Ίσως φταίει το ότι δεν είναι και τόσο διάσιμο στη χώρα μας. Α ναι; Και γιατί τόσοι και τόσες έφηβοι/ες χάνουν τη ζωή τους σε παράνομους αγώνες;
Φυσικά και μιλώ για το άθλημα του motocross. Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο δεν είναι κάτι καινούριο. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή… Η αναγνώριση του μοτοσυκλετισμού σαν άθλημα το 1999 μέσω του νέου, τότε, Αθλητικού Νόμου (Ν2725/1999) άνοιξε τον δρόμο για την αναγνώριση της αθλητικής Ομοσπονδία. Ακολούθησε το 2002 τις διαδικασίες νόμου προχωρώντας στην ίδρυση της Αθλητικής ΜΟΤΟΕ. Η Αθλητική ΜΟΤοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΑΜΟΤΟΕ), ιδρύθηκε το 2003, με 85 μοτοσυκλετιστικά σωματεία που έχουν αθλητικούς σκοπούς. Βέβαια, η συμμετοχή στο αθλητικό σωματείο επιφέρει και κάποιες υποχρεώσεις, όπως είναι η έκδοση αθλητικού δελτίου και η αναβάθμιση αυτού.
Για αυτό γονιέ σκέψου λίγο πριν πάρεις το πολυπόθητο μηχανάκι στο γιο ή την κόρη σου πως ίσως είναι καλύτερα να είναι μαζί με ειδικούς που θα παρέχουν στο παιδί σου πληροφορίες και δυνατότητες. Είναι προτιμότερο να γίνονται αγώνες σε ειδικά σχεδιασμένες πίστες παρά στους δρόμους. Ναι, ξέρω τα προστατευτικά, τα κράνη, η στολή, οι μπότες και φυσικά η μηχανή είναι πράγματα που επιφέρουν μεγάλο κόστος. Όμως, είναι ωφέλιμο όταν ξεκινάς κάτι να το ξεκινάς σωστά!
«Το motocross είναι ένα σκληρό και πολύ δύσκολο άθλημα κάτι που δεν το εκτιμούν οι Έλληνες θεατές» αναφέρει σε συνέντευξή του ο πρωταθλητής Ελλάδος Πάνος Κουζής. Πως είναι δυνατόν να μην το εκτιμούν οι Έλληνες θεατές εφόσον δεν το προβάλλουν τα Μ.Μ.Ε. ;
Δε λέω πως δεν είναι δύσκολο ή επικίνδυνο όμως είναι προτιμότερο από την απλή αγορά μηχανής.