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 67 | +4.1 secs | 3 | 18 |
3 | 5 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 67 | +5.1 secs | 1 | 15 |
4 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 67 | +26.8 secs | 6 | 12 |
5 | 1 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 67 | +29.4 secs | 5 | 10 |
6 | 6 | Mark Webber | RBR-Renault | 67 | +43.6 secs | 4 | 8 |
7 | 11 | Robert Kubica | Renault | 66 | +1 Lap | 7 | 6 |
8 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 66 | +1 Lap | 9 | 4 |
9 | 3 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 66 | +1 Lap | 11 | 2 |
10 | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 66 | +1 Lap | 13 | 1 |
11 | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 66 | +1 Lap | 12 | |
12 | 9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 66 | +1 Lap | 8 | |
13 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 66 | +1 Lap | 10 | |
14 | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 66 | +1 Lap | 14 | |
15 | 17 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 66 | +1 Lap | 15 | |
16 | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 65 | +2 Laps | 21 | |
17 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 65 | +2 Laps | 19 | |
18 | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 64 | +3 Laps | 23 | |
19 | 21 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 63 | +4 Laps | 20 | |
Ret | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 56 | Accident damage | 18 | |
Ret | 25 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 50 | Suspension | 24 | |
Ret | 20 | Sakon Yamamoto | HRT-Cosworth | 19 | Mechanical | 22 | |
Ret | 18 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 3 | Gearbox | 17 | |
Ret | 16 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 1 | Accident damage | 16 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 157 |
2 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 143 |
3 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 136 |
4 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 136 |
5 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 123 |
6 | Nico Rosberg | German | Mercedes GP | 94 |
7 | Robert Kubica | Polish | Renault | 89 |
8 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 85 |
9 | Michael Schumacher | German | Mercedes GP | 38 |
10 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 35 |
11 | Rubens Barrichello | Brazilian | Williams-Cosworth | 29 |
12 | Kamui Kobayashi | Japanese | BMW Sauber-Ferrari | 15 |
13 | Vitantonio Liuzzi | Italian | Force India-Mercedes | 12 |
14 | Vitaly Petrov | Russian | Renault | 7 |
15 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 7 |
16 | Jaime Alguersuari | Spanish | STR-Ferrari | 3 |
17 | Nico Hulkenberg | German | Williams-Cosworth | 2 |
18 | Pedro de la Rosa | Spanish | BMW Sauber-Ferrari | 0 |
19 | Heikki Kovalainen | Finnish | Lotus-Cosworth | 0 |
20 | Karun Chandhok | Indian | HRT-Cosworth | 0 |
21 | Lucas di Grassi | Brazilian | Virgin-Cosworth | 0 |
22 | Jarno Trulli | Italian | Lotus-Cosworth | 0 |
23 | Bruno Senna | Brazilian | HRT-Cosworth | 0 |
24 | Timo Glock | German | Virgin-Cosworth | 0 |
25 | Sakon Yamamoto | Japanese | HRT-Cosworth | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | McLaren-Mercedes | 300 |
2 | RBR-Renault | 272 |
3 | Ferrari | 208 |
4 | Mercedes GP | 132 |
5 | Renault | 96 |
6 | Force India-Mercedes | 47 |
7 | Williams-Cosworth | 31 |
8 | BMW Sauber-Ferrari | 15 |
9 | STR-Ferrari | 10 |
10 | Lotus-Cosworth | 0 |
11 | HRT-Cosworth | 0 |
12 | Virgin-Cosworth | 0 |
2 Comments
asynadak
Επιτέλους είδαμε κάτι καλό από τις Ferrari σε αυτή τη χρονιά. Δεν εννοώ την κομπίνα που κάνανε προκειμένου να βγει πρώτος ο Alonso χωρίς να έχουν τα απρόοπτα που είχαν οι Red Bull μερικά gran prix νωρίτερα, αλλά το γεγονός ότι το μονθέσιό τους ήταν φανερά ανώτερο των ανταγωνιστών.
Ας ελπίσουμε πως δεν έτυχε απλά επειδή βόλευε η δομή της πίστας, αλλά θα συνεχιστούν αυτές οι επιδόσεις και στους επόμενους αγώνες.
J.Depp
Και προσωπικά, δεν πιστεύω ότι ο Μάσα αδικήθηκε.
Απλά ήρθε η ώρα να πάρει πίσω το χαμένο του έδαφος ο Αλόνσο.
Ρόδα είναι η ζωή και γυρίζει..
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.