Ή αλλιώς “The Italian Job”, μια και οι δύο εταιρείες, υπέρκομψες -η κάθε μια στο είδος της- αποφάσισαν να συνεργαστούν και να φτιάξουν ένα Fiat 500αράκι Couture Edition!
Η νέα αυτή έκδοση έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής, όπως έδειξαν οι παραγγελίες, γι’ αυτό αποφασίστηκε και η δημιουργία σειράς cabrio στην “απολαυστική” τιμή των 20.000€
Τα μοντέλα είναι διαθέσιμα σε 2 χρώματα: άσπρο και μαύρο με λεπτομέρειες από τις σήμα κατατεθέν ρίγες του οίκου στην οροφή, τα πλαϊνά του αυτοκινήτου, τις ζώνες καθώς και από το λογότυπο στο κάλυμμα των κλειδιών,το κιβώτιο ταχυτήτων. τα πατάκια και αλλού. Διατίθεται ακόμη μια σειρά αξεσουάρ αποκλειστικά σχεδιασμένη και αφιερωμένη στη συνεργασία αυτή, για την οποία μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της Gucci.
Ως πρωταγωνιστικό πρόσωπο της καμπάνιας λανσαρίσματος επιλέχθηκε η Jennifer Lopez, η οποία παρά τα νέα του χωρισμού της από τον Marc Antony παρουσιάζεται ανανεωμένη και με τις προτάσεις για συνεργασία να πέφτουν βροχή. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι είναι και το φετινό πρόσωπο της ΤOUS!
Ενημερωθείτε εκτενέστερα για τις λεπτομέρειες του Fiat 500 by Gucci εδώ ώστε να αποφασίσετε και με τη λογική πλέον αν είναι σωστό να σπάσετε το γουρουνάκι σας και κάντε ένα κλικ εδώ για να χαζέψετε το promo video!
Από εμάς Καλές Βόλτες!