Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος οι διάφοροι οίκοι μόδας παρουσίασαν τις καμπάνιες τους με φωτογραφίες των δημιουργιών τους για τη σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2013. Θέλησαν όπως πάντα να εντυπωσιάσουν, να προκαλέσουν, να εκφράσουν τη φιλοσοφία του στυλ τους και για να τα καταφέρουν χρησιμοποίησαν ποικίλα στοιχεία της μόδας, της τέχνης και της πολυτέλειας. Η ανατολίτικη κουλτούρα, η ρομαντική διάθεση, η παιδική ανεμελιά και το παράδοξο του παραμυθιού είχαν την τιμητική τους σε καμπάνιες άλλοτε απλές και λιτές και άλλοτε εκκεντρικές και εξτρίμ. Κάποιες από αυτές μας άρεσαν πολύ και παρακάτω θα σας πούμε ορισμένες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες γ’ αυτές.
BALMAIN
Αυτή τη σεζόν ο οίκος Balmain μένει πιστός σε καθαρές λιτές γραμμές και διαλέγει ως εκπρόσωπο σε αυτή τη φιλοσοφία τη Ρωσίδα καλλονή Άννα Σελέζνεβα. Η διαφημιστική του καμπάνια παίζει με τα στοιχεία του ρετρό και του μοντέρνου, δίνοντας μας ένα άρωμα παλιού κινηματογράφου καθώς έμπνευση της αποτέλεσε η Γαλλίδα ηθοποιός Jean Moreau, η πολυτέλεια της Γαλλικής Ριβιέρας και της Νίκαιας, περιοχές που λάτρεψε από τα τέλη του 19ου αιώνα αλλά και τον 20ο η βρετανική αριστοκρατία, οι σταρ του κινηματογράφου αλλά και σημαντικές προσωπικότητες της μόδας, της τέχνης και της πολιτικής. Αποτίει επίσης ένα φόρο τιμής στο διάσημο club “Les bains douches” .Πέρα από τα νέα κομμάτια βλέπουμε ένα wet look στα μαλλιά που δίνει μια πιο ροκ και ανέμελη διάθεση στο όλο concept.
LOUIS VUITTON
Op art είναι η οπτική τέχνη που χρησιμοποιεί οπτικές ψευδαισθήσεις για να εξαπατήσει το ανθρώπινο μάτι. Εντύπωση κίνησης και στροβιλισμοί πετυχαίνουν να δώσουν ένα σουρεαλιστικό και αφηρημένο αποτέλεσμα. Ο Marc Jacobs, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου φαίνεται πως έχει ιδιαίτερη αδυναμία στη συγκεκριμένη τεχνοτροπία και γι’ αυτό επιστράτευσε τον γνωστό καλλιτέχνη Ντανιέλ Μπουρέν ώστε να δημιουργήσει για σκηνικό μια σκακιέρα με κίτρινα και άσπρα τετράγωνα. Κάτι αντίστοιχο είχαμε δει και στο show του οίκου τον Οκτώβριο που μας πέρασε στο Παρίσι. Επιλέχτηκαν 4 μοντέλα που να μοιάζουν ανά ζευγάρια μεταξύ τους έτσι ώστε να επιτευχθεί η εντύπωση της επανάληψης, την οποία παρατηρούμε και στα μοτίβο των ρούχων της σεζόν. Την καλλιτεχνική επιμέλεια είχε όπως πάντα ο πιστός συνεργάτης και φωτογράφος του Marc Jacobs, Steiven Meizel.
BOTTEGA VENETA
Άλλη μία σινεφίλ καμπάνια αυτή του ιταλικού οίκου που επέλεξε τα θρυλικά studio της Universal στο Los Angeles για τη φωτογράφιση. H vintage αισθητική ταιριάζει απόλυτα με τη πρωταγωνίστρια της φωτογράφησης, το μοντέλο από τη Δανία Φρέσα Μπέχα Έρικσεν. Υπέροχο παλιό Hollywood σε ένα κομψό πάντρεμα με την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει τον οίκο. Τα ίδια τα κομμάτια της συλλογής αποτελούνται από υλικά που ικανοποιούν κάθε γούστο και προτίμηση: δαντέλα, οργαντίνα, κασμίρ κ.α.Τα μήκη είναι περίπου μέχρι το γόνατο και οι προτάσεις του οίκου θα λέγαμε πως προέρχονται κυρίως από τη δεκαετία του ’40. Τσάντες με λεπτομέρειες από αλυσίδα, κοσμήματα σε γεωμετρικά σχέδια, παπούτσια με ψηλά τακούνια loafers από λουστρίνι και δετά στον αστράγαλο.
CHANEL
Η φωτογράφιση για την καμπάνια του οίκου μπορεί να έγινε στην Αμερική αλλά σίγουρα εμπνέεται από την ιαπωνική κουλτούρα, με ένα σκηνικό που θυμίζει ιαπωνικό δωμάτιο με τόνους παστέλ, ψάθινα στόρια και χαμηλά καναπεδάκια. Ο Καρλ Λάγκερφελντ, σχεδιαστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου εμπνεύστηκε από την περίφημη τελετή του Τσαγιού που γίνεται στην Ιαπωνία. Η φωτογράφιση λιτή που όμως δεν υπολείπεται σε κομψότητα και καλλιτεχνική αρτιότητα. Τα κομμάτια του οίκου έχουν έντονα χρώματα και γεωμετρικά σχέδια ενώ τα φορέματα έχουν ένα ελαφρύ κοριτσίστικο ύφος. Δεν λείπουν όμως και οι κλασσικές πλέον μαύρες διαφάνειες, που και φετος θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.
MULBERRY
Το βρετανικό brand θέλοντας άλλη μια φορά να ξεχωρίσει, ανέθεσε και πάλι στο φωτογράφο Τιμ Γουόκερ, που μας έχει συνηθίσει σε εντυπωσιακά concepts, να ετοιμάσει τη φωτογράφιση για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2013. Το σκηνικό σουρεαλιστικό, ένας βυθός βγαλμένος σαν από παιδικό όνειρο με παστέλ αποχρώσεις, κοχύλια, κοράλλια και μαγευτικές σαπουνόφουσκες. Πέρα όμως από το παραμυθένιο αυτό project o αγγλικός οίκος δε ξεχνά το χαρακτήρα του. Τα αξεσουάρ του διατηρούν την πρακτική τους πλευρά και τις αυστηρές αναλογίες. Τα παπούτσια του μονόχρωμα, με όγκο και έμφαση κυρίως στην άνεση που θα προσφέρουν.
One Comment
Maria Mertika via Facebook
ψηφιζουμε balmain.. αψογο στυλ.. κι αγαπαμε γαλλικη ριβιερα!!