Τον τελευταίο καιρό συνέχεια αλλάζουν, μετακινούν, καταργούν, παίζουν την κολοκυθιά με τις σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ δοκιμάζοντας τις αντοχές και τα νεύρα φοιτητών και εργαζόμενων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εκεί που σου λέγαν ότι μετακινείσαι, τελικά μένεις. Μετά από λίγο ανακοινώνουν άλλη σχολή να μαζεύει τα μπογαλάκια της. Κι ακόμα ψαχνόμαστε… Νομίζω πως παίζουν το παιδικό παιχνίδι “μήλα”. Ποιος θα είναι ο άτυχος που θα χτυπήσει η μπάλα. Ένα παιχνίδι πολιτικό που τελικά κερδίζουν οι περιοχές που έχουν ικανούς βουλευτές να πατήσουν πόδι και να αρνηθούν. Σκέφτονται να εξοικονομήσουν χρήματα από την συγχώνευση και κατάργηση των σχολών. Όμως πόσοι άνεργοι θα δημιουργηθούν? Με το κλείσιμο μιας σχολής, αυτομάτως χάνονται τα εισοδήματα αυτών που νοίκιαζαν, κλείνουν καφετέριες, μπαράκια, μαγαζιά με φαγητό και ένα σωρό μειωμένες παράπλευρες εργασίες καθώς και οι φοιτητές χρειάζονται υδραυλικό, ηλεκτρολόγο κ.τ.λ.
Επομένως στερεύουν επιπλέον την αγορά που ήδη στα νησιά το χειμώνα ζούσαν αποκλειστικά από τους φοιτητές. Αναγκάζουν τους φοιτητές να μπουν στην διαδικασία μετακόμισης και προσαρμογής σε μια νέα σχολή. Ακόμα χειρότερα επιθυμούσαν να κλείσουν αυτόματα σχολές, πριν ακόμα τελειώσουν οι ήδη υπάρχοντες φοιτητές. Δηλαδή, να έχεις κάνει τα 3 χρόνια, να έχεις ξοδέψει τόσα λεφτά σε ενοίκια και τώρα ξαφνικά να μην πάρεις πτυχίο. Δεν είναι μόνο οι φοιτητές όμως οι χαμένοι του παιχνιδιού. Είναι και οι εργαζόμενοι στις σχολές (όπως καθαρίστριες, εργάτες κ.ά) αλλά και οι καθηγητές που σιγά-σιγά θα μείνουν λιγότεροι ύστερα από τις συγχωνεύσεις. Φυσικά, αυτά δεν τα λένε δημοσίως, αλλά παρουσιάζουν την μεταρρύθμιση σωτήρια για την οικονομία μας, καλή και Αγία. Έπειτα με τον νέο γύρο πανελλαδικών εξετάσεων και μηχανογραφικό θα μπαίνουν λιγότεροι στις σχολές, με αποτέλεσμα λιγότερο μορφωμένους Έλληνες, συνεπώς περισσότερους πολίτες που θα δέχονται πιο εύπιστα τα σχέδια εξόντωσής τους.
Θα γίνουμε οι νέοι εργάτες, όπου με μισθούς Κίνας των 200€ το μήνα, θα μεταφέρουν εδώ στις νότιες χώρες τα εργοστάσια, έχοντας κέρδος εκείνοι από την μείωση των μεταφορικών. Οι λιγότερο μορφωμένοι άνθρωποι εξαναγκάζονται να δεχτούν τα πάντα. Θεωρούν ότι υπάρχουν περισσότεροι πτυχιούχοι στην χώρα από ότι μπορεί να αντέξει η αγορά. Σωστό θεώρημα. Όμως που θα πάνε οι υπόλοιποι? Πώς θα απορροφηθούν σε δουλειές που δεν υπάρχουν? Περιμένουν την εξαθλίωση ώστε να δεχτούμε αργότερα ως δώρο εξ ουρανού μια δουλειά εργάτη με 200€. Ανάπτυξη? Όχι καλέ, δεν εννοούν για εμάς, αλλά για την οικονομία των βόρειων χωρών της Ευρώπης! Όταν λοιπόν με το καλό αποφασίσουν να βγάλουν ένα σχέδιο ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ τότε να το φέρουν να το συζητήσουμε.