About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό ! Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

23 Comments

  1. 1

    DaNaH

    Όσο ωραία ακούγονται όλα αυτά που περιγράφεις στο άρθρο σου, τόσο ουτοπικά μου φαίνονται. Μακάρι να γίνουν, αλλά το χρονοδιάγραμμα το θεωρώ απίθανο να τηρηθεί.

    Σίγουρα μια τέτοια αλλαγή είναι θετική και απαραίτητη, πέραν όμως των σταθμών (που παίζουν οπωσδήποτε σημαντικό ρόλο) πρέπει να βελτιωθούν και τα τραίνα που στην πλειοψηφία τους είναι άθλια. Καμία σχέση με τα γρήγορα και αθόρυβα τραίνα της Δυτικής Ευρώπης!

    Reply
  2. 2

    asynadak

    Και εμένα μου ακούγεται ουτοπικό το σχέδιο, αλλά μακάρι να υλοποιηθεί! Όπως και να έχει θα αναβαθμίσει την περιοχή (η οποία δεν θεωρείται και από τις καλύτερες) και θα ωθήσεις τον κόσμο να χρησιμοποιεί τα τραίνα.

    Πάντως, όπως λες και εσύ, μόνο αυτά δεν φτάνουν!

    Reply
  3. 3

    ΜΙΜΙΚΟΣ

    ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΑΠΑΤΗ ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    Reply
  4. 4

    asynadak

    Σε ευχαριστούμε πολύ για το ευγενικό σου σχόλιο.

    Εμείς διαβάζουμε τις προκηρύξεις και τα χρονοδιαγράμματα των έργων. Δεν είμαστε σε θέση να ξέρουμε ποιος εμπλέκεται και αν είναι κουνιάδος, συννυφάδα, μπατζανάκης ή τρίτος ξάδερφος του χ ψ υπουργού.

    Αν έχεις τέτοιες πληροφορίες να μας τις στείλεις επώνυμα και τεκμηριωμένα. Τέτοια υβριστικά σχόλια δεν προάγουν ούτε την συζήτηση, ούτε την προσπάθειά μας.

    Reply
  5. 5

    ΜΙΜΙΚΟΣ

    ΣΥΓΝΩΜΗ….ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ…
    Πλήρωσαν για έργο 1 εκατομ. ευρώ και το γκρέμισαν για εμπορικό κέντρο

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Του ΝΙΚΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

    Εργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ , που έγινε στον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο!

    Reply
  6. 6

    ΜΙΜΙΚΟΣ

    Η «μετεγκατάσταση υπηρεσιών διοίκησης» του ΟΣΕ μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό αποφασίστηκε το 2003, για να γλιτώσει ο οργανισμός από τα ενοίκια που καταβάλλει σε ιδιοκτήτες κτιρίων, ώστε να στεγάσει τα γραφεία του.

    Παραδόξως, ενώ το έργο είχε ολοκληρωθεί και παραλήφθηκε προσωρινά στις 3 Νοεμβρίου 2005, τελικά κατεδαφίστηκε! Αντί να ξεκινήσει η διαδικασία μετεγκατάστασης όλων των διοικητικών υπηρεσιών στα ολοκαίνουργια γραφεία του σταθμού, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο μετατροπής τους σε εμπορικό κέντρο.

    Τη σκυτάλη πήρε η ΓΑΙΟΣΕ. Η θυγατρική του ΟΣΕ ιδρύθηκε με σκοπό την κερδοφόρα εκμετάλλευση των ακινήτων του, προσέφερε τον χώρο για 17,5 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε ιδιωτική εταιρεία, μαζί με το δικαίωμα να υπενοικιάζει ελεύθερα τα καταστήματα που φτιάχνει. Προηγήθηκαν για τη μίσθωση του συγκεκριμένου χώρου 1.200 τετραγωνικών μέτρων δύο διαγωνισμοί (11/9/2006 και 12/2/2007), που κηρύχθηκαν άγονοι.

