Σας έτυχε ποτέ να χρησιμοποιήσεται το διαδίκτυο με σκοπό την εύρεση μιας πληροφορίας και μετά από δέκα λεπτά χρήσης να ξεχάσετε τι ψάχνατε; Καλως ορίσατε στον κόσμο του Wilfing!
Και μην ανησυχείται γιατί δεν είστε οι μόνοι! Έρευνα που έγινε στην Βρεττανία σε μερίδα 2400 ατόμων έδειξε πως τουλάχιστον το 70% των χρηστών του διαδικτύου το παθαίνει συχνά. Κλικάροντας από link σε link καθώς αναζητούμε μια συγκεκριμένη πληροφορία η προσοχή μας αποσπάται και αργά ή γρηγορα καταλήγουμε στο γνωστο serf ξεχνώντας τον αρχικό μας στόχο. Αυτό είναι το λεγόμενο Wilfing ή ” What I was looking for???”. Oφείλεται εν μέρει στο ότι το 1/3 του χρόνου που σπαταλάμε στο διαδίκτυο ανήκει στην αναμονή για τον εντοπισμό και την φόρτωση του κάθε link αλλά και στην πληθώρα επιλογών που προσφέρει κάθε δικτυακός τόπος και που διευκολυνει την απώλεια της προσοχής.
Οι εφτά στους δέκα παραδέχτηκαν ότι τους συμβαίνει συχνότατα όχι μόνο όταν χειρίζονται τον υπολογιστή τους στο σπίτι αλλά και στην εργασία τους ενώ το φαινόμενο απαντάται σε μεγαλύτερα ποσοστά στους νέους χρήστες του διαδικτύου και κυρίως στους άνδρες παρά στις γυναίκες.
4 Comments
chzigkol
Ενδιαφέρουσα έρευνα με πολλά χρήσιμα συμπεράσματα.
Focus on the stuff you want and let the rest be just there!!!
Fanis
afto ginetai akoma kai sta super market.Dhladh xehnas ti itheles na agoraseis vlepontas alla proionta…Einai geniko fainomeno dld
chzigkol
Όντως!! Πας να πάρεις ένα μακαρόνι και καταλήγεις με το εργοστάσιο της Lacta!!!!
Barbie
Και ξερεται γιατι ε???
Ειναι η ποικιλια των εναλλακτικών που σου δίνονται, και οσο πιο πιο μεγαλα ειναι τα συγχρονα υπερμπακάλικα τοσο πιο πολύ χανεσαι και αγοραζεισ οτι να ναι.