Μια κακή περίοδος στην επιχείρηση σας είναι απλά ένα άλλο όνομα για την ευκαιρία.
Υπάρχουν περίοδοι, για κάθε επιχειρηματία που τα πράγματα μπορούν να επιβαρυνθούν από λίγο έως πολύ. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί, είτε υπάρχουν εποχιακές τάσεις, είτε είναι περίοδος διακοπών σε πολλές επιχειρήσεις είτε υπάρχει προφανής έλλειψη ζήτησης ή ευκαιρίας. Το άγχος και η ανασφάλεια εκτοξεύονται στα ύψη και σίγουρα υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης του επιχειρηματικού άγχους όμως πέρα από αυτό, το ζήτημα είναι τι να κάνετε όταν η επιχείρηση σας δεν αποδίδει κέρδη.
- Πουλήστε την επιχείρηση σας: Μπορεί να φαίνεται προφανές ή και όχι, αλλά μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να δώσουν την απαιτούμενη ενέργεια για να επαναφέρουν την επιχείρηση τους. Εάν είστε και εσείς σε αυτή την κατηγορία, δοκιμάστε το. Μπορεί τελικά να μην προχωρήσετε στην πώληση αλλά τελικά θα έχετε πάρει πληροφορίες για την αξία της επιχείρησης σας αλλά και να μάθετε πολλά για το τι λειτουργεί και τι όχι στο μάρκετινγκ σας.
- Προσωπική προώθηση. Είναι λίγο ξεχωριστό από το μάρκετινγκ της επιχείρησης. Επενδύστε για την δημόσια αναγνώριση της μάρκα σας. Όσο καλύτερα σας γνωρίζουν, τόσες περισσότερες ευκαιρίες θα εμφανιστούν στο δρόμο σας. Αν δεν μπορείτε να το κάντε μόνοι σας τότε μπορείτε να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία digital marketing στην Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο η επιχείρηση σας θα πάρει μια στοχευμένη αναγνώριση. Θα προσεγγίσετε πελάτες που ψάχνουν για εσάς.
- Επανεξετάστε το επιχειρηματικό μοντέλο σας. Καμία εταιρεία δεν κάνει τα πάντα σωστά. Μόνο όταν υπάρξει πτώση στα έσοδα αντιλαμβάνεστε την χαλάρωση και μόνο τότε έχετε την ευκαιρία για προβληματισμό και επανασχεδιασμό της στρατηγικής σας.
- Στρατηγικός σχεδιασμός. Αν τα πράγματα λειτουργούν γενικά καλά, εξετάστε τις αγορές, τους πελάτες και τις άλλες τάσεις. Είναι η στρατηγική σας ακόμα στον αρχικό σας στόχο; Υπάρχουν νέα πράγματα που πρέπει να εξετάζετε;
- Ζητήσετε βοήθεια. Οι επιχειρηματίες μπορεί να δυσκολευτούν να ζητήσουν βοήθεια, επειδή πρέπει να παραδεχτούν ότι υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα πέρα από μια περιοδική εκτροπή. Παρατηρήστε άλλους που ξέρουν περισσότερα από εσάς και λάβετε συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν.
- Εξειδικευτείτε σε κάτι νέο. Όσο περισσότερο εργάζεστε σε μια βιομηχανία, τόσο περισσότερο κινδυνεύετε να μείνετε στάσιμοι. Μπορεί να είστε εξειδικευμένοι τεχνικοί και μπορείτε να γίνεται για παράδειγμα ειδικοί στην επισκευή τηλεόρασης Samsung ή κάτι παρόμοιο, ανάλογα το αντικείμενο σας. Κοιτάξτε τι κάνουν οι άλλοι τύποι επιχειρήσεων και προσπαθήστε να ξεχωρίσετε σε κάτι.
- Δικτυωθείτε. Συνεργαστείτε με επιχειρηματικές ομάδες του ίδιου κλάδου. Μείνετε σε επαφή με τους συναδέλφους. Τροφοδοτήστε και αναπτύξτε το δίκτυό σας.
- Αναπτύξτε νέες προσφορές. Εξετάστε αν υπάρχουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα μπορούσαν να εκτιμήσουν οι υπάρχοντες πελάτες σας και οι αγορές σας.