    Στη συνέχεια έγιναν απευθείας συνομιλίες με τέσσερις ενδιαφερομένους, που εμφανίστηκαν μετά τους διαγωνισμούς, ώσπου υπογράφτηκε σύμβαση εκμίσθωσης-διαχείρισης ανάμεσα στη ΓΑΙΟΣΕ και την εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΣΠΟΤ-Εκμετάλλευση Ακινήτων», που εκμεταλλεύεται ακίνητα με σκοπό το κέρδος.

    Το συμφωνητικό αναφέρει ξεκάθαρα ότι «η μισθώτρια εταιρεία μπορεί ελεύθερα και απεριόριστα κατά την κρίση της να υπεκμισθώνει όλο το μίσθιο ή μέρος του». Ακόμη, «να επιτρέπει την παραπέρα υπεκμίσθωση του χώρου από υπομισθωτές σε τρίτους», «…χωρίς να απαιτείται η συναίνεση της εκμισθώτριας», δηλαδή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη ΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ.

    Ο αδελφός Φώλιας

    Πώς γίνεται όμως, πριν ακόμη ολοκληρωθούν οι εργασίες διαμόρφωσης των χώρων για τη λειτουργία του εμπορικού κέντρου, να ιδρύεται στις 20 Νοεμβρίου 2008 ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Σταθμός Εστίασης», με έδρα μέσα το σιδηροδρομικό σταθμό, με πρόεδρο τον Αχιλλέα Φώλια, αδελφό του πρώην υπουργού Ανάπτυξης; Είναι μία από αυτές που θα υπενοικιάσουν τα νέα εστιατόρια.

    Ο πρόεδρος της ΓΑΙΟΣΕ, Παύλος Χειμωνιάδης, επιμένει πως «όλα έγιναν απολύτως νόμιμα». Απαντώντας «γιατί» δεν χρησιμοποιήθηκε ο χώρος γραφείων που είχε κατασκευαστεί, τονίζει πως «δεν αφορά τη ΓΑΙΟΣΕ, αλλά απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ. Εμάς απλώς μας έδωσαν ένα χώρο και μας είπαν να τον αξιοποιήσουμε».

    Τονίζει πως η ΓΑΙΟΣΕ δεν ανέλαβε απευθείας την εκμετάλλευση κάθε καταστήματος ξεχωριστά, γιατί θα έπρεπε η ίδια να τα κατασκευάσει.

    «Προτιμήσαμε να ενοικιάσουμε όλο τον χώρο σε μία εταιρεία, εξασφαλίζοντας ένα σοβαρό έσοδο για τον οργανισμό, χωρίς το Δημόσιο να έχει διαθέσει ούτε ένα ευρώ. Ετσι, ανεξάρτητα αν θα εκμεταλλεύεται ή όχι τα καταστήματα η ιδιωτική εταιρεία, εμείς θα εισπράττουμε χρήματα. Ζητούσαμε 16.000 ευρώ μηνιαίο μίσθωμα και πήραμε 17.500 ευρώ για τα επόμενα 12 χρόνια με δικαίωμα παράτασης γι’ άλλα 4». Συζήτησαν, λέει, με τέσσερις ενδιαφερόμενους και «τελικά δώσαμε τον χώρο σ’ αυτόν που έκανε την καλύτερη προσφορά».

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 16/03/2009

    Reply
  7. 7

    asynadak

    Αυτό είναι ενδιαφέρον. Στην τελική, αν ήθελαν τόσο πολύ να φτιάξουν το εμπορικό κέντρο, ας μην ξόδευαν 1.000.000 ευρώ για το κτήριο με τα γραφεία του ΟΣΕ.

    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την πηγή.

    Reply
  8. 8

    ΜΙΜΙΚΟΣ

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ 1.000.000 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΡΑ Ο ΟΣΕ ΣΕ ΕΝΟΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40.000€ ΤΟ ΜΗΝΑ

    Reply
  9. 9

    asynadak

    Σωστό αυτό… Τουλάχιστον και οι νέες εγκαταστάσεις θα έχουν χώρους για τα γραφεία του ΟΣΕ.

    Reply
  10. 10

    ΜΙΜΙΚΟΣ

    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΝΟΙΚΙΟ

    Reply
  11. 11

    asynadak

    Σωστό, τα γραφεία θα είναι στο τετραώροφο κτήριο που ακόμα βρίσκεται υπό μελέτη.

    Reply
  12. 12

    MIMIKOS

    Όργιο εκποίησης του δημόσιου πλούτου στον ΟΣΕ
    Ημ. Δημοσίευσης : 02/09/2009 16:07
    2/9/2009
    ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΩΤΗΣ, ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ , Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, Βουλευτής, Βουλή, Ερώτηση, Μεταφορές

    Έργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ, που κατασκευάσθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο.

    ΕΡΩΤΗΣΗ

    ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

    Προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χατζηδάκη

    Έργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ, που κατασκευάσθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο Η «μετεγκατάσταση υπηρεσιών διοίκησης» του ΟΣΕ μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό αποφασίστηκε το 2003, για να γλιτώσει ο οργανισμός από τα ενοίκια που καταβάλλει σε ιδιοκτήτες κτιρίων, ώστε να στεγάσει τα γραφεία του.

    Παραδόξως, ενώ το έργο είχε ολοκληρωθεί και παραλήφθηκε προσωρινά στις 3 Νοεμβρίου 2005, τελικά κατεδαφίστηκε! Αντί να ξεκινήσει η διαδικασία μετεγκατάστασης όλων των διοικητικών υπηρεσιών στα ολοκαίνουρια γραφεία του Σταθμού, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο μετατροπής τους σε εμπορικό κέντρο. Και τις σχετικές διαδικασίες ανέλαβε η ΓΑΙΟΣΕ, δηλαδή η θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ που ιδρύθηκε με σκοπό την κερδοφόρα εκμετάλλευση των ακινήτων του.

    Έτσι λοιπόν, η ΓΑΙΟΣΕ, προσέφερε τον χώρο για 17,5 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε ιδιωτική εταιρεία, μαζί με το δικαίωμα να υπενοικιάζει ελεύθερα τα καταστήματα που θα κατασκεύαζε. Προηγήθηκαν για τη μίσθωση του συγκεκριμένου χώρου συνολικού εμβαδού 1.200 τετραγωνικών μέτρων δύο διαγωνισμοί (στις 11/9/2006 και στις 12/2/2007), που κηρύχθηκαν άγονοι. Στη συνέχεια έγιναν απευθείας διαπραγματεύσεις με τέσσερις ενδιαφερομένους, οι οποίοι εμφανίστηκαν μετά την κήρυξη των διαγωνισμών ως άγονων, ώσπου υπογράφηκε σύμβαση εκμίσθωσης-διαχείρισης ανάμεσα στη ΓΑΙΟΣΕ και την εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΣΠΟΤ- Εκμετάλλευση Ακινήτων», η οποία εκμεταλλεύεται ακίνητα με σκοπό το κέρδος.

    Το μισθωτήριο συμφωνητικό πληροφορούμαστε ότι αναφέρει ξεκάθαρα πως «η μισθώτρια εταιρεία μπορεί ελεύθερα και απεριόριστα κατά την κρίση της να υπεκμισθώνει όλο το μίσθιο ή μέρος του». Ακόμη, «να επιτρέπει την παραπέρα υπεκμίσθωση του χώρου από υπομισθωτές σε τρίτους», «χωρίς να απαιτείται η συναίνεση της εκμισθώτριας», δηλαδή ακόμη και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ. Συνέπεια των μεθοδεύσεων αυτών και των συμφωνηθέντων με την μίσθωση όρων ήταν η κατεδάφιση του κτιρίου.

    Κατόπιν των ανωτέρω

    Reply
  13. 13

    MIMIKOS

    Α. Ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός

    1. Παραδόθηκε, ναι ή όχι, τον Νοέμβριο του 2005 το κτίριο που κατασκευάσθηκε στον χώρο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης με τον ρητό σκοπό της εγκατάστασης σε αυτό των υπηρεσιών του ΟΣΕ;

    2. Αν ναι, γιατί δεν εγκαταστάθηκαν σε αυτό οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, όπως είχε προγραμματισθεί εξ αρχής;

    3. Ποιο ήταν το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ της ολοκλήρωσης και παράδοσης του εν λόγω κτιρίου και της μίσθωσής του;

    4. Ποιο είναι το χρηματικό ποσό που απώλεσε ο ΟΣΕ κατά το ως άνω διάστημα από την μη χρήση ή εκμετάλλευση του κτιρίου, ιδίως υπό την μορφή ενοικίων για την στέγαση των υπηρεσιών του ή υπό την μορφή διαφυγόντων κερδών;

    5. Σε ποιο ύψος ανέρχεται η ετήσια δαπάνη του ΟΣΕ για ενοίκια στέγασης των υπηρεσιών του στην Θεσσαλονίκη;

    6. Με ποιο σκεπτικό αποφασίσθηκε η μίσθωση του κτιρίου σε ιδιώτες;

    7. Για ποιους λόγους κηρύχθηκαν άγονοι οι διαγωνισμοί, που προκηρύχθηκαν για τον σκοπό αυτό;

    8. Ποιες εταιρίες ή φυσικά πρόσωπα μετείχαν τόσο στους διαγωνισμούς όσο και στις απ’ ευθείας διαπραγματεύσεις; Ειδικότερα πότε συνεστήθησαν και πότε πραγματοποίησαν έναρξη της οικονομικής τους δραστηριότητας τα μετασχόντα στις διαδικασίες νομικά πρόσωπα;

    9. Με ποια κριτήρια επελέγη η συγκεκριμένη μισθώτρια εταιρία ανάμεσα στους τέσσερις ενδιαφερομένους, που μετείχαν στην διαδικασία των απ’ ευθείας διαπραγματεύσεων;

    10. Με ποιο σκεπτικό μία σύμβαση μίσθωσης μπορεί να επιτρέπει στον μισθωτή την κατά την κρίση του κατεδάφιση του μισθίου;

    11. Με ποιες διαδικασίες και για ποιους λόγους αποφασίσθηκε η κατεδάφιση του συγκεκριμένου κτιρίου;

    Β. Καλείται ο αρμόδιος κ. Υπουργός να καταθέσει κάθε έγγραφο που να τεκμηριώνει τις απαντήσεις του στα ανωτέρω ερωτήματα και ιδίως

    1. Έγγραφα στοιχεία που να τεκμηριώνουν το ύψος των δαπανών που πραγματοποιεί ο ΟΣΕ ετησίως από το 2005 έως σήμερα για ενοίκια στέγασης των υπηρεσιών του.

    2. Έγγραφα στοιχεία σχετικά με το κόστος κατασκευής του εν λόγω κτιρίου και τυχόν αποδεικτικά παράδοσής του στον ΟΣΕ.

    3. Αντίγραφο της σύμβασης μίσθωσης του εν λόγω κτιρίου.

    ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

    ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ

    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΩΤΗΣ

    ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ

    Reply
  14. 14

    slash

    ΕΡΩΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ :ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ

    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΩΤΗΣ

    ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ
    1.Σε ποιο ύψος ανέρχεται η ετήσια δαπάνη του ΟΣΕ για ενοίκια στέγασης των υπηρεσιών του στην Θεσσαλονίκη από τη στιγμή που πληροφορηθήκατε τα παραπάνω γεγονότα μέχρι τη στιγμή που σκεφτήκατε να τα χρησιμοποιήσετε προεκλογικά προς ανύψωση της δηθεν διαφάνειας σας;

    2 Είναι αρκετά τα γράμματα της ελληνικής ωστέ να αποτελέσουν τις κατηγορίες των ομάδων ερωτήσεων που πρέπει να υποβληθούν για αισχροκέρδιες του ΠΑΣΟΚ βάση δημοσίων έργων;

    3 Αν προστεθούν και της νέας δημοκρατίας και εξετάσουμε τα τελευτέα 20-30 χρόνια είναι αρκετοί οι αριθμοί για να καλύψουν και τις επιμέρους ερωτήσεις;

    Με απορία ο μονίμος αφοδευμένος και σεξουαλικά κακοποιημένος

    ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑΓΈΝΝΗΤΟΣ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΚΤΡΩΣΗΣ

    Reply
  15. 15

    akis

    27 Αυγ 2009
    Νέο ΚΕΠ στη Θεσσαλονίκη, μέσα στο σιδ.σταθμό

    Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης πρόκειται να λειτουργήσει μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου εντός του κτιριακού συγκροτήματος του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης. Τον ανακαινισμένο χώρο, 70 περίπου τετραγωνικών μέτρων, παραχωρεί δωρεάν στη Νομαρχία για 12 χρόνια η εταιρεία που έχει αναλάβει την εκμετάλλευση και διαχείριση των χώρων του Σταθμού. Το ΚΕΠ αναμένεται να… εξυπηρετήσει το κοινό της Δυτικής Θεσσαλονίκης αλλά και όσους κινούνται καθημερινά στο Σταθμό. Παράλληλα στα τέλη Οκτωβρίου θα λειτουργήσει ένα ακόμη ΚΕΠ της Νομαρχίας στην περιοχή της Τούμπας. (ΑΠΕ)
    (AYTO TO KEIMENO EINAI ANARTHMENO SE web site )

    ΜΗΠΩΣ ΛΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ! ΤΟ ΚΕΠ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥΤΟΥ ΟΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΟΚΗΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΠΟΤΕ ,ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 27/12/2009 ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ .ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΟΛOI ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΝ ΚΕΠ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ?
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΚΕΠ ΑΝΟΙΚΤΟ

    Reply
  16. 16

    ΠΕΤΡΟΣ

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΑΚΗς

    Reply
    1. 16.1

      ΚΩΣΤΣ

      ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΩ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ? ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?

      Reply
  17. 17

    MIMIKOS

    Απίθανα πράγματα, όπως καταγγέλλεται, συνέβησαν επί ΝΔ στον σιδηροδρομικό σταθμό στης Θεσσαλονίκης, όπου ανεγέρθηκε κτίριο συνολικής δαπάνης 1 εκ. , προκειμένου να στεγαστούν υπηρεσίες του οργανισμού διάσπαρτες στην πόλη που πλήρωναν ενοίκια σε ιδιώτες και μόλις το νεόδμητο κτίριο παραδόθηκε, κατεδαφίστηκε (!) για να δημιουργηθεί εμπορικό κέντρο, το οποίο εκμεταλλεύονται ιδιώτες. Μάλιστα με τα σημερινά ενοίκια που εισπράττονται, για να καλυφτεί το κόστος του κτιρίου το οποίο κατεδαφίστηκε, θα χρειαστούν τουλάχιστον 10 χρόνια, ενώ ο ΟΣΕ συνεχίζει να πληρώνει υψηλά ενοίκια. Το 2003 αποφασίστηκε από τη διοίκηση του ΟΣΕ η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών διοίκησής του. Μόλις παραδόθηκε το κτίριο, κατεδαφίστηκε, αφού τέθηκε σε εφαρμογή ένα σχέδιο μετατροπής του σε εμπορικό κέντρο με ευθύνη της ΓΑΙΟΣΕ.Η τελευταία νοίκιασε τον χώρο προς 17.200 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε υπό σύσταση ιδιωτική εταιρεία ΕΠΕ με το δικαίωμα της υπενοικίασης. Παράλληλα έγιναν επιπλέον πολλές πολεοδομικές παραβάσεις με τη συνενοχή, όπως προκύπτει, του ΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. Ο αρχικός χώρος των 1.170 τ.μ. αυξήθηκε σε 1300 έως 1800 τ.μ. Επίσης το μίσθωμα των 17.200 ευρώ μηνιαίως για τα δύο πρώτα χρόνια μειώθηκε από φέτος σε 8.100 ευρώ μηνιαίως.ΠΡΕΖΑ TV26-11-2009

    Reply
  18. 18

    Ανώνυμος

    Επιστολή Π. Ψωμιάδη για τα προβλήματα λειτουργίας των ΚΕΠ

    08/02/2010

    Επιστολή στον Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννη Ραγκούση, την οποία κοινοποιεί στον Υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου και στην Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη, έστειλε σήμερα ο Νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης, με θέμα τα προβλήματα λειτουργίας στα ΚΕΠ της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης. Στην επιστολή του ο Νομάρχης ανφέρεται στα προβλήματα και τους λόγους που τον οδήγησαν στην αναστολή της απογευματινής λειτουργίας δύο ΚΕΠ της Ν.Α. Θεσσαλονίκης.

    Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Νομάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη έχει ως εξής:
    «Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
    Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης λειτουργεί δύο Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ένας στην οδό Αριστοτέλους και ένα στην οδό Δελφών, τα οποία εξυπηρετούν τα μέγιστα τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Τα παραπάνω ΚΕΠ κατέχουν πρωτεύουσα θέση από πλευράς απόδοσης σε πανελλαδικό επίπεδο.
    Από το Σεπτέμβριο 2009 ενημερώσαμε με επιστολή το υπουργείο Εσωτερικών ότι είναι έτοιμα προς λειτουργία ακόμη δύο παραρτήματα ΚΕΠ αναλόγων δυνατοτήτων, το ένα στην περιοχή της Τούμπας και το άλλο στο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Παρά τις προσπάθειες της Νομαρχίας μας να λειτουργήσουν τα δυο αυτά ΚΕΠ, αυτό δεν κατέστη δυνατόν διότι το αρμόδιο Υπουργείο δεν ενέκρινε μέχρι σήμερα συμβάσεις προκειμένου να στελεχωθούν τα νέα ΚΕΠ. Πέραν τούτων, εξακολουθεί να παραμένει σε εκκρεμότητα μια διαδικασία που ξεκίνησε από την προηγούμενη κυβέρνηση για τη μονιμοποίηση των ήδη υπηρετούντων, εξέλιξη που θα έλυνε το τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού.
    Με αυτά τα δεδομένα, είμαι υποχρεωμένος να αναστείλω τη λειτουργία των δύο ΚΕΠ (Αριστοτέλους και Δελφών) κατά τις απογευματινές ώρες, διότι αρχίζει να γίνεται προβληματική η λειτουργία τους καθώς εντός μηνός έντεκα (11) εργαζόμενοι αποχωρούν από την Υπηρεσία λόγω λήξης των συμβάσεών τους. Επίσης, θεωρώ αυτονόητο ότι θα πρέπει να λυθεί και το ζήτημα της λειτουργίας των δύο νέων ΚΕΠ (Τούμπα και Σιδηροδρομικού Σταθμού).
    Επίσης, θα πρέπει να σας υπενθυμισω ότι προ τετραετίας λειτούργησε το πρώτο ΚΕΠ σε πανεπιστημιακό χώρο, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, εξυπηρετώντας 45.000 φοιτητές και τους κατοίκους της γύρω περιοχής, το οποίο δυστυχώς καταστράφηκε ολοσχερώς από τους βανδαλισμούς το Δεκέμβριο 2008 και έκτοτε δεν λειτούργησε ξανά.
    Κατόπιν τούτων, σας ζητώ να ενεργήσετε άμεσα τα δέοντα ώστε να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία στα δύο ΚΕΠ και να λειτουργήσουν τα δύο καινούρια, προκειμένου να επιτύχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών της Θεσσαλονίκης.»

    σχόλιό μου: και να ήταν τα μοναδικά ΚΕΠ με πρόβλημα καλά θα ήταν! Το φαινόμενο είναι γενικευμένο.

    Reply
  19. 19

    Ανώνυμος

    ντοπη

    Reply
  20. 20

    Ανώνυμος

    πρεπει να ντρεπεσται κ τον κεπ ,τι κανεται και κοιμαστε

    Reply
  21. 21

    nikos

    Γιατί δεν μας λένε ποίος έχει το ΚΕΠ ????και πόσο το νοικιάζει στο Ελληνικό δημόσιο??? και τι κομπίνα έχει παιχτεί στον ΟΣΕ για να νοικιάσουν τόσο φτηνά 2000 τ.μ. (14.000€) και γιατί εδώ και ένα χρόνο χρωστάνε στον ΟΣΕ 150.000€????

    Reply
  22. 22

    Mike

    δειτε ολη την κομπινα που εγινε σε βαρος των Ελληνων…

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